


#3521
Posted 03 April 2015 - 12:15

#3522
Posted 03 April 2015 - 13:32
Uzmi sapunice i sa spricaljkom predji preko spojeva dok je sistem pod pritiskom i sutni tog marfija u 3 lepe, na purejetu sve sto je dobro mora da traje.
Jbt al sta je moglo puknuti?
Edited by dajteh, 03 April 2015 - 13:33.
#3523
Posted 03 April 2015 - 13:48
#3524
Posted 03 April 2015 - 13:52
Mario, on 03 April 2015 - 12:15, said:

#3525
Posted 03 April 2015 - 18:12

A to je ovo crevo, vidi se lepo na ovoj slici.

#3526
Posted 03 April 2015 - 18:55
#3527
Posted 03 April 2015 - 19:44
#3528
Posted 03 April 2015 - 20:06
#3529
Posted 04 April 2015 - 12:16
#3530
Posted 04 April 2015 - 23:36
Skinut regulator pritiska, u loncetu sam zatekao vise vode nego emulzije, pa je sve lepo ocisceno. Sreca pa imam rezerve polovnih Viton gumica za regulator, izabrane su najbolje koje imam pa namontirane na regulator, onaj isti, stelujuci.

Prostor za manevar je minimalan, plastike nisu skidane pa je trebalo prici ginekoloskim manevrima, ali regulator je konacno seo na svoje mesto sa "novim" gumicama.

Konacno i loncic, poklopac regulatora, uz dosta muke, legao na svoje mesto, ali prethodno je sraf za stelovanje morao da bude otpusten skroz kako bi pri montazi pritisak na oprugu regulatora bio sto manji da bi se lakse postavio poklopac. Posle zavrtanja 3 torx-a koji to sve drze za kuciste, potrebno je ponovno stelovanje pritiska. Namesteno na malo preko 3 bara.

Vracen akumulator, kontakt, manometar malo preko 3 bara i stoji. Onda verglanje, pritisak skace na 8,2 bara, i zuuum, radi masina, opet lepo i stabilno, pritisak stoji i ne mrda, konacno, hvala ti boze. Probna voznja je pokazala da je sve ok, cupa iz podruma i ubrzava kao i pre havarije, sve ok.
#3531
Posted 04 April 2015 - 23:56
GeletaLucas, on 03 April 2015 - 12:12, said:
#3532
Posted 05 April 2015 - 10:22
#3533
Posted 05 April 2015 - 10:44
Moram ovo da objavim: Crvena diht masa kojom je zadihtovan regulator pritika u delu serafa za stelovanje, nije bas otporan na dejstvo ulja tj emulzije, razvukao se ko zvaka i lako sam skinuo visak koji je iscurio prilikom mazanja spoja tela potenciometra od kog je napravljen deo za stelovanje i plasticnog kucista, tj. solje regulatora.
PRE ugradnje

I POSLE nakon rastavljanja.

Diht masa se ponasa bukvalno kao da je tretirana sredstvom za skidanje stare farbe, i nabubrila. To me zabrinjava. Kako ce se ponasati na bitnim spojevima, npr na sastavu delova blokova, na deklici reduktora, na bilo kom mestu gde je u kontaktu sa uljem ili benzinom. Blok NRGa i deklicu reduktora sam sa tim mazao, nadam se da nece produvati.
#3534
Posted 05 April 2015 - 11:12
Diht masa ne smije raditi to sto se desilo. Jel koristis mozda onu crvenu sto dolazi u pakovanju kao silikoni, u dugackoj tubi kao teleskop vilice?
Mene takve ne odusevljavaju, a i jeftine su uz 5x vise sadrzaja.
Zato sam uzeo Viktor Reinz, u pakiranju kao pasta za zube, do 300°C, drzi mnogo jace, profi je.
http://www.jlint.com...mgReinzosil.png
I sad ces na dnu lonceta uvijek imati malo ciste vode, tako i ja nalazim, zasto je to tako ne znam. Nisam razmisljao sta kondezira.
Skoro sam uzeo profi separator, a mrzilo me mjenjanje i sad se kajem, mozda bi bilo bolje.
Inace, ja sam razbusio kanale na separatoru, do maksimuma skoro.
#3535
Posted 05 April 2015 - 12:04
Ja sam ranije koristio viktor reins, pa je jedno vreme nije bilo kod nas, sada vidim da je i plamenko upotrebljava, pa sam se i ja malo mackao. Eto posle 7 dana sam skidao termogrupu, mogu da kazem da je diht masa prava.
#3536
Posted 05 April 2015 - 14:07
na poslu u servisu koristimo isto takvu,a imamo i onu kojom sastavljaju u piaggiu..ona je tekuca skroz i kad se zagrije dobije ko plasticnu strukturu,kad se zaljepi.
#3537
Posted 05 April 2015 - 14:29
#3538
Posted 05 April 2015 - 21:09
#3539
Posted 05 April 2015 - 21:37
#3540
Posted 06 April 2015 - 16:30
Mozes li ti skuziti na 1:11 sta sa prstenovima na remenici?
btw jesi znao da ima peugeot vertikal tsdi?
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users