Edited by goggyso, 03 July 2013 - 00:45.


#81
Posted 03 July 2013 - 00:40
#82
Posted 03 July 2013 - 01:06
#83
Posted 03 July 2013 - 16:23
#84
Posted 07 July 2013 - 14:24
Edited by goggyso, 07 July 2013 - 14:26.
#85
Posted 07 July 2013 - 14:25
#87
Posted 08 July 2013 - 16:48
#88
Posted 08 July 2013 - 17:19
goggyso, on 08 July 2013 - 16:48, said:

#89
Posted 09 July 2013 - 16:02
Razumem ja to u potpunosti, ali se vodim rezultatima mog bivšeg NRG-a, zato hoću da stavim identičan prenosni odnos, za početak, pa ću videti šta sam dobio. Ako je malac mogao da potegne 95km/h (samnom od 100kg malo teže al sa nekim lakšim je uspevalo) a gotovo da je bio serijala, osim klipa fi42, sa fabričkim 17,5 karbom i SC08 auspuhom, valda ću i na apriliji bar nešto poboljšati u odnosu na trenutno stanje. Fabrička snaga NRG mc3 i ove aprilije je identična, 4kW, a prenosni odnosi se prilično razlikuju, ne razumem zašto, moguće zbog zakonskih promena u ograničenju krajnje brzine.
Ima tu snage na obrtajima od 8-9.000 ali nije adekvatno iskorišćena. Interesantno je to što malo zastane sa snagom na 9000 i onda kad predje to nekako, oseti se nov nalet snage dok ECU ne aktivira blokadu. Verovatno je takva kriva snage auspuha. Ono "stotka" sam rekao više u šali, ali 90-95 će biti. Kada bi našao način da ugasim blokadu ECU koja je sad na 11500, mislim da bi to bilo to. Jer taman se lepo zaleti do 10.000.o/min i onda počinje lagano prekidanje. (u mestu se to vidi na 11.500o/min, tu ga skroz ugasi).
Edited by goggyso, 01 April 2015 - 15:27.
#90
Posted 09 July 2013 - 16:18
Postoji zabluda da na Injection mašinama auspuh ne znači puno, da ne ponavljam tvrdnje onih koji su u to ubedjeni, ali ja sam se lično uverio u ogromnu razliku izmedju standardne (aprilijine i Piadjove) "rezone" i SC08. Neuporedivo bolje povlači sa SC08.

#91
Posted 09 July 2013 - 16:33
Sto se tice blokade na 10500, zar ona nije na paljenju, kod CDI uredjaja?
Edited by tuningfanatic, 09 July 2013 - 16:34.
#92
Posted 09 July 2013 - 16:40
#93
Posted 09 July 2013 - 17:13
O 17 da ni ne pricam koliko bi to produzenje bilo,neznam dali bi skuter mogao krenuti uopce.
Imas totalno krivu predodzbu oko produljenja getribe,da je sve u njoj,onda bi svatko na serijalu stavljao sto dulju getribu.
A ne stavlja,jer u zavisnosti o snazi skutera ide u odredenom postotku dulja getriba.
A ovih 95 ili 100 necu ni komentirati jer dobro ustelan base piaggio s karbom i nekim boljim auspuhom to moze donekle dogurat,a kamoli serijala.
Ako hoces poboljsanje u performansama,ubaci gore kit,polini i malossi ga nude za i.e. masine,ali posto je to piaggio,imas vise izbora,tako da mislim da bi mhr replica isla gore bez problema,uz koristenje glave od malossi sporta,mozda cak i serijske uz neke preinake i racunanje kompr.omjera.
Naravno, malossi komp bi bio obavezan,tj.kod piaggia je to u biti samo varalica koja se prikljuci na standardni ecu.
Tek ni onda nemas potrebe produljivati prijenos,jer je piaggiov odlican do otprilike nekog midracea.
#94
Posted 10 July 2013 - 00:00
tuningfanatic, on 09 July 2013 - 16:33, said:
Sto se tice blokade na 10500, zar ona nije na paljenju, kod CDI uredjaja?
#95
Posted 10 July 2013 - 00:26
Ja samo pravim poredjenje mog bivseg Piadja NRG iz 2002god. koji je fabricki imao 15 zuba na primarnoj osovini, brojao sam kad sam menjao lezajeve u reduktoru. Prethodni vlasnik sigurno nije dirao jer su serafi poklopca reduktora bili nedirnuti. Na ovoj apriliji sa piadjovom mashinom primar je 13 zuba. To je svakako ogromna razlika, zato i hocu da to promenim. E sad, kako ce to da se pokaze na apriliji videcu, ali ako je serijala NRG onako isla sa tim prenosom, ne vidim sto nebi i aprilija. NRG je startovao neverovatno sa 6000o/min, kako god to zvucalo cudno, i ubrzanje je takodje bilo neverovatno. Bile su rolnice 5,3gr a centralna opruga kvacila neka fabricka od Frija, kupio to kvacilo komplet i stavio, ali sa plavim oprugama na kvacilu. Da to nije direktno moje iskustvo sa mojim skuterom nebih nista rekao. Kad sam sastavio i probao, toliko sam se odusevio da vise nista nisam hteo da diram. Moji prijatelji koji se bave i voze skutere su nakon probe pitali jel to kit neki stavljen, ne verujuci kako to ide. A moj prvi susret sa NRG-om je bio u Grckoj na moru (to sam opisao u prethodnoj temi) kada sam sasvim slucajno iznajmio NRG extreme, nemajuci pojma sta je to jer sam kuci vozio Falcona. Nas dvoje smo seli na njega i kad je malac poleteo mislio sam da je dole raketa. Bez problema nas je vozio sa 90km/h po Paraliji a grk ga sigurno nije tjuningovao. Mashina je bila ista (slikao sam detaljno u cudu) kao kasnije na mom NRG-u kog sam kupio nakon povratka sa mora. Nije bas tako isao odma, al uz male izmene posle jos i bolje. E onda na kraju sad je tu aprilia sa gotovo istovetnom mashinom, nije karb vec ubrizgavanje, ali termogrupa je ista, kao i varijator i kvacilo. Ali zato prenos nije, jos uvek. Kad bude, testiram pa pisem.
#96
Posted 10 July 2013 - 00:33
mrgood, on 09 July 2013 - 16:40, said:
#97
Posted 10 July 2013 - 04:48
#98
Posted 10 July 2013 - 11:01
A na drugom zupcaniku 48 ili 49,neznam tocno,napisao je cvele koju stranicu prije ako se ne varam tocan omjer.
Od aftermarket primara, ima mhrov koji ima 15 zubi na osovini, nisam racunao,ali je sigurno ogromno produljenje koje serijala nemoze izgurat.
Neznam na kolko je blokada na ecu,a i nebitno je,jer skuter radi i ima snagu na puno manjim okretajima od tih,koje vjerojatno ne izvrti ni na krajnjoj,mozda jedino nizbrdo.
Btw i.e.nema katalizator.
#99
Posted 10 July 2013 - 15:32
Beogradski Fantom, on 10 July 2013 - 04:48, said:
#100
Posted 10 July 2013 - 16:12
Grale, on 10 July 2013 - 11:01, said:
A na drugom zupcaniku 48 ili 49,neznam tocno,napisao je cvele koju stranicu prije ako se ne varam tocan omjer.
Od aftermarket primara, ima mhrov koji ima 15 zubi na osovini, nisam racunao,ali je sigurno ogromno produljenje koje serijala nemoze izgurat.
Neznam na kolko je blokada na ecu,a i nebitno je,jer skuter radi i ima snagu na puno manjim okretajima od tih,koje vjerojatno ne izvrti ni na krajnjoj,mozda jedino nizbrdo.
Btw i.e.nema katalizator.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users