Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

  • This topic is locked This topic is locked
5065 replies to this topic

#21 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 June 2013 - 02:09

View Postperlx*, on 07 June 2013 - 23:55, said:

Remen bi trebao da bude 18.5x811 za hyper2pro blok. Proveri kvacilo, po tvom opisu ono proklizava.
Moj kais je 18,7x805, tako pise na njemu. Zar nebi trebalo da je isti kao na Piadjovim skuterima, blok motora je apsolutno isti kao na NRG mc3 kojeg sam imao i tamo je bio sasvim drukcijih oznaka. zapisao sam i slikao: 20026 436864/7 ti brojevi mi nista ne znace, a mere ne pisu. Jedino da trazim po netu... ;) Menjao sam kvacilo, imao sam jedno rezervno od NRG-a i probao s njim i isto.

#22 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 10 June 2013 - 02:47

Tih dimenzija je mitsuboshi remen.
Uzmi serijski 811x18.
Negdje prodaju taj 805 pod serijski, negdje 811, neznam u čemu je caka točno, iako ovaj prvi nije originalni.

#23 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 June 2013 - 03:11

View PostGrale, on 10 June 2013 - 02:47, said:

Tih dimenzija je mitsuboshi remen.
Uzmi serijski 811x18.
Negdje prodaju taj 805 pod serijski, negdje 811, neznam u čemu je caka točno, iako ovaj prvi nije originalni.
Da i meni se cini da je kraci, uopste ne izlazi blizu vrha polutki kvacila, fali bar cent ipo, a secam se da je na NRG-u bio skoro do gore, taj 811 originalni. Nema druge, kupujem novi kais od NRG-a pa probam. Nadam se da ce ici ko NRG jer je varijator i kvacilo isto na apriliji kao na NRG-u, merio sam. A NRG je isao fantasticno, i start i krajnja. Hvala ti na pomoci. Pozdrav

#24 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 10 June 2013 - 05:02

18.x x 80x (ne secam se tacnog broja) je fabricki remen, koji je kratak. 811 se nametnuo kao najpopularnije resenje i cesto se mesa sa fabrickim. Malossi ima i 820 duzinu, ali nju nisam isprobao.

#25 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 June 2013 - 00:11

Ni 811 ne ide do vrha remenice na kvacilu, fali 6-7mm ali ide lepo s njim, mozda 820 ispadne najbolji ali nemam da isprobam, a ne bacaju mi se pare na stvari koje mozda necu nikad upotrebiti. Ako je neko probao 820 na Piadjovoj mashini nek se javi da znamo.

#26 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 11 June 2013 - 14:57

Na mome Libertyu je ovako: Šifra original Piaggio remena je 480852 a dimenzija je 825x18.5. Treba mu oko 400 km da skroz sjedne.

#27 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 June 2013 - 23:40

View Postmrgood, on 11 June 2013 - 14:57, said:

Na mome Libertyu je ovako: Šifra original Piaggio remena je 480852 a dimenzija je 825x18.5. Treba mu oko 400 km da skroz sjedne.
Molim te da mi objasnis dali je blok motora i elementi prenosa isti na Libertiju i na NRG-u? ako su dekle varijatora identicne valda je i ostalo, nadam se. Narucio sam 814 i nadam se da ce biti dobar, ako ne, probam i 825 ukoliko su masine identicne. Mozes li da bacis neki podatak, ubrzanje, krajnja brzina, rolnice, opruge... Pozdrav

Edited by goggyso, 11 June 2013 - 23:42.


#28 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 June 2013 - 00:51

Najnoviji podatak, oprao sam ovaj Mitsuboshi remen 805x18,5, ne cini mi se vise onako klizav kao sto je delovalo na dodir, sada bolje ubrzava i za neverovati uspeo sam pri pokusaju na dugom pravcu, ravnom, da naguram 86km/h, i to sa originalnim auspuhom. To je sasvim zadovoljavajuce, ali ne odustajem dok nebude isla kao moj bivsi NRG. Menjam auspuh i probacu kais 814x18,5 pa javljam.

#29 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 12 June 2013 - 01:36

Liberty je dugi blok i ima duži remen.
Jesi ti isprobao sa 811 remenom ili samo nagađaš?
On bi trebao bit najbolji za serijski skuter.

#30 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 June 2013 - 11:29

Nisam našao 811 jer trenutno su sve zalihe rasprodate gde god da sam gledao, pa sam uzeo 814x18,5x9 Athena, valda nije neki problem u ta tri milimetra na obim, sinoć sam ga stavio i koliko vidim lepo se popeo u remenici kvačila, mnogo više od 805-tice. Jutros kad sam išao na posao s njim primetio sam da bolje ubrzava i ima veću brzinu na manjim obrtajima nego pre, e sad videću danas kad ga poteram negde van na ravnom koja je max brzina, sa 805 sam izvukao 86km/h na 9000o/min ali sa fabričkim auspuhom, rolnice 5,3g, fabrička centralna i plave opruge na kvačilu. Pripremam pjadjov SC08 auspuh kakav sam imao na NRG-u i nadam se boljim rezultatima.

#31 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 June 2013 - 12:06

View Postgoggyso, on 03 June 2013 - 00:48, said:

Ali kad je prelepa, nisam mogao da odolim, a ima PIAGGIO mashinu..
Ide na bolje

Edited by goggyso, 13 June 2013 - 12:06.


#32 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 June 2013 - 12:07

View Postcvele, on 02 June 2013 - 12:23, said:

Trebao si da jednostavno pitas OVDE: - da li kupiti di-tech ?? I gomila nas bi ti rekla-jok brate ,begaj od njega :) U klasi 50cc i na ovim nasim prostorima-karburator je svetinja :) A nrg-a si napravio za 10-ku i prodao....e ..jbg...
Hahahahaha, možda sam se z... ali i aprilija nije sveto pismo, evo već se naziru dobri rezultati, sad trenutno ide 86km/h ali ima da ide ko NRG ili ću je iseći na komade, pa pjadjova je mašina, nevidim razlog da ne ide čak i bolje. Zasad sam zadovoljan ali ne odustajem dok nebude letela. Ali nije sve u performansama, aprilia je prelepa, stabilna, odlično zaleže u krivine, mnogo se sigurnije osećam nego na NRG-u, a o svemirskoj tabli da ne pričam. Ne dam je zasad nizašta, počeo sam da se zaljubljujem u nju, a ako mi uzvrati, hahahaha, biće to pun pogodak. S obzirom da mi je elektronika struka, biće tu čip tjuninga pa će Pure Jet plakati što mi je pao šaka. Vreme je da se već jednom probije ta barijera zvana UBRIZGAVANJE. Karburatori treba da odu u istoriju.

Edited by goggyso, 13 June 2013 - 12:16.


#33 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 13 June 2013 - 15:14

Quote

Vreme je da se već jednom probije ta barijera zvana UBRIZGAVANJE. Karburatori treba da odu u istoriju.
Sve si u pravu al je karb {jos uvek} zakon za tuning cvaj- taktasa ...narocito ovih "sitih" 50-80-90ccm...
Samo napred -mozda dobijemo strucnjaka na 4umu za ditech-purjet :0takoje:

#34 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 June 2013 - 02:10

Stavio sam kais 814x18,5 i dobio malo bolji start i ubrzanje na srednjim obrtajima do 8000, ali krajnja se nije promenila, cak imam utisak da teze dostize max, brzinu nego sa 805 kaisom. Izgleda da je 811 jedino resenje no sacekacu jos malo da se namesti ovaj 814, mozda bude ok. Sto se tice ubrizgavanja vec racunam kako da zeznem ECU da ubrizgava vise goriva, vazduh nije problem, probao sam i bez filtera direktno i ide isto, ne smeta mu sto ga nema, za razliku od karba gde sa promenom kolicine vazduha ne radi dobro ukoliko se ne menja i dizna. Logicno je da ukoliko ECU da vise goriva, sa kn filterom mora se dobiti isti rezultat kao sa karbom. Jos uvek je fabricki auspuh koji ima rupu na 8000 i to je najveci problem, jer kad se uspe zaleteti da predje 8000 obrtaja kao da dobije snagu. Jasno je da auspuh mora dole i da se stavi neki koji ima max, snagu izmedju 7 i 10.000o/min.

#35 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 June 2013 - 11:12

Jedini problem je sto rezonantni auspusi "ne rade" poso na masinama sa ubrizgavanjem kao na "obicnim" ...rezonacija je minimalna ako je uopste ima ,a samim tim nema nekog znacajnog povecanja ni snage ni obrtaja...u svakom slucaju zamena ser. auspuha je pametno resenja al ne treba ici dalje od ZX-a...

Ovo je 4um na kome mozes mnogo toga saznati i nauciti...
http://www.apriliafo...tech-SR-Factory

#36 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 15 June 2013 - 14:30

Kao sto sam to vec ranije ustvrdio, karburator je zakon

#37 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 15 June 2013 - 15:33

Da, ali ti dok si maknuo filter si imao siromašnu smjesu.
Nemoj mislit da je ecu nadomjestio višak zraka sa gorivom, jer je to dosta jednostavan sistem, gdje se smjesa radi samo preko senzora temperature.
Znači nema lambe sonde, senzora na usisu itd.. kao na modernim i.e. mašinama kao na autima, motorima, skuterima veće kubikaže itd.
Znači bez filtera nemoj vozit prvo zbog toga jer taman da ti uleti kamen promjera cca 18 mm(kolki je promjer tps-a), može uć u mašinu :D
A drugo, jer dolazi do siromašne smjese, a samim tim do većih temperatura unutar mašine, dalje valjda znaš šta se događa :)

Edited by Grale, 15 June 2013 - 15:34.


#38 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 15 June 2013 - 18:00

Ради резона са директним убризгавањем, само се не може очективати много више снаге, јер гориво никад није бежало напоље, па ауспух и не може да га врати. Сад са резоном улази више ваздуха (због тога што у ауспух оде једна количина ваздуха, али га ауспух врати тачно пре него што клип затвори издувни канал - то је у ствари резонанца), па је смеша мало сиромашнија, ако рачунар није ко на модерним моторима.

#39 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 June 2013 - 06:02

Shvatam sve to ali evo stavio sam konacno cuveni SC08 piadjov fabricki auspuh od NRG-a i sve se promenilo iz korena. Sa originalnim aprilijinim auspuhom mi je trebao kilometar puta da stignem do 70km/h a sada je dovoljno upola manje, znaci sad vuce fantasticno. Nisam probao krajnju brzinu jer nisam imao vremena ali prvom prilikom van grada i gas. Sto se tice kaisa 814x18,5 slaba vajda, izgleda da je predugacak, start je ok ali krajnja jedva 80 a sa 805 je isla 86km/h. Nema druge nego standardni Piadjov 20026 436864/7. Ako sam dobro razumeo taj kais je 811x18,5??? Jel zna neko pouzdano? Pozdrav

#40 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 June 2013 - 06:07

View PostBoza, on 15 June 2013 - 18:00, said:

Ради резона са директним убризгавањем, само се не може очективати много више снаге, јер гориво никад није бежало напоље, па ауспух и не може да га врати. Сад са резоном улази више ваздуха (због тога што у ауспух оде једна количина ваздуха, али га ауспух врати тачно пре него што клип затвори издувни канал - то је у ствари резонанца), па је смеша мало сиромашнија, ако рачунар није ко на модерним моторима.
Jasno mi je, ali rekoh da mogu slagati ECU ako ga zeznem sa temperaturom, promenicu ukupnu vrednost otpora senzora temperature tako da ecu "misli" da je hladno i ubacice vise goriva. Samo da resim problem auspuha posto sam uz sc08 dobio ocajnu lulu koja pusta po varovima pa moram potraziti po netu neku ispravnu. Onda se bacam na elektroniku. Mislim da ce biti dobrih rezultata jer vec sad ide drasticno bolje.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users