Jump to content


Ditech pila

Morini ajnšpric mašina

289 replies to this topic

#261 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 July 2015 - 23:16

:1kokice:

#262 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 27 July 2015 - 23:19

uzmi tihaninu gumicu za kosu pa fiksiraj ekran da ne drnda i klapari po kučištu :D

#263 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 August 2015 - 00:16

Danas bacili đir, prešo sve skupa cca 140 km.
Ovako je izgledala ruta otprilike, možda usputne kafane jedino nisu dobro označene :D

Posted Imageivat

Evo i link od rute, ako će dobro pokazivat:
http://go.hak.hr/770533173

Išli štef i ja samo, dan ko stvoren za vožnju, cca 30 celzijevaca, bez imalo vjetra. Ja snimao s kineskom kamerom jedan dio, drugi dio štef s gopro. Imamo 8 gb materijala, pa ako mi se bude dalo (a sumnjam, jer se ne kontam baš u to :P ), mogo bi izrezat par kadrova i uploadat.

Evo jedna usputna slika, morali smo stat kraj table od tog sela jer moja cura ne vjeruje da to selo postoji :D

Posted Image

Vozio sam s dignutim pritiskom i skuter ide super, ali kad se vozimo po nekom selu malo sporije na manjem gasu, pa kasnije dok odvinem puni gas, trokira.
Sve je bilo ok do zadnjih 15-tak km, kad jednostavno svjećica nije mogla progutat takvu smjesu, pa sam moro stat na zaustavnoj traci i mjenjat svjećicu:

Posted Image

Nije ni ona pomogla baš, jednostavno je prebogata smjesa bila.

Sutra je registracija, trebam iskemijat još blokadu neku za tehnički, nešto sam danas na brzinu po mraku isprobavao, pa nije skroz urodilo plodom.
Btw, skuter napokon sutra postaje moj, nakon 4 godine ga idem prepisat :D

#264 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2015 - 00:31

Blokada na diteku? Uuu baš me zanima, ako ti uspe trebaće i meni. Znači zaliva svećku, e jbg to je problem, pronaći savršen kompromis, da ide a da ne krepava svećka.

#265 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 August 2015 - 00:56

Pa uspjet će, i prošle godine je :D
Mogu najednostavnije stavit prsten na variomat, ići će 50, al se vrtit 13 hiljada :D
Zato gledam da mi je blokada što bolja za mašinu.

#266 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 August 2015 - 03:02

Stavi podloske kroz sajlu gasa na tpsu. Ogranicis mu hod fino i nema zezanja.
Btw sad si mi ubio i onu posljednju nadu da stavim kit na purejeta. Resio sam da nikad nece ici gore.

#267 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2015 - 08:42

View Postdajteh, on 06 August 2015 - 03:02, said:

Stavi podloske kroz sajlu gasa na tpsu. Ogranicis mu hod fino i nema zezanja.
Btw sad si mi ubio i onu posljednju nadu da stavim kit na purejeta. Resio sam da nikad nece ici gore.
Aaaa dajteh nema odustajanja, samo Grale i ja da se patimo :D ?
Stavljaj taj kit, tek ćeš onda saznati kako PJ ide, a svejedno je 50 ili 70ccm ako nešto ne štima sa ubrizgavanjem, zezaće u oba slučaja. Ja sad nebi vratio 50ku šanse nema, a ako se već patim sa pumpom il nečim drugim, onda bar znam zašto se patim, kad je bal nek je bal. Ako se pretera sa pritiskom, zaliće svakako svećicu, bez obzira na kubikažu. Možeš voziti kit i sa standard pritiskom, onda neće zalivati, a može se podići pritisak do max. 8,5 bara zbirno, do te granice neće ubiti svećku, al najbolje je meni radio na 8,2 bara. Tada sam nabro 106kmh po satu tj 102 po GPS-u. Malo li je??

#268 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 August 2015 - 11:47

Ja sam ti ubio zadnju nadu, zbog čega? Zbog toga jer se vozim bez problema, osim nekih minornih uzrokovanim eksperimentiranjem? :D

Ne mogu stavit podloške na tps jer će me srušit zbog toga, a i ne razumijem baš kako misliš da ju stavim a da ona stoji čvrsto gore...

#269 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2015 - 14:18

View PostGrale, on 06 August 2015 - 11:47, said:

Ja sam ti ubio zadnju nadu, zbog čega? Zbog toga jer se vozim bez problema, osim nekih minornih uzrokovanim eksperimentiranjem? :D

Ne mogu stavit podloške na tps jer će me srušit zbog toga, a i ne razumijem baš kako misliš da ju stavim a da ona stoji čvrsto gore...
Grale, očigledno komponente starije proizvodnje su made in Italy pa traju dosta dugo, ove nove garant kina pravi, zato i traju 2 dana. A naplaćuju ih kao da su original u ful kvalitetu, e to je problem. Jbg dok je sve bilo stock, meni je radilo savršeno, al kad je krenuo tuning bilo je za očekivati da će biti problema.

#270 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 06 August 2015 - 15:09

od kad ima kit gore samo toči i vozi,bilo dulje rute 200+ km ili drkanja po gradu i na plac..nije nikad ništ krepalo nit je gdi stal,osim sad kae svjećica fasovala zbog prebogate smjese..

#271 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 August 2015 - 15:21

Nije svjećica fasovala, pa evo još vozim tu čempionku koju sam uvrno tamo na slici. A i ta platinumka će radit sigurno, sad ću je vratit kad sam rješio tehnički.

@gogi - moj je ditech 2004 proizvodnja, tvoj 2005, a većina tih komponenti koje su iste na oba skutera su vrlo moguće i s iste trake onda sišli, tako da nebi to trebo bit razlog.
Mislim da siemens radi dizne oduvijek za ditech i pj.

Btw, prošo tehnički, izmjereno 46,3 km/h :D
Odma se vratio kući i skino blokadu i na policiju ovjerit prometnu. Vratio sam serijsku čašicu i osjeti se da ide dosta slabije. Budem si dao još truda pa probat to uštelat malo bolje još.

#272 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2015 - 15:42

View PostGrale, on 06 August 2015 - 15:21, said:

Nije svjećica fasovala, pa evo još vozim tu čempionku koju sam uvrno tamo na slici. A i ta platinumka će radit sigurno, sad ću je vratit kad sam rješio tehnički.

@gogi - moj je ditech 2004 proizvodnja, tvoj 2005, a većina tih komponenti koje su iste na oba skutera su vrlo moguće i s iste trake onda sišli, tako da nebi to trebo bit razlog.
Mislim da siemens radi dizne oduvijek za ditech i pj.

Btw, prošo tehnički, izmjereno 46,3 km/h :D
Odma se vratio kući i skino blokadu i na policiju ovjerit prometnu. Vratio sam serijsku čašicu i osjeti se da ide dosta slabije. Budem si dao još truda pa probat to uštelat malo bolje još.
Jbg onda kako koga sreća pogleda...

A neda ti se praviti ovako ko što sam ja, da se štela na šraf, pa ne moraš ništa skidati, samo malo zavrneš il odvrneš rukom i eto promene pritiska? Bar to mi sad radi bez greške od kad sam prepravio i namotao teflon traku niz navoj šrafa, pa ne curi vazduh.

#273 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 August 2015 - 16:06

Ne znam vidjet ću još.

#274 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 August 2015 - 18:29

Ja ti odsjecem od tvrde gume O ring usicu tipa 5mm i otkacim sajlu od tpsa i samo je provucem. Ako me shvacas.
Al dobro nebitno, prosao si.

Ja sam navikao cackati po skuteru iz hobija da bi izvlacio mak na konac, a ovo da mi radi probleme na djirevima ne dolazi u obzir, jednom godisnje samo mogu dozvoliti, preko toga nastupa radikalna promjena.

#275 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 07 August 2015 - 11:45

Da, kontam, Al se to vidi pa bi me srušio. Bio sam pobrusio m6 maticu na nekih 2 mm, al nisam mogao sajlu provući kroz maticu jer onaj završetak ne ulazi u nju.
Budem si za drugu godinu napravio onako izrezanu malo veću da taman ulazi u tps kako je i tvornička.

#276 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 August 2015 - 12:43

Ja sam razmišljao da stavim dužu meku oprugu na sajlu, pa kad se skroz sabije da ispadne kao distancer-graničnik. Ne može ispasti a ne izgleda sumnjivo već logično, da vraća gas sajlu.

#277 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 August 2015 - 15:01

E gogy ova ti je ideja odlicna :)

#278 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 October 2016 - 11:10

Grale koji je tvoj zakljucak nakon iskustva s kineskim regulatorom koji podize pritisak goriva?


Malo sam citao temu u pocetku i zapazio istu situaciju. Kad stavis kineski regulator pritiska, u pocetku je sve dobro, i nakon par kilometara krene "ostajati bez goriva" tj. prekidati. Zapravo tu svijecica vise ne podnosi zalivanje i iskra izostaje zbog prebogate smjese. Prebogata smjesa je problem.


Pisem ovo jer sam nesto kombinirao da stavim jaci auspuh koji bi mozda omogucio neprekidan rad svijecice s bogatijom smjesom. Medjutim ti si imao R-a i opet je bilo problema.
Kupio sam i kineski regulator i mjerio ga, on je kalibriran na 4.5bara. Makar sam imao jedan isto kineski na 3.5bara.
Kinezi nude 2 vrste koliko sam shvatio.




#279 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 October 2016 - 11:19

Zavisno sta podrazumevas pod "jaci auspuh".

Generalno gledano, vecu potrosnju potrazuje vislji ugao izduvnog kanala, vece povrsine prelivnih kanala, veci stepen kompresije, a u manjoj meri toplija vrednost svecice i precnik otvora usisa.

Auspuh kao rezonantan nema puno uticaja za potraznju bogatije smese, vise goriva piju oni bojleri koji nemaju sistem rezonantne kutije vec cevku i pregradu, oni nemaju izrazen talas povratka i gorivo ostaje duze u njima, pa je i potrebno vise goriva u smesi.

Visokoturazni rezo auspusi su osetljivi na visak goriva u niskom spektru, ispod rezonace, ispoljava se kao trokiranje.

#280 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 October 2016 - 11:40

Ovdje si ga obrazlozio za Oskara!
Vidis bojleri su manje osjetljivi na visak goriva, sa njima najmanje "stekce", i gogi je to potvrdio.
Zatim kad se stavi rezonka onda imamo troksanje ispod rezonance i probleme na punom gasu kada prekoracimo kolicinu ubacenog goriva u cilindar.
U sredini izmedju te 2 vrste auspuha je polurezonka bez protukonusa, i ona se pokazuje kao kompromis, dakle SC08, ili jos bolje GP od leovincea koji posljednje vrijeme vozim.

Ali opet je meni najdrazi po pitanju performansi ZX jer protukonus se ipak osjeti, i sa njim jedino hoce izvrtiti motor do maksimuma.




Jer ne sjecam se vise jesam li probao extra kolicinu goriva sa auspuhom koji omogucava snagu na visljim okretajima. Ali vidim na Graletovom primjeru da je isto bilo problema.



Preostaje samo da ubacimo agresivniji cilindar pa da vidimo, to mi se cini kao iskorak u kojem ima povratka ako se pokaze losim.







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users