#1
Posted 31 October 2013 - 21:10
Variomat u fabrickoj izvedbi sa rolnicama 15x12 nosio je tezinu 6 grama.Video se odmah problem sa tim variom.Losa izlaznost kaisa,lose stoji kais u zadnjim polutkama.zamenio sam variomat sa Motoforce Racing variom.Efekat je bio zadovoljavajuc.
Sa 5,5 grama rolnicama sam uspeo da uteram masinu u obrtaje i dobijem bolje ubrzanje i samim tim bolje penjanje uz uspone.Motoforce vario je sa dimenzijama rolnica 16x13 i dolazi sa dva seta od 5,5 i 6.0 grama.
Medjutim desavalo se to kad se prenos zagreje opet pad preformansi i osecajno lose vuce na duzim usponima.Morala je da padne i tvrdja opruga kvacila.Desavalo se sa novim variomatom i seriskom oprugom na punoj brzini kad oduzmem gas i ponovo dodam ne povlaci odma nego kao da saceka da ponovo podigne remen na variomat i onda krene dalje.Problem resila bela opruga i kais se bolje stoji u zadnjim polutkama.Posto nisam imao nameru da preterano ulazem u 4T agregat al opet mi crv radi fali bre te snage na usponu ko kod cvaje.Resim da uzmem kineski kit 80cc.Evo slika
Nisam ocekivao nista posebno ali za te pare cak sam bio iznenadjen sa zavrsnom obradom.Krenuo polako u montazu,naravno slikao nista nisam jer nisam ni planirao da pisem o tome ali me mario bocnuo ovom temom.Uglanom stari cilindar jebio ok,bez riseva dok za karike ne mogu to da kazem jer je trosio ulje.Napakovao sam ovaj od navodnih 80cc uzupcio,ventili usis na 0,05 izduh na 0,08.E sad Mario ostao si mi nederecen po pitanju stelovanja ventila.Voleo bi da cujem kako radi sa 0,08 i 0,10.Mada je to ok ja bi rekao za taj cilindar i glavu.Posle sklapanja sledilo je stelovanje karburatora.Kod mene je u fabrickoj izvedbi Keihin 18mm.Fabricka dizna je bila 80 ili cak 88 nisam mogao jasno da vidim jer je drugi broj na dizni izlizan i ne razaznaje se najbolje.Ne znam otkud mu tolika dizna,osim ako ga neko nije cackao pre mene.Uglavnom sa tom diznom i fabrickim airboxom ne mere.Odlucio sam da se otarasim tog airbox-a.Bacim Kn filter na tu diznu opet nece a bez filtera oce.Aha,znacu tu je zec.Velika dizna.Krenuo sam da spustam polako za po 5 brojeva dole sve dok nije legao sa 75.Probam tada skace kao jarac ali stare rolnice od 5,5 grama su prelake.Ima snage,ode u obrtaje ali to se ne oseca na tocku.Odlucio sam se za 6,5 grama i to je bio pogodak.Nema prevrtavanja,sad se oseti snaga agregata na tocku.Dosta bolje vuce uz brzo i bolja krajnja koju cu tek da izmerim kad ga razradim.
Ostaje samo resiti auspuh.Ja sam ubedjen da je fi cevi koja vodi od glave suvise neprotocna kao i sam top za 80cc.Nikad nisam otvarao auspuhe od 4T i moj ce izgleda biti prvi.Po meni osnova nekok tjuninga 4T je veci cilindar,bolji usis i dotok vazduha i naravno protocniji izduv.Mozda bi dobro resenje bio onaj bulet ali sigurno ne bii isao dalje od njega.Da je cvaja ne bi razmislajo i mnogo mi je da dam za LeoVince L-Scoot auspuh 120e iako je stvarno dobar za 4T.Uglavnom dok zavrsim razradu ako vreme bude dalo,pa da se malo finije usteluje karb,ali to mu je za sada to..Razvalicu mu auspuh pa cu slikati da vidimo sta su kinezi ovde smutili
Boza: Razdvojio sam teme.
#2
Posted 31 October 2013 - 21:38
Vidi što se ventila tiče, namešteni su kako piše u temi, na proleće želim da ih pregledam, i možda testiram neke druge vrednosti, trenutno imam serijski i taj bullet 4t, auspuh, i moram probati ako bog da neki brendirani...
Bilo je ljudi koji su secirali taj china 4t spuh i kažu da je prepun pregrada... rezultate koliko bullet donosi imaš u testovima novih komponenata.. da li može još nešto da se dobije, pitanje je.. duži prenos možda donese još koji kmh, na ciljnim obrtajima, mene sa mojih 115kg ne prevrti posebno, ali multivar izbaci 738 remen baš zadovoljavajuće... i primarni je oko 50e, pa nema druge, testova radi ja bih, drage volje, ako mogućnosti bude bilo sledeće sezone...
#3
Posted 31 October 2013 - 21:51
#4
Posted 31 October 2013 - 21:57
imao sam jednog malog i otvorim prenos da uporedim broj zuba, kontam da je malo duži da bi kompenzovali prečnik točka.. kad ono jok.. isti prenos ko jaje jajetu.. dakle mali je kraći od velikog za veličinu točka...
postovaću to sve, imam i slike ..
#5
Posted 31 October 2013 - 22:02
Edited by Plamenni, 31 October 2013 - 22:05.
#6
Posted 31 October 2013 - 22:06
#7
Posted 31 October 2013 - 22:09
#8
Posted 31 October 2013 - 22:20
#9
Posted 31 October 2013 - 22:25
#10
Posted 01 November 2013 - 01:59
Drago mi je da razrađujete i tu temu..kako je gorivo danas skupo ne bi me čudilo da se uskoro svi vozimo na 4T a 2T da se pali samo u izuzetnim prilikama...
ostaje da probaš i neki auspuh da staviš jer koliko toliko on ipak utiče na performanse na 4T kada se motor shodno tome podesi...
#11
Posted 01 November 2013 - 09:47
#12
Posted 01 November 2013 - 10:23
#13
Posted 01 November 2013 - 11:03
#14
Posted 01 November 2013 - 16:03
evo je svecica
#15
Posted 09 January 2014 - 20:00
Sad ja kapiram sto je kupio novi vario.Neko ga zajebao debelo sa rolnicama.mogu da zamislim kako je isao sa 3.75 grama.pa to se vrtelo do ko ludo a nije islo..a pitam se gde nadje samo 15x12 dimenziju da pomesa sa 16x13??deca se igrala...
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
#16
Posted 09 January 2014 - 22:38
#17
Posted 10 January 2014 - 03:24
#18
Posted 10 January 2014 - 10:40
Ostaje mi da pribavim jos samo taj bulet i tu nam se prica sa tjuningom 4T zavrsava.
Ovi gy6 agregati su stvarno jeftini ko kikiriki za tjuning i odrzavanje u odnosu na bilo koju cvaju..u svakom slucaju isplati se kitovati ga:rolleyes:
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
#19
Posted 10 January 2014 - 11:09
Ja sam ipak za to da me sponzorise neki šeik, pa onda svejedno šta je. Dali tvoj auto ima karburator ili ubrizgavanje? Dali još neko u svetu pravi auta sa karburatorom? Ajde da te predrasude ostavimo za sobom. Priznajem da sam i ja bio "neverni Toma" u početku... da ne off-ujem temu. Tebi svaka čast na ovom uspešnom tuningu.
Bilo bi dobro da počnu više praviti te 4T sa ubrizgavanjem, em manje troši, em bolje ide, a nije sveto pismo, ako trči u autima 500.000km i više, što nebi i na skuteru.
Edited by goggyso, 10 January 2014 - 11:13.
#20
Posted 10 January 2014 - 11:55
Jos kad bi uradili 4T sa direktnim ubrizgavsnjem pa to bi trosilo kao upaljac
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users