

#81
Posted 22 February 2013 - 19:43
Defitivno previše po meni... šta uraditi tj. na koliko spustiti kompresiju 12,5-13???
Posljedica ovako velike kompresije je zasigurno činjenica da su klip i cilindar od polinija a glava od malossija ( pošto polini ne nudi glavu za ovaj model) a čela klipova od malossija i polinija su dosta različita što na istoj glavi rezultira ovako visokom kompresijom...
#82
Posted 22 February 2013 - 21:15
Na tvom mestu ne bih isao preko 11.5.
Postoji kalkulator koji ti moze reci koliko milimetara je potrebno da bi smanjio kompresiju.
Edited by Alexandar :D, 22 February 2013 - 21:58.
#83
Posted 22 February 2013 - 21:51
#84
Posted 22 February 2013 - 23:18
#85
Posted 22 February 2013 - 23:46

#86
Posted 23 February 2013 - 00:02
Nesa BG, on 22 February 2013 - 23:18, said:

Alexandar
, on 22 February 2013 - 23:46, said:


#87
Posted 23 February 2013 - 13:14
#88
Posted 23 February 2013 - 22:12


Edited by Lale, 23 February 2013 - 22:13.
#89
Posted 27 March 2013 - 16:10

Novi klip i karike su razrađene, malo sam se igrao sa smjesom, ( par brojeva veca dizna i malo prigušen zrak na airboxu )... okretaji su kroz ubrzanje malo ispod 11000 okretaja a špica je 11900 na 115 km/h po cageru naravno

I imam jedno pitanje za ekipu... do sad sam radio mješung sa stihl uljem ( crveno ) 3 posto i samo velike pohvale za ulje, no pošto su sad ovakvi okretaji u pitanju razmišljam o sintetici... dali bi full sintetika dobro izgarala na ovim okretajima i ako da koje ulje mi preporučate i u kojem omjeru... cijena ulja nije bitna...
#90
Posted 27 March 2013 - 17:37
Moje iskustvo je da tu do 11.000 rpm treba koristiti polusintetiku a preko toga full sintetiku, e sad ti si baš na toj granici jel...Što se tiče postotka ulja ne treba ići više od 3%, ako ćeš tačno da radiš dovoljno je i 2.5% a ako ćeš malo deblje podmazivanje onda 3%..
Većina poznatijih ulja na tržištu su dovoljno kvalitetna: Ipone, Motul, Castrol, Valvoline, Repsol..
#91
Posted 27 March 2013 - 17:42
Za jaci setup obavezno bi trebala da ide sintetika.
Moja preporuka je Castrol Power 1 Racing (naslednik TTS).
#92
Posted 27 March 2013 - 18:21
Motul 800
Motarex GP1
Castrol 747
#93
Posted 28 March 2013 - 00:49
#94
Posted 28 March 2013 - 08:46
A ništa prelazim na sintetiku onda, vjerojatno Motul 800 ili Silkolene pro scoot... za Castrol TTS čitam po netu da to vise nije to ulje koje je bilo nekada po kvaliteti...
Boza- 3 posto je previse za sintetiku i po meni a i proizvođač ulja navodi 50:1 omjer ako to proizvođač motora nije drugačije naveo...
#95
Posted 28 March 2013 - 11:37
sad jedino treba obratiti pažnju da li je i za vazdušno hlađene motore, jer je njima radna temperatura nešto veća
#96
Posted 02 April 2013 - 15:18

#97
Posted 02 April 2013 - 16:07
#98
Posted 02 April 2013 - 16:26
#99
Posted 02 April 2013 - 18:38
#100
Posted 03 April 2013 - 08:04

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users