Jump to content


Keeway Matrix 100 2T



412 replies to this topic

#81 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 July 2013 - 22:29

Ne znam, mogu se naci veoma povoljno

http://www.scootpart.../product/62846/

Ali pokusao bi prvo nesto sam izraditi, pa ako moze link ovdje ili na PM za kakav provjereno dobar kalkulator :)

I da li se moze iz portmape znati koji su uglovi otvorenosti odredjenih kanala?

#82 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 14 July 2013 - 22:42

sinisa93, mozes sve to izracunat pogledaj malo moju temu http://forum.pyrothe...e-wizard-4-pro/

#83 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 July 2013 - 23:13

Veliko hvala za link :)

E sad.. Iz ovog kalkulatora dobijam sledece.. (ako racunam da je duzina klipnjace 2x hod, odnosno 86 mm)

Izduv: 178 stepeni

Prelivni: 121 stepeni

E sad sto se tice rezonantne duzine... Ovaj moj serijski auspuh ima duzinu od ulaza u cilindar do kraja protivkonusa tacno 74.5 cm, sto mi sa ovim kanalima (i ako racunam temperature gasova 350 stepeni) govori da bi mogao rezonirati na 9047 obrtaja.. Cemu ja nikad nisam bio ni blizu sa trenutnim rolnicama, jer mi trenutno u ubrzanju drzi negdje oko 7300-7400 :)

Edited by sinisa93, 14 July 2013 - 23:14.


#84 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 14 July 2013 - 23:17

Ako rezonira na 9k rpm onda imas dobru rezonu, proteraj to jos jednom kroz kalkulator pa ga udesi odgovarajucim rolnicama. :)

#85 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 July 2013 - 23:28

Cekam jos Maria sa analizom portmape, pa se onda dajem na stelovanje, isto tako cekam da mi stigne jos jedan Keeway za smijesne pare koji ce biti "donator" par dijelova koji meni trenutno fale (zmigavci, relej zmigavaca, alnaser, bendiks alnasera, zadnja guma, mozda remen, i jos par sitnica.. ), pa cu vidjeti kakve ce rolnice doci sa njim, kako je on 50 cc predpostavljam nesto lakse nego ove za stotku :)

#86 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 14 July 2013 - 23:34

Moras secirati taj fabricki i povaditi sve iz njega da bi postao rezonantni.

#87 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 July 2013 - 23:36

Slabo pratis temu :)

#88 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 15 July 2013 - 07:50

Jbg pratim vise tema pa mi se izmesa.

#89 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 July 2013 - 11:15

http://www.ebay.de/i...=item20d4fd1d14

#90 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 15 July 2013 - 13:05

View Postcvele, on 15 July 2013 - 11:15, said:


sacu malo da odem u off al vidim da dosta ljudi uzima preko e-baya i da kaci linkove tih aukcija, mozda bi bilo dobro da se negde u chat podforumu napravi tema sa objasnjenjima kako tamo kupovati i podeliti neka iskustva sa nama koji ne znamo, a nesto bi mozda uzeli... izvinjavam se sto offujem u Sinisinoj temi, ako smeta obrisite posle ovaj post :)

#91 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 15 July 2013 - 13:57

Vidi se da je ulubljen top i taj trek bi se mogao dobiti za 50-60e. Ni ja ne kupujem preko ebay-a nek neki tip uzima za mene. Po mom misljenju totalno je neisplativo uzimati neke slabije spuhove, npr onaj yasuni koji sam izlicitirao za 90e ima da me kosta 120 da dodje do mene..

#92 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 15 July 2013 - 14:08

http://forum.pyrothe...__fromsearch__1

#93 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 21 July 2013 - 21:29

Mario hvala na analizi ;)
Imao sam nekih obaveza ovih dana pa me nije bilo na forumu..

C parametar nije 0, ali jbg zaboravih da ga izmjerim.. Uglavnom onako kako se sjecam od oka od 0.5 do 1 mm... Provjericu nekad kad uhvatim vremena tacno...

Po analizi vidim da je maksimalna snaga negdje eto recimo oko 7500 obrtaja, a po mojim proracunima ova serijski auspuh rezonira na 9000, pa sad na kojim obrtajima da gadjam ubrzanje? Na maksimalnoj snazi cilindra ili na rezonantnim obrtajima? :0takoje:

#94 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 21 July 2013 - 21:45

Ne drzi se striktno analize jer u praksi su obicno potrebni obrtaji od 10-20% veci ...znaci ubadaj ga rolnicama dok ne dobijes najbolje ubrzanje od recimo 0-60,to je jedino ispravan nacin stelovanja prenosa...

#95 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 22 July 2013 - 10:11

dužina kanala u cilindru do klipa = 40mm
dužina grane do ulaza u cilindar = 255mm
d5 = 95mm
d4 = 200mm
d3 = 65mm
d2 = 130mm od toga polovina = 65mm

Lr = 40+255+95+200+65+65 = 720mm

ako uzmemo da je srednja temperatura gasova 350 kao na nekadašnjim motorima koje Jennings spominje jer je i pritisak dosta malen, imaćemo brzinu gasova od 541 m/s..

ako je sve izmereno kako valja po kalkulatoru izlazi ovako

Proračun očekivanog rezonantnog broja obrtaja iz uglova izvduvnog, prelivnog kanala i rez dužine auspuha
Unesi vrednosti:
Alfa iz 175.9 [deg]
Alfa pr 118.5 [deg]
Lr 72 [cm]
T 350 [°C]
Rezultat:
t1 0.002661738 [s]
t2 0.002661738 [s]
Alfa m 147.2 [deg]
Alfa v 28.7 [deg]
Cs 541 [m/s]

Rezultat:
n 9217 [o/min]


Dakle ako su sve mere ok, onda je to što gore piše, sad cilindar je najverovatnije projektovan za auspuh koji nije rezonantan, tj. dok je imao pregrade i katalizatore, i to što je on sada najbolji na 7500 ne znači da neće raditi na 9000, čak štaviše uglavnom se, kada nisu trkačke mašine u pitanju, kalkuliše malo niže, jer se u protivnom dosta izgubi na ubrzanju i elastičnosti motora...

Ovaj cilindar bi mogao malo da se dotera da bude nijansu agresivniji, mene zabrinjavaju maleni pritisci koji su ostavljeni jer za niže obrtaje i nije potrebna veća brzina transfera fluida, a sa druge strane treba imati u vidu da je kineski materijal po strukturi malo osetljiviji, te da bi ovakav jedan motorić mogao da se kotrlja bezbrižno, fabrika nije preterivala sa temperaturama i pritiscima... kako god , ono što su želeli da dobiju to imaju, za mene je svakako vredan jer je skladan za obrtaje koje je projektovan, za razliku od dosta aftermarket kineza koji su nabacani sa kanalima i prekopirani sa svakojakih mid race cilindara...

sa mog aspekta ja bih podigao pritisak na oko 120-140 PSI-ja i ciljao obrtaje oko 8500 za tvoju situaciju auspuha...

#96 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 22 July 2013 - 12:20

Bas sam ja Mario isto htio rec da bi u ovom slucaju gadjao 8500 okretaja. Inace, sinisa ovdje nije dobro izmjerio rezonantnu duljinu, jer se mjeri dubina ispusnog kanala tj. od klipa do sredine visine protukonusa.

#97 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 22 July 2013 - 19:32

View Postmrgood, on 22 July 2013 - 12:20, said:

Bas sam ja Mario isto htio rec da bi u ovom slucaju gadjao 8500 okretaja. Inace, sinisa ovdje nije dobro izmjerio rezonantnu duljinu, jer se mjeri dubina ispusnog kanala tj. od klipa do sredine visine protukonusa.

ja sam te greške u merenju prevideo i ukalkulisao :0takoje:

boldovao sam gore

#98 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 23 July 2013 - 19:57

Jos jednom hvala (ne znam vise koliko sam to puta rekao u ovoj temi :) )

Izvadicu trenutne rolnice, pa negdje izvagati (jer se na njima ne vidi koje su), vjerovatno negdje u zlatari, jednostavnije je nego da kupujem vagu, i pokusacu sa 1 gr laksim, pa cemo vidjeti rezultate...

E sad sto se tice same obrade, to sto si spomenuo da bi se mogao napraviti malo agresivniji... Cime, kako? Predpostavljam obradom izduvnog kanala, ali to nisam nikad radio, a vjerujem da nemam potreban alat za to :) .. I to podizanje pritiska mi nije bas najjasnije...

Inace zaboravio sam da napomenem, na kraju izduvnog kanala, tamo gdje se zavrce auspuh, precnik kanala nije prilagodjen otvoru u auspuhu, tj. manji je za par mm... Cak nije ni okrugao, vec u obliku elipse... Pokusacu ubaciti sliku da vidite kako izgleda nesto kasnije , jer me trenutno zeza net :P

Edited by sinisa93, 23 July 2013 - 20:03.


#99 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 24 July 2013 - 22:59

Evo slika
Posted Image

E sad, da li bi sta dobio ako bi prosirio otvor na cilindru tako da odgovara unutarnjem precniku grane auspuha?

#100 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 July 2013 - 23:08

Pa ako ti vec skinut cilindar prisloni dihtung auspuha pa prosiri na tu meru, ne mozes nista da izgubis..





17 user(s) are reading this topic

0 members, 17 guests, 0 anonymous users