

#3881
Posted 22 June 2015 - 14:06
Druga varijanta je pravljenje gumica od membrana vakuum i benzinskih pumpi.
#3882
Posted 22 June 2015 - 14:06
#3883
Posted 22 June 2015 - 14:26
dajteh, on 22 June 2015 - 14:06, said:
#3884
Posted 22 June 2015 - 14:32
AcaPostar, on 22 June 2015 - 14:06, said:
Druga varijanta je pravljenje gumica od membrana vakuum i benzinskih pumpi.
#3885
Posted 22 June 2015 - 19:24
http://www.zandri.nl...si-1112089.html
Razmisli i o polini setu gumica
#3886
Posted 22 June 2015 - 21:03
Attached Files
#3887
Posted 23 June 2015 - 23:41
Zabrinut i očajan, danas mi pade na pamet da zavirim u analize Malossi cilindra koje je Mario uradio, i dođem do sumnje da me možda zeza stepen kompresije i pogrešan C parametar. Malossi nije slučajno u paketu spakovao dihtung ispod cilindra debljine 0,65mm, i tačno je toliki bio C parametar kod prve montaže. Pošto posle turpije nisam imao takav isti novi dihtung, iako sam poručio Malossijev set sa RP-a, stavio sam šta sam imao na raspolaganju, a to je 0,35. Šta se ustvari tu dešava? Cilindar je svakako postao oštriji, prgaviji posle turpije nego što je bio u stock stanju, pa sad u ovoj situaciji sa većim stepenom kompresije ECU (oba) reaguje na veliki skok obrtaja pri malom otklonu gasa i počne da gasi benzinsku diznu i varnicu na svećici, pokušavajući da spusti obrtaje u predviđene okvire. Jedino logično objašnjenje, jer ako odma odvrnem pun otklon gasa, tog troksanja nema, ECU računa prema položaju TP senzora pun gas i tada nema potrebu da obuzdava obrtaje. Dok je C parametar bio 0,65 nije bilo tih problema, cilindar je tada manje prgav na niskim obrtajima pa ne divlja na bukvalno 0,25mm otklona gasa kako je dobijeno ubacivanjem mernog listića između poluge leptira i graničnika-šerafa za štelovanje lera tj. početnog položaja TPa. Dali možete da poverujete da na samo 0,25mm otklona obrtaljka skoči na 5+k obrtaja? Nema šanse naterati kazaljku da pokazuje 3 ili 4k.
Sad već razmišljam da skidam cilindar i da nekako naberem tih 0,65mm dihtunga, imam dva od 0,35mm pa molim boga da stezanjem cilindra nekako nateram na meru 0,65mm. Biće teško, a možda i napravim neki dihtung sam jer nemogu da nađem nov u toj meri. Samim tim povećanjem C parametra dobijam ovako kako je Mario naveo u analizi:
C =0,65 mm
usklađeni pritisci = 155 PSI
najbolja iskorištenost = 10600 rpm
teorijska snaga = 17,2 KS
očekivana snaga na vretenu radilice = 14,33 KS
očekivana snaga na točku = 11,94 KS
Nadam se da razmišljam u dobrom pravcu, i da bi mi ovo moglo rešiti problem, tj da se cilindar malo mirnije ponaša na malim otklonima gasa, a biće prgaviji na višim, što mi odgovara u kombinaciji sa ZX-Rom.
Još jedan bitan podatak. Trenutno mašina nije upotrebljiva dok se sasvim ne zagreje na radnu temperaturu, iako je radni pritisak na zbirno 7,5 bara, sa kojim bi trebalo da radi smireno i korektno, što ukazuje na situaciju da je sa ZX-Rom smesa ipak tanja nego što je potrebno, a jedva dovoljna da nekako radi kad je zagrejan. Zato je solidno radio i odlično čupao sa 8,2 bara, dok se regulator nije sasvim raspao i puštao pritisak vazduha.
#3888
Posted 23 June 2015 - 23:48
moras da kupis inner rotor
#3889
Posted 23 June 2015 - 23:53
Mario, on 23 June 2015 - 23:48, said:
moras da kupis inner rotor
#3890
Posted 23 June 2015 - 23:54
#3891
Posted 23 June 2015 - 23:56
Attached Files
#3892
Posted 24 June 2015 - 00:01
#3893
Posted 24 June 2015 - 00:03
#3894
Posted 24 June 2015 - 00:06
#3895
Posted 24 June 2015 - 00:08
#3896
Posted 24 June 2015 - 02:04
http://www.easyparts...ction-unit.html
Ne mogu da vjerujem da je tako prgav i osjetljiv na gasu
Edited by dajteh, 24 June 2015 - 02:06.
#3897
Posted 24 June 2015 - 08:36
dajteh, on 24 June 2015 - 02:04, said:
http://www.easyparts...ction-unit.html
Ne mogu da vjerujem da je tako prgav i osjetljiv na gasu
A gas, stvarno neverovatno, tu se vidi koliko je 70ka prgavija od 50ke.
#3898
Posted 24 June 2015 - 09:44

Ali injektor i dalje ostaje, steta.
#3899
Posted 24 June 2015 - 09:59
#3900
Posted 24 June 2015 - 10:24
Mario, on 24 June 2015 - 09:59, said:
Kalibrisao sam ga par puta sad kad je bila rastavljena, pri svakom skidanju, za svaki slučaj.
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users