Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#4381 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 September 2015 - 15:52

Ja sam sa stock 50 nagurao plafon 91 po satu tj 87 po GPS-u na 10k, sa zaleganjem, dalje nije hteo.

#4382 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 September 2015 - 16:00

Ne moze purejet u okretaje, moj runner je najvise ikad isao 95kmh po gpsu, ali treba uzeti u obzir 7% duzu getribu, sto bi znacilo da smo imali isti rezultat. A nrg koji ima stock getribu ide 90kmh plafon. Tako da to je to, nista spektakularno i nemoguce. U PJ treba uzivati sto malo trosi i lijepo vuce, pogotovo u brdo jer se brze razvrti od karba, recimo na sporim ostrim zavojima se bas osjeti prednost masine koju tjera moment a ne okretaji :)

#4383 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 September 2015 - 11:43

Namontiran novi TPS, setovan, radi ok. Provozao malo po ulici i konstatujem da je mašina konačno 99% ok, za ne verovati, al eto ipak ima veze. Nema više troksanja na malim otklonima, tek ponekad se čuje štuc, ali to je zanemarljivo u odnosu na pređašnje stanje. Napolju baš zahladilo, primećujem da je mašina malo mrzovoljna, ne odaziva se na gas onako silovito kao sa 20mm TPSom, ali bar radi, upotrebljiva je. Provozao sam malo po gradu, da vidim kako se ponaša u saobraćaju, gde se zbog ostalih vozila mora voziti u vrh gasa većim delom, i nema više pucanja, prekidanja, radi glatko i poslušno, osim što mi fale performanse, nije to to, nije više onako prgav kao pre, ne diže obrtaje momentalno na odvrtanje gasa već malo usporeno skoči na 9k i posle se lagano razvrtava do 9,5k i na dužoj relaciji, o 10k nema govora, fali vazduha. E sad bi trebalo razbušiti ovaj TPS, to bi trebalo vratiti performanse. Pritisak je na leru oko 7,8 bara, a na većim obrtajima air kompresor ume da nabije preko 8 bara, u nekim momentima spazim kazaljku na čak 8,5 bara, to se događa na srednjem otklonu i na obrtajima između 7 i 8k, kada se vozi sa malim otklonom gasa, pritisak je malo preko 8 bara. Snimio sam i video, čekam da se uploaduje da se uverite i sami kako sad radi. Sve u svemu zadovoljan sam, treba još vratiti dvokraku NGK, sa njom je radila još najmirnije, ali i dalje se moram pozabaviti O ringom na benzinskoj dizni, jer se ipak oseti da nekad malo štucne, a kad je skroz hladna mašina, malo i troksa, ali drastično manje.

#4384 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 06 September 2015 - 12:33

Znaci sa razbusivanjem ocekujes staru slavu...ajde samo da bude sve ok

#4385 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 September 2015 - 13:07

View PostPita, on 06 September 2015 - 12:33, said:

Znaci sa razbusivanjem ocekujes staru slavu...ajde samo da bude sve ok
Ma da, nema leba sa 18mm, prosto nije to ona ista mašina, a o 100+kmh nema ni govora, nema snage da izvrti, kao da se vozim sa 2/3 gasa, a kod PJ svaki milimetar otklona gasa se itekako oseti, bukvalno od lera do maksimuma, jer, već sam to x puta ponovio, PJ ne čeka rezonancu već čupa od početka do kraja, a auspuh mu samo malo pomogne da izvrti krajnje obrtaje. Skoro kao 4T, samo prgavije.

#4386 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 06 September 2015 - 13:15

@ dajteh,za ova medjuubrzanja ti je zasluzan ljubicasti centralni,on fino drzi okretaje i masina je u momentu..

gogy,kolko znam nema za kupit posebno gumice zelenog injektora,one se razjebu kad se vadi injektor iz kucista za cim ne vidim potrebu..

ima za kupit neki kit sa gumicama,al pitanje dal su tu i ove za zeleni injektor.


Posted Image

#4387 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 September 2015 - 13:15

Evo i video zapisa. Trebao sam snimiti prvo kako puca i troksa radi poređenja, al za sad samo ovo, kad nađem vremena vratiću stari TPS pa snimiti.



#4388 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 September 2015 - 13:36

View Poststeeef, on 06 September 2015 - 13:15, said:

@ dajteh,za ova medjuubrzanja ti je zasluzan ljubicasti centralni,on fino drzi okretaje i masina je u momentu..

gogy,kolko znam nema za kupit posebno gumice zelenog injektora,one se razjebu kad se vadi injektor iz kucista za cim ne vidim potrebu..

ima za kupit neki kit sa gumicama,al pitanje dal su tu i ove za zeleni injektor.


Posted Image
Na žalost, te na slici nisu toliki problem, već one dve, najviše ona manja na benz. dizni što dihtuje izlazni deo dizne na kućište, tj razdvaja komoru sa benzinom pod pritiskom i komoru sa vazduhom između dizni. Ta kad propiša, kraj priče, kao da je benzinska dizna otvorena stalno pa naliva gorivo u air diznu i dalje se zna, air dizna zalije svećicu. Ako je to u maloj meri, mašina još radi ali trokira, naročito na leru i malom gasu, dok pod punim gasom nekako proguta jer ima puno više vazduha. Kako vidim, teško je pronaći te dve gumice od benz. dizne, prodaje se samo komplet kućište sa diznom i regulatorom pritiska, a to je preskupo. Nema druge već potražiti negde kod lokalnih proizvođača u toj dimenziji.

#4389 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 06 September 2015 - 13:52

mislil sam na br 8,tu su sve gumice samo pitanje dal ima i tih vitonskih za zeleni injektor..
nisam jos na ni jednom pj iki ditechu videl da to procuri osim ako se ne vadi van iz kucista.

#4390 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 September 2015 - 14:02

View Poststeeef, on 06 September 2015 - 13:52, said:

mislil sam na br 8,tu su sve gumice samo pitanje dal ima i tih vitonskih za zeleni injektor..
nisam jos na ni jednom pj iki ditechu videl da to procuri osim ako se ne vadi van iz kucista.
Aha, nisam obratio pažnju na tu kesicu 8. Nemam pojma šta sadrži, i neznam kako bi se to dalo proveriti, ali ako ima načina da se nabavi, ja bih kupio da imam u rezervi, pa ako ima super, ako ne, ima bar za ostalo al original, što je najbitnije. Vidi dali se može to nabaviti i po kojoj ceni. Lako ćemo se posle dogovoriti.

#4391 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 September 2015 - 14:06

Bojim se da neces naci gumice za zeleni injektor, pogotovo onu do plavog, izvrnuo sam cijeli internet i to je predvidjeno da ide u kompletu sa kucistem :/

Ali pazi, kad odspojis kuciste injektora sa glave i gledas u diznu, ti kad upalis pumpu ona nabije pritisak u zelenu diznu, i ako je sve suho oko izlaza iz zelene dizne onda je to ok. Jer evo moja 2 purejeta i jucerasnji novi, niti jedan ne pusta i sve je super, a malo troksanja se zna desiti kad je svijecica na pola puta.

A negdje mora postojati takva gumica, rraspitati cu se ako se nadjem u prilici, mozda ovi sto prave gumice po mjeri za hidrauliku :)

@ steef vjerujem u ljubicasti centralni da je dobar izbor, linearniji je od serijskog stoga pruza manje oscilacije okretaja i momenta od idealnog. Njega cu dotjerati kad budem imao vremena i volje jer mi totalno razjebe setup prijenosa pa ima posla, ali bit ce dobar izbor :)
Nego ima jedan problem kad sam stavio malossijev remen, znaci na drugi skuter sam stavio nov malossi remen i opet mi struze unutarnji rub od blok???? Razmisljam da podlozim osovinu primara i malko deblju sajbicu iza varia da ga pomaknem prema deklu. Ne razumijem :/


I jos jedna stvar koju sam primjetio, onaj crni air injektor sa ditecha, u kombinaciji sa kucistem pumpe ima jednu vise gumicu na spoju kucista i air injektora. Ne razumijem zasto su stavili taj plavi kad je crni bolji po tom pitanju.

I testirao sam 4 air injektora i svaki savrseno rasprsuje smjesu, sto me dovodi do zakljucka da su pouzdani. Jedine probleme koje sam imao jesu teflonski ring i gumice.

#4392 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 September 2015 - 14:10

View Postgoggyso, on 06 September 2015 - 13:15, said:

Evo i video zapisa. Trebao sam snimiti prvo kako puca i troksa radi poređenja, al za sad samo ovo, kad nađem vremena vratiću stari TPS pa snimiti.



Cekaj jel moguce da si imao peh sa tpsom. Ajde ustekaj stari da vidis. Ovo super radi, ali kad krenes dizati pritisak onda voli dolaze i nestabilnosti.

#4393 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 September 2015 - 14:20

Negde davno, pre jedno 30 strana sam rekao da tps pravi problem, gogy je odlucno rekao da nema sanse da je do njega posto je uradio reparaciju sa teleprinterskom mascu.. bili kako bilo, sada sam prevrteo temu u nazad i pronasao kada je to bilo, FEBRUAR 2015, pre ravno 7 meseci.. ocigledno da su staze po kojima trce kontakti osetljivi i da je drzalo vodu samo dok mast nije iscezla. Ne isplati se ni uzimati polovan jer se ne zna kada ce poceti zezati.

Mozda bi resenje bilo skidati tps i cistiti i nanositi tanku grafitnu na svakih 2-3meseca?

#4394 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 September 2015 - 14:29

Eto ja nisam imao upošte problem sa teflonskim prstenom. Čak i ovaj novi što sam napravio sam od one teflon cevke, evo drži normalno, čak je ekstra teško ušao u glavu, znači da dihtuje savršeno. Teflon prsten bi trebalo zameniti svaki put kad se vadi air dizna, jer teflon nije elastičan materijal kao gumica, kako se stisne tako ostane, pa kad se vadi dizna i vraća, ako se samo malo okrene teflon u ležištu, već ne naleže punom površinom na glavu, a onda vreli gasovi od eksplozije imaju gde da prođu, pa kad prođu, mehanički još više oštete teflon, a onda pritisak gasova stigne do male O ring gumice i tu je početak havarije, sve se sprži od vreline gasova i pritiska od detonacije. Zato se teflon mora promeniti pri svakom vađenju air dizne i neće biti problema. Evo ja sam već x puta vadio i seljakao air dizne dok sam experimentisao i testirao, i ni jednom nisam imao problem. Sreća pa sam nabavio metar teflonske cevi 10/8mm i imam da seckam xxx komada. Ako nekako mogu da ti pošaljem parče da praviš sam, poslaću ti gratis.

#4395 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 September 2015 - 14:35

View PostAcaPostar, on 06 September 2015 - 14:20, said:

Negde davno, pre jedno 30 strana sam rekao da tps pravi problem, gogy je odlucno rekao da nema sanse da je do njega posto je uradio reparaciju sa teleprinterskom mascu.. bili kako bilo, sada sam prevrteo temu u nazad i pronasao kada je to bilo, FEBRUAR 2105, pre ravno 7 meseci.. ocigledno da su staze po kojima trce kontakti osetljivi i da je drzalo vodu samo dok mast nije iscezla. Ne isplati se ni uzimati polovan jer se ne zna kada ce poceti zezati.

Mozda bi resenje bilo skidati tps i cistiti i nanositi tanku grafitnu na svakih 2-3meseca?
Napraviću ja taj razbušeni opet, mada je dosta jeftino napravljen, neprecizno i od tanke plastike pa se dese uvijanja prilikom rotiranja osovine i tako varira otpor kad ne treba. Ovaj što sam sad kupio i očistio od prljavštine, radi kao violina. Prodavac tvrdi da je sa skutera koji je prešao samo 1600km znači praktično kao nov.

#4396 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 September 2015 - 14:39

Eto taman dok ugodim polinija 70, isprobati cu sve sta imam od dijelova da znam di sam i sta sam. I onda lijepo sve spakovati i navratim da usput vidimo kako koji radi i razmjenimo utiske :D
U planu mi je na ovu sadasnju masinu sto je zalepio klip, ako bude sve ostalo ok, nakaciti 70 :)

Nego ima jedna stvar koju jos nisam spomenuo, dobio sam malo neobican regulator pritiska marke Weber, neko je uzimao nov umjesto postojeceg. Mozda se pokaze interesantnim. Trebam vidjeti koliko taj bara propusta.

#4397 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 06 September 2015 - 15:07

lepo radi, ne moraš stavljati stari nazad, ima na nekoj strani nazad video kako trokira

#4398 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 06 September 2015 - 15:08

ljubicasti je super feder,nema prevrtavanja s njim,pogotovo na startu,konkretan je dok se rolice pogode..
kaj se tice remena,na svakom bloku bilo novi il stari vide se tragovi remena,u nekom momentu pocese blok i toe to..nemoj nist podlagatni kemijat oko polozaja polutki,to je sve kak treba bit..

#4399 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 06 September 2015 - 15:29

Velika i teska rabota je taj PJ...Preko 7 mjeseci muke zbog "gluposti" i obicnog komada plastike (grubo receno).
Drago mi je da si konacno ustanovio kvar! Jel ima mozda neki aftermarket TPS da se kupi koji je vec razbusen ili to samo oni manijaci iz HGT-a rade za svoje potrebe?

Edited by Lauda, 06 September 2015 - 15:29.


#4400 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 September 2015 - 16:28

View Poststeeef, on 06 September 2015 - 15:08, said:

ljubicasti je super feder,nema prevrtavanja s njim,pogotovo na startu,konkretan je dok se rolice pogode..
kaj se tice remena,na svakom bloku bilo novi il stari vide se tragovi remena,u nekom momentu pocese blok i toe to..nemoj nist podlagatni kemijat oko polozaja polutki,to je sve kak treba bit..

Na PJ mi je blok pojeo remen za 0.5mm u nepunih tisucu km.
A krenuo je ostro i na karbu.
Kako je malo duzi onda se i vise priblizava bloku.





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users