Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#4021 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 July 2015 - 12:54

View Postgoggyso, on 15 July 2015 - 12:01, said:

Mislio sam onaj mali čep iznad klipića, veliki sam izvadio, i elektromotor je van, čisto je sve ali ne mogu da ubodem motor u klipić dok ne izvadim taj mali čep da vidim šta radim.

Tu moras saviti L komad sipke, moras ubosti pravu oko 5mm koja je otporna na savijanje i onda pomalo cimaj u krug da raspodijelis opterecenje. A dosta pomaze i cimanje izvana sa ravnim kombinirkama pa navlacis malo po malo taj mali cep.

Edited by dajteh, 15 July 2015 - 12:54.


#4022 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 15 July 2015 - 16:51

Nabij nutra sarafciger tanki izvana i izvuci ga.

#4023 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 July 2015 - 11:10

Još uvek se patim sa mašinom, neznam više šta nisam probao, al i dalje nema boljitka, gubim volju već, dosta mi je. Ostalo je još samo da zamenim komplet kućište sa drugom benzinskom diznom, pa ako ni to ne pomogne, ona trenutno kao ispravna crvena air dizna ide napolje, imam jednu plavu u rezervi, posle toga ostaje samo AC pumpa, a nemam rezervnu ispravnu, pa dok neku ne nabavim ili jednu od ove dve ne osposobim, ne gine mi karb, treba se voziti, sezona curi a ja šerafam, katastrofa.
U jednom momentu mi je palo na pamet vratiti stock termogrupu pa probati, pa ako radi kako treba, bolje i vrabac u ruci.. i sa njim je išao 91 po satu tj 87 GPSa, malo li je?
Imam 3 rezervna kućišta dizni, i detaljnim pregledom stanja ni jedno nije u top stanju, svi imaju po neko malo oštećenje u delu tunela gde se sreću benzinska i air dizna, a tu su 4 O ring gumice koje trpe visok pritisak benzina i vazduha, pa ako neka popusti, eto problema. Jedno od ta tri je mrvu bolje, očuvanije, ja neznam šta su bivši vlasnici pokušavali da urade, al kao da su se potrudili da ih obogalje, nesvesni da su stoti delovi mm presudni za ispravno funkcionisanje. Popraviću šta se da popraviti pa ponovo složiti jedan komplet, pa nabaciti na glavu, i šta mi bog da, videćemo.

#4024 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 16 July 2015 - 12:10

ajao... oćel biti šta od faktora ? ti moraš jedno pet PJ-a imati u delovima za te tvoje igranke

#4025 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 16 July 2015 - 13:52

Da ne ubacujem sad babe i zabe i idem u off, ali drzi se Gogi i hladne glave radi (kolko mozes ohladi je)... pa i tih 87 je sasvim korektno ako trenutno bude radilo. Valja utuci kilometre po ovom vremenu, a ne znojiti se i nervirati. Daj malo da ti dupe vidi puta pa mozda u medjuvremenu uleti novi deo ili neka ideja :) Nemoj se siliti i nervirati, malopre mi kolega salje sliku, zapalio mu se ditech izgoreo jbt ko hepo kocka jer nije pazio. Zato lagano samo i pametno hladne glave

#4026 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 July 2015 - 15:12

View Postzilke17, on 16 July 2015 - 13:52, said:

Da ne ubacujem sad babe i zabe i idem u off, ali drzi se Gogi i hladne glave radi (kolko mozes ohladi je)... pa i tih 87 je sasvim korektno ako trenutno bude radilo. Valja utuci kilometre po ovom vremenu, a ne znojiti se i nervirati. Daj malo da ti dupe vidi puta pa mozda u medjuvremenu uleti novi deo ili neka ideja :) Nemoj se siliti i nervirati, malopre mi kolega salje sliku, zapalio mu se ditech izgoreo jbt ko hepo kocka jer nije pazio. Zato lagano samo i pametno hladne glave
Jel ga polio benzinom od muke ili šta? :D

#4027 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 July 2015 - 15:25

Pošto sam konstatovao da je sagorevanje očajno, što nikako nije svojstveno PJetu, rešim da skinem air diznu i zamenim je plavom, rezervnom. Al ajd za svaki slučaj da je prvo proverim mehanički.. i imam šta da vidim, duva ko kompresor a nije pod naponom. Tako je to kad kupiš polovno pa ti uvale ubijenu. Nema leba ni od nje, od 3 dizne radi samo ova koju sam upravo izvadio, a i ona radi ko šlogirana.
Napravio sam eksperiment, sa onim što sam imao pri ruci. Šprica od 5cc izvađen klip pa nataknuta preko O ringa na ulaz dizne, a na drugi kraj šprica, tu gde dođe igla, nataknem drugi, mnogo veći špric, taman dihtuje jedan na drugi, naspem WD u špric i spremim žice da okinem diznu strujom, nabijem velikim špricom pritisak, okinem diznu, a ona šprica 5-6 mlazeva WDa u krug bezveze, a trebalo bi da baca maglu. Valda je to uzrok što sistem radi nepravilno, a svećica ne može da upali kvalitetno takvu smesu, pa garavi ko Smederevac. Nosiću je kod čoveka u servis za čišćenje dizni pa nek je dotera u red, dotle nemam šta da radim.
Provereno kućište sa benzinskom diznom, lepo baca mlaz tanak ko igla u impulsima, a ne curi nigde oko dizne na O ringovima, to bi trebalo da je ok. Ostaje da se sačeka air dizna pa sklapanje. Ne bude li valjalo, definitivno ide karb gore, neću da bacam pare na polovne skupe a neproverene delove, nek ide dođavola.
Nadam se da neću doći u taj stadium i da će PJ proraditi kako treba.

#4028 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 July 2015 - 15:39

Benziska dizna u kucistu mora bacati iglu kad anlasujes, samo iz sredine dizne, okolo mora biti suvo.

A air dizna mora rasprsiti maglu, e sad mozda te pritisak zeza. Pogledati cu moje pa ti javim.

#4029 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 July 2015 - 15:57

Mozda nije adekvatan pritisak (napravljen spricem) pa zato deluje da baca bezveze. Jel imas mogucnost da ispitas air diznu pod pritiskom iz kompresora, sve da sklopis van glave i da na verglanju vidis kako pusta air dizna?

#4030 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 16 July 2015 - 19:51

normalno da pritisak sa spricom nemre bit dovoljan,trebal si sve ostavit spijeno na sitem,sva crijeva na kuciste,pa nabit zracni injektor na na zeleni i onda anlasat..ako rasprsuje maglo jednolicno u krug onda valja,ako gdi slucajno stvara kapljice il nest onda nevalja.
mada ako trokira i ne prima gas,il je pumpa il pritisak sa kompresora..2 nrg i jednog runnera pj sam imal sa istim problemom i simptomima u zadnjih 2 tjedna.

#4031 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 July 2015 - 21:10

Pritisak air kompresora je 5 do 5,5 bara, manometar stalno stoji na water trap-u i meri. AC pumpa dok radi drži 8,5 bara, tj sada je spušteno na standard 7,5 bara i to pokazuje drugi manometar, mehanički, između AC pumpe i kućišta dizni. Ne pušta nigde ni mrvu goriva oko benzinske dizne, to sam proverio, samo dok verglam pljucka tanke mlazeve u impulsima. Sve deluje ok ali ne radi pravilno i sagoreva užasno, sve je garavo, i čelo air dizne i svećica. Jedino da ubacim air diznu u onu 50ccm glavu i našrafim kućište sa benzinskom diznom, jedino tako mogu da probam, al sutra kad uzmem dizne, ostala mi je samo ona oprljena od 1,1 ohm koju ECU odj*be kao neispravnu.
Odneo sam air dizne, crvenu i onu plavu što stalno pušta kod majstora koji ima ultrazvučnu kadu za čišćenje, sutra ću znati rezultat.

Attached Files



#4032 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 16 July 2015 - 22:08

Goggyso mora da postoji resenje, pa kako su oni iz hgt-a ugradili 2 dizne i napajaju onaj big bore cilindar..

Treba sto pre krenuti da realizujes indirektno jer tako mozes ubaciti 2 benzinske dizne pa bi smanjio pritisak benzina npr na 5 bara ako moze i pritom izbacis malossi elektroniku.

A drugo resenje je da napravis spravicu za produzavanje impulsa koja radi na potenciometar pa ne stelujes kolicinu benzina pritiskom neg duzinom impulsa..

#4033 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 July 2015 - 00:18

Eh voleo bi ja da napravim indirektno ubrizgavanje, ali treba mi odgovarajuća dizna od nekog auta al da je mala gabaritno i da je mogu smestiti negde na usis, al onda tajming ubrizgavanja treba podesiti nekom elektronikom... uf ima tu mozganja, nije baš jednostavno.
Lako je onima iz HGTa kad imaju dostupno po radnjama šta god im zatreba, pa i ECU koji je mapiran za indirektno ubrizgavanje, o kom ja mogu samo da sanjam.

#4034 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 July 2015 - 13:46

Pokupio sam dizne sa čišćenja, plava i dalje pušta bez okidanja, neznam kako al eto... crvena će se vratiti na mašinu, al ću prvo da je ugradim u 50 glavu, sa kućištem, da vidim konačno kako izgleda brizganje i koliko je blizu svećice. Snimiću i video da imamo dokumentovano.

#4035 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 July 2015 - 12:27

Konačno snimljeno ubrizgavanje, ovako to izgleda, prvo samo benzinska dizna, zatim komplet sa air diznom u glavi. Sad imamo i ovo. Ekskluzivni snimci!!




#4036 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 18 July 2015 - 13:44

To štima kolko se da primjetit s videa.

#4037 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 July 2015 - 13:52

Da, deluje ok. Mogu primetiti da sad posle čišćenja air dizne mašina radi nešto stabilnije, mnogo ređe je ono štucanje na leru, a i sa malo gasa uspevam nekako da održim 4k rpm bez trokiranja, ali sam i dalje zabrinut za AC pumpu, vrlo je nestabilna sa pritiskom, a nakon gašenja brzo opada do 3 bara na mehaničkom manometru između AC pumpe i kućišta, što nikako nije dobro. Sreća pa nekako postiže pritisak dok radi, ali i to je oko 7,5 bara. Nema više šta, ili AC pumpa ili benzinska dizna, jedino još to nisam zamenio, nemam ispravnu AC pumpu, a benzinsku diznu imam jednu, za koju nisam siguran dali je ispravna, moraću je ubaciti u jedno rezervno kućište pa isprobati. Do tada, sklapam sve nazad pa na probnu vožnju, mada mislim da ću u ovom stadiumu biti mršav sa performansama, no videćemo na putu.

#4038 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 July 2015 - 22:00

Danas sam se bacio na visoki napon, kupim silikonski kabel sa bakrenim vodom, neki crveni (trkački haha) i skratim ga na meru, doradim krajeve, ubodem u bobinu, pa kapicu za svećicu, namontiram na mašinu, očekujući boljitak, bolji rad paljenja i bolje sagorevanje, ali ćorak, opet sve isto, prekida, trokira, puca na auspuh, svećica, koju god uvrnem, garave.
Ostaje još benzinska dizna, u nadi da ova rezervna valja.

Attached Files



#4039 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 July 2015 - 23:28

Startovana mašina sa rezervnom benzinskom diznom, radi nešto bolje, ne prekida i ne puca, samo je malo nemirna na leru. Ali kako može da prima gas sa standardnim pritiskom bez Malossi elektronike? Sećam se dobro pri prvoj montaži kit-a, mašina je radila na leru, ali nije htela da čuje da primi gas, samo zamuče i ugasi se, i tek kad sam spojio Malossi TC elektroniku, proradila je po PS-u.
Moram nabaviti novu svećicu, sad više ne verujem nijednoj koju imam, pa opet test, jednom mora doći kraj ovim tantalovim mukama.

#4040 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 July 2015 - 23:34

Ovo je jednacina sa mnogo X-eva. Jedan od njih je i spoljna temp. Sada kada je 30c i vise, verovatno mu ne treba toliko goriva, pa radi i bez obogacene smeše preko malossi pomagala..





53 user(s) are reading this topic

0 members, 53 guests, 0 anonymous users


  • Google