Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3521 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 April 2015 - 12:15

boli te q. sad imaš i šteker za USB, al što nema pritiska, to je manje važno :)

#3522 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 April 2015 - 13:32

Ajde molim te ako ces biti u prilici sa smartphoneom da izmjeris (ima aplikacija na playstoreu) koliko mA daju ovi USB portovi, posto sam uzeo 3 razlicita komada, a ovu verziju jos nisam, i svi jako slabo pune.

Uzmi sapunice i sa spricaljkom predji preko spojeva dok je sistem pod pritiskom i sutni tog marfija u 3 lepe, na purejetu sve sto je dobro mora da traje.
Jbt al sta je moglo puknuti?

Edited by dajteh, 03 April 2015 - 13:33.


#3523 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 April 2015 - 13:48

Nemam pojma, čudno mi je što je to prilično glasno puklo, a opet je uspeo nagurati 7 bara tj 4+3. Ako negde nešto zjapi, air kompresor nebi bio u stanju da nagura ni bar a kamoli 4, 7 je ukupno. Videću kad rasturim plastike i poprskam gde pušta. Nadam se da nije kineska cedilka negde pokzala svoj "kvalitet" materijala i izrade.

#3524 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 April 2015 - 13:52

View PostMario, on 03 April 2015 - 12:15, said:

boli te q. sad imaš i šteker za USB, al što nema pritiska, to je manje važno :)
I taj USB će sačekati neko lepše vreme, treba kasapiti neku plastiku na skuteru, što znači opet žešće rasturanje. A ovaj cirkus sa gubitkom pritiska, kao da negde imam neki skriveni kijavac u blago retardiranom stanju.

#3525 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 April 2015 - 18:12

Gremllni su izgleda ogladnili. Evo glavnog uzroka havarije.

Posted Image

A to je ovo crevo, vidi se lepo na ovoj slici.

Posted Image

#3526 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 April 2015 - 18:55

O majketiga, da to crijevo pukne samo tako, moze biti jedino ako je staro. Ja koristim gumeno armirano do par puta vise bara negoli nam treba i super je, obavezno novo.

#3527 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 April 2015 - 19:44

Sto je najgore, novo je, za nepoverovati. Bas sam pobesneo kad sam video. Mora da je made in PRC a kao EU je tj EEC.

#3528 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 April 2015 - 20:06

Kinezi nema druge, takvo crijevo bi trebalo drzati 150 bara.


#3529 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 April 2015 - 12:16

Crevo zamenjeno. Pritisak iz Air kompresora stabilan 5 bara, ali gremlini su nastavili sa havarisanjem, pada mi sad pritisak benzina. Dok AC pumpa radi, pritisak je tu, cim stane, pritisak pada strmoglavo. Ocigledno je neka viton gumica ispustila dusu na telu regulatora pa benzin prolazi u povratni vod mimo regulatora. Nekako ne verujem da je sam regulator kriv za to, ipak je napravljen kvalitetno, al trenutak istine ce biti kad izvadim regulator.

#3530 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 April 2015 - 23:36

Danas nastavljeni radovi oko saniranja havarije na sistemu ubrizgavanja. Prethodno je resen vazdusni deo, sad sistem fino drzi 5 bara i ne pada, bar ne vidno. Ali benzinski deo je takodje poceo da pravi probleme, pominjao sam da AC pumpa nagura 8 bara, ali po prestanku rada pritisak naglo pada umesto da stoji na 8 bara.
Skinut regulator pritiska, u loncetu sam zatekao vise vode nego emulzije, pa je sve lepo ocisceno. Sreca pa imam rezerve polovnih Viton gumica za regulator, izabrane su najbolje koje imam pa namontirane na regulator, onaj isti, stelujuci.

Posted Image

Prostor za manevar je minimalan, plastike nisu skidane pa je trebalo prici ginekoloskim manevrima, ali regulator je konacno seo na svoje mesto sa "novim" gumicama.

Posted Image

Konacno i loncic, poklopac regulatora, uz dosta muke, legao na svoje mesto, ali prethodno je sraf za stelovanje morao da bude otpusten skroz kako bi pri montazi pritisak na oprugu regulatora bio sto manji da bi se lakse postavio poklopac. Posle zavrtanja 3 torx-a koji to sve drze za kuciste, potrebno je ponovno stelovanje pritiska. Namesteno na malo preko 3 bara.

Posted Image

Vracen akumulator, kontakt, manometar malo preko 3 bara i stoji. Onda verglanje, pritisak skace na 8,2 bara, i zuuum, radi masina, opet lepo i stabilno, pritisak stoji i ne mrda, konacno, hvala ti boze. Probna voznja je pokazala da je sve ok, cupa iz podruma i ubrzava kao i pre havarije, sve ok.

#3531 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 April 2015 - 23:56

View PostGeletaLucas, on 03 April 2015 - 12:12, said:

Imas link toga sa aliexpresa kolko di platio?
Evo linka: http://www.aliexpres...1815564214.html

#3532 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 05 April 2015 - 10:22

odakle sad vode ? jer radi separator ili šta se dešava ?

#3533 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 April 2015 - 10:44

Ma to je ostatak od ranije, dok nije bilo separatora jer nije cisceno lonce pre ugradnje. Od sada mora biti barutana, bar se nadam da ce kineski separator raditi svoj posao.

Moram ovo da objavim: Crvena diht masa kojom je zadihtovan regulator pritika u delu serafa za stelovanje, nije bas otporan na dejstvo ulja tj emulzije, razvukao se ko zvaka i lako sam skinuo visak koji je iscurio prilikom mazanja spoja tela potenciometra od kog je napravljen deo za stelovanje i plasticnog kucista, tj. solje regulatora.


PRE ugradnje
Posted Image

I POSLE nakon rastavljanja.
Posted Image

Diht masa se ponasa bukvalno kao da je tretirana sredstvom za skidanje stare farbe, i nabubrila. To me zabrinjava. Kako ce se ponasati na bitnim spojevima, npr na sastavu delova blokova, na deklici reduktora, na bilo kom mestu gde je u kontaktu sa uljem ili benzinom. Blok NRGa i deklicu reduktora sam sa tim mazao, nadam se da nece produvati.

#3534 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 05 April 2015 - 11:12

Evo da i ja dobacim koju, iz iskustva.
Diht masa ne smije raditi to sto se desilo. Jel koristis mozda onu crvenu sto dolazi u pakovanju kao silikoni, u dugackoj tubi kao teleskop vilice?
Mene takve ne odusevljavaju, a i jeftine su uz 5x vise sadrzaja.
Zato sam uzeo Viktor Reinz, u pakiranju kao pasta za zube, do 300°C, drzi mnogo jace, profi je.
http://www.jlint.com...mgReinzosil.png


I sad ces na dnu lonceta uvijek imati malo ciste vode, tako i ja nalazim, zasto je to tako ne znam. Nisam razmisljao sta kondezira.
Skoro sam uzeo profi separator, a mrzilo me mjenjanje i sad se kajem, mozda bi bilo bolje.
Inace, ja sam razbusio kanale na separatoru, do maksimuma skoro.

#3535 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 April 2015 - 12:04

Problem sa diht masom je sto se mora sacekati posle mazanja 5min da se odvije hemijski proces pre nego se sve sklopi i pritegne. Ta masa inace sluzi da bi stitila od uticaja ulja, antifriza itd. Verovatno si pozurio sa sklapanjem i verovatno je bila malo deblje naneta pa nije sredina stigla da se "stvrdne"..

Ja sam ranije koristio viktor reins, pa je jedno vreme nije bilo kod nas, sada vidim da je i plamenko upotrebljava, pa sam se i ja malo mackao. Eto posle 7 dana sam skidao termogrupu, mogu da kazem da je diht masa prava.

#3536 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 05 April 2015 - 14:07

i ja sam par puta koristil te jeftilen crvene digt mase ali nisam bil nest odusevljen..koristim iskljucivo ovakvu kae dajteh linkl u postu,stvarno je odlicna..nikad ne cekam nist da stisne,stezem odma...jedino pricekam sa uljevanjem antifriza il ulja neko vrijeme da odradi masa svoje..
na poslu u servisu koristimo isto takvu,a imamo i onu kojom sastavljaju u piaggiu..ona je tekuca skroz i kad se zagrije dobije ko plasticnu strukturu,kad se zaljepi.

#3537 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 April 2015 - 14:29

Ne, ovo je neka Saratoga u tubi kao pasta za zube, made in Italy.

#3538 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 April 2015 - 21:09

Ja imam victor reinz. Primetio dam da kad dodje u kontakt sa benzinom nabubri jako i na tu foru zaptiva sve spojeve,

#3539 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 April 2015 - 21:37

Znaci nije cudo sto nabubri, a ja mislio da to nebi smelo, no ok..

#3540 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 April 2015 - 16:30

Gogy ja sam mislio da je tvoja:

Mozes li ti skuziti na 1:11 sta sa prstenovima na remenici?

btw jesi znao da ima peugeot vertikal tsdi?





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users