Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

  • This topic is locked This topic is locked
5065 replies to this topic

#3661 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 May 2015 - 22:00

Ides kako ga fino vrti, bas opusteno dolazi do 90kmh a i lijepo grabi. Uopce mi nije bucan a lozis ga stalno iznad 9000rpm, dopada mi se zvuk pristojan je.

A reci mi da li se tebi ikad javlja zvuk iz usisa onako kao mukanje, dublja frekvencija kao neka rezonancija. Ovako po snimci ne cujem bas nista osim auspuha, u mene kao da filter ponekad odzvanja kad se poklopi neka frekvencija. Nema veze sa nicim otpustenim , jednostavno prodire iz masine u filter.

#3662 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 May 2015 - 22:05

Aaaala se cuje primar. :D Tako i kod mene al samo kad pustim gas, dok drzim gas puca na karb da probije bubne opne pa se ne cuje prenos..

#3663 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 May 2015 - 22:54

svaka čast za postignut rezultat, lepo ubrzava, do 90 stiže opušteno

#3664 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 May 2015 - 02:14

Ona igranka sa Naraku tork kontrolom mi je malo raštimala prenos, prevrtava za mogućnosti SC08 koji je nekim čudom dobacio do10k, a nemam teže nosate, tj to su mi jedine, odlično su radile sa Malossi belom centralnom, koja sad više ne može da se koristi jer je predugačka, a jedino što sam imao u rezervi je ova zelena kratka, tako da što mi je to mi je, dok nešto ne smislim sa otežavanjem rolnica.. ili ću sad da okačim ZX-Ra, da vidim i tu kombinaciju. Kako god, s obzirom na mojih 100+kg i vetar koji je zeznuo test, ovo je još i dobro, a znam da može još malo bolje.

Mario, ovaj tork sa kuglicama mi je lepo ispeglao onu rupu u ubrzanju na 80kmh, sad toga više nema. Čuje se lepo primar kako konstantno povisuje ton pištanja kroz ubrzanje... znači da je opravdana investicija, to smo hteli da otkrijemo. Nije Cvele džaba pravio to u home made varijanti.

#3665 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 May 2015 - 02:23

View Postbojan681, on 07 May 2015 - 22:05, said:

Aaaala se cuje primar. :D Tako i kod mene al samo kad pustim gas, dok drzim gas puca na karb da probije bubne opne pa se ne cuje prenos..
Primar nikako da se utiša, bar malo, peva ko turbina. Sve nešto razmišljam da ga vadim i jurim sekundar.

#3666 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 May 2015 - 02:28

View Postdajteh, on 07 May 2015 - 22:00, said:

Ides kako ga fino vrti, bas opusteno dolazi do 90kmh a i lijepo grabi. Uopce mi nije bucan a lozis ga stalno iznad 9000rpm, dopada mi se zvuk pristojan je.

A reci mi da li se tebi ikad javlja zvuk iz usisa onako kao mukanje, dublja frekvencija kao neka rezonancija. Ovako po snimci ne cujem bas nista osim auspuha, u mene kao da filter ponekad odzvanja kad se poklopi neka frekvencija. Nema veze sa nicim otpustenim , jednostavno prodire iz masine u filter.
Da se primar tako ne dernja, bio bi skoro pa ko stelt, leti a ne čuje se, hehe
Primetio sam da je zvuk iz usisa nešto izraženiji, nekako dublji, ali to se dešava od kad sam stavio Polinijevu piramidu sa novim lamelicama i razbušenim TP-om. Ostao je stock airbox sa Malossi red sponge filterom bez lulice.

#3667 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 May 2015 - 02:32

Svaka cast na postignutom rezultatu!
A primar se bas cuje...pravi mlazni avion :)

#3668 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 May 2015 - 02:55

View PostLauda, on 08 May 2015 - 02:32, said:

Svaka cast na postignutom rezultatu!
A primar se bas cuje...pravi mlazni avion :)
Ma da, ubija me to pištanje, samo to se i čuje, SC08 je baš tih, a i stock airbox, a vrti se na skoro 10k. Neznam baš koliko to prija Malossiju, mada verujem da su žabari dobro začinili taj gus nekim tajnim sastojcima.

#3669 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 May 2015 - 10:07

Kod mene je primar sa kosim zupcima znaci original i opet se lagano skoro neprimjetno cuje kada se ulje dobro zagrije. Cudno.

Ja ne mogu da zakljucim koliko sam dobio sa produzenjem, znam samo da malo izgubim u startu. Morati cu otvoriti deklo i prebaciti sve na nrga, i auspuh takodjer bas me zanima koliko je 7% u praksi.

#3670 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 May 2015 - 00:28

Gremlini, gremlini, ajte malo u 3 lepe, a da malo odj*bete od mene?!!!
Uh, danas sam rešavao prednju viljušku, konačno da rešim to curenje ulja kojeg kao da ima 100 litara, nikad da prestane, garant gremlini noću dolivaju. Stigli mi oni Athena semerinzi pa da to završim, a i prednju kočnicu, nemogu da se vozim kočeći samo zadnjom, opasno je po život. Raskopane vile, izvađen levi štap, sve lepo rastavljeno bez većih problema, malo se semering opirao kao da je zavaren, pa sam prvo ja navalio, pa pobesnio, a onda je Cile video kuda to vodi, paliću flex sa tankom ferodom... preuzeo je alat i mic po mic, dok ja držim čizmu, on zabada "minus" šrafciger pa na polugu, malo se pomerio, pa cima manjim imbusom zavučenim pod semering, u krug, i izlete pozamašni semering, dimenzija 30 (unutra) 42 (spolja) i 10mm debljine, pa još duplak. Mila majko šta je ovo? A meni MBike poslao neke tvigi, jest unutra 30, debljina štapa, al spolja 40 i debljine 7mm.
Tu sam opet psovao i gremline i Marfija, i dobavljača. Šta sad? Sednem u auto pa ko zumzara krstarim gradom od radnje do radnje, sve se nadajući da ću naći neki bar približno tih dimenzija, i jedva iskopam neki 30x42x7 simpli, naravno, tanji nema, deblji takođe a dva nemogu da stanu. Šta je tu je, ići će taj jedan, pa dok ne popusti, dotle ću već iskopati original, sad bar znam šta tražim. Oprao sam sve detaljno, pa sklapanje.
Nakucan semering gedorom 27, i ostali sastravni elementi posastavljani, nasuo ulje 10w 1dl pa montaža na T račvu. U međuvremenu sam detaljno oprao kočionu čeljust, kočione pločice su 40x40, bile crne Malossi, odrane do 2mm od gvožđa, pa ih nisam hteo vraćati jer sam imao u šteku jedan par od NRGa, na svu sreću istih dimenzija.
Idem na probnu vožnju, probam kočnicu, za početak, dok se pločice ne nameste je očekivano, koči al ne maksimalno.
Taman se vraćam nazad, al susednom ulicom, i ne vidim da je na putu isečen dubok komad asfalta, a nigde table "radovi na putu" pa sam tako momački odvalio preko nje da sam deformisao kinesku gumu, felna je na svu sreću preživela, a i vile, molio sam boga da nisam "džaba krečio" ceo dan.
Šta sad, nema mi druge, vratiću plavu felnu. Al gremlini, podpomognuti Marfijem, rešili da mi dodatno zagorčaju ionako čemeran dan, šapnuše mi na uvo da proverim ležajeve u točku pre montaže... i naravno imam šta da vidim, oba drobe i zaglavljuju kao da su puni šljunka. E tu mi je "prebacila sklopka" :angry5: sad mi je stvarno dosta. :rat2:
Napunio sam oba sa WD-om pa nek se nose, dok ne nabavim sve novo, kotrljaće se i ovako.Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#3671 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 09 May 2015 - 00:42

ležajevi točka uglavnom tako propadnu, kao da je šljunak u njima, izuzev kod nekih gde već fale kuglice... al jbg tu se najteže oseti da ne vrti kako valja

#3672 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 May 2015 - 02:23

Uranili su mnogo ti lezaji. A vidis kako gremlin nece da naliva u njih, nego po obliznjim plocicama. Meni su odlazili samo na leshevima iz 97, 98 jer je to vec prastaro. Ova godista 2003 jos se super drze.

Nemoj predugo terati jer se vole raspasti tako da poispada kavez vani i neke kuglice.

#3673 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 May 2015 - 14:34

I ovi su pretrčali 23.000km, vreme im je, al nije moralo baš sada, taman sam stavio prednju sivu, sve je bilo ok, al eto, guma je sad jajasta pa trese ko da je kockasta.

#3674 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 May 2015 - 14:21

Ajd da rezimiram poslednji setap i sveukupno stanje SRke sa izmenama.
Sad tek vidim šta je sve izmenjeno (šta li ostade od fabričkih delova, ne računajući ram i plastike) i koliko je to para pojelo, a gde su tek promašene investicije, i rezervni delovi i oni kupljeni za experimentisanje, koji stoje po kutijama... Vreme i živce ne računam.
Kad sve ovo sagledam, cifra momentalno izaziva glavobolju, za sve te pare, računajući i SRku u stock postavci, kupljenu polovnu za malo manje od 1200e, mogao sam kupiti neku ozbiljniju mašinu sa više ccm i voziti se bezbrižno.
Al cvaja :wub:..... može jednom iz garaže al iz srca nikad!!!

Skuter: aprilia SR50R Factory PureJet 2007
Cilindar: (Malossi sport 70ccm PJ tuning) LC + PRC 70 gusani kit zamorče
(fabrički bio Piaggio stock 50ccm 5057CC06)
Radilica: Piaggio stock, lezajevi fabricki original
Auspuh: Piaggio SC08 (LeoVince ZX-R opciono)
Sistem direktnog ubrizgavanja goriva: PureJet + Malossi TC elektronika +ECU i tuning mapa
+Regulator pritiska goriva štelujuci, & water trap & električni manometar pritiska
Filter vazduha: Stock AirBox & Malossi Red sponge, bez lulice (Doppler opciono)
Usis: Polini piramida & lamele 0,35mm & TP fi 20, home made tuned
Svećica: Brisk Premium AOR12LGS, Denso N24EXRB, NGK CPR8E, NGK ZMR7AP
Kvačilo: Stage 6 sport 107
Zvono: Piaggio NRG Power 107
Torque drive remenica: Piaggio 134, linearna
Centralna opruga kvačila: Zelena kratka fi 50 & Naraku torsion controll ball beared.
Oprugice kvačila: Naraku 1000 bele (start na 5000o/min)
Varijator: Malossi Multivar 2000
Rolnice: Dr. Pulley 7,5g ili Malossi 19x15,5 7,8gr
Remen: Malossi special 818x18,5 (Piaggio 811x18,5 stock)
Primar/Sekundar: TR +18% / Piaggio stock
Paljenje: Fabricko, aprilia ECU varijabilno, generator 165W
Gume: Continental ContiTwist, napred 130/60/13 nazad 140/60/13
Kočnice: Disk napred stock 190mm sa dvoklipnim klještima aprilia, Malossi pločice crne, nazad disk 190mm, dvoklipna klješta Grimeca, Malossi pločice
Osvetljenje: Napred dva fara stock, Bela LED pozicija, desni kratko H8 halogena sijalica 35W, levi dugo H8 halogenka 35w, LED stop/pozicija nazad.
Nosač tablice: Lampa alu štelujući

#3675 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 May 2015 - 16:27

Moram da priznam da sam prijatno iznenađen mojim rezultatom na drag trkama na ovom skupu, očekivao sam da ću biti negde u proseku, al eto, zaradio zejtin. :)
Da ne ispadne sad da nešto kukam, al SRka me delimično izdala bukvalno dan pre skupa, otoplilo vreme pa se moje bele oprugice kvačila rastegle ko žvaka na S6 kvačilu, inače je start bio podešen na 5,5k a juče sam kretao već sa 4k, što je prenisko, pa je izostao onaj prgav start, videlo se to i na stazi, kreće čim pogledam u gas ručku. Trebao sam vratiti S6 crne koje su došle sa kvačilom, taman bi kretao na 5,5-6k. Sreća pa je dobri stari SC08 tu da spasi što se spasiti može, pa je pomogao da SRka potegne sa skoro lera.
Drugi, moj propust, ne nadajući se onako vrelom danu, ostavio sam "zimski" kljun na airboxu koji vuče vruć vazduh iz kadice u airbox (tu prolazi vruć vazduh sa hladnjaka).
Treći i najveći moj propust što nisamm promenio svećicu dan ranije, ova Denserka jeste ganc nova, i lepo radi kad su spoljne temperature relativno niske, i kad ne gasiram žestoko kao juče, ipak je pretopla za ovaj setap pa je malo više troksala i u vožnji po Novom Sadu, i u trci, osetim kako secka pa mašina gubi dah. Sreća pa nije otišla bogu na ispovest, bilo bi guranja... Trebalo je da uvrnem onu Brisk četvorokraku, ta radi u svim uslovima bez greške, al jbg sad, dobro sam i prošao kako sam se pripremio. Za sledeće druženje ću se ozbiljnije pripremiti, na ovom nisam ni mislio da ću se trkati, samo ono lagana vožnja u društvu. Namerno sam došao sa SCom, da pokažem da nije za podcenjivanje, al sledeći put ću okačiti Lea ZX-R-a i pokušati izvući još obrtaja iz mašine.
Ustvari ko zna, možda bude i neka turpija po cilindru, možda i drugi kit, ako uspem da pomirim trkačke strasti i svakodnevnu vožnju po gradu, a da ne pokvarim potrošnju..bar ne puno.

#3676 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 May 2015 - 17:52

Mnogo bi dobio kad bi nategao kvacilo, stavio indirektno ubrizgavanje i okacio ZX-R-a. Imam osecaj da bi bio blizu Aleksandra..

PS. Jedino sto bi se kod indirektnog ubrizgavanja dosta povecala potrosnja zbog iskoriscenja efekta rezonancije al to nije bitno za drag..

Edited by bojan681, 18 May 2015 - 17:53.


#3677 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 May 2015 - 18:36

View Postbojan681, on 18 May 2015 - 17:52, said:

Mnogo bi dobio kad bi nategao kvacilo, stavio indirektno ubrizgavanje i okacio ZX-R-a. Imam osecaj da bi bio blizu Aleksandra..

PS. Jedino sto bi se kod indirektnog ubrizgavanja dosta povecala potrosnja zbog iskoriscenja efekta rezonancije al to nije bitno za drag..
Kvacilo ce svakako da se nategne, vec ovih dana, a mozda usput i ZX-Ra okacim.

#3678 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 May 2015 - 18:56

svaka čast za PJ, nisam se ni ja nadao da ovako linearno i dobro vuče, nije ništa spektakularno prgav, ali ga ima u svakom delu prenosa, uvek dovoljno i uvek gura jednako...

eto rezultat, jeste imao lošije vreme od Alien-a, ali je izdržao temperaturu ko pravi, i ništa u karakteristici nije promenio...

eto rezulat rada je tu

#3679 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 May 2015 - 19:50

Bogme gogy, mozes ti da nabrajas "kao nedostatke" do sutra, al pj ide mnogo dobro!

Ne zaboravi da je i produzenje prenosa u igri, tacno se vidi da je 200m malo da pokaze pun potencijal. Ide to bas dobro sa 3 lit / 100km.
Ja sam definitivno zagrizao za pj :)

#3680 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 May 2015 - 22:41

View PostMario, on 18 May 2015 - 18:56, said:

svaka čast za PJ, nisam se ni ja nadao da ovako linearno i dobro vuče, nije ništa spektakularno prgav, ali ga ima u svakom delu prenosa, uvek dovoljno i uvek gura jednako...

eto rezultat, jeste imao lošije vreme od Alien-a, ali je izdržao temperaturu ko pravi, i ništa u karakteristici nije promenio...

eto rezulat rada je tu
Za jedan bazni, gusani Malossi sport i ovo je dobar rezultat, al može on i bolje, moraće. Bio bi on mnogo prgaviji da nisam bio lenj da naštelujem kvačilo i zamenim svećicu kojoj je duša bila u nosu na onoj vrućini i prženju, al jbg, sad je kasno za kajanje. Što se temperature tiče, PJetu to ne smeta, čak više voli paklenu vrućinu nego hladnije vreme. Može on tako na kraj sveta pod punim gasom.
Obećavam da će sledeći put biti u punoj kondiciji.





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users