Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#5041 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 14 September 2018 - 21:42

Sta se sa Milisavom (malosijem) desilo?

Sent from my SM-G925I using Tapatalk



#5042 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 September 2018 - 22:42

Da podsetim... PRC je zamorče za test, Mario ga je razgazio do krajnjih razumnih granica da bi saznali dokle se može ići sa tuniranjem PureJeta. Neće on dugo, malo razrade tek da ga ne sahranim pre vremena, pa ako se pokaže da taj stepen tuninga pije vodu na PJ onda će jedan od dva "Milisava" pod nož, tj zubarsku alatku. Tako smo planirali, da ne ubijemo Malosija, bolje da pogine kinez. :D

#5043 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 September 2018 - 08:32

Neću da je hvalim, P P P da zlo (gremlini) ne čuje, SRka radi za sve pare, regulator pritiska je konačno kulturno i trajno rešen, pali ko iz radnje, termogrupa stock se namestila, Pia remen koji je stajao na klinu bar 3 godine se bio malo ukrutio ali se sad razmrdao, prenos se stabilisao, startuje odlično s obzirom na 50ccm, krajnja kako tako, nije sad ni bitna jer se vozi u gradu do posla uglavnom, konačno je opet pouzdana, poslušna, i ono što sam zaboravio već vozeći Malossija 70, sad opet troši ko buva, 2L/100km i to u gradskim uslovima, sipao sam pun tank tada kad sam je sredjivao i još uvek se vozim sa tim gorivom, još ima malo manje od pola rezervara sa pređenih 80tak km, stim da sam deo prosuo dok sam se zezao sa regulatorom jer je povratni vod (idiotski) postavljen na dno rezervara umesto na vrh, pa sa svakim skidanjem creva mora da iscuri bar 2-3 deci dok ga ne začepim.

Pošto je bila predviđena za udaju, vratio sam stock reduktor (zupčanike) stock remenicu sa stock centralnom oprugom, stock kvačilo i zvono, stock Pia remen, samo je ostao Multivar sa nosatim rolnicama, isto što se vrtilo sa malossijem, 7,5gr kao privremeno, znam da to ne ide uz 50ku ali štela prenosa mi nije bila primarni problem već mašina, samo da pali i ide, posle ću se posvetiti prenosu...tako sam mislio, ako se javi neki kupac vraćam stock varijator pa štela, al eto odustao sam od prodaje, sad kad je sve ok, nešto mi došlo žao da se rastanemo, jbg kad je prava zavodnica, kako je pogledam tako se opet zaljubim, đubre jedno žensko, klasika... :)

No pored svega, ipak u ovoj varijanti spoljnjeg regulatora ima jedna sitnica, zašto konstruktori nisu spolja ugradili već direktno ispod dizne goriva u kućištu ubrizgavanja.. ukupna zapremina vazdušnog dela sistema, treba da je što manja kako bi air kompresor mogao da postigne stabilan pritisak vazduha sa manjim volumenom. E sad u ovom slučaju zapremina se dodatno povećala dodavanjem armiranog gumenog creva od T razvoda do regulatora dužine oko 15cm sa unutrašnjim FI od 7mm otprilike, nisam ga baš tačno merio.
Šta se dešava: na leru je pritisak 7,5 bara, na oko trećine gasa i srednjih obrtaja do 7-8k pritisak skoči na 8 bara, da bi na punom gasu i na 9k rpm pritisak opet pao na 7,5 bara. Nije to sad baš neki problem, toleriše to mašina, ali primećujem da u gradskoj vožnji negde na trećini gasa, kad naglo odvrnem pun gas, malo je mrzovoljna, ponaša se neodlučno, tj prebogato, da bi nakon sekund dva poskočila i zasprintala čim pritisak opadne jer sad već air dizna traži više vazduha,više ga i potroši pa obori pritisak.
Jedino rešenje koje mi pada na pamet je da smanjim unutrašnji prečnik creva do regulatora na minimum, tj fabrički kanali za vazduh u kućištu su oko 3mm i kratki, pa je i zapremina mala, tako bih ja sad trebao svesti zapreminu tog dodatnog creva na minimum, nije tu bitan protok jer ga praktično i nema u tom delu, bitno je samo da pritisak vazduha iz air kompresora deluje na membranu regulatora, a to može i sa malim prečnikom creva. Stavio bih ja odmah tanje crevo ali fitinzi diktiraju igru.
Ostaje da pokušam uvući tanje crevo neko plastično u ovo gumeno armirano.
Što se tiče štele prenosa, ostaje za sad ovako do kraja sezone, preko zime stock termogrupa opet ide dole a PRC na mašinu, onda će svakako biti igranka sa štelom.




#5044 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 September 2018 - 13:32

Ovako to sad izgleda... crevo obeleženo belom linijom je vazduh iz air kompresora, plava je povrat benzina ka rezervaru.



Attached Files



#5045 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 September 2018 - 16:22

Prirubnica ti je puknuta,jesi vidio to?

#5046 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 19 September 2018 - 19:35

Ne diraj ništa sada već samo udri po gasu....vozi dok ne budeš siguran da se sve ok, pa posle kreni u štelovanja razna...

#5047 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 September 2018 - 22:02

View Postrade007, on 19 September 2018 - 16:22, said:

Prirubnica ti je puknuta,jesi vidio to?
Samo taj deo gume na vrhu do šerafa, proverio sam je, ostalo je celo. U suštini PJ radi i kad skinem TP senzor tj klapnu gasa, tako da osim ulaska prljavštine drugih problema nema. Imam jednu Stage6 metalnu pa bi mogao i nju staviti, al to kad legne PRC70.

Pita, to i radim sad, samo gazim po gradu, za sad ništa ne diram, kad budem radio termogrupu onda će i sve ostalo.

#5048 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 September 2018 - 06:45

Kad ćemo taj tuning imati čast da izpratimo ?

Kad će da legne ?

#5049 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 September 2018 - 07:26

View PostMario, on 26 October 2016 - 07:03, said:

Da se ja ubacim samo, prc cilindar je urađen maksimalno na transferima bez kopanja izduva da bi uvideli kako se ponaša pj na malom zahtevu pritiska.. druga stvar je što je taj cil razbušen u startu prema novom klipu neke srednje klase...

Pa ne treba nam ništa od njega osim komparacije sa dosadašnjim
Dakle nije maksimalno urađen, već namenski u cilju istraživanja ponašanja PJ-a

#5050 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 September 2018 - 09:28

View PostMario, on 20 September 2018 - 07:26, said:


Dakle nije maksimalno urađen, već namenski u cilju istraživanja ponašanja PJ-a
Na to sam i mislio, izduv je već ionako fabrički veće površine u odnosu na Malossi. Ako me zdravlje posluži, tokom jeseni..

#5051 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 September 2018 - 20:32

Drago mi je da si konacno osposobio SR-ku
Sad iskoristi ovo malo sezone sto ima, pa da sledece sezone cujemo i taktove naturpijane SR-ke :)

#5052 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 November 2018 - 10:20

Samo da se javim, (svima osim gremlinima)... SRka radi ko Singerica, konačno, ovaj Frankenštajn od regulatora pritiska za sada radi besprekorno, pali na čvrgu, lepo radi, troši opet ko upaljač, sve opet kao na početku, vozim je kad god mogu tj vreme dozvoli, evo i danas s njom na posao, sipao sam 100tku benzin, s njim još lepše radi nego sa 95ticom, samo prenos ne valja, nabacao sam delove iz rezerve, obične stock, osim multivara, pa nije baš sprinter, prevrtava opasno, SC08 se vrti na 9,5k a vuče se ko penzoš. kako god, nemam vremena niti zdravlja da išta diram, malo me išijas savladao, boli pa boli, al čim ozdravim rešiću prvo prenos, posle ako bude pogodno vreme, ide PRC70 i ZXR.
Za sada toliko, samo se vozam i uživam.

#5053 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 April 2019 - 21:05

Čujem da ste se zabrinuli što me nema.... živ sam, mrdam, SRka spava u garaži od jesenas, skoro da sam je zaboravio, samo se podsetim kad naletim na nju u garaži i pogledam je ko krava mrtvo tele.. :D
..ono, znam da radi, skrpio sam je jesenas, ali vremena za nju jednoistavno nemam, ubi me bauštela na Korlatošu (vikendica). :qddq:
No prekjuče, lep dan za razliku od juče i danas, (kiša, grmi, duva) imao malo vremena, pa se setio SRke, ajd da je kresnem malo da se probudi iz zimskog sna... al šipak, Varta aku konačno ispustila dušu posle par godina stojički izdržanih maltretiranja. E al imam ja "pametni" punjač, možda je dignem iz mrtvih. Spojim punjač, na displeju 9,6V. Eeee do q... teško da će se oporaviti za ozbiljan posao kad je PJ u pitanju, nema kurble, il radi ili kanta. A pametni se mislio par sekundi, i oop krene da ga diže malo po malo, i za oko sat ipo ostala još samo jedna crtna neupaljena, dovoljno da kresne, valda.
Kontakt, AC pumpa zuji poznatim tonom, pritisak krenuo od nule i dobacio do 6 bara, zaverglam.. i kres, probudila se!! :joks: Radi pametni za sve pare, skidam kapu po koji put.
E sad kad sam je već startovao, pa mora da padne bar jedan kilometar niz ulicu, da se podsetim kako je na 2 točka posle 4 meseca.
SRka prgava na startu iako je stock cilindar, gore je SC08, zakucala 9,5k na obrtaljki i zuji niz ulicu, standardno sa neuštelovanim prenosom... dok se nije malo digla temperatura, u povratku nešto kašljuca na malom gasu, na punom ok. Već sam hteo da psujem, koji je sad... kad vidim na manometru na tabli pritisak 9 bara. Eeee lakše malo žabarski regulatoru, treba da je 7,5. Uletim u garažu i već sam krenuo po alat da smanjim pritisak, i sine mi da mi baš to treba za PRC turpiju pa sam odustao od štele, ionako 50ka mora dole što pre, gde bre s tim da se vozam, samo da prođem tehnički krajem aprila, sledi Pit Stop.

#5054 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 11 April 2019 - 21:44

Ooo Gogi macku stari,kako da se ne zabrinemo,nema te da se oglasis par meseci na forumu ni fb...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#5055 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 April 2019 - 22:11

View Postvlayco, on 11 April 2019 - 21:44, said:

Ooo Gogi macku stari,kako da se ne zabrinemo,nema te da se oglasis par meseci na forumu ni fb...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
:0takoje:

#5056 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 April 2019 - 06:10

Odakle sad 9 bar-a majke mu

#5057 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 April 2019 - 10:19

View PostMario, on 12 April 2019 - 06:10, said:

Odakle sad 9 bar-a majke mu
Đavo bi ga znao, možda kvalitet regulatora, ili se nešto pomerilo, u suštini nije problem jer sad mogu opet da ga podešavam. Razmišljao sam o protoku vazduha pod pritiskom od air kompresora prema regulatoru, u originalnom kućištu je to kanal prečnika oko 3mm dok je ovde unutrašnji FI creva od račve do kućišta regulatora. Možda ubacim neku cevčicu manjeg unutrašnjeg prečnika da smanjim uticaj vazduha na membranu regulatora.

#5058 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 12 April 2019 - 10:25

Gogi,ako padne neka jaca turpija mozes i diznu sa fiata punta oznake iwp065 sa 2 rupice,uspesno zamenjuje one na beverli modelima od 200-250cc 😅

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#5059 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 April 2019 - 10:33

View Postvlayco, on 12 April 2019 - 10:25, said:

Gogi,ako padne neka jaca turpija mozes i diznu sa fiata punta oznake iwp065 sa 2 rupice,uspesno zamenjuje one na beverli modelima od 200-250cc

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
Nažalost mislim da ne paše, Ove za PJ su specifične, zbog namene na cvaji, dve rade simultano, i različite su totalno. Nemam ja problema sa količinom ubrizganog benzina, ima tu prostora za zahtevne termogrupe i to sa Malossi elektronikom koja produžava tajming ubrizgavanja sračunato za Malossi sport na standardnom pritisku 7,5 bara. Pored toga regulator pritiska je još jedna tačka za štelu pa nije problem doterati savršenu smesu i žednijim cilindrima. Videće se na PRC turpiji.

#5060 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2019 - 10:55

Samo da se javim, živ sam, bauštela nikako da se zatvori, baš sam razvalio vikendicu, ogroman posao, pa SRka spava u paučini i prašini. U međuvremenu zveknuo mi aku u autu pa sam probudio SRku za potragu po gradu za novim akumulatorom, i eto ti šta je žensko, čim je ne maziš i ne obraćaš pažnju, sveti se. Upalio sam je, ali pritisak zakucan na 9 bara i ni mrvu da padne, pokušao sam smanjiti na štaf ali ne reaguje, nešto se zaglavilo u regulatoru od stajanja. Kako tako, uz štucanje i kijanje poterao sam je po gradu, malo se razigrala, regulator se odglavio i pade pritisak na 7 bara. E sad trokira kao da vozim nizbrdo u vrh gasa, jedva se kotrlja. Nizak pritisak, siromašna smesa, nema snage. Sreća pa PJ nije oseljiv na siromašnu i neće zalepiti pa sam je maltretirao sve čekajući da se sabere, na momente skoči pritisak pa onda podivlja, ali uglavnom regulator ne radi posao, moraće na sto da vidim šta i gde zapinje.
Gremlimi MRŠ u 3...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users