Jump to content


Sprint max 50 -> 80cc 4t

Sprint max 50cc 4t

118 replies to this topic

#61 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 19 August 2014 - 08:19

Ne ide dovoljni su dihtunzi medjutim ako ti je blok negde pokrivljen onda samo diht masa ume da spasi

Sinclair research 1981 ©

#62 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 19 August 2014 - 10:53

Ne skodi nista da se stavi tanko izmedju cilindra i bloka ne valja izmedju glave i cilindra.A s obzirom da je to kineski odlivak bloka ne postoji sansa da bude idealno ravan i da to pokrije samo dihtung

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2

Edited by Plamenni, 19 August 2014 - 10:55.


#63 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 19 August 2014 - 21:26

pre svega, hvala na odgovorima :)

danas se radilo..skinuto je sve, jedna vodjica je drugacija od drugih, ona je pre bila kod klackalice. to izgleda nije dalo cilindru da legne na blok kako valja, sve preslozeno..
upalio masinu, opet curi malo. srafovi dotegnuti..DOBRO JE, ne curi vise! :)
za svaki slucaj sam dotegao jos malo(viri oko 8mm navoja). da li je moguce previse zategnuti te srafove i kakve bi posledice bile?

na leru lepo radi, nikakvih problema..problem se sada javlja u radu pod gasom i u toku voznje..na pola rucice gasa trza kao blesava..

snimak na parkingu



snimak u toku voznje


znaci na svakom snimku drzim konstantan gas..(na drugom snimku zuji plastika kormana)

jel to karburator u pitanju?

Edited by cvele, 19 August 2014 - 21:49.


#64 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 19 August 2014 - 22:38

Mene je na basic·u ubijala glava jer bila kriva i tu je falsirao,jedva je palio a na leru nije bilo sanse da radi,moguce je pretegnuti a posledice su da je iskrivis pa se motor greje,falsira i nepravilno radi,kod tih 4t agregata gotovo je obavezno stezanje kilo kljucem..jer kad su cilindar i glava novi onda su im sastavne povrsine idealno ravne i potrebno je ravnomerno rasorediti silu stezanja na dihtung da bi i on bio u ravni sa cilindrom i glavom.

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2

#65 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 August 2014 - 00:38

A stezu se momacki imas kod mene u rieju temi na koliko Nm

Sinclair research 1981 ©

#66 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 20 August 2014 - 00:49

Na prvom snimku zadnji tocak baca za medalju...

#67 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,755 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 August 2014 - 01:27

View Postsinisa93, on 20 August 2014 - 00:49, said:

Na prvom snimku zadnji tocak baca za medalju...
Meni ono izgleda kao da je felna kriva...baca stvarno puno :)

#68 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 20 August 2014 - 01:46

da, moment kljuc ga zovemo mi gradjevinci :)
znam da se njim uteze, al dzaba kad nemam, nema niko od mojih drugara..bio sam prinudjen da se posluzim metodom merenja vodjica, a kasnije navoja koj viri. utezao sam unakrsno, malo po malo uz malo kuckanja po klackalici i glavi preko krpe..dok nisam osetio da kljuc ne moze vise tu sam stao i malo dotegao gedorom sa polugom.. u svakom slucaju muski je utegnuto :)

da kriv je, upao sam u ulegnut saht, pisao sam u proslim postovima. kupljen je i nov-polovan tocak, al ceka novu gumu i farbanje..

Attached File  IMG_20140820_004007.jpg   111.63K   34 downloads

#69 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 20 August 2014 - 01:59

moze li mala pomoc sta da radim sa karbom sad? dal ima premalo vazduha, ili premalo goriva..trza na pola otklona rucice samo tako.. karburator je skoro ociscen :)

ja sam probao da skinem onaj cep sa cetiri rupe na usisu u filter vazduha da bih povecao protok i nije pomoglo..

Edited by boza146, 20 August 2014 - 02:01.


#70 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 August 2014 - 09:20

Ako trza odnosno puca onda je malo goriva , vrati sve kako je bilo ili kupi dizne pa steluj karburator za vecu kolicinu vazduha

Sinclair research 1981 ©

#71 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 20 August 2014 - 17:31

ne puca, cima, gubi snagu na svakih 1-2sec pa se povrati na konstantnom gasu od 50%, na maaalo jacem radi dobro i nabije bivsu max brzinu od 50km/h jako brzo..tako da bice zanimljivo kad se razradi klip :D
na sta mislis kad kazes da vratim sve kako je bilo?

danas malo uspeha..
ajde reko da probam sa iglom, posto je stelujuca..podignem je skroz da obogatim smesu, cimanje se pogorsa. aha, ajde onda da je spustim skroz..bolje je! najbolji rad sam dobio kad sam odsrafio onaj srafic za sauh..

sta mislite?

#72 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 August 2014 - 23:45

Onda si umanjio gorivo sa iglicom i dodao.vazduha sa srafom ocigledno.je puno goriva ukupno..

Jer menjana glavna dizna ?

Sinclair research 1981 ©

#73 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 20 August 2014 - 23:50

ne znam koja fabricki ide u karb..u njemu je 85 glavna. treba manja, ili veci dotok vazduha?
bio sam danas do prodavnice, nemaju nista od dizni..hteo sam ceo set da kupim pa da testiram..

Edited by boza146, 20 August 2014 - 23:51.


#74 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 August 2014 - 23:56

Pa ocigledno je malo velika ta 85 nisam siguran al mislim da 80-82 rade posao na kitovanim gy6 cama sa fabrickim filterom...Mislim da je u originalu 72 mada i to zavisi od vrste filtera broja tih rupa itd..

Mozda vidi da dodas malo vise vazduha posluzi se poklopcem od wd40 pa busi rupe od 4mm po njemu dok ne ubodes.. on inace taman ulazi u taj usisnik sa unitrasnje strane

Sinclair research 1981 ©

#75 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 21 August 2014 - 00:08

hahahha, znam..detaljno sam vise puta citao to u tvojoj temi :D
skinuo sam ponovo ceo cep, cini mi se da je dosta bolje..
nzm dal se secas pomocne dizne u fabrickom karbu karbu..mislim da me i ona dodatno zeza..i ovako je visak goriva. razmisljam da je privremeno onesposobim, sta mislis o tome?
Attached File  14072013788.jpg   154.07K   37 downloads

dal neko zna gde bih mogao da narucim set dizni koje odgovaraju na moj karb?

Edited by boza146, 21 August 2014 - 00:12.


#76 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 21 August 2014 - 09:51

meni je 79 dizna na otvorenom filteru zavrsila posao

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2

#77 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 21 August 2014 - 14:29

http://www.motomax.r...p?productID=347

#78 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 21 August 2014 - 21:21

Danas narucio set dizni za gy6 80cc, tako se zove..pa cemo da vidimo.
Ja sam u medjuvremenu testirao malo..ne volim da vozim bez filtera za vazduh, ali malo sam se igrao i primetio da trzanja vise nema.
Plan mi je sledeci..da za prvo vreme dok se klip ne razradi smanjim diznu i ostavim fabricki filter..da bih kasnije pojacao diznu i promenio filter nekim protocnim..

Edited by boza146, 21 August 2014 - 21:25.


#79 boza146

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint MAX

Posted 02 September 2014 - 13:33

eee pa slatko sam se ismejao kad sam otisao po "set dizni"..ispostavilo se da je to najobicniji set za reparaciju karburatora..
no, posto je bio za gy6 50cc uzeo sam ga zbog manje fabricke dizne. ne pise koja je, ali sa njom i duzom ali ostrijom iglom koju sam dobio u setu sam dosao do najboljih rezultata..sad masina solidno radi na svim otklonima rucice gasa. vozicu tako dok se masina ne razradi. ali to ce sacekati sledecu sezonu posto mora da se studira, skut je ususkan u garazi kod drugara.

odmah sam poceo sa prikupljanjem delova za sledecu sezonu, DLH set varijator sa rolnicama 5,6 i 9gr, kao i sa oprugicama za kvacilo.

Attached File  IMG_20140902_112744.jpg   125.76K   47 downloads Attached File  IMG_20140902_112810.jpg   204.9K   39 downloads

kupicu jos ostatak prenosa, gumu za zadnji tocak..pa da moze ljudski da se vozi.. :)

#80 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 02 September 2014 - 21:11

Tih 9 grama mu je mnogo juri ga izmedju 6 i 7 grama tu mu je najbolje ubrzanje i krajnja na 80 cc

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2





14 user(s) are reading this topic

0 members, 14 guests, 0 anonymous users