steeef, on 26 May 2015 - 23:20, said:


#3721
Posted 26 May 2015 - 23:31
#3722
Posted 26 May 2015 - 23:44
Pita, on 26 May 2015 - 23:25, said:
za 2000din ga vredi uzeti, pod uslovom da nema neku skrivenu manu!!!
#3723
Posted 27 May 2015 - 11:48
Attached Files
#3724
Posted 27 May 2015 - 11:53
Sudeći po stanju klipa, Malossijevog, malo je blaže prošao od Zilketovog, ali ipak pošteno ubijen. Ako to uzmemo u obzir, cilindar je kao nov, Malossijev gus je ovim primerom pokazao kog je kvaliteta i tvrdoće. Ipak se vidi kako su karike zapinjale za prelivne i izduvni kanal, a ovako odokativno nemogu da procenim dali bi bušenje na 47,4 prošlo, il mora na 47,8 no to će Špankus premeriti i reći završnu reč. Svakako će ići ipak nov Malossi klip, zbog zakrivljenja čela od 3mm, Mario mi je sugerirao da ne uzimam bilo koji drugi baš zbog toga.
Pregledao sam cilindar sa svih strana, počistio nožićem ostatke dihtunga sa donje strane i đubre sa čela, ne vidim nikakve nedostatke u smislu drugih oštećenja, što je dobro.
Kad ga ja picnem (obavezno peskarenje spolja) pa ofarbam, a Špankus ishonuje i ispolira na visoki glanc, ide kod Maria na tuning doradu. Biće to jedan opak gus izvučen iz mrtvih, spreman za nove rezultate i bolje performanse. Jedva čekam taj trenutak i saznanje gde je granica PJeta, bez obzira što je ovo samo gus, ako on pokaže boljitak i spregu sa PJet sistemom, onda je lako izabrati neki ozbiljan alunikasil.
Attached Files
#3725
Posted 27 May 2015 - 12:52
Moja razmisljanja idu u pravcu manjeg trenja za zadatu toleranciju na visljim obrtajima. Kad je vec experiment, da se izvice maximum

Edited by AcaPostar, 27 May 2015 - 12:53.
#3726
Posted 27 May 2015 - 13:01
#3727
Posted 27 May 2015 - 13:17
To sve sto si napisao vec sada imas. Mislim da kad vec experimentises, trebalo bi izvuci maksimum iz uglova, da se proba da li je sposoban da gura 11, 11,5 k.. a jedno od ogranicenja gusa je termicko, to resavas sa manjim trenjem. I tih 10,5 ako bude sposban da gura opet ce vece iskoriscenje snage i manje grejanje biti sa 1 karikom. Ipak ne pravis setup za svaki dan, to vec imas i sada vozis.
Dokle god brizgaljka i paljenje rade, znaci da je sposoban da gura. Ako mozes na nogarama da ga zavrtis 12k i dotaknes blokadu, ne vidim razlog zasto ne bi turpijao uglove za te obrtaje..
#3728
Posted 27 May 2015 - 13:49
Znači ovim cilindrom ciljam pomak ka jačem setapu tipa MidRace. Preskup je Malossi klip sa jednom karikom za ovakav neizvestan experiment.
Što se tiče termičkog naprezanja usled trenja, imam ja za to pilulu, proverenu.
Razumem te na šta ciljaš, ali doza opreza mora da bude.
#3729
Posted 27 May 2015 - 19:32


#3730
Posted 27 May 2015 - 22:33

Stepenicu po stepenicu, ne znam jel ima igdje portmapa od polini corse, sada se to zove racing kit. Ima 2 karike i gus je, tvornicki naturpijana verzija polini sporta, opasan cilindar.
#3731
Posted 28 May 2015 - 00:08
Disk sam samo radi probe prišrafio na plavu felnu, ići će na sivu, samo prvo da napravim distancer za kočionu čeljust. Meni lično se sviđa ovaj disk, i sasvim pristojno je napravljen, to je prva ugradnja na Peda Cobra skuter. Najbitnije je to što je bukvalno kao nov, pod prstima ne osećam da je i malo potrošen, a i vidi se na slikama kakav je.
#3732
Posted 28 May 2015 - 00:21

#3733
Posted 28 May 2015 - 00:24
Lauda, on 28 May 2015 - 00:21, said:

#3734
Posted 28 May 2015 - 09:42
Koji ćeš sad na kraju stavljat?
#3735
Posted 28 May 2015 - 10:26
ostali kanali nisu tako opasni...
#3737
Posted 28 May 2015 - 10:30
Mario, on 28 May 2015 - 10:26, said:
ostali kanali nisu tako opasni...
#3738
Posted 28 May 2015 - 11:02
#3739
Posted 28 May 2015 - 15:14
Nisam spominjao trenutno stanje mašine sa ZX-Rom. Danas se vreme malo prolepšalo pa sam SRkom na posao, jutros je još nekako išla, al sam kasnije išao nešto obaviti u grad, počela je opasno prekidati, trokirati, čak u jednom momentu kijati na auspuh, ali samo na malom otklonu gasa, kad odvrnem pun gas ide sasvim normalno. Blago sam pop**deo, psovao sam sve što mi je palo na pamet, neznam šta se dešava, jutros je bilo ok. Sad nešto razmišljam, kondenz vlage je moguć uzrok jer komad creva od water trapa do kućišta dizni nije klasično, armirano gumeno već ono tanko plavo za pneumatiku, pa je moguće da je sav trud oko water trapa uzaludan jer to crevo ima tanak zid pa je moguće da se topao vazduh sa nekim procentom preostale vlage u tom crevu naglo hladi što dovodi do naglog kondenzovanja preostale vlage, pa se stvara voda u sistemu za vazduh, koja se meša sa benzinom u kućištu dizni pred ubrizgavanje. Baš se tako manifestuje kao da ima puno vode u benzinu. Ali kako onda radi i ide super pod punim gasom?? ...... ili je ZX-R opet glavni krivac, sa SC08 se to jedva ponekad desi, zanemarljivo.
#3740
Posted 28 May 2015 - 15:46
zato sam ti govorio da je za oštriji auspuh opotrebno preciznije podešavanje kvačila
jutros je bio hladniji vazduh pa se to donekle kompenzovalo
kada bi ti mogao na pola gasa da umanjiš gorivo bilo bi super, ili kada bi samo pustio zx-a da uvek utrčava u rezonancu...
u ostalim slučajevima pije vodu auspuh sa pregradama
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users