
#61
Posted 19 August 2014 - 08:19
Sinclair research 1981 ©
#62
Posted 19 August 2014 - 10:53
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Edited by Plamenni, 19 August 2014 - 10:55.
#63
Posted 19 August 2014 - 21:26

danas se radilo..skinuto je sve, jedna vodjica je drugacija od drugih, ona je pre bila kod klackalice. to izgleda nije dalo cilindru da legne na blok kako valja, sve preslozeno..
upalio masinu, opet curi malo. srafovi dotegnuti..DOBRO JE, ne curi vise!

za svaki slucaj sam dotegao jos malo(viri oko 8mm navoja). da li je moguce previse zategnuti te srafove i kakve bi posledice bile?
na leru lepo radi, nikakvih problema..problem se sada javlja u radu pod gasom i u toku voznje..na pola rucice gasa trza kao blesava..
snimak na parkingu
snimak u toku voznje
znaci na svakom snimku drzim konstantan gas..(na drugom snimku zuji plastika kormana)
jel to karburator u pitanju?
Edited by cvele, 19 August 2014 - 21:49.
#64
Posted 19 August 2014 - 22:38
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
#65
Posted 20 August 2014 - 00:38
Sinclair research 1981 ©
#66
Posted 20 August 2014 - 00:49
#68
Posted 20 August 2014 - 01:46

znam da se njim uteze, al dzaba kad nemam, nema niko od mojih drugara..bio sam prinudjen da se posluzim metodom merenja vodjica, a kasnije navoja koj viri. utezao sam unakrsno, malo po malo uz malo kuckanja po klackalici i glavi preko krpe..dok nisam osetio da kljuc ne moze vise tu sam stao i malo dotegao gedorom sa polugom.. u svakom slucaju muski je utegnuto

da kriv je, upao sam u ulegnut saht, pisao sam u proslim postovima. kupljen je i nov-polovan tocak, al ceka novu gumu i farbanje..

#69
Posted 20 August 2014 - 01:59

ja sam probao da skinem onaj cep sa cetiri rupe na usisu u filter vazduha da bih povecao protok i nije pomoglo..
Edited by boza146, 20 August 2014 - 02:01.
#70
Posted 20 August 2014 - 09:20
Sinclair research 1981 ©
#71
Posted 20 August 2014 - 17:31

na sta mislis kad kazes da vratim sve kako je bilo?
danas malo uspeha..
ajde reko da probam sa iglom, posto je stelujuca..podignem je skroz da obogatim smesu, cimanje se pogorsa. aha, ajde onda da je spustim skroz..bolje je! najbolji rad sam dobio kad sam odsrafio onaj srafic za sauh..
sta mislite?
#72
Posted 20 August 2014 - 23:45
Jer menjana glavna dizna ?
Sinclair research 1981 ©
#73
Posted 20 August 2014 - 23:50
bio sam danas do prodavnice, nemaju nista od dizni..hteo sam ceo set da kupim pa da testiram..
Edited by boza146, 20 August 2014 - 23:51.
#74
Posted 20 August 2014 - 23:56
Mozda vidi da dodas malo vise vazduha posluzi se poklopcem od wd40 pa busi rupe od 4mm po njemu dok ne ubodes.. on inace taman ulazi u taj usisnik sa unitrasnje strane
Sinclair research 1981 ©
#75
Posted 21 August 2014 - 00:08

skinuo sam ponovo ceo cep, cini mi se da je dosta bolje..
nzm dal se secas pomocne dizne u fabrickom karbu karbu..mislim da me i ona dodatno zeza..i ovako je visak goriva. razmisljam da je privremeno onesposobim, sta mislis o tome?

dal neko zna gde bih mogao da narucim set dizni koje odgovaraju na moj karb?
Edited by boza146, 21 August 2014 - 00:12.
#76
Posted 21 August 2014 - 09:51
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
#78
Posted 21 August 2014 - 21:21
Ja sam u medjuvremenu testirao malo..ne volim da vozim bez filtera za vazduh, ali malo sam se igrao i primetio da trzanja vise nema.
Plan mi je sledeci..da za prvo vreme dok se klip ne razradi smanjim diznu i ostavim fabricki filter..da bih kasnije pojacao diznu i promenio filter nekim protocnim..
Edited by boza146, 21 August 2014 - 21:25.
#79
Posted 02 September 2014 - 13:33
no, posto je bio za gy6 50cc uzeo sam ga zbog manje fabricke dizne. ne pise koja je, ali sa njom i duzom ali ostrijom iglom koju sam dobio u setu sam dosao do najboljih rezultata..sad masina solidno radi na svim otklonima rucice gasa. vozicu tako dok se masina ne razradi. ali to ce sacekati sledecu sezonu posto mora da se studira, skut je ususkan u garazi kod drugara.
odmah sam poceo sa prikupljanjem delova za sledecu sezonu, DLH set varijator sa rolnicama 5,6 i 9gr, kao i sa oprugicama za kvacilo.


kupicu jos ostatak prenosa, gumu za zadnji tocak..pa da moze ljudski da se vozi..

#80
Posted 02 September 2014 - 21:11
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users