

#5041
Posted 14 September 2018 - 21:42
Sent from my SM-G925I using Tapatalk
#5042
Posted 14 September 2018 - 22:42

#5043
Posted 19 September 2018 - 08:32
Pošto je bila predviđena za udaju, vratio sam stock reduktor (zupčanike) stock remenicu sa stock centralnom oprugom, stock kvačilo i zvono, stock Pia remen, samo je ostao Multivar sa nosatim rolnicama, isto što se vrtilo sa malossijem, 7,5gr kao privremeno, znam da to ne ide uz 50ku ali štela prenosa mi nije bila primarni problem već mašina, samo da pali i ide, posle ću se posvetiti prenosu...tako sam mislio, ako se javi neki kupac vraćam stock varijator pa štela, al eto odustao sam od prodaje, sad kad je sve ok, nešto mi došlo žao da se rastanemo, jbg kad je prava zavodnica, kako je pogledam tako se opet zaljubim, đubre jedno žensko, klasika...

No pored svega, ipak u ovoj varijanti spoljnjeg regulatora ima jedna sitnica, zašto konstruktori nisu spolja ugradili već direktno ispod dizne goriva u kućištu ubrizgavanja.. ukupna zapremina vazdušnog dela sistema, treba da je što manja kako bi air kompresor mogao da postigne stabilan pritisak vazduha sa manjim volumenom. E sad u ovom slučaju zapremina se dodatno povećala dodavanjem armiranog gumenog creva od T razvoda do regulatora dužine oko 15cm sa unutrašnjim FI od 7mm otprilike, nisam ga baš tačno merio.
Šta se dešava: na leru je pritisak 7,5 bara, na oko trećine gasa i srednjih obrtaja do 7-8k pritisak skoči na 8 bara, da bi na punom gasu i na 9k rpm pritisak opet pao na 7,5 bara. Nije to sad baš neki problem, toleriše to mašina, ali primećujem da u gradskoj vožnji negde na trećini gasa, kad naglo odvrnem pun gas, malo je mrzovoljna, ponaša se neodlučno, tj prebogato, da bi nakon sekund dva poskočila i zasprintala čim pritisak opadne jer sad već air dizna traži više vazduha,više ga i potroši pa obori pritisak.
Jedino rešenje koje mi pada na pamet je da smanjim unutrašnji prečnik creva do regulatora na minimum, tj fabrički kanali za vazduh u kućištu su oko 3mm i kratki, pa je i zapremina mala, tako bih ja sad trebao svesti zapreminu tog dodatnog creva na minimum, nije tu bitan protok jer ga praktično i nema u tom delu, bitno je samo da pritisak vazduha iz air kompresora deluje na membranu regulatora, a to može i sa malim prečnikom creva. Stavio bih ja odmah tanje crevo ali fitinzi diktiraju igru.
Ostaje da pokušam uvući tanje crevo neko plastično u ovo gumeno armirano.
Što se tiče štele prenosa, ostaje za sad ovako do kraja sezone, preko zime stock termogrupa opet ide dole a PRC na mašinu, onda će svakako biti igranka sa štelom.
#5044
Posted 19 September 2018 - 13:32
Attached Files
#5045
Posted 19 September 2018 - 16:22
#5046
Posted 19 September 2018 - 19:35
#5047
Posted 19 September 2018 - 22:02
rade007, on 19 September 2018 - 16:22, said:
Pita, to i radim sad, samo gazim po gradu, za sad ništa ne diram, kad budem radio termogrupu onda će i sve ostalo.
#5048
Posted 20 September 2018 - 06:45
Kad će da legne ?
#5049
Posted 20 September 2018 - 07:26
Mario, on 26 October 2016 - 07:03, said:
Pa ne treba nam ništa od njega osim komparacije sa dosadašnjim
#5051
Posted 20 September 2018 - 20:32
Sad iskoristi ovo malo sezone sto ima, pa da sledece sezone cujemo i taktove naturpijane SR-ke

#5052
Posted 01 November 2018 - 10:20
Za sada toliko, samo se vozam i uživam.
#5053
Posted 11 April 2019 - 21:05

..ono, znam da radi, skrpio sam je jesenas, ali vremena za nju jednoistavno nemam, ubi me bauštela na Korlatošu (vikendica).

No prekjuče, lep dan za razliku od juče i danas, (kiša, grmi, duva) imao malo vremena, pa se setio SRke, ajd da je kresnem malo da se probudi iz zimskog sna... al šipak, Varta aku konačno ispustila dušu posle par godina stojički izdržanih maltretiranja. E al imam ja "pametni" punjač, možda je dignem iz mrtvih. Spojim punjač, na displeju 9,6V. Eeee do q... teško da će se oporaviti za ozbiljan posao kad je PJ u pitanju, nema kurble, il radi ili kanta. A pametni se mislio par sekundi, i oop krene da ga diže malo po malo, i za oko sat ipo ostala još samo jedna crtna neupaljena, dovoljno da kresne, valda.
Kontakt, AC pumpa zuji poznatim tonom, pritisak krenuo od nule i dobacio do 6 bara, zaverglam.. i kres, probudila se!!

E sad kad sam je već startovao, pa mora da padne bar jedan kilometar niz ulicu, da se podsetim kako je na 2 točka posle 4 meseca.
SRka prgava na startu iako je stock cilindar, gore je SC08, zakucala 9,5k na obrtaljki i zuji niz ulicu, standardno sa neuštelovanim prenosom... dok se nije malo digla temperatura, u povratku nešto kašljuca na malom gasu, na punom ok. Već sam hteo da psujem, koji je sad... kad vidim na manometru na tabli pritisak 9 bara. Eeee lakše malo žabarski regulatoru, treba da je 7,5. Uletim u garažu i već sam krenuo po alat da smanjim pritisak, i sine mi da mi baš to treba za PRC turpiju pa sam odustao od štele, ionako 50ka mora dole što pre, gde bre s tim da se vozam, samo da prođem tehnički krajem aprila, sledi Pit Stop.
#5054
Posted 11 April 2019 - 21:44
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#5056
Posted 12 April 2019 - 06:10
#5057
Posted 12 April 2019 - 10:19
Mario, on 12 April 2019 - 06:10, said:
#5058
Posted 12 April 2019 - 10:25
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#5059
Posted 12 April 2019 - 10:33
vlayco, on 12 April 2019 - 10:25, said:
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#5060
Posted 06 August 2019 - 10:55
Gremlimi MRŠ u 3...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users