Jump to content


Kymco Super 9 sport [AC]

kymco super 9

138 replies to this topic

#1 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 28 June 2013 - 17:06

Ajde da i ja predstavim svoj skuter. Skoro sam se reg.na ovom forumu,ali nisam jos uvek nista pitao u temama vec za sada samo citam,pa ako budem imao potrebe,pitacu. Vidim ima dosta tema,i vecina vas je strucna u vezi 2T motora,kao i 4T,pa cu naci svako resenje za svoj problem,ako ih bude bilo u buduce. Da predjem na predstavljanje...
Ovako,kupio sam Kymco super 9,2006.god.novog. Placen tada 1749e,sa garancijom od 25meseci. U pocetku sam se bas vozio,jer mi je bilo zanimljivo,ipak nov sqt. I tako predjem 500km,zovem servisera,skine mi blokade,ali onu u auspuhu ostavi,jer se skida nakon 1000 predjenih km. Tako je ta ostala,pa sam je kasnije(dosta kasnije),sam skinuo,odsekao slepu granu i zavario. Osetila se razlika,bolje je vukao i isao brze za oko 5km/h(po kymco-vom cajgeru). Nakon 6000km,osete se neke vibracije,zovem servisera,kaze ver.je kais,i trebao bi se zamenuti(a i u servisnoj knjici pise da je na redu zamena remena/kaisa). I tako,dodje,donese kais,ulje za prenos,i svecicu. Nakon zamene proteram ga,kad i dalje se cuju vubracije. Posle sam provalio da vibracije nastaju od nogara,onih duplih. Oslabila ver.opruga,pa malo tresu,i prenose zvuk. Posto sam primetio da od kad mi je zamennjen kais,sqt losije ide,manja je maximalna,i kad se ugreje,tek tada nikako ne ide.Tako skinem ja deklu i kais(koji je presao svega 1000km),i pretpostavljm da je u pitanju losiji kais od samog fabrickog kog sam i vratio. Bitno da je serviser meni naplatio 2100din.kais,koji je bio extra loseg kvaliteta,kada se ugreje,rastegli se. I kad sam vratio fab.kais,skuter ide kao u prvobitnom stanju,znaci bolje nego sa zamenutim kaisem. Tada je isao 80km/h,kad se sagnem po kymco-vom cajgeru,sad ne znam koliko laze jer nikad nisam merio po gps-u. Za prve 2god. sam presao tih 6000km,a kasnije sve manje i manje sam ga vozio,jer sam presao na kola,i sada ima 12 500km. Skoro sam zamenio regler i akumulator. Kupljene nove rolnice Malossi 8 g.
Od clana "Alexandar :) " sam kupio kais Malossi Kevlar,ali mi se ne svidja,jer ne izlazi do kraja u zadnjim polutkama,pa kao da krece iz "druge",a na prednje nisam zagledao,ali maximalna mi se smanjila za 5km/h. Znaci nikakav tunning nije radjen na njemu,sve je serijala. Planiram da zamenim spuh,ali videcu,ako naletim na nekim povoljan,ako ne,mozda padne i nov trek....
Evo i kako izgleda na slikama
Attached File  CameraZOOM-20130623153559572_orig_1.jpg   79.42K   74 downloads Attached File  CameraZOOM-20130628140237785.jpg   216.81K   74 downloads Attached File  CameraZOOM-20130628140253178.jpg   112.6K   73 downloads

Attached File  CameraZOOM-20130628140327456.jpg   128.29K   76 downloads Attached File  CameraZOOM-20130628140338842.jpg   193.08K   78 downloads Attached File  CameraZOOM-20130628140348830.jpg   129.68K   68 downloads Attached File  CameraZOOM-20130628140412628.jpg   109.02K   50 downloads

Edited by Pita, 29 June 2013 - 02:28.


#2 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 28 June 2013 - 17:12

Pozdrav Bane i dobrodosao na forum.

Ovde ce ti mnogi izaci u susret u vezi svakog problema kao i u vezi svake ideje oko tjuninga Kymco motora.
Clan Mario i moderator foruma je Kymco motor super 9 izucio u male prste,a ja sam super 8 do poslednjeg srafa rastavljao.

Sto se tice kevlarnog kajsa kao sto sam i rekao preko telefona,kajs mora da legne u polutke do kraja da bi imao izlaznost kao i start.

Edited by Alexandar :D, 28 June 2013 - 17:12.


#3 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 28 June 2013 - 17:20

Hvala ...ovde m je drugi nick >.< ali nema veze,sad me znas :) A kvacilo cu namontirati ako budem nesto planirao oko tunninga,mislim da za sada nema potrebe. Verovatno ce mi trebati i druga centralna,pa da ne rastavljam kvacilo 2 puta,ako moze iz prvog,mada je ovde koliko vidim,tesko pogoditi iz rve,jedino od nekogo prekopirati setup....
Cini mi se da je legao,jer se oseti razlika u samom startu u odnosu na onaj kad sam ga sklopio. Ali videcemo ;)

Pregledao sam dosta tema,vidim da je Mario bas iskusan,i da je posedovao super 9ku,a i tvoju sam pregledao u vezi super 8ice,i vidim da si pazario opet kymca,ali 4t....svaka cast na izboru :) I da te dugo sluzi

#4 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 28 June 2013 - 17:24

Hvala,sluzi vala bas koliko mi i treba.Ne silazim sa njega.

No sto se tice set up'a.
Set up ovaj moj u potpisu je isti kao sto je bio kod Maria na S9 stim da je Mario imao produzeni prenos sto mozes i ti da imas.Za s8 jos nisu napravili.Kvacilo mozes da montiras sa svojom centralnom,ali bi bilo pozeljno staviti malossi belu od 5% i zameniti tu fabricku.

Kevlar kako sam i rekao oko 200/300km je meni Athena presla pre nego sto je kompletno legla u polutke.

#5 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 28 June 2013 - 17:34

Rekao si mi vec,ali videcu,mozda nesto dokupim, pa da komplet zamenim.
Vazi,..do sad je bilo malo losije vreme pa ga nisam nesto ni vozio,,,ali tu sam negde sa km od kad sam ga stavio...
A za set up,pa takav kao tvoj,min. 400e >.< i to jos vecina polovno da se nabavi.

Eh,da mi da cale,kupilo bi se nesto vece,sportak neki od 600cm3,ali posto je veliki protivnik,njakace se ovo jos dosta.

#6 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 25 August 2013 - 22:57

Ako ima neko sportski spuh za prodaju za kymca,tipa Tecnigas Trek,Leo Vince ZX ili TT neka mi pusti poruku,pa da se dog.oko trgovine.
Moze i sa nekog drugog skuta,pa cu ga preraditi.

#7 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 26 August 2013 - 00:48

Msm da samo sa Piaggia mozes da preradis kako treba,sa ostalim se ne treba zajebavati.

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 August 2013 - 13:44

sa piaggio agregata paše uz male prepravke na grani kod same prirbnice, treba pomeriti ugao malo i dovariti nešto minimalno materijala

#9 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 26 August 2013 - 15:19

E,hvala vam.
Mario,Vi ste me vec posavetovali da je najbolje org.uzeti,ili ako ne nadjem, onda od piaggio-a uz male prepravke,sad,valjda ce se nesto naci.
Hvala jos jednom.

Edited by BaneX, 26 August 2013 - 15:21.


#10 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 25 May 2014 - 17:22

Drugari, da vas pitam nesto. Ne posecujem ovaj forum nesto, ali mi se javio problem na skuteru....jako tesko pali, zapravo nece da povuce gorivo, sad ne znam dal je problem vakuum pumpa, ili je saug ne funkcionise kako treba, jer kad uspem da ga upalim, odmah se ugasi, i tako par puta. Tek kad malo dam gasa tada radi, ali tek sto se ne ugasi. Probao sam i ler da povecam,ali nije do toga, pa ako mi moze neko pomoci? I kako da proverim dal radi saug?
E da, javila su mi se neka zveckanja, i cini mi se da se to karike cuju. Gledao sam da se ne prenosi neka vibracija od nekuda, ali nije... Pa me interesuje vase misljenje, jel pametno da kupim nove, i samo da ih zamenim, ili bi bilo pozeljno da se uradi neko fino honovanje?
I koje mi preporucujete karike, i kojih su dim. na standardnom klipu?

Edited by BaneX, 25 May 2014 - 17:32.


#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 May 2014 - 17:57

moguće hje da je saug zakazao, odnosno zaribao, on bi po pravilu uvek trebao da ima iglicu višlje i kako dobije napon iglica počinje da se spušta i zatvara saug diznu..

taj proces traje recimo pola minuta do minut, treba neki lenjir pored postaviti i testirati ga

karike su u originalu 39,5 mada treba da proverimo, imaš dve različite, gornja je 1,2mm a donja 1,5mm debljine, i mislim da su trapezoidne, dakle u kanalu u klipu nije pravougaonik, već kao blagi trapez oblik

#12 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 25 May 2014 - 21:04

Probacu sutra da proverim saug ,tokom dana. Samo jel se vidi ta iglica kad se skine air box i crevo koje dovodi vazduh od karba do air boxa? Aj ako mozete da proverite,pa ako ih imate da kupim od Vas. Taman bi mi trebala i centralna opruga.

Послато са Nexus 5 уз помоћ Тапатока

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 May 2014 - 21:28

moraš demontirati saug i na stolu postaviš pored nekog lenjira... uključiš na akumulator i pratiš jer iglica izlazi ili ne..

dok je na motoru to ne može da se proveri

#14 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 25 May 2014 - 22:08

Aha. Hvala na objasnjenju, videcu sutra ili kad budem ima vremena.

Послато са Nexus 5 уз помоћ Тапатока

#15 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 26 May 2014 - 21:59

Nisam stigao da skidam karb. ali meni se cini da motor gubi kompresiju, i da bi trebalo da se zamene karike, a mozda i klip. Posto na gurblu upali nekako,ali dosta ide lako, pre mi je nekako isla teze. A na alnaser, na jedvite jade, znaci vergla li vergla i sa malo gasa upali.
Sad, dal je bolje naruciti klip, pa da se odmah zameni, ili da prvo otvorim pa da pogledam? Mada cini mi se da je vreme za zamenu, nema ni snage, ne vuce kao pre...
Pa sam mislio da zamenim barem klip, pre neke vece havarije.
Nasao sam par komada:
http://www.motomax.rs/eshop/index.php?productID=597
http://www.motobikeshop.rs/product/klip-honda-dio-fi-39.5x12-meteor-kpl_PC1359050.aspx
http://www.motobikes..._RA02040.1.aspx

Sad, ne znam koliko je uopste pametno bacati 2000din. za klip, kad ovo nije generalna vec samo zamena, i nema sanse da on moze da izgura sa tim klipom vise od nekog kineskog....vi me posavetujte sta je bolje, i dal sam uopste potrefio odgovarajuci klip?

Edited by BaneX, 26 May 2014 - 22:00.


#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 May 2014 - 00:19

svi linkovi vuku na motobike... potrefio si to je taj za hondu dio, samo odaberi koji ćeš kvalitet da kupiš....

i proveri u kakvom su stanju semerinzi n radilici, jeste da su braon vitonski, al opet ako masti onda su za menjanje... sa strane variomata neće biti problem, a sa strane paljenja moraš skinuti magnet, za njega će ti trebati radapciger ili neki alat koji ćeš napraviti da može da ga svuče

#17 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 27 May 2014 - 15:35

Nisam dobro linkovao, svi su dim. 39,5x12, prvi je Phi+X, drugi Meteorov, a treci neki kineski. Sad sta mi preporucujes? Neki u kvalitetu ili kineski?
Kad se vec rastavlja pogledacu, mada na stranu gde je variomat, nije propustao. Jos jedno pitanje, jel isti radapciger kao za tomos motore, ili je drugaciji?

#18 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 May 2014 - 16:24

Isti je kao za gy6 cetvorotaktne, nema slicnosti sa tomos-om

Sto se klipa tice, engleski.fazon, najskuplji je i najbolji, mada ume da bude nekad tajvanski koji nije skup a izgleda identicbo kao fabricki

--- Sinclair research LTD 1981 © ---

#19 BaneX

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • MestoZrenjanin
  • VozimKymco Super 9

Posted 29 May 2014 - 21:14

Danas sam ga malo rasklapao, da vidim u kakvom su stanju karike, i moglo se osetiti prilikom skidanja glave da ima lufta, tj.da su istrosene. Utim je skinut i cilindar i ima tragova istrosenosti....
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Posted Image

E, sad mislio sam da se to ishonuje ili koliko moze da se skine, 0.25 ili 0.5, zavisno od stanja cilindra, posto ja to golim okom ne mogu da procenim. Prvo sam mislio samo karike da zamenim, ali pitanje je koliko bi tako isao kad vec ima tragova istrosenosti, mozda bi neko rekao nije strasno, ali ja mislim da je bolje srediti, sklopiti i miran sam duzi period, ako se upakuje dobro. Samo ne znam gde odneti cilindar na obradu da mi neko ne zezne... Karb nisam uspeo skinuti jer je jedan sraf jako stegnut, a ja od 6mm nemam sestouganu gedoru, vec samo od 8mm pa na gore, jer ove male kljuceve ni ne koristim. Pa cu videti nekako, da skinem tocak pa cu imati veci pristup. A kontam i ceo motor da svucem sa rame jer je ovo cista zajeb#ancija.... Nisam ga skifao jer sam hteo samo karb skinuti, ali iznervirao me onaj srafic pa sam skinuo i cilindar.

Послато са Nexus 5 уз помоћ Тапатока

Edited by BaneX, 29 May 2014 - 21:24.


#20 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 May 2014 - 00:01

jes malo zajebancija, kod stavljanja klipa na radilicu i osigurača, ali je devetka relativno pristupačna, možeš i tu prednjuz plastiku skinuti skroz do patosnica, pa će biti još više mesta.... a možeš i skinuti motor i sa sve nogarama i točkom pravac na radni sto, pa onda možeš ko čovek o svim detaljima da povedeš računa...

što se skidanja tiče, moraš demontirati sajle gasa, uljne pumpe i zadnje kočnice
kablove od alansera i anker ploče
creva za vakum, gorivo i ulje, , .. spremi se da ulje odmah zapišiš , recimo sa M5 šrafom u crevo

amortizer popustiš, i veliku štanglu isto.. spremi nešto da podmetneš pod tu prečku centralnu kod rama, jer kad izvadiš mašinu ram neće ništa držati.. dobro bi došla i pomoć nekog druga

te bezvezne šrafove sa prirubnioce karburator možeš sekačem polako kuckati, pogotovo onaj bez glave, taj je garancija šraf, ali i ne moraš skidati prirubnicu sa bloka, već samo karburator sa prirubnice...

e sad, što se tiče cilindara ,možeš ga bušiti na 0,25 to su dve i po desete, toliko se nije potrošio sigurno jer ne bi ni palio... sad jedino ako ima nekih riseva od havarija, al koliko vidim kod tebe je cilindar ok...

taj WO klip je bio da se kupi u motobike, mislim da je bio u nekoj žutoj kutijici, identičan je originalu

izmenjaj i zaptivač ispod cilindra, on je najopasniji ako je popustio , tu će vući falš... i ako ti je igličasti sumnjiv menjaj i njega, mada teško propadne stock sa 49cc, ali eto proveri...

zaptivač glave taj čelični ne moraš menjati, počisti svu garež u izduvnom kanalu i u kompresionom delu glave...





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users