Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3721 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 May 2015 - 23:31

View Poststeeef, on 26 May 2015 - 23:20, said:

mozda je klip od dr.Eva nest jeftini neg malossi spe ijala..njega imas od 48 mm..a radi ih asso werke tak da je kvaliteta neupitna
Uzeću i tu opciju u obzir, samo ako ga nađem u našim šopovima. Već sam našao Prox nešto jeftiniji od Malossija a provereno dobar.

#3722 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 May 2015 - 23:44

View PostPita, on 26 May 2015 - 23:25, said:

ajde, ajde...imah i ja Sporta na Pežou još onomad, pa ga je Mario liznuo na 189 ugao izduva, i prelivne u lepezu 128 i 131...fino je radio i pevao na 10.500rpm....naravno nije to bio maximum, a tada se još nismo ni bavili pritiscima da vidimo gde smo bili sa om postavkom...

za 2000din ga vredi uzeti, pod uslovom da nema neku skrivenu manu!!!
Nadam se da nema, osim što je zarđao i ne vidi se na slici dobro šta je to na vrhu cilindra do glave, ima smeća od neke diht mase, a čini mi se i nekih oštećenja kao neke rupice, no ne vredi suditi po slici, videću sutra kad stigne. A performanse... videću sa Mariom koliko ćemo ići daleko sa uglovima i površinama, Ja imam neku svoju ideju na osnovu iskustva do sada sa ponašanjem PJeta, pa ćemo nešto smisliti, nije baš isto kao za karb, pa će morati biti nekih odstupanja, ja preferiram uglove, PJet očigledno to više voli nego veće površine, a to je pokazao i agresivni stock 50 cilindar, koji sa PJetom odlično sarađuje u celom spektru obrtaja i rado se vrtio visoko, bez ikakvih trokiranja, glatko i precizno.

#3723 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 May 2015 - 11:48

Stigao paket, Malossi sport gus kao moj i Peda disk prednji fi 220 sa odgovarajućim dimenzijama za SRkinu felnu. Evo slika premijerno.

Attached Files



#3724 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 May 2015 - 11:53

Evo još slika..
Sudeći po stanju klipa, Malossijevog, malo je blaže prošao od Zilketovog, ali ipak pošteno ubijen. Ako to uzmemo u obzir, cilindar je kao nov, Malossijev gus je ovim primerom pokazao kog je kvaliteta i tvrdoće. Ipak se vidi kako su karike zapinjale za prelivne i izduvni kanal, a ovako odokativno nemogu da procenim dali bi bušenje na 47,4 prošlo, il mora na 47,8 no to će Špankus premeriti i reći završnu reč. Svakako će ići ipak nov Malossi klip, zbog zakrivljenja čela od 3mm, Mario mi je sugerirao da ne uzimam bilo koji drugi baš zbog toga.
Pregledao sam cilindar sa svih strana, počistio nožićem ostatke dihtunga sa donje strane i đubre sa čela, ne vidim nikakve nedostatke u smislu drugih oštećenja, što je dobro.
Kad ga ja picnem (obavezno peskarenje spolja) pa ofarbam, a Špankus ishonuje i ispolira na visoki glanc, ide kod Maria na tuning doradu. Biće to jedan opak gus izvučen iz mrtvih, spreman za nove rezultate i bolje performanse. Jedva čekam taj trenutak i saznanje gde je granica PJeta, bez obzira što je ovo samo gus, ako on pokaže boljitak i spregu sa PJet sistemom, onda je lako izabrati neki ozbiljan alunikasil.

Attached Files



#3725 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 May 2015 - 12:52

Ako se vec turpija na žilet, jel postoji mogucnost ubacivanja klipa sa jednom karikom, kad se vec kupuje novi? Ne znam dimenzije i visine čela, pretpostavljam da malossi ili neki ozbiljniji brend ima klip sa 1 karikom koji bi dao pribliznu visinu cela i samim tim i stepen kompresije..

Moja razmisljanja idu u pravcu manjeg trenja za zadatu toleranciju na visljim obrtajima. Kad je vec experiment, da se izvice maximum :)

Edited by AcaPostar, 27 May 2015 - 12:53.


#3726 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 May 2015 - 13:01

Neće to Aco ići preko 11k, što zbog gusa što zbog PJeta, što zbog potrošnje, a ovaj sa dve karike toliko može da podnese, inače je fabrička blokada u ECU bila na 11,5k za stock gus 50ccm, pa iako sad više nemam blokadu, ne mislim da je pametno vrtiti ga stalno toliko visoko. Bitnije mi je da je jak na nižim i srednjim obrtajima zbog svakodnevne upotebe po gradu, ali da ima i vatre na višim, kad zatreba. Sreća pa je PJet takav da pruža dobar obrtni momenat u celom spektru obrtaja i ne zavisi puno od auspuha tj rezonance, mada rezona definitivno ima uticaj, ne baš kao kod karba, malo je ta kriva snage i obrtnog momenta ravnomernija i manje strma, ali mu omogućava lakše postizanje viših obrtaja u odnosu na klasičan ili SC08 auspuh. Nebi me iznenadilo da se posle turpije i SC zavrti visoko, ako sad vrti 10k što sa karbom nije baš bio voljan, možda će i sa poturpijanim cilindrom, ko ga zna, lud je to auspuh u kombinaciji sa PJetom.

#3727 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 May 2015 - 13:17

Vrteo se meni sc i na 10,8k sa 17,5 i onom kineskom kopijom motoforce racinga al nije to poenta.

To sve sto si napisao vec sada imas. Mislim da kad vec experimentises, trebalo bi izvuci maksimum iz uglova, da se proba da li je sposoban da gura 11, 11,5 k.. a jedno od ogranicenja gusa je termicko, to resavas sa manjim trenjem. I tih 10,5 ako bude sposban da gura opet ce vece iskoriscenje snage i manje grejanje biti sa 1 karikom. Ipak ne pravis setup za svaki dan, to vec imas i sada vozis.

Dokle god brizgaljka i paljenje rade, znaci da je sposoban da gura. Ako mozes na nogarama da ga zavrtis 12k i dotaknes blokadu, ne vidim razlog zasto ne bi turpijao uglove za te obrtaje..

#3728 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 May 2015 - 13:49

Pa može on da dobaci te obrtaje što se tiče ubrizgavanja i paljenja, al ne mogu baš da preterujem, idemo stepenicu-dve gore, da bude prgaviji i jači ali istovremeno upotrebljiv za grad, ne samo za trkanje. Povećanjem obrtaja sigurno ću povećati i potrošnju a skratiti vek trajanja ovog gusa. Idemo na neki optimalni maksimum za gus, a za trkačke performanse će se već nabaviti neki alunikasil ako se ustanovi da sve radi ok sa ovim poturpijanim. Trenutan setap dobaci maksimalno 10k i to već na samom kraju kad hvata stotku, u međuubrzanju se vrti na 9,5k a prelivni nisu taknuti. Pomak sa 10 na 11k je sasvim dovoljan. Šteta bi bilo upropastiti ovaj cilindar i nov Malossi klip ako se ustanovi da smo preterali i da PJet to ne može da isprati kvalitetno. Druga je priča da je to karb.
Znači ovim cilindrom ciljam pomak ka jačem setapu tipa MidRace. Preskup je Malossi klip sa jednom karikom za ovakav neizvestan experiment.
Što se tiče termičkog naprezanja usled trenja, imam ja za to pilulu, proverenu.
Razumem te na šta ciljaš, ali doza opreza mora da bude.

#3729 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 May 2015 - 19:32

Evo kako je legao disk na SRkinu felnu.
Posted ImagePosted Image

#3730 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 May 2015 - 22:33

Disk je opasan, kao vatra na plavoj felni :)
Stepenicu po stepenicu, ne znam jel ima igdje portmapa od polini corse, sada se to zove racing kit. Ima 2 karike i gus je, tvornicki naturpijana verzija polini sporta, opasan cilindar.

#3731 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 May 2015 - 00:08

Imam ja portmapu skinutu sa neta, al se ne sećam jel ima u analizama.
Disk sam samo radi probe prišrafio na plavu felnu, ići će na sivu, samo prvo da napravim distancer za kočionu čeljust. Meni lično se sviđa ovaj disk, i sasvim pristojno je napravljen, to je prva ugradnja na Peda Cobra skuter. Najbitnije je to što je bukvalno kao nov, pod prstima ne osećam da je i malo potrošen, a i vidi se na slikama kakav je.

#3732 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 May 2015 - 00:21

Disk odlicno izgleda! Sad tek vidim da disk od SR-ke odgovara i na Focus-a kod mene, raspored rupa je isti. Mogao sam i ja naci neki oversize disk kad vec treba da pravim distancer za brembo pa da bude 2u1 :)

#3733 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 May 2015 - 00:24

View PostLauda, on 28 May 2015 - 00:21, said:

Disk odlicno izgleda! Sad tek vidim da disk od SR-ke odgovara i na Focus-a kod mene, raspored rupa je isti. Mogao sam i ja naci neki oversize disk kad vec treba da pravim distancer za brembo pa da bude 2u1 :)
Prečnik unutrašnje rupe je 58mm a rastojanje između centara šerafa je 70mm, ako je i tvoj tih dimenzija onda nema dileme. U svakom slučaju, 220mm disk daleko bolje koči od 190ke.

#3734 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 28 May 2015 - 09:42

A di je onaj od pežoa?
Koji ćeš sad na kraju stavljat?

#3735 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 May 2015 - 10:26

ovaj jedan prelivni kanal ti je baš pokidan.,.. sad jbg taj krater neće izvući 47,8 al biće svakako malo bolje...

ostali kanali nisu tako opasni...

#3736 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 May 2015 - 10:27

View PostGrale, on 28 May 2015 - 09:42, said:

A di je onaj od pežoa?
Koji ćeš sad na kraju stavljat?
Taj od pežoa je jako loš, potrošen i izbrazdan, kupio sam ga više za to da vidim dali paše na SRkinu felnu i da po njemu pravim distancer, i onda je uleteo ovaj ko kec na...

#3737 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 May 2015 - 10:30

View PostMario, on 28 May 2015 - 10:26, said:

ovaj jedan prelivni kanal ti je baš pokidan.,.. sad jbg taj krater neće izvući 47,8 al biće svakako malo bolje...

ostali kanali nisu tako opasni...
Zato sam ti i pričao da sumnjam da će 47,4 izvući to oštećenje, jedino ako misliš da turpijaš prelivne u tom pravcu, onda bi moglo.

#3738 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 May 2015 - 11:02

vidi ti uradi na 47,8 to oštećenje koliko bude pomerilo celu zavisnost kalkulator će pokazati... svakako moraju i prelivni da se rade ali sad napamet ne znam koliko u visinu

#3739 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 May 2015 - 15:14

Konačna odluka je pala, ide bušenje i klip 47,8mm Malossi, za ovaj "novi" cilindar. Nisam hteo da rizikujem sa 47,4 klipom, jedna ivica prelivnog je baš zakinuta karikom.
Nisam spominjao trenutno stanje mašine sa ZX-Rom. Danas se vreme malo prolepšalo pa sam SRkom na posao, jutros je još nekako išla, al sam kasnije išao nešto obaviti u grad, počela je opasno prekidati, trokirati, čak u jednom momentu kijati na auspuh, ali samo na malom otklonu gasa, kad odvrnem pun gas ide sasvim normalno. Blago sam pop**deo, psovao sam sve što mi je palo na pamet, neznam šta se dešava, jutros je bilo ok. Sad nešto razmišljam, kondenz vlage je moguć uzrok jer komad creva od water trapa do kućišta dizni nije klasično, armirano gumeno već ono tanko plavo za pneumatiku, pa je moguće da je sav trud oko water trapa uzaludan jer to crevo ima tanak zid pa je moguće da se topao vazduh sa nekim procentom preostale vlage u tom crevu naglo hladi što dovodi do naglog kondenzovanja preostale vlage, pa se stvara voda u sistemu za vazduh, koja se meša sa benzinom u kućištu dizni pred ubrizgavanje. Baš se tako manifestuje kao da ima puno vode u benzinu. Ali kako onda radi i ide super pod punim gasom?? ...... ili je ZX-R opet glavni krivac, sa SC08 se to jedva ponekad desi, zanemarljivo.

#3740 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 May 2015 - 15:46

problem je previše goriva u spektru kada auspuh ne rezonira
zato sam ti govorio da je za oštriji auspuh opotrebno preciznije podešavanje kvačila

jutros je bio hladniji vazduh pa se to donekle kompenzovalo

kada bi ti mogao na pola gasa da umanjiš gorivo bilo bi super, ili kada bi samo pustio zx-a da uvek utrčava u rezonancu...
u ostalim slučajevima pije vodu auspuh sa pregradama





11 user(s) are reading this topic

0 members, 11 guests, 0 anonymous users