Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#4141 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 July 2015 - 23:48

Da, razumem te, moguće je i da svećica zeza, al probao sam i sa Denserkom N24 pa je isto, a to je ekvivalent NGK CPR8E. U fabričkoj postavci Malossi sporta sam dobio dihtung ispod cilindra od 0,65mm i tada je radio savršeno, naravno u stock stanju. Sada ima zbirno oko 0,7mm pa to nebi trebalo da bude značajna razlika. Nemam topliju od 8 a znaš kako je problem sa tom dimenzijom svećice, nema je u trafici, treba cunjati po netu i po moto šopovima, pa ako ima, a teško da sam našao topliju u toj dimenziji, treba se poručiti, pa kad stigne onda probati. Imam već kamaru svečica, raznih, Denso, NGK, Champion, Brisk... al šta god uvrnuo, isto je.

#4142 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 July 2015 - 23:54

View Postbojan681, on 29 July 2015 - 23:42, said:

To povremeno pucanje na pola gasa i nestabilan rad moze biti uzrok semeringa koji pusta. Ako su semerinzi fabricki ja bi ih zamenio.
Eh Bojane, za ne verovati ali probao sam prošle godine potpuno otvoren usis, skinut TPS sa usisa, samo je sajla i šteker na njemu pa je visio, i ludi PJ radi i tako, baš ga briga, naravno, performanse se malo pokvare al radi, ne trokira. Tako da sumnjam da je do semeringa, a i pregledao sam oba, suvi ko barut, kao novi, da neki pušta videlo bi se, bio bi zamazan. Levi do varijatora sam menjao prošlog leta jer je bilo masno kućište tu iza varijatora, pa sam posumnjao, ali krivac je bio crevo za ulje do pumpe, nije dobro dihtovalo pa je ulje pomalo curkalo i zamazalo blok i deklu.

#4143 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 July 2015 - 00:01

Ali u svakom slucaju trebas pogledati opet oba semeringa. I ogromna je razlika dal pusta pre ili posle lamelnog ventila.

Pre lamelnog ako vuce fals kao npr kad si skinuo tps on ce dobijati vise vazduha i ima ce razlike u radu al ok.

A ako pusta posle lamelnog to znaci da gubis primarnu kompresiju npr kroz semering i nemas dobro punjenje cilindra pa zato ima nepravilno sagorevanje, pucanje, itd..

#4144 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 July 2015 - 00:04

View Postbojan681, on 30 July 2015 - 00:01, said:

Ali u svakom slucaju trebas pogledati opet oba semeringa. I ogromna je razlika dal pusta pre ili posle lamelnog ventila.

Pre lamelnog ako vuce fals kao npr kad si skinuo tps on ce dobijati vise vazduha i ima ce razlike u radu al ok.

A ako pusta posle lamelnog to znaci da gubis primarnu kompresiju npr kroz semering i nemas dobro punjenje cilindra pa zato ima nepravilno sagorevanje, pucanje, itd..
Hm, da, ima tu istine, možda stvarno ne preliva dovoljno vazduha pa je zato garav i dimi sivo.. i trokira... Ajd promeniću oba, mislim da ih imam u rezervi.

#4145 duuka97

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts
  • MestoPirot
  • VozimFalcon 4t 80cc

Posted 30 July 2015 - 01:51

Gogy jel nameravas da probas plinski ecu, pitam jer bi ja pokusao ako ti ne zelis. Nego mi je problem sto nemam PJ DiTech od koga da pozajmim, imam 4t karb od drugara kome je izbaceno ubrizgavanje jer nisu mogli da nabace vise goriva al je fora dal ce raditi sa rezonantnim auspuhom, to me interesuje.

#4146 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 July 2015 - 02:20

View Postduuka97, on 30 July 2015 - 01:51, said:

Gogy jel nameravas da probas plinski ecu, pitam jer bi ja pokusao ako ti ne zelis. Nego mi je problem sto nemam PJ DiTech od koga da pozajmim, imam 4t karb od drugara kome je izbaceno ubrizgavanje jer nisu mogli da nabace vise goriva al je fora dal ce raditi sa rezonantnim auspuhom, to me interesuje.
Planiram, ali ne uskoro.

#4147 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 July 2015 - 17:10

Danas sam provozao SRku po gradu, namerno je sad ganjam takvu kakva je, da vidim dokle će, pa ako stane skroz da znam šta je uzrok. Sad više nema skrivenih mogućih kvarova, crevo tj. fiting creva air kompresora je rešeno, ostalo je za sada stabilno, pritisak u laganoj vožnji gradom stoji na čak 8,5 bara, te varijacije pripisujem air kompresoru, koji na leru drži 5 bara a na pola gasa i srednjim obrtajima ispod 9k skoči na 5,5 odnosno zbirno na 8,5 bara. Na srednjem delu obrtaja radi korektno, nema nekih trzavica, dosta glatko radi i ide, ali se zato na punom gasu u početku lepo odazove, skoči obrtaljka na 9,5k i dok čekam da dalje ubrzava i skoči na 10k, desi se pad snage, kao da sam pustio malo gas, obrtaji padnu na oko 9k i polako počinje trzanje. Ovo je neko sasvim novo dešavanje koje do sad nije postojalo, uvek je radila na punom otklonu gasa bez problema. Znači ako želim da se vozim i ne izazivam gremline, nema punog gasa. Po nekoj logici, ili da kažem osećaju, kao da je smesa ok u opsegu između 5,5k i 9k, ono ispod i preko je u problemu, možda fali transferovanog vazduha na punom otklonu i potrebi za istim pri većoj količini ubrizganog benzina. Isto važi i za mali otklon. Pokušavam to da povežem sa puštanjem nekog semeringa radilice, jer više nemam ideju. Moguće je da sve vreme sumnjam u pogrešne komponente a da je problem proste mehaničke prirode, pogotovo što se problem trokiranja nije desio odjednom, već se postepeno povećavao do granica neupotrebljivosti. Potražio sam rezervne semeringe i imam samo onaj do radilice, jer sam iz paketa potrošio tj. ugradio onaj do varijatora. Zameniću i njega da eliminišem i tu mogućnost.

#4148 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 July 2015 - 18:17

Ako budes u prilici da bacis oko kroz usis i izduv da nema slucajno kakvih riseva?

#4149 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 July 2015 - 18:23

Treba prekontrolisati oba, meni se desilo da ganc novi semering popusti posle 100km jer se uvrnuo nekako pa se brzo razjbao. To npr moze biti i kod tebe samo sto ti vozis na dosta manjim obrtajima pa se simptomi vremenom pojacavaju dok je kod mene skoro odjednom.

Ja bi ti savetovao da uzmes oba nova semeringa vitonska, to kosta mozda 10-ak eur i onda si miran, pazi samo da ne ostetis radilicu prilikom skidanja.

Jel imas onu pumpicu da testiras dal blokovi negde pustaju, tako se najlakse otkrije kvar..

Inace ja sam imao 2 sezone problem jer nisam imao pun gas tj imao sam neko prekidanje pa sam mislio da je struja i 2 puta sve izmenjao i opet nista pa sam mislio da je neki moj deo fals pa sam menjao karb, cilindar a zapravo sam imao ris na radilici koji mi jeo semeringe i ja kad stavim novi u pocetku sve ok al ga pojede za 50km i od tad krece opet to prekidanje.

#4150 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 July 2015 - 19:36

Sve ovo sto pise boki ima smisla ali samo na njegovom setupu, odnosno na njegovom cilindru. Problem su pritisci na kojima je stejdz projektovan da radi, kao i ogroman blowdown pa kada agregat vuce fals (ili je smesa presiromasna) dolazi do pucanja, kijanja, prekidanja, sitnog i sporadicnog troksanja, zvuk je nejasan, kao da trokira usled zasicenja bogatom smesom.

To kod gogy-a kao i kod vecine serijskih-base setupa nije slucaj. Da ima negde fals vazduha, ponasao bi se kao da je smesa siromasna, odnosno, u svim rezimima voznje (otklona rucice gasa) bi imao siromasnu smesu (mukanje). Ne bi troksao do 5k i preko 9k a izmedju radio ok.
Problem je ocigledno u nekoj od komponenti sistema elektronike, jer logicki, sta se menja na tim odredjenim problematicnim obrtajima?
Menja se polozaj otklona tps, menja se sistem rada, ugao paljenja i duzina trajanja otvorenosti dizni. Njemu fali goriva, da li zbog pumpe ili dizne ili mu ecu ne dopusta zbog tps-a ili cega vec...

#4151 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 July 2015 - 22:06

Nije mi se to desavalo samo na racingu neg i na sport pro-u a on je dosta umereniji. On ima problem sa trokiranjem i nepravilnim sagorevanjem pa zato sumnjam na semeringe i da nema dovoljno punjenje cilindra vazduhom..

#4152 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 31 July 2015 - 00:44

Pre desetak dana sam skidao cilindar, deluje sve ok, klip je tek malo dobio boju ispod karika, prvenstveno dole kod izduva, karike su relativno nove, možda prešle 500km, ali mi se u jednom momentu učinilo da je možda cilindar kao malo više potrošen na oko 10tak mm iznad izduva u širini istog, tako mi se učinilo jer se svetlost tu drukčije prelama. Nažalost nemam odgovarajuće merne instrumente da to i potvrdim.
Nemam ni pumpicu da proverim primarnu kompresiju, tj dali negde pušta blok.

#4153 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 31 July 2015 - 00:53

Nabavi bocu nitra i spoji ga na prikljucak za ispustanje emulzije iz water trapa nek protjera sve gremline :)

#4154 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 31 July 2015 - 01:25

Bolje da mu pustim bojni otrov da pocrkaju. :D

#4155 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 31 July 2015 - 21:55

Evo vozikam se i dalje, malo je zahladilo ovde kod nas na severu Bačke, SRka standardno, štuca ko i do sada, samo je malo živnula na punom gasu, valda zbog hladnijeg vazduha, pa nekako i guta pun gas. Al nije to novost nego pritisak, malopre se vraćam kući, opet probam da odvrnem pun gas, krene ona, sad ja čekam cajger malo preko 9k pa da počne kanonada na auspuh, kad vraga, ode cajger na 9,5 i tu stade, gledam u tablu pa u manometar, a kazaljka manometra ode bliže 9 bara. Šta je sad ovo? Izgleda da i air kompresoru paše malo hladnije vreme pa rešio da nagura dobrano preko 5 bara, skoro pa 6. Moram sad spustiti pritisak na regulatoru za pola bara, baš da vidim šta će biti. Zaboravih da kažem da mi se SC08 sav spržio, otpala ponovo farba, a tek što sam ga lepo ošmirglao i ofarbao. Jeste da pucketa kad stanem i ugasim, al bilo je toga i ranije, pa nije otpadala farba. Prvo iskoče plikovi, pa kad se ohladi onda se i oljušti. Boja tj sprej je definitivno prevara.
Već sam konstatovao da je 8,5 bara plafon, preko toga ne valja, ali nisam računao da će me air kompresor "počastiti" sa 6 bara. Kamo sreće da tako i ostane i kad otopli.

#4156 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 31 July 2015 - 22:20

moj spuh na dragsteru je ofarban sprejem pa nije padala farba ni kad se brutalno pregrijaval kad je spalil klip..
ima sranja od spreja a ima i onih koji su sasvim o i rade poso.

#4157 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 31 July 2015 - 22:35

View Poststeeef, on 31 July 2015 - 22:20, said:

moj spuh na dragsteru je ofarban sprejem pa nije padala farba ni kad se brutalno pregrijaval kad je spalil klip..
ima sranja od spreja a ima i onih koji su sasvim o i rade poso.
Ma da, onaj prvi sprej je je bio odličan, al sam izgrebao SCa pa ga rešio opet nalickati, i kupim drugi sprej, drugog proizvođača jer onog prvog nisam našao. Piše na njemu 600*C al veze nema.

#4158 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 31 July 2015 - 22:41

pa cekaj, jel mislis da je grana spuha preživela veću temperaturu od 600c kada kako kažes pucketa, ili je farbi u spreju istekao rok trajanja? Malo je mnogo da se toliko usija, to definitivno nije dobro za agregat!

#4159 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 31 July 2015 - 22:56

View PostAcaPostar, on 31 July 2015 - 22:41, said:

pa cekaj, jel mislis da je grana spuha preživela veću temperaturu od 600c kada kako kažes pucketa, ili je farbi u spreju istekao rok trajanja? Malo je mnogo da se toliko usija, to definitivno nije dobro za agregat!
Jbmliga Aco, granu nisam farbao, ostala je stara, i ona je ok, al ostatak SCa je ponovo farban pa izgoreo. Definitivno mislim da je do farbe.

#4160 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 31 July 2015 - 23:21

Farbu kao i lak treba zapeći.. pise negde 45min na 150C





32 user(s) are reading this topic

0 members, 32 guests, 0 anonymous users