#141
Posted 26 May 2013 - 09:48
kod karburatora nije pravilo 80 dizna , na malenim karburatorima što voze bojan i ekipa je ta dizna za maleni setup i ok, dok je kod tebe sasvim druga situacija, ti imaš karburator koji ima jaku pilot diznu , oštru iglu i jak atomizer, pa se ne možeš voditi brojevima koje ostali spominju, možda će baš 85 biti dobra,a recimo ljudi ne znaju na kojoj postavci karburatora se ona koristi i svi ti pišu da je malena, tako da to nije pravilo...
međutim moraš poći od veće dizne, klrenite sa 110, pa ako trokira uvrnite manju, recimo 100, ako i dalje trokira onda još malo manju i tako redom dok ne dobijete da se motor javlja kako valja,,, kad to pronađete onda ide podešavanje igle, ona mora biti na zaerzu na kojem je motor najbolje raspoloživ i na pola otklona ručice gasa itd...
svećicu isto proveravajte, ne sme biti bela to je siromašna smeša i opasno je tako voziti, mora biti braon boje.. mada da bi poprimila boju mora se voziti bar oko 1km... u svakom slučaju čuje se da motor nema snage kada je dizna malena i da muče, dok recimo kod prevelike trokira i prekida u taktovima...
kada poštelujete karburator na recimo 90% onda pronađite koje su rolnice najbolje... dakle mora ući u rezonanciju, ali ne sme da se vrti u prazno i da se dere a da pritome ne ide...
posle opt malo još proverit karburator, da bude na 100% podešenosti , i tek tada može da se radi podešavanje kvačila....
stoga pametno , nemojte 6 stvari raditi odjednom.... karburator je ipak najvažniji
#142
Posted 26 May 2013 - 09:56
#143
Posted 26 May 2013 - 10:03
#144
Posted 26 May 2013 - 16:16
naravno nećeš staviti 9g rolnice jer su one preteške i motor neće nikako ući u rezonanciju, pa stoga ne možete ni karburator štelovati... ali neka srednja vrednost će biti ok... samo ne treba menjati više stvari odjedanput...
tek na kraju kada karburator bude bio ok 90% dakle kada je već u načelu ok, onda kreni prenos da podešavaš i stavljaj prvo rolnice koje tio najviše odgovaraju, a oprugice ćeš staviti na samom kreaju, tako da ti motor kreće iz mesta, u laganu rezonancu..
#145
Posted 26 May 2013 - 17:13
#146
Posted 27 May 2013 - 19:34
Attached Files
#147
Posted 28 May 2013 - 08:14
#148
Posted 28 May 2013 - 08:19
trkački HE cilindri se kontrolišu na 1000km ali ne znači da se i menja, samo se kontroliše da bi motor ukoliko je kojim slučajem potrošen bio pripremljen za sledeću utrku 100%
midrace se ne troši toliko, a i ne ide na utrke, pa ako je 90% a ne 100% spreman posle 4000km tebi verovatno neće biti problem
#149
Posted 28 May 2013 - 08:29
#150
Posted 28 May 2013 - 10:01
#151
Posted 28 May 2013 - 12:33
#152
Posted 28 May 2013 - 13:04
#153
Posted 28 May 2013 - 13:29
#154
Posted 28 May 2013 - 13:43
#155
Posted 28 May 2013 - 16:00
#156
Posted 28 May 2013 - 17:53
#157
Posted 28 May 2013 - 19:46
Attached Files
#158
Posted 28 May 2013 - 21:01
#159
Posted 28 May 2013 - 21:39
#160
Posted 30 May 2013 - 09:47
27 user(s) are reading this topic
0 members, 27 guests, 0 anonymous users