Jump to content


Gilera runner 50cc 2003 god projekt



624 replies to this topic

#141 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 May 2013 - 09:48

stavite prvo jednu gramažu rolnica recimo 6g i to ne diraj, dalje oko prenosa ništa ne diraj

kod karburatora nije pravilo 80 dizna , na malenim karburatorima što voze bojan i ekipa je ta dizna za maleni setup i ok, dok je kod tebe sasvim druga situacija, ti imaš karburator koji ima jaku pilot diznu , oštru iglu i jak atomizer, pa se ne možeš voditi brojevima koje ostali spominju, možda će baš 85 biti dobra,a recimo ljudi ne znaju na kojoj postavci karburatora se ona koristi i svi ti pišu da je malena, tako da to nije pravilo...

međutim moraš poći od veće dizne, klrenite sa 110, pa ako trokira uvrnite manju, recimo 100, ako i dalje trokira onda još malo manju i tako redom dok ne dobijete da se motor javlja kako valja,,, kad to pronađete onda ide podešavanje igle, ona mora biti na zaerzu na kojem je motor najbolje raspoloživ i na pola otklona ručice gasa itd...

svećicu isto proveravajte, ne sme biti bela to je siromašna smeša i opasno je tako voziti, mora biti braon boje.. mada da bi poprimila boju mora se voziti bar oko 1km... u svakom slučaju čuje se da motor nema snage kada je dizna malena i da muče, dok recimo kod prevelike trokira i prekida u taktovima...

kada poštelujete karburator na recimo 90% onda pronađite koje su rolnice najbolje... dakle mora ući u rezonanciju, ali ne sme da se vrti u prazno i da se dere a da pritome ne ide...

posle opt malo još proverit karburator, da bude na 100% podešenosti , i tek tada može da se radi podešavanje kvačila....

stoga pametno , nemojte 6 stvari raditi odjednom.... karburator je ipak najvažniji

#142 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 26 May 2013 - 09:56

Mario lipo si sve objasnio sve hvala ti tako cu mu rec sve,jer ja ne mogu bit doli kad bude on radio to oko njega,ali kako si ml ti napisa takp cu mu rec,mogu li stavit duzi prijenos il da ostavim sve kalo je,pa kad se sve napravi stavit duzi prijenos,moram mu rec da ne bi on sve sastavia odjednom,to bi bio pravi nered onda

#143 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 26 May 2013 - 10:03

A koje bi bilo najbolje opruge stavit crvene,plave ili crne???

#144 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 May 2013 - 16:16

za početak stavi neke mekše oprugice u kvačilo, kažem tebi je bitno da motor bude voziv i da su rolnice neke srednje težine, sve jedno 5 ili 6g, i posle toga ne treba prenos dirati dok karburator ne bude gotov...

naravno nećeš staviti 9g rolnice jer su one preteške i motor neće nikako ući u rezonanciju, pa stoga ne možete ni karburator štelovati... ali neka srednja vrednost će biti ok... samo ne treba menjati više stvari odjedanput...

tek na kraju kada karburator bude bio ok 90% dakle kada je već u načelu ok, onda kreni prenos da podešavaš i stavljaj prvo rolnice koje tio najviše odgovaraju, a oprugice ćeš staviti na samom kreaju, tako da ti motor kreće iz mesta, u laganu rezonancu..

#145 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 26 May 2013 - 17:13

Odlicno sada sam razumio sve,skuter ce se pocet slagat u cetvrtak,jedva cekam da se to sve rijesi kad dodjem u 7 mj na godisnji da gustam s njim vozit :P

#146 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 27 May 2013 - 19:34

evo dijelova zadnjih ja se nadam,rolnice...4,0 i 4,7 malossi,zabunili su se pa su mi stavili jedan dio malossi za radilicu umjesto 4,3 ronice koje sam narucio,pa cu sutra pogledat ovdje u becu jel mogu uzeti...pa set dizni 88-110 stage6 dellorto,sportski filter malossi e13 kosi,i na kraju zvono malossi,i nadam se da je to dosta je bilo kupovanja dijelova,jos mozda koji dio za styling i to je sve,u srijedu dijelovi idu za split :D na slaganje

Attached Files



#147 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 28 May 2013 - 08:14

Da vas pitam,ali moram na midrace setup vec nakon 1000km minjat prstenove i klip?bili moga proc 4000km bez minjanja ili moram???hvala

#148 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 May 2013 - 08:19

ne moraš,

trkački HE cilindri se kontrolišu na 1000km ali ne znači da se i menja, samo se kontroliše da bi motor ukoliko je kojim slučajem potrošen bio pripremljen za sledeću utrku 100%

midrace se ne troši toliko, a i ne ide na utrke, pa ako je 90% a ne 100% spreman posle 4000km tebi verovatno neće biti problem

#149 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 28 May 2013 - 08:29

A na moj skuter forum pisu moras minjat klip i prstenove 1000km bas gledam i ja,nemam high end nego midrace,znaci mario moze 4000 km sa ok voznjom i cuvanjem?bas gledam klip za stage 6 racing mk2 ne mogu naci,ima na scooter attack mk1 racing klip i dosta opcija

#150 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 May 2013 - 10:01

kada budeš osetio da gubi snagu, onda otvorite i prekontrolišeš

#151 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 28 May 2013 - 12:33

Hvala ti a to cu radit jedom godisnje jer necu puno ga vozat samo kad sam na godisnjem u splitu

#152 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 28 May 2013 - 13:04

Gdje da nabavim kariku (klip) kad samo nadjem od stage6 racing mk1 a ja imam mk2....na kojoj stranici da nadjem ...

#153 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 May 2013 - 13:29

pa mozda ce trebati samo karika da se menja, ona kosta oko 15e, i da se jednom godisnje menja (a sigurno nece morati tolko cesto) nije skupo. Klip sa karikom, bolcnom i osiguracima kosta oko 35-40e.

#154 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 28 May 2013 - 13:43

A gdje da nadjem....mozes mi stavit ovdjd link ako mozda znas??hvala

#155 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 May 2013 - 16:00

Ovde kod nas ima u svakoj vecoj prodavnici skuter delova, mozda da potrazis na skuter attacku. Ako ne nadjes nista nacicu ti kad se vratim kuci, sad sam u skoli pa ne mogu da otvorim preko telefona.

#156 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 28 May 2013 - 17:53

Moze asu hvala ti,pronadji na scooter attacku ili di vec ima,pa cu ja to narucit da ja to imam....gledam bas di ima ulje jos kupit malossi 7.1 racing ulia sam 1l u njega treba uzet jos da im sa strane...

#157 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 28 May 2013 - 19:46

evo danas uzeo jos 1l malossi 7.1 racing ulje,mozete mi reci razliku izmedju svjecice ngk br9es i ngk br9eg ja sma uzeo br9eg.....

Attached Files



#158 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 May 2013 - 21:01

evo trazio sam klip i ima samo za s6 racing, ne prodaju posebno za mk2, izgleda da su univerzalini. https://www.scooter-...acing-70cc.html

#159 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 28 May 2013 - 21:39

Taj sam i ja nasa znaci moguce je da su univerzalni,e da mogu to nekako provjeriit jel moze na mk2....jesu vidio koliko ima opcija za klip...kako cu znat koji menj treba?

#160 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 30 May 2013 - 09:47

Jel moguce da meni treba 10 iridijum svjecica.....ili je dovoljna br9eg....?





48 user(s) are reading this topic

0 members, 48 guests, 0 anonymous users