

#3661
Posted 07 May 2015 - 22:00
A reci mi da li se tebi ikad javlja zvuk iz usisa onako kao mukanje, dublja frekvencija kao neka rezonancija. Ovako po snimci ne cujem bas nista osim auspuha, u mene kao da filter ponekad odzvanja kad se poklopi neka frekvencija. Nema veze sa nicim otpustenim , jednostavno prodire iz masine u filter.
#3662
Posted 07 May 2015 - 22:05

#3663
Posted 07 May 2015 - 22:54
#3664
Posted 08 May 2015 - 02:14
Mario, ovaj tork sa kuglicama mi je lepo ispeglao onu rupu u ubrzanju na 80kmh, sad toga više nema. Čuje se lepo primar kako konstantno povisuje ton pištanja kroz ubrzanje... znači da je opravdana investicija, to smo hteli da otkrijemo. Nije Cvele džaba pravio to u home made varijanti.
#3665
Posted 08 May 2015 - 02:23
bojan681, on 07 May 2015 - 22:05, said:

#3666
Posted 08 May 2015 - 02:28
dajteh, on 07 May 2015 - 22:00, said:
A reci mi da li se tebi ikad javlja zvuk iz usisa onako kao mukanje, dublja frekvencija kao neka rezonancija. Ovako po snimci ne cujem bas nista osim auspuha, u mene kao da filter ponekad odzvanja kad se poklopi neka frekvencija. Nema veze sa nicim otpustenim , jednostavno prodire iz masine u filter.
Primetio sam da je zvuk iz usisa nešto izraženiji, nekako dublji, ali to se dešava od kad sam stavio Polinijevu piramidu sa novim lamelicama i razbušenim TP-om. Ostao je stock airbox sa Malossi red sponge filterom bez lulice.
#3667
Posted 08 May 2015 - 02:32
A primar se bas cuje...pravi mlazni avion

#3668
Posted 08 May 2015 - 02:55
Lauda, on 08 May 2015 - 02:32, said:
A primar se bas cuje...pravi mlazni avion

#3669
Posted 08 May 2015 - 10:07
Ja ne mogu da zakljucim koliko sam dobio sa produzenjem, znam samo da malo izgubim u startu. Morati cu otvoriti deklo i prebaciti sve na nrga, i auspuh takodjer bas me zanima koliko je 7% u praksi.
#3670
Posted 09 May 2015 - 00:28
Uh, danas sam rešavao prednju viljušku, konačno da rešim to curenje ulja kojeg kao da ima 100 litara, nikad da prestane, garant gremlini noću dolivaju. Stigli mi oni Athena semerinzi pa da to završim, a i prednju kočnicu, nemogu da se vozim kočeći samo zadnjom, opasno je po život. Raskopane vile, izvađen levi štap, sve lepo rastavljeno bez većih problema, malo se semering opirao kao da je zavaren, pa sam prvo ja navalio, pa pobesnio, a onda je Cile video kuda to vodi, paliću flex sa tankom ferodom... preuzeo je alat i mic po mic, dok ja držim čizmu, on zabada "minus" šrafciger pa na polugu, malo se pomerio, pa cima manjim imbusom zavučenim pod semering, u krug, i izlete pozamašni semering, dimenzija 30 (unutra) 42 (spolja) i 10mm debljine, pa još duplak. Mila majko šta je ovo? A meni MBike poslao neke tvigi, jest unutra 30, debljina štapa, al spolja 40 i debljine 7mm.
Tu sam opet psovao i gremline i Marfija, i dobavljača. Šta sad? Sednem u auto pa ko zumzara krstarim gradom od radnje do radnje, sve se nadajući da ću naći neki bar približno tih dimenzija, i jedva iskopam neki 30x42x7 simpli, naravno, tanji nema, deblji takođe a dva nemogu da stanu. Šta je tu je, ići će taj jedan, pa dok ne popusti, dotle ću već iskopati original, sad bar znam šta tražim. Oprao sam sve detaljno, pa sklapanje.
Nakucan semering gedorom 27, i ostali sastravni elementi posastavljani, nasuo ulje 10w 1dl pa montaža na T račvu. U međuvremenu sam detaljno oprao kočionu čeljust, kočione pločice su 40x40, bile crne Malossi, odrane do 2mm od gvožđa, pa ih nisam hteo vraćati jer sam imao u šteku jedan par od NRGa, na svu sreću istih dimenzija.
Idem na probnu vožnju, probam kočnicu, za početak, dok se pločice ne nameste je očekivano, koči al ne maksimalno.
Taman se vraćam nazad, al susednom ulicom, i ne vidim da je na putu isečen dubok komad asfalta, a nigde table "radovi na putu" pa sam tako momački odvalio preko nje da sam deformisao kinesku gumu, felna je na svu sreću preživela, a i vile, molio sam boga da nisam "džaba krečio" ceo dan.
Šta sad, nema mi druge, vratiću plavu felnu. Al gremlini, podpomognuti Marfijem, rešili da mi dodatno zagorčaju ionako čemeran dan, šapnuše mi na uvo da proverim ležajeve u točku pre montaže... i naravno imam šta da vidim, oba drobe i zaglavljuju kao da su puni šljunka. E tu mi je "prebacila sklopka"


Napunio sam oba sa WD-om pa nek se nose, dok ne nabavim sve novo, kotrljaće se i ovako.




#3671
Posted 09 May 2015 - 00:42
#3672
Posted 09 May 2015 - 02:23
Nemoj predugo terati jer se vole raspasti tako da poispada kavez vani i neke kuglice.
#3673
Posted 09 May 2015 - 14:34
#3674
Posted 11 May 2015 - 14:21
Sad tek vidim šta je sve izmenjeno (šta li ostade od fabričkih delova, ne računajući ram i plastike) i koliko je to para pojelo, a gde su tek promašene investicije, i rezervni delovi i oni kupljeni za experimentisanje, koji stoje po kutijama... Vreme i živce ne računam.
Kad sve ovo sagledam, cifra momentalno izaziva glavobolju, za sve te pare, računajući i SRku u stock postavci, kupljenu polovnu za malo manje od 1200e, mogao sam kupiti neku ozbiljniju mašinu sa više ccm i voziti se bezbrižno.
Al cvaja

Skuter: aprilia SR50R Factory PureJet 2007
Cilindar: (Malossi sport 70ccm PJ tuning) LC + PRC 70 gusani kit zamorče
(fabrički bio Piaggio stock 50ccm 5057CC06)
Radilica: Piaggio stock, lezajevi fabricki original
Auspuh: Piaggio SC08 (LeoVince ZX-R opciono)
Sistem direktnog ubrizgavanja goriva: PureJet + Malossi TC elektronika +ECU i tuning mapa
+Regulator pritiska goriva štelujuci, & water trap & električni manometar pritiska
Filter vazduha: Stock AirBox & Malossi Red sponge, bez lulice (Doppler opciono)
Usis: Polini piramida & lamele 0,35mm & TP fi 20, home made tuned
Svećica: Brisk Premium AOR12LGS, Denso N24EXRB, NGK CPR8E, NGK ZMR7AP
Kvačilo: Stage 6 sport 107
Zvono: Piaggio NRG Power 107
Torque drive remenica: Piaggio 134, linearna
Centralna opruga kvačila: Zelena kratka fi 50 & Naraku torsion controll ball beared.
Oprugice kvačila: Naraku 1000 bele (start na 5000o/min)
Varijator: Malossi Multivar 2000
Rolnice: Dr. Pulley 7,5g ili Malossi 19x15,5 7,8gr
Remen: Malossi special 818x18,5 (Piaggio 811x18,5 stock)
Primar/Sekundar: TR +18% / Piaggio stock
Paljenje: Fabricko, aprilia ECU varijabilno, generator 165W
Gume: Continental ContiTwist, napred 130/60/13 nazad 140/60/13
Kočnice: Disk napred stock 190mm sa dvoklipnim klještima aprilia, Malossi pločice crne, nazad disk 190mm, dvoklipna klješta Grimeca, Malossi pločice
Osvetljenje: Napred dva fara stock, Bela LED pozicija, desni kratko H8 halogena sijalica 35W, levi dugo H8 halogenka 35w, LED stop/pozicija nazad.
Nosač tablice: Lampa alu štelujući
#3675
Posted 18 May 2015 - 16:27

Da ne ispadne sad da nešto kukam, al SRka me delimično izdala bukvalno dan pre skupa, otoplilo vreme pa se moje bele oprugice kvačila rastegle ko žvaka na S6 kvačilu, inače je start bio podešen na 5,5k a juče sam kretao već sa 4k, što je prenisko, pa je izostao onaj prgav start, videlo se to i na stazi, kreće čim pogledam u gas ručku. Trebao sam vratiti S6 crne koje su došle sa kvačilom, taman bi kretao na 5,5-6k. Sreća pa je dobri stari SC08 tu da spasi što se spasiti može, pa je pomogao da SRka potegne sa skoro lera.
Drugi, moj propust, ne nadajući se onako vrelom danu, ostavio sam "zimski" kljun na airboxu koji vuče vruć vazduh iz kadice u airbox (tu prolazi vruć vazduh sa hladnjaka).
Treći i najveći moj propust što nisamm promenio svećicu dan ranije, ova Denserka jeste ganc nova, i lepo radi kad su spoljne temperature relativno niske, i kad ne gasiram žestoko kao juče, ipak je pretopla za ovaj setap pa je malo više troksala i u vožnji po Novom Sadu, i u trci, osetim kako secka pa mašina gubi dah. Sreća pa nije otišla bogu na ispovest, bilo bi guranja... Trebalo je da uvrnem onu Brisk četvorokraku, ta radi u svim uslovima bez greške, al jbg sad, dobro sam i prošao kako sam se pripremio. Za sledeće druženje ću se ozbiljnije pripremiti, na ovom nisam ni mislio da ću se trkati, samo ono lagana vožnja u društvu. Namerno sam došao sa SCom, da pokažem da nije za podcenjivanje, al sledeći put ću okačiti Lea ZX-R-a i pokušati izvući još obrtaja iz mašine.
Ustvari ko zna, možda bude i neka turpija po cilindru, možda i drugi kit, ako uspem da pomirim trkačke strasti i svakodnevnu vožnju po gradu, a da ne pokvarim potrošnju..bar ne puno.
#3676
Posted 18 May 2015 - 17:52
PS. Jedino sto bi se kod indirektnog ubrizgavanja dosta povecala potrosnja zbog iskoriscenja efekta rezonancije al to nije bitno za drag..
Edited by bojan681, 18 May 2015 - 17:53.
#3677
Posted 18 May 2015 - 18:36
bojan681, on 18 May 2015 - 17:52, said:
PS. Jedino sto bi se kod indirektnog ubrizgavanja dosta povecala potrosnja zbog iskoriscenja efekta rezonancije al to nije bitno za drag..
#3678
Posted 18 May 2015 - 18:56
eto rezultat, jeste imao lošije vreme od Alien-a, ali je izdržao temperaturu ko pravi, i ništa u karakteristici nije promenio...
eto rezulat rada je tu
#3679
Posted 18 May 2015 - 19:50
Ne zaboravi da je i produzenje prenosa u igri, tacno se vidi da je 200m malo da pokaze pun potencijal. Ide to bas dobro sa 3 lit / 100km.
Ja sam definitivno zagrizao za pj

#3680
Posted 18 May 2015 - 22:41
Mario, on 18 May 2015 - 18:56, said:
eto rezultat, jeste imao lošije vreme od Alien-a, ali je izdržao temperaturu ko pravi, i ništa u karakteristici nije promenio...
eto rezulat rada je tu
Obećavam da će sledeći put biti u punoj kondiciji.
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users