Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#4241 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 August 2015 - 11:26

View Postdajteh, on 18 August 2015 - 11:11, said:

Hehe znam kako je to kad istjerujes pod konac, ali kad se navuces na to onda nikad zadovoljan, ne zove se dzabe rupa bez dna :D
E pa to je taj jbni crv sumnje koji neda mira, grize se za svaki km na satu, i dok jedno popravljam, drugo se sj.be, pa opet ispočetka. I što je najgore, na kraju opet neznam zašto se nešto desilo, dal sam ja kriv il se samo sj.balo od kilometara i godina.

#4242 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 18 August 2015 - 17:26

Nije meni ni zmr za smeće, nije stao zbog loše svjećice, već zbog prebogate smjese.

#4243 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 August 2015 - 01:05

View PostGrale, on 18 August 2015 - 17:26, said:

Nije meni ni zmr za smeće, nije stao zbog loše svjećice, već zbog prebogate smjese.
Pa i meni je stala zbog prebogate smese, al moja ZMR je kapitulirala, nije više radila iako sam je čistio, spaljivao na plinskom šporetu, šta god, al ona neće i amin.

#4244 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 August 2015 - 01:25

Evo i ove, nove NGK koju sam spomenuo, 967RSD u Mass comp. oni platili poštarinu, za divno čudo.

Attached File  2015-08-18 12.37.53.jpg   1.39MB   20 downloadsAttached File  2015-08-18 12.40.36.jpg   1.44MB   28 downloads

A ovako izgleda u glavi, samo rukom zavrnjeno, ući će još malo kad se zategne ključem.

Attached File  2015-08-19 00.27.23.jpg   1.82MB   26 downloads

Sad vidim da i ovi sa aprilia foruma koriste tu svećicu, i njihove na slikama su prilično garave, izgleda da je to normalno kad se pojača smesa.

#4245 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 August 2015 - 13:23

Našao sam kod nas u jednom šopu autodelova, sasvim slučajno METABOND, Megalene plus, aditiv za benzin, po manjoj ceni nego kod uvoznika, za skoro 1000d, pitam kako, kaže mi vlasnik da ima rabat i minimalnu maržu, retko ko kupuje jer je skup a nemaju predstavu, nikad čuli, pa je maksimalno spustio cenu. Bez razmišljanja uzimam, i pitam ima li još nešto iz asortimana, konkretno Metabond 2T semi sintetic i aditiv za ulje Eco, nema al će da poruči po komad za mene, samo još da vidimo cene.
Naravno, odmah sam svratio na pumpu, sipao namerno 95ticu u SRku, do čepa, i još na pumpi sipao Metabond u rezervoar, odokativno, ajd manje više nije strogo određeno, može i više od propisanog 5ml na 10L. Pustio sam par puta pumpu da odradi, da promeša benzin i aditiv, kresnem, radi, ne primećujem razliku, a i ne može odmah, treba nabrati kilometara...
provozam se malo po gradu, lagano, uglavnom zbog smorova na 4 točka koji se vuku 25kmh a teško obići, gužva u saobraćaju oko centra, vozikam tako u vrh gasa i osluškujem mašinu, ima li bar neke minimalne promene, ništa značajno, mada je nešto stabilniji rad na malom otklonu, štucne ponekad, al bar nije opalila iz auspuha. U dvorištu na nogarama opet osluškujem AC pumpu, možda subjektivno ali čini mi se da malo lepše zuji, ima još uvek varijacija, al kao da je manje, il se ja to samo nadam. Kako god, kad izduvam ovaj tank, sipam ponovo u sledeći kad natočim, opet kažem namerno 95ticu, jer do sad sam sipao isključivo 98micu, hoću da vidim dali lažu ovi iz Metabonda da podiže oktansku vrednost i efikasnost izgaranja uz nešto više snage i uštedom goriva. Ma zabole me za uštedu, samo da mi se AC pumpa oporavi, da ne pada pritisak, i benz. dizna, možda i tu bude nekog pozitivnog efekta. Jbg blizu je skup u Mitrovici, ako mašina bude spremna i sa očekivanim performansama, doneću je na prikolici, ako ne, samo prikolica, hehehe.... samo munja i ja, da se ne brukam.
Čeka me još posao oko zamene svećice, auspuha, i vađenja onih kuglica iz zadnje remenice, ili teže rolnice, videću, al do Mitrovice se moram potruditi da je vratim u Top formu.

Attached File  2015-08-19 11.13.18.jpg   1.24MB   10 downloads

#4246 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 August 2015 - 13:31

Nema brukanja, vazno je druziti se. Pa 90% ljudi ce doci sa nesavrsenim motorima. Bitno je da se vidimo i izvozamo, manje vise kome koliko sekundi treba za 200m. Mi smo ipak stara garda, nema opterecivanja..

Mora da prodje neko vreme, otprilike, koliko treba ventilima na 4t motoru da prihvate nove aditive na obode i sic, tako i kod 2t da se ociste i prilagode nepovratni ventili pumpe i sitni delovi dizne, da bi se osetika neka razlika. Odokativno to moze da bude i za 50-100km, s'obzirom da pj bas malo trosi, protok goriva kroz sve te elemente je bas sveden na minimum.

Ne znam da li postoji sansa da pustis u rad samo pumpu da vrti gorivo preko povratnog voda, malo da se procisti..
Daj mu vremena, siguran sam da ce biti razlike.

#4247 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 August 2015 - 13:48

View PostAcaPostar, on 19 August 2015 - 13:31, said:

Nema brukanja, vazno je druziti se. Pa 90% ljudi ce doci sa nesavrsenim motorima. Bitno je da se vidimo i izvozamo, manje vise kome koliko sekundi treba za 200m. Mi smo ipak stara garda, nema opterecivanja..

Mora da prodje neko vreme, otprilike, koliko treba ventilima na 4t motoru da prihvate nove aditive na obode i sic, tako i kod 2t da se ociste i prilagode nepovratni ventili pumpe i sitni delovi dizne, da bi se osetika neka razlika. Odokativno to moze da bude i za 50-100km, s'obzirom da pj bas malo trosi, protok goriva kroz sve te elemente je bas sveden na minimum.

Ne znam da li postoji sansa da pustis u rad samo pumpu da vrti gorivo preko povratnog voda, malo da se procisti..
Daj mu vremena, siguran sam da ce biti razlike.
Ima načina, odštekam pumpu sa instalacije i nabodem na onaj moj choper ispravljač-punjač pa nek vrti ceo dan, svakako ima kružni sistem cirkulacije, radila ne radila mašina.
A ovo za brukanje, ma Mario me bode da spremim mašinu i opravdam ono iz NS, kaže nema odustajanja hehehe..
Razmišljam, čemu da je teglim tolike kilometre ako nije ni za q...

#4248 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 August 2015 - 13:51

Ja iskreno mislim da ce jedini spreman motor biti alien. Domaci teren-domaci vazduh :)

A za pumpu je dobra ideja, samo pazi da se ne pregreje.

#4249 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 August 2015 - 14:52

View PostAcaPostar, on 19 August 2015 - 13:51, said:

Ja iskreno mislim da ce jedini spreman motor biti alien. Domaci teren-domaci vazduh :)

A za pumpu je dobra ideja, samo pazi da se ne pregreje.
Da, Miša nas čeka spreman ko zapeta puška, haha Toga se i bojim, odraće me...
Pumpa se hladi istim tim benzinom koji kroz nju protiče, čak se i elektromotor komplet kupa u benzinu, sve, i rotor i četkice, tako da nema šanse da se ugrije. Predviđena je da radi konstantno puno sati, dok god se vozi, pumpa radi neprestano jer mora da održava radni pritisak benzina.
Ma vozim je ja svaki dan na posao, nek se oporavlja u hodu, a i popodne će trčati kad budem zamenio auspuh i štelovao prenos. Ja mislim da Metabond deluje i kad stoji sve, pošto je svakako u kontaktu sa svim metalnim površinama gde benzin protiče.

#4250 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 August 2015 - 21:35

Ova svijecica mi djeluje kao pun pogodak, hmmm interesantna je. A ovaj metabond kao nista posebno, jer bi vec svi to vozili

#4251 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 August 2015 - 21:43

View Postdajteh, on 19 August 2015 - 21:35, said:

Ova svijecica mi djeluje kao pun pogodak, hmmm interesantna je. A ovaj metabond kao nista posebno, jer bi vec svi to vozili
Vozili bi kad bi znali da postoji.

#4252 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 19 August 2015 - 21:54

Najgora svjećica koju sam probao.

#4253 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 August 2015 - 22:15

Ajde gogy da cujem tvoje utiske sa tom svijecicom, a od metabonda nema leba, i ja sam stavljao aditive i boostere, i jedino sta sam osjetio je drugaciji miris. Doduse takve stvari ionako ne mogu nista dati na stock 50ccm, mozda za high end :)

#4254 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 August 2015 - 22:37

svjećica za 250/300 i.e. mašine sa indirektnim ubrizgavanjem..
nemoj se oslanjat na to da ti neki aditiv bude popravil pumpu goriva ;)

Edited by steeef, 19 August 2015 - 22:38.


#4255 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 August 2015 - 00:22

Heh, što se tiče Metabonda, imam apsolutno poverenje jer sam već imao iskustva i samo reči hvale za brend i njihove proizvode. Nisam rekao da očekujem čudo niti popravku pumpe, nije ona u suštini neispravna, ona moja originalna, radi i sada, ali ima momente kad radi bez greške i momente kad popusti pritisak, što bi mogao da pripišem nekoj mikro trunci u gorivu ili deliću creva, pa kada to protera, opet drži pritisak. Ovaj Metabond treba da čisti sve gde prolazi gorivo, pri tom treba da oplemenjuje metalne površine tako što će smanjiti trenje i popuniti mikronska oštećenja na ventilima, ukoliko ih ima.
Gledao sam i učestvovao u prezentaciji njihovog aditiva za ulje, nisam mogao da verujem sopstvenim očima šta se desilo, Metabond je u veoma kratkom vremenskom roku toliko smanjio trenje između osovine testnog elektromotora i poluge na koju sam najašio punom težinom koja pritiska metal na osovinu, da se ampermetar nije ni pomerio sa mesta na kom je bio bez opterećenja, uostalom ima video prezentacija na sajtu.
Kupio, sipao u Yugića 60 i mali je poludeo posle vrlo kratkog roka, išao je tako da je kucao cajger u patos, a pre Metabonda je jedva dogurao 155kmh po istom tom satu. Zimi je palio i na debelom minusu na zub, potrošnja se poprilično smanjila, a zvuk motora kao da ga je Mercedes pravio, savršen rad i minimalna buka. Od tada verujem Metabondu, sipao sam i u Opel Kadett E suza 1,3 pa je suza na plin kucala skoro 180kmh po satu, a pre Metabonda 160. Nema potrebe da više dokazujem sebi, poručio sam i njihovo ulje 2T polusintetiku, ispustiću Husqvarnino i sipati pa ću znati ima li boljitka.

A što se tiče svećice, ovi na AF je koriste, nisu je baš pljuvali, zavisi dali je original il PRC loša kopija. Kada uporedim po izgledu materijala i izradi ovu dvokraku i onu ZMR, ova ZMR je ne original nego teško smeće, a ova nova se cakli kao da je od srebra. Evo uporedne slike, levo Iridiumka, u sredini ZMR i desno dvokraka. Lepo se vidi razlika u kvalitetu metala.

Attached File  2015-08-19 23.40.34.jpg   1.94MB   18 downloads

#4256 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 August 2015 - 11:11

Treći je dan kako se vozim sa Metabondom u benzinu, da ne crtam đavola p p p evo AC pumpa radi kao violina, drži pritisak na 8 bara i nakon stajanja od 10tak sati, a što se tiče benzinske dizne, ništa se nije promenilo, ono troksanje i lako zalivanje je i dalje prisutno, sad dali je baš od same dizne ili mi ipak negde prođe benzin mimo dizne, tj donji viton O ring na spoju izlaza dizne i kućišta do air dizne.. najverovatnije, nema više gde, jer je sa unutrašnje strane u kućištu oko dizne benzin pod pritiskom... ili treba vremena za benz. diznu da deluje, neznam, al čim nabavim (ako uspem) jedan zdrav O ring, menjam.
To je ovaj drugi s leva, između žutog i plavo označenog polja.

Attached File  leak.jpg   80.55K   11 downloads

Nisam imao vremena da se posvetim SRki, a treba promeniti svećicu i auspuh, nadam se za vikend, ako me opet nešto ne spreči. Za sad ide i ovako, štuca na malom otklonu i dalje al pod većim otklonom ide sasvim solidno, ne pričam o performansama već o pravilnom radu mašine.
Primećujem da se pritisak od nekud sam malo podigao, bio je na 8 bara, jutros vidim cajger na 8,5 bara na pola gasa, moguće da je Metabond "popravio" i ventil regulatora pa sad pravilno reguliše tj dobro zaptiva, i samim tim ne curka benzin u povratni vod kad je ventil zatvoren. To mi je jedino logično objašnjenje, nema drugog načina da pritisak poraste sam od sebe, može u teoriji samo da opadne ako bi se šraf za štelu eventualno od vibracija odpustio, sam se zavrnuti sigurno neće. kako god, zadovoljan sam delovanjem Metabonda, samo da zlo ne čuje..i gremlini P P P...

#4257 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 August 2015 - 11:59

Logicno objasnjenje je da purejetu stalno varira pritisak kompresora, a kada su hladniji dani on je malo veci.

A ovo bi trebao biti direktan razlog, kad je hladnije injektori su duze otvoreni dok se motor ne ugrije.
Posted Image


S nestrpljenjem iscekujem drugo direktnije poboljsanje, veca krajnja:)

Edited by dajteh, 21 August 2015 - 12:10.


#4258 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 August 2015 - 13:30

Razumem ja to, ali konkretno, ovde kod nas je već 10tak dana hladnije, podesio sam tada pritisak na 8 bara zbirno i to mi je manometar na tabli stalno pokazivao, osim što na leru malo opadne ispod 8. A sada, nakon 3 dana od sipanja Metabonda pri istim spoljnjim temperaturama, pritisak je sam skočio sa 8 na 8,5bara u vožji, dok na leru bude između 7,5 i 8 bara, logično jer air dizna isto radi i na leru i na punom gasu a air kompresor pravi manje vazduha na leru nego pod obrtajima, to vidim na mehaničkom manometru na cediljki, a menja se samo impuls benzinske dizne u zavisnosti od temperature i položaja gasa.. Hoću da kažem da se ipak nešto menja, sama pumpa nekako lepše sad radi, ranije je zvuk varirao jače-slabije, sad je mnogo ravnomerniji. Ranije je posle sat vremena stajanja zbirni pritisak benzina na cajgeru na tabli pokazivao 3-4bara na davanje kontakta sa prebačenim kill svičom na off, pa čim prebacim na on, AC pumpa krene da radi i nabije 8 bara, i lagano pada, pa kad startujem mašinu, na leru lagano opadne ispod 8 bara, a na dodavanje gasa skoči na 8 bara.
Sada nabije, na kontakt samo, 8 bara i ne pada, a kad startujem i dodam gas, skoči na 8,5 bara i tu stoji sve vreme vožnje. Moram ponovo spustiti pritisak, 8,5 je previše pa se zbog toga troksanje opet malo pojačalo.
Nadam se da sam sad slikovitije objasnio.

A što se tiče veće krajnje, heh, ček prvo da povratim onih 106 od početka leta, onda ćemo videti...

Zvao me onaj vlasnik radnje gde sam kupio Metabond, uvoznik trenutno nema 2T Metabonda... jbg

#4259 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 August 2015 - 13:37

Preostaje nam pricekati da vreme odradi svoje, ako se odrzi takvim onda je dobit velika :)

#4260 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 August 2015 - 13:43

View Postdajteh, on 21 August 2015 - 13:37, said:

Preostaje nam pricekati da vreme odradi svoje, ako se odrzi takvim onda je dobit velika :)
Polažem sve nade na Metabond, trenutno ne vidim bolje ili drukčije rešenje za AC pumpu. Molim boga da ovo ima efekta, a nazire se.





39 user(s) are reading this topic

0 members, 39 guests, 0 anonymous users