


#261
Posted 27 July 2015 - 23:16

#262
Posted 27 July 2015 - 23:19

#263
Posted 06 August 2015 - 00:16
Ovako je izgledala ruta otprilike, možda usputne kafane jedino nisu dobro označene


Evo i link od rute, ako će dobro pokazivat:
http://go.hak.hr/770533173
Išli štef i ja samo, dan ko stvoren za vožnju, cca 30 celzijevaca, bez imalo vjetra. Ja snimao s kineskom kamerom jedan dio, drugi dio štef s gopro. Imamo 8 gb materijala, pa ako mi se bude dalo (a sumnjam, jer se ne kontam baš u to

Evo jedna usputna slika, morali smo stat kraj table od tog sela jer moja cura ne vjeruje da to selo postoji


Vozio sam s dignutim pritiskom i skuter ide super, ali kad se vozimo po nekom selu malo sporije na manjem gasu, pa kasnije dok odvinem puni gas, trokira.
Sve je bilo ok do zadnjih 15-tak km, kad jednostavno svjećica nije mogla progutat takvu smjesu, pa sam moro stat na zaustavnoj traci i mjenjat svjećicu:

Nije ni ona pomogla baš, jednostavno je prebogata smjesa bila.
Sutra je registracija, trebam iskemijat još blokadu neku za tehnički, nešto sam danas na brzinu po mraku isprobavao, pa nije skroz urodilo plodom.
Btw, skuter napokon sutra postaje moj, nakon 4 godine ga idem prepisat

#264
Posted 06 August 2015 - 00:31
#265
Posted 06 August 2015 - 00:56

Mogu najednostavnije stavit prsten na variomat, ići će 50, al se vrtit 13 hiljada

Zato gledam da mi je blokada što bolja za mašinu.
#266
Posted 06 August 2015 - 03:02
Btw sad si mi ubio i onu posljednju nadu da stavim kit na purejeta. Resio sam da nikad nece ici gore.
#267
Posted 06 August 2015 - 08:42
dajteh, on 06 August 2015 - 03:02, said:
Btw sad si mi ubio i onu posljednju nadu da stavim kit na purejeta. Resio sam da nikad nece ici gore.

Stavljaj taj kit, tek ćeš onda saznati kako PJ ide, a svejedno je 50 ili 70ccm ako nešto ne štima sa ubrizgavanjem, zezaće u oba slučaja. Ja sad nebi vratio 50ku šanse nema, a ako se već patim sa pumpom il nečim drugim, onda bar znam zašto se patim, kad je bal nek je bal. Ako se pretera sa pritiskom, zaliće svakako svećicu, bez obzira na kubikažu. Možeš voziti kit i sa standard pritiskom, onda neće zalivati, a može se podići pritisak do max. 8,5 bara zbirno, do te granice neće ubiti svećku, al najbolje je meni radio na 8,2 bara. Tada sam nabro 106kmh po satu tj 102 po GPS-u. Malo li je??
#268
Posted 06 August 2015 - 11:47

Ne mogu stavit podloške na tps jer će me srušit zbog toga, a i ne razumijem baš kako misliš da ju stavim a da ona stoji čvrsto gore...
#269
Posted 06 August 2015 - 14:18
Grale, on 06 August 2015 - 11:47, said:

Ne mogu stavit podloške na tps jer će me srušit zbog toga, a i ne razumijem baš kako misliš da ju stavim a da ona stoji čvrsto gore...
#270
Posted 06 August 2015 - 15:09
#271
Posted 06 August 2015 - 15:21
@gogi - moj je ditech 2004 proizvodnja, tvoj 2005, a većina tih komponenti koje su iste na oba skutera su vrlo moguće i s iste trake onda sišli, tako da nebi to trebo bit razlog.
Mislim da siemens radi dizne oduvijek za ditech i pj.
Btw, prošo tehnički, izmjereno 46,3 km/h

Odma se vratio kući i skino blokadu i na policiju ovjerit prometnu. Vratio sam serijsku čašicu i osjeti se da ide dosta slabije. Budem si dao još truda pa probat to uštelat malo bolje još.
#272
Posted 06 August 2015 - 15:42
Grale, on 06 August 2015 - 15:21, said:
@gogi - moj je ditech 2004 proizvodnja, tvoj 2005, a većina tih komponenti koje su iste na oba skutera su vrlo moguće i s iste trake onda sišli, tako da nebi to trebo bit razlog.
Mislim da siemens radi dizne oduvijek za ditech i pj.
Btw, prošo tehnički, izmjereno 46,3 km/h

Odma se vratio kući i skino blokadu i na policiju ovjerit prometnu. Vratio sam serijsku čašicu i osjeti se da ide dosta slabije. Budem si dao još truda pa probat to uštelat malo bolje još.
A neda ti se praviti ovako ko što sam ja, da se štela na šraf, pa ne moraš ništa skidati, samo malo zavrneš il odvrneš rukom i eto promene pritiska? Bar to mi sad radi bez greške od kad sam prepravio i namotao teflon traku niz navoj šrafa, pa ne curi vazduh.
#273
Posted 06 August 2015 - 16:06
#274
Posted 06 August 2015 - 18:29
Al dobro nebitno, prosao si.
Ja sam navikao cackati po skuteru iz hobija da bi izvlacio mak na konac, a ovo da mi radi probleme na djirevima ne dolazi u obzir, jednom godisnje samo mogu dozvoliti, preko toga nastupa radikalna promjena.
#275
Posted 07 August 2015 - 11:45
Budem si za drugu godinu napravio onako izrezanu malo veću da taman ulazi u tps kako je i tvornička.
#276
Posted 07 August 2015 - 12:43
#277
Posted 07 August 2015 - 15:01

#278
Posted 21 October 2016 - 11:10
Malo sam citao temu u pocetku i zapazio istu situaciju. Kad stavis kineski regulator pritiska, u pocetku je sve dobro, i nakon par kilometara krene "ostajati bez goriva" tj. prekidati. Zapravo tu svijecica vise ne podnosi zalivanje i iskra izostaje zbog prebogate smjese. Prebogata smjesa je problem.
Pisem ovo jer sam nesto kombinirao da stavim jaci auspuh koji bi mozda omogucio neprekidan rad svijecice s bogatijom smjesom. Medjutim ti si imao R-a i opet je bilo problema.
Kupio sam i kineski regulator i mjerio ga, on je kalibriran na 4.5bara. Makar sam imao jedan isto kineski na 3.5bara.
Kinezi nude 2 vrste koliko sam shvatio.
#279
Posted 21 October 2016 - 11:19
Generalno gledano, vecu potrosnju potrazuje vislji ugao izduvnog kanala, vece povrsine prelivnih kanala, veci stepen kompresije, a u manjoj meri toplija vrednost svecice i precnik otvora usisa.
Auspuh kao rezonantan nema puno uticaja za potraznju bogatije smese, vise goriva piju oni bojleri koji nemaju sistem rezonantne kutije vec cevku i pregradu, oni nemaju izrazen talas povratka i gorivo ostaje duze u njima, pa je i potrebno vise goriva u smesi.
Visokoturazni rezo auspusi su osetljivi na visak goriva u niskom spektru, ispod rezonace, ispoljava se kao trokiranje.
#280
Posted 21 October 2016 - 11:40
Vidis bojleri su manje osjetljivi na visak goriva, sa njima najmanje "stekce", i gogi je to potvrdio.
Zatim kad se stavi rezonka onda imamo troksanje ispod rezonance i probleme na punom gasu kada prekoracimo kolicinu ubacenog goriva u cilindar.
U sredini izmedju te 2 vrste auspuha je polurezonka bez protukonusa, i ona se pokazuje kao kompromis, dakle SC08, ili jos bolje GP od leovincea koji posljednje vrijeme vozim.
Ali opet je meni najdrazi po pitanju performansi ZX jer protukonus se ipak osjeti, i sa njim jedino hoce izvrtiti motor do maksimuma.
Jer ne sjecam se vise jesam li probao extra kolicinu goriva sa auspuhom koji omogucava snagu na visljim okretajima. Ali vidim na Graletovom primjeru da je isto bilo problema.
Preostaje samo da ubacimo agresivniji cilindar pa da vidimo, to mi se cini kao iskorak u kojem ima povratka ako se pokaze losim.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users