

#41
Posted 16 February 2018 - 23:10
Gledam sad onaj kalkulator za auspuhe što si složio, a pošto nema nekih konkretnih informacija za City 16, premjerit ću auspuh pa ubaciti gore da vidimo hoće se moći složit sve ili sam se ipak zeznuo s auspuhom.
#42
Posted 16 February 2018 - 23:39
#43
Posted 17 February 2018 - 08:19
Čitao sam teme i tako, bila je sporcka cijena pa sam uzeo.Iako, čitajući temu od Maria malo sam skeptičan. Ako naletim na dužu getribu, bilo primar il sekundar uzet ću vjerojatno.
Daj mi reci, vidim da imaš Malossi ventilvar, to je onaj od Overrangea il klasični? Jer kako sam bio kod njega juče, nešto mi je pričao da bi bilo dobro da si uzmem uz multivar i malossi ventilvar, jer kutevi nisu isti na originalnom variomatu i multivaru, odnosno na malossi ventilvaru i i originalnom ventilvaru.
#44
Posted 17 February 2018 - 09:07
Sad što se utisaka tiče, po meni taj prenos jako lepo starta i dobro radi sa visokoturažnim motorima, dobro se podešava pod uslovom da su linearni kanali u remenici, međutim nije nešto posebno dugačak za krajnju, imaš merenja kod mene u SR temi, nazad upada remen do tek 65mm u spoljnom precniku...
Za c16 ti se unapred zahvaljujem, inace sam planirao otvoriti forum sekciju analize auspuha..
#45
Posted 17 February 2018 - 11:32
#46
Posted 17 February 2018 - 19:20
#47
Posted 17 February 2018 - 19:21
Išao sam danas po još neke stvari, poznanik aka brat od Doritosa s MS-a je zdrobio Aeroxa prije neg je bio složen do kraja pa sam nabavio nekih dijelova po sporckoj cijeni, iako mi ne trebaju. Uzeo sam isključivo zbog dobre cijene



Stavio sam flanđu na cilindar, ima jedno milimetar u promjeru da je flanđa veća od cilindra. Da to skinem il da ostavim tako?

Čak razmišljam da uzmem blokove druge, stvarno nije neka cifra pa da i njih malo dotjeram i onda samo sve prebacim iz svojih. Il to nema smisla?

#48
Posted 17 February 2018 - 19:34
#49
Posted 17 February 2018 - 19:35
#50
Posted 17 February 2018 - 19:40

#51
Posted 17 February 2018 - 21:40
Zub na prelazu cilindar auspuh, svakako doteraj i mozes taj prolaz kanala u samom cilindru nesto uglacati da se čađ manje hvata..
Svakako opremu za karb pribavi, igle i koju pilotku pored glavnih dizni..
#52
Posted 18 February 2018 - 01:10
Što se tiče razlike u dimenzijama flanse i cilindra,Mario je već odgovorio,skuplja se garez i pravi vrtlozenje izduvnih gasova.
Pratim temu,retko lep skuter i treba da ga što više sacuvas(ostaviš originalnog izgleda).
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#53
Posted 18 February 2018 - 22:49
Gledam sada analizu za Yasuni R što mi je bio prvotni izbor:
https://svet-skutera...uni-r-minareli/
I dodavanjem flanđe od 20mm koliko je dovoljno za svaki auspuh ide na Areu, izgubio bih nekih 200-250 okretaja:

tj. bio bih na cca 8800, što je taman po analizi onoliko koliko treba.
Nabavio sam jednu pumpu ekstra za ulje, krećem se s njom igrati, kako da povećam kubikažu. Čitao sam neke teme po stranim forumima i svagdje. Ima stvarno svačega, od onih koji ostave sve kako je, samo sipaju polusintetiku i radi im normalno, dio uopće ne preporuča to, dok su neki mijenjali pločice na pumpi. Ostaje mi testirati ovo zadnje, na to ću se fokusirat.
Počeo sam mjerit City16 za analizu, al ima toliko konusa i sekcija, moram nabavit šubler i s njim proći. Sa šnajderskim metrom sam super spor.
#54
Posted 06 May 2018 - 10:10



Kad vozim i pustim gas i opet dodam, u nekim slučajevima mi se počne tušit. I onda probam 2-3 puta dodat gas i onda primi. Jel to falš zrak il me karb zeza? Ovo je stari setup, nije ništa novo gore još. Moram se malo provozat prije radova.
Uzeo na forumu primar, linearnu, igle i još neke sitnice.



Sad samo treba početi raditi

vlayco, on 18 February 2018 - 01:10, said:
Što se tiče razlike u dimenzijama flanse i cilindra,Mario je već odgovorio,skuplja se garez i pravi vrtlozenje izduvnih gasova.
Pratim temu,retko lep skuter i treba da ga što više sacuvas(ostaviš originalnog izgleda).
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Teško može bit baš orginalni pošto sam imao let s njim, pa sam morao sredit plastike. Sic mi je ispucao, to nema šanse da mi tapetar napravi da bude i blizu originalnog. Iako s druge strane, za svojih 17 godina, dobro se drži.
Što se karba tiče, fakat sad imam sve ostalo, lako karb uzmem drugi, ak budem htio max izvući.
Edited by Pupo, 06 May 2018 - 10:11.
#55
Posted 06 May 2018 - 11:21
#56
Posted 06 May 2018 - 14:50
Kako si krenuo taman bi mogao bit spreman iduce sezone...

Zafrkavam ja,ajde primaj se posla,treba te silne dijelove poserafat i postelat,a sezona ide polako!
#57
Posted 06 May 2018 - 15:49


#58
Posted 06 May 2018 - 16:17
Iskreno nezz di jer sam u polusnu vozio

#59
Posted 07 May 2018 - 11:28
No mogu ti reći da sam isto nekidan vidio svoj skuter u orginal bojama i tipa na njemu u identičnoj kacigi kakvu sam imao prije. Presjeklo me skoro, al onda si vrtim u glavi, pa reko ja sam ofarbao skuter, to nije moj.
#60
Posted 11 September 2018 - 17:44

Moram sada prvo utvrditi gdje curi, iako mi ne gine mjenjanje svih gumenih crijeva u skuteru. Neznam da li je uopće moguće negdje naručiti orginal set?
Selen moram dati napraviti i tako, bit će posla.
Naručio sam iz kine bio i brojač okretaja, vidim da je to obavezna oprema danas. Iako, totalno sam zaboravio da mi je stigao dok je skuter bio raskopan.

Jedna zanimljivost s tehničkog, lik me ispreskako ko mladog majmuna. Nije mi graf na valjcima bio ravan iako je brzina bila uredna (40hm/h) i ono lik mi je napisao u papirima s tehničkog da su rađene ilegalne promjene na variomatu, ilegalne promjene na motoru, bla bla. Baš sam naletio na kretena.
Dođem na ponovljeni tehnički, ono opet on. Al ovaj put nije mogao ništa reći. Sve je bilo tip top. Više neidem na tehnički bez limitiranog gasa

Edited by Pupo, 11 September 2018 - 17:49.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users