Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

  • This topic is locked This topic is locked
5065 replies to this topic

#3881 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 June 2015 - 14:06

A sta se desava sa teperaturom tog regulatora? Razmisljam da se nanese tanki sloj silikona koji je otporan na benzine i acetone? Ima ih u farbarama za razne kucne upotrebe ali nisu otporni na visoke temperature..
Druga varijanta je pravljenje gumica od membrana vakuum i benzinskih pumpi.

#3882 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 June 2015 - 14:06

Imas malossi pakovanje dobiju se gumice a kosta oko 10€. Koje tocno gumice dolaze nisam vidio tocno, ali ima ih.



#3883 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 June 2015 - 14:26

View Postdajteh, on 22 June 2015 - 14:06, said:

Imas malossi pakovanje dobiju se gumice a kosta oko 10€. Koje tocno gumice dolaze nisam vidio tocno, ali ima ih.
Gde ih ima? Ako ima na RPu poručujem u sledećoj turi, kod nas ovi kao zastupnici-serviseri nemaju. Neznam onda kako uopšte održavaju takve skutere.

#3884 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 June 2015 - 14:32

View PostAcaPostar, on 22 June 2015 - 14:06, said:

A sta se desava sa teperaturom tog regulatora? Razmisljam da se nanese tanki sloj silikona koji je otporan na benzine i acetone? Ima ih u farbarama za razne kucne upotrebe ali nisu otporni na visoke temperature..
Druga varijanta je pravljenje gumica od membrana vakuum i benzinskih pumpi.
Ma Aco rešio sam regulator O ring gumicama, nije tu problem. Problem je što ni AC pumpa ne drži pritisak kad ne radi, a i vazduh negde curka, verovatno na cediljki. Pričam o Viton O ring gumicama na diznama, one su mi problem jer nemam više nijednu rezervnu pouzdano neoštećenu, pa ako neka popusti, ugasio sam, nema vozanja.

#3885 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 June 2015 - 19:24

Evo sifra i ima ovdje u linku slika

http://www.zandri.nl...si-1112089.html

Razmisli i o polini setu gumica

#3886 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 June 2015 - 21:03

Heh, to nažalost nije komplet. Te 4 gumice su eventualno za air diznu, fale za benzinsku 2 komada i za regulator pritiska 4 komada.

Attached Files



#3887 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 June 2015 - 23:41

I dalje lupam glavu o zid, đavo neda mira, osim što mi curi pritisak, al to i nije toliki problem, tj nije razlog za troksanje na leru i malom otklonu gasa, provereni svi štekeri, očišćeni, izduvani... pisao sam već..
Zabrinut i očajan, danas mi pade na pamet da zavirim u analize Malossi cilindra koje je Mario uradio, i dođem do sumnje da me možda zeza stepen kompresije i pogrešan C parametar. Malossi nije slučajno u paketu spakovao dihtung ispod cilindra debljine 0,65mm, i tačno je toliki bio C parametar kod prve montaže. Pošto posle turpije nisam imao takav isti novi dihtung, iako sam poručio Malossijev set sa RP-a, stavio sam šta sam imao na raspolaganju, a to je 0,35. Šta se ustvari tu dešava? Cilindar je svakako postao oštriji, prgaviji posle turpije nego što je bio u stock stanju, pa sad u ovoj situaciji sa većim stepenom kompresije ECU (oba) reaguje na veliki skok obrtaja pri malom otklonu gasa i počne da gasi benzinsku diznu i varnicu na svećici, pokušavajući da spusti obrtaje u predviđene okvire. Jedino logično objašnjenje, jer ako odma odvrnem pun otklon gasa, tog troksanja nema, ECU računa prema položaju TP senzora pun gas i tada nema potrebu da obuzdava obrtaje. Dok je C parametar bio 0,65 nije bilo tih problema, cilindar je tada manje prgav na niskim obrtajima pa ne divlja na bukvalno 0,25mm otklona gasa kako je dobijeno ubacivanjem mernog listića između poluge leptira i graničnika-šerafa za štelovanje lera tj. početnog položaja TPa. Dali možete da poverujete da na samo 0,25mm otklona obrtaljka skoči na 5+k obrtaja? Nema šanse naterati kazaljku da pokazuje 3 ili 4k.
Sad već razmišljam da skidam cilindar i da nekako naberem tih 0,65mm dihtunga, imam dva od 0,35mm pa molim boga da stezanjem cilindra nekako nateram na meru 0,65mm. Biće teško, a možda i napravim neki dihtung sam jer nemogu da nađem nov u toj meri. Samim tim povećanjem C parametra dobijam ovako kako je Mario naveo u analizi:
C =0,65 mm
usklađeni pritisci = 155 PSI
najbolja iskorištenost = 10600 rpm
teorijska snaga = 17,2 KS
očekivana snaga na vretenu radilice = 14,33 KS
očekivana snaga na točku = 11,94 KS
Nadam se da razmišljam u dobrom pravcu, i da bi mi ovo moglo rešiti problem, tj da se cilindar malo mirnije ponaša na malim otklonima gasa, a biće prgaviji na višim, što mi odgovara u kombinaciji sa ZX-Rom.
Još jedan bitan podatak. Trenutno mašina nije upotrebljiva dok se sasvim ne zagreje na radnu temperaturu, iako je radni pritisak na zbirno 7,5 bara, sa kojim bi trebalo da radi smireno i korektno, što ukazuje na situaciju da je sa ZX-Rom smesa ipak tanja nego što je potrebno, a jedva dovoljna da nekako radi kad je zagrejan. Zato je solidno radio i odlično čupao sa 8,2 bara, dok se regulator nije sasvim raspao i puštao pritisak vazduha.

#3888 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 June 2015 - 23:48

Ne nego na 0,35 imas razrok na pritiscima pa cilindar nije dovoljno linearan u isporuci.. u prevodu kao da sam ga preturpijao,

moras da kupis inner rotor

#3889 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 June 2015 - 23:53

View PostMario, on 23 June 2015 - 23:48, said:

Ne nego na 0,35 imas razrok na pritiscima pa cilindar nije dovoljno linearan u isporuci.. u prevodu kao da sam ga preturpijao,

moras da kupis inner rotor
Inner rotor? Zezaš me? Kako da ga uparim sa ECU-om? Ma rešio sam, pomeram C parametar na 0,65 kako god znao i umeo.

#3890 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 June 2015 - 23:54

Pa zezam se naravno sad bi mi na karburatorima tako razmisljali

#3891 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 June 2015 - 23:56

Evo sad premeravam sve dihtunge koje imam u rezervi, i nađem jedan 0,5..0,33,... 0,45... 0,75

Attached Files



#3892 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 June 2015 - 00:01

0,75

#3893 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 June 2015 - 00:03

Misliš da bi trebalo da probam sa 0,75? Gde će obrtaji da završe, "će se razleti gus" hehe

#3894 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 June 2015 - 00:06

Nece, stegni pa premeri C bez glave i daj tu zapreminu premeri

#3895 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 June 2015 - 00:08

Ajd važi, taman sam na GO od petka, moram da rešim mašinu pre nego dođete na skup, da se ne brukam na domaćem terenu. Sad imam priliku i air diznu da zamenim sa onom oprljenom.

#3896 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 June 2015 - 02:04

Ovo je OEM set gumica, ali ja ne vidim gumice za benzisku diznu

http://www.easyparts...ction-unit.html

Ne mogu da vjerujem da je tako prgav i osjetljiv na gasu

Edited by dajteh, 24 June 2015 - 02:06.


#3897 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 June 2015 - 08:36

View Postdajteh, on 24 June 2015 - 02:04, said:

Ovo je OEM set gumica, ali ja ne vidim gumice za benzisku diznu

http://www.easyparts...ction-unit.html

Ne mogu da vjerujem da je tako prgav i osjetljiv na gasu
Ma nema za benzinsku niti za regulator, to kao da se podrazumeva da se kupuje komplet kućište sa diznom i regulatorom, nisu predvideli posebno, bezveze. Kakva budalaština, da se zbog jedne gumice mora kupiti sve komplet. To kod nas ne pali, a oni u EU nek bacaju pare, mi ćemo se već snaći.
A gas, stvarno neverovatno, tu se vidi koliko je 70ka prgavija od 50ke.

#3898 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 June 2015 - 09:44

Dobijes sve gumice za regulator kada se uzme polini casica za stelanje pritiska :)




Ali injektor i dalje ostaje, steta.

#3899 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 June 2015 - 09:59

ja ipak mislim da te zeza onaj grafitni sloj na potenciometrima TPS-a ili samo nije kalibriran kako valja ?

#3900 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 June 2015 - 10:24

View PostMario, on 24 June 2015 - 09:59, said:

ja ipak mislim da te zeza onaj grafitni sloj na potenciometrima TPS-a ili samo nije kalibriran kako valja ?
Ma isto radi i sa starim, originalnim 18mm TPom, čak sam i obrnuo položaj TPa za 180 stepeni za probu na ovom 20mm TP. Mogu još probati nabaciti neki mali elko kond. paralelno, jer ECU očitava napon a ne otpor, TPS se ponaša kao potenciometar, tako bi amortizovao eventualno oscilovanje napona. To mi nije problem isprobati.
Kalibrisao sam ga par puta sad kad je bila rastavljena, pri svakom skidanju, za svaki slučaj.





10 user(s) are reading this topic

0 members, 10 guests, 0 anonymous users


  • Google