

#81
Posted 08 April 2013 - 19:55
#82
Posted 08 April 2013 - 20:13
#83
Posted 08 April 2013 - 22:25
#84
Posted 09 April 2013 - 00:19
sutra ce mi drugar doneti neku str8 pecurku pa cu da krenem iz pocetka sa diznom 90, pa lagano.. razmisljam samo dal da stavim staru svecicu ngk br7hs?
#85
Posted 09 April 2013 - 01:23
dok je ova zima možeš 8-icu ,a leti odnosno kada ubodeš karburator kako valja može 9-ka
#86
Posted 09 April 2013 - 01:57

#87
Posted 09 April 2013 - 10:18
@perlix*: stavio bih ja odma airbox al je gimnastika.. probacu danas sa str8 pecurkom pa cu videti na cemu sam, ako ne bude rezultata sledi ili airbox ili porucivanje dizni
#88
Posted 09 April 2013 - 14:46
sad razmisljam dal da jurim vece dizne i da probam da ga ustelujem sa ovim filterom ili da jurim neki airbox pa da vidim dal radi sa diznama 90-75.. samo me plasi ovo sto mario kaze da je verovatno prebogat na pilotki i onda ce na airboxu verovatno biti previse goriva na malom gasu?
#89
Posted 09 April 2013 - 15:54
#90
Posted 11 April 2013 - 12:32
sad cu da porucim 100 i 105 glavne dizne
edit: porucio sam 15 i 20 pilot dizne
od ponedeljka nastavljam sa stelovanjem karba.. a posto imam sundjer za pravljenje filtera vazduha razmisljam da napravim filter po uzoru na pitin
Edited by sima, 11 April 2013 - 12:42.
#91
Posted 11 April 2013 - 12:39
da ne misliš da sad nešto baksuziram, radio sam dosta sa njime u paru sa vazdušnim MF racing cilindrom, i nikad nisam bio nešto posebno zadovoljan...
#92
Posted 11 April 2013 - 12:50
rekao si i da su dostra agresivni, jel to mislis da traze puno vazduha i goriva ili nesto drugo?
i da li je moguce da mu sa pecurkom treba glavna dizna 100 ili veca?
Edited by sima, 11 April 2013 - 13:02.
#93
Posted 11 April 2013 - 13:17

agresivniji , mislio dam da daje baš puno goriva na pilotki, na igli, na atomizeru, pa kada želiš da ga podesiš, uvek dobijaš prebogate rezultate na manjim otklonima ručice gasa, a na punom gasu presiromašnu smešu... pa kada želiš da ga namestiš da na punom gasu bude dobar onda uvrneš veću glavnu diznu i zaista pogodiš pun gas, a dole bude posle totalno ne voziv, naliva guta goriva, neće da primi kako valja...
onda počenš da spuštaš iglu, koja ima samo tri zareza, a usput oštra je kao da se za trkačku stazu spremaš, .. itd...
za taj arreche moraš imati baš otvoren filter, neki iz serije sunđera, i naravno cilindar koji traži više goriva, pomereno paljenje itd..
ovaj mf sa rotax kanalima je kulturan potrošač, otprilike kao i sport pro s6, i taj nije posebno gladan... ukratko, potrošnju goriva diktiraju uglovi i površine kanala prelivnih i izduvnih u cilindru, naravno da se taj koncept odražava i na snagu, pa su veći potrošači i jači cilindri, ali nije u tome fora...
postoje cilindri koji isporučuju više obrtnog momenta na srednjim obrtajima i u maksimalnu rezonancu ulaze brže, a to im donose veliki uglovi i površine prelivnih kanala,..
postoje cilindri koji imaju manje prelivne kanale i više izduvnih kanala pa je tamo nelinearnost u srednjim obrtajima više izražena, ali zato kada uđu u punu rezonancu, isporučuju veliku vršnu snagu...
ovaj drugi je tvoj mf racing, i njemu je potrebno dozirati gorivo na srednjem spektru, dok je na punom gasu potrebno dati dovoljno za snagu koju isporučuje... recimo da ovi cilindri bolje mogu da se iskoriste sa malim inner rotor paljenjima, gde bez zamajca motor lakše uđe u vršne obrtaje, i da se podešenost prenosa, kvačilo i variomat drže da motor lakše uđe u ciljne obrtaje...
uhh valda sam uspeo da ti objasnim, ako je greda pitaj pa ćemo raspraviti...
#94
Posted 11 April 2013 - 13:45

odgovara mi sto trazi otvoren filter vazduha i sto i mf racing i karb najbolje rade na punom gasu kad se usteluju.. i tako planiram da vozim samo na huji i samo pun gas. zato sam i pitao dal je neko imao iskustva sa slik gumama, jer bi da mu stavim i neku sto bolju obucu za stazu.. necu ga ni registrovati, poskidacu mu sve sto je viska.. jedino ovo oko paljenja i menjaja ugla paljenja mi nije bas najjasnije, ali iscitacu i to kad dodje vreme za to.. i ovako imam previse informacija u glavi
od ponedeljka stavljam diznu 105 pa cu videti na cemu sam
#95
Posted 11 April 2013 - 13:52

#96
Posted 11 April 2013 - 14:07

i onda me stalno cimaju dovezi motor da se i sa njim igramo po stazi, a posto mi bas nije zanimljivo da gledam kako mi vozikaju motor po stazi onda sam resio da probam da sredim skuter da koliko toliko bude zanimljiv za stazu.. verujem da bi sa slikovima bio zanimljiva igracka, mada treba dostici radnu temperaturu za slikove tako da sam u dilemi dal slikovi ili one michelin dvokomponentne gume.. ali cim ustelujem karb i prenos, slede gume i pravac huja

#97
Posted 11 April 2013 - 21:20
#98
Posted 12 April 2013 - 01:33
#99
Posted 15 April 2013 - 20:41
#100
Posted 15 April 2013 - 21:53
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users