Jump to content


Sprint Basic 50 -> 80 4T



51 replies to this topic

#1 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 31 October 2013 - 21:10

Bila mi je zanimljiva tema i Mariov rad pa cu se nadovezati samo iako tema nije najsvezija.Imam sprinta Basic-a 4T i vozimo ga svi u porodici.Prvenstveno je bio namenjen zeni za odlazak do posla i nazad.Isto ko i Mario crv u meni nije dao mira vodeci se utiscima snage 2T agregata uvek mi je sa njim falilo snage na usponima,blagom reci katastrofa sa mojih 100 kila.Resio sam da krenem u tjuning pa kako mi bude iako nisam bio nesto vest sa 4T agregatom.Brvo sam resio da krenem od prenosa.
Variomat u fabrickoj izvedbi sa rolnicama 15x12 nosio je tezinu 6 grama.Video se odmah problem sa tim variom.Losa izlaznost kaisa,lose stoji kais u zadnjim polutkama.zamenio sam variomat sa Motoforce Racing variom.Efekat je bio zadovoljavajuc.
Sa 5,5 grama rolnicama sam uspeo da uteram masinu u obrtaje i dobijem bolje ubrzanje i samim tim bolje penjanje uz uspone.Motoforce vario je sa dimenzijama rolnica 16x13 i dolazi sa dva seta od 5,5 i 6.0 grama.
Medjutim desavalo se to kad se prenos zagreje opet pad preformansi i osecajno lose vuce na duzim usponima.Morala je da padne i tvrdja opruga kvacila.Desavalo se sa novim variomatom i seriskom oprugom na punoj brzini kad oduzmem gas i ponovo dodam ne povlaci odma nego kao da saceka da ponovo podigne remen na variomat i onda krene dalje.Problem resila bela opruga i kais se bolje stoji u zadnjim polutkama.Posto nisam imao nameru da preterano ulazem u 4T agregat al opet mi crv radi fali bre te snage na usponu ko kod cvaje.Resim da uzmem kineski kit 80cc.Evo slika

Posted Image

Posted Image

Nisam ocekivao nista posebno ali za te pare cak sam bio iznenadjen sa zavrsnom obradom.Krenuo polako u montazu,naravno slikao nista nisam jer nisam ni planirao da pisem o tome ali me mario bocnuo ovom temom.Uglanom stari cilindar jebio ok,bez riseva dok za karike ne mogu to da kazem jer je trosio ulje.Napakovao sam ovaj od navodnih 80cc uzupcio,ventili usis na 0,05 izduh na 0,08.E sad Mario ostao si mi nederecen po pitanju stelovanja ventila.Voleo bi da cujem kako radi sa 0,08 i 0,10.Mada je to ok ja bi rekao za taj cilindar i glavu.Posle sklapanja sledilo je stelovanje karburatora.Kod mene je u fabrickoj izvedbi Keihin 18mm.Fabricka dizna je bila 80 ili cak 88 nisam mogao jasno da vidim jer je drugi broj na dizni izlizan i ne razaznaje se najbolje.Ne znam otkud mu tolika dizna,osim ako ga neko nije cackao pre mene.Uglavnom sa tom diznom i fabrickim airboxom ne mere.Odlucio sam da se otarasim tog airbox-a.Bacim Kn filter na tu diznu opet nece a bez filtera oce.Aha,znacu tu je zec.Velika dizna.Krenuo sam da spustam polako za po 5 brojeva dole sve dok nije legao sa 75.Probam tada skace kao jarac ali stare rolnice od 5,5 grama su prelake.Ima snage,ode u obrtaje ali to se ne oseca na tocku.Odlucio sam se za 6,5 grama i to je bio pogodak.Nema prevrtavanja,sad se oseti snaga agregata na tocku.Dosta bolje vuce uz brzo i bolja krajnja koju cu tek da izmerim kad ga razradim.
Ostaje samo resiti auspuh.Ja sam ubedjen da je fi cevi koja vodi od glave suvise neprotocna kao i sam top za 80cc.Nikad nisam otvarao auspuhe od 4T i moj ce izgleda biti prvi.Po meni osnova nekok tjuninga 4T je veci cilindar,bolji usis i dotok vazduha i naravno protocniji izduv.Mozda bi dobro resenje bio onaj bulet ali sigurno ne bii isao dalje od njega.Da je cvaja ne bi razmislajo i mnogo mi je da dam za LeoVince L-Scoot auspuh 120e iako je stvarno dobar za 4T.Uglavnom dok zavrsim razradu ako vreme bude dalo,pa da se malo finije usteluje karb,ali to mu je za sada to..Razvalicu mu auspuh pa cu slikati da vidimo sta su kinezi ovde smutili

Boza: Razdvojio sam teme.

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 31 October 2013 - 21:38

Odlično, evo imamo još jednog 4T ljubimca, i drago mi je da smo počeli i ovo da radimo...

Vidi što se ventila tiče, namešteni su kako piše u temi, na proleće želim da ih pregledam, i možda testiram neke druge vrednosti, trenutno imam serijski i taj bullet 4t, auspuh, i moram probati ako bog da neki brendirani...

Bilo je ljudi koji su secirali taj china 4t spuh i kažu da je prepun pregrada... rezultate koliko bullet donosi imaš u testovima novih komponenata.. da li može još nešto da se dobije, pitanje je.. duži prenos možda donese još koji kmh, na ciljnim obrtajima, mene sa mojih 115kg ne prevrti posebno, ali multivar izbaci 738 remen baš zadovoljavajuće... i primarni je oko 50e, pa nema druge, testova radi ja bih, drage volje, ako mogućnosti bude bilo sledeće sezone...

#3 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 31 October 2013 - 21:51

Vidi,sto se prenosa tice ima tu jedan zajeb...ovi sto nose 10 cola tockove nose duzinu remena 669x18 a tvoj toreo sa 12-ticama moze 729,732, i naraku 740x18.Ja ne mogu duzi remen od 669x18.Meni obrise celu liniju sa varimata,sto znaci izbaci kais na max izlaznosti,ali auspuh ima i te kako veze.Moji utisci su da se masina ne oslobadja dovoljno brzo izduvnih gasova i to sam osetio na usponima gde je naravno opterecenje najvece za masinu.Imam utisak kao da sam seo na magarca i zapusio mu nos i teram ga da vuce.

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 31 October 2013 - 21:57

da da , tako je mali ima 669... a pazi sad

imao sam jednog malog i otvorim prenos da uporedim broj zuba, kontam da je malo duži da bi kompenzovali prečnik točka.. kad ono jok.. isti prenos ko jaje jajetu.. dakle mali je kraći od velikog za veličinu točka...

postovaću to sve, imam i slike .. :D

#5 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 31 October 2013 - 22:02

Ahahaha,kinezi!!vidis nisam se baktao sa tim da otvaram prenos da ih uporedjujem!Sa kinezima nikad kraja iznenadjenjima.moj savet ti je da skines air box sa torea,lakse se steluje karb na kn-u,ima lepsi zvuk i masina dise.Koliko sam protivnik tog KN-a na 2T masini ovde na 4T to skroz podrzavam.Sutra cu bas da skinem svecicu da je slikam i okacim.E da i kad sam radio kocnice zamisli uguram paknove od minarelija 110x25

Edited by Plamenni, 31 October 2013 - 22:05.


#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 31 October 2013 - 22:06

ti očigledno nisi pročitao celu temu... koji crni airbox

#7 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 31 October 2013 - 22:09

Negde mi to promaklo,ma air box-om nece ni da cuje,ronda samo ko besna krmaca

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 31 October 2013 - 22:20

ovde je test tog bulet-a, baci pogled

http://forum.pyrothe...gy6-4t-skutere/

#9 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 31 October 2013 - 22:25

probao motor,pre kita,i nisam ocekivao da ce tako 4t dobro da ide,sad tek mogu da zamislim koja je razlika :D

#10 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 01 November 2013 - 01:59

Super, odlično što imamo još jedan kitovan 4T...
Drago mi je da razrađujete i tu temu..kako je gorivo danas skupo ne bi me čudilo da se uskoro svi vozimo na 4T a 2T da se pali samo u izuzetnim prilikama...
ostaje da probaš i neki auspuh da staviš jer koliko toliko on ipak utiče na performanse na 4T kada se motor shodno tome podesi...

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 01 November 2013 - 09:47

da nisi permutovao slučajno, kakav je to variomat za GY6 koji ide sa 12x15 rolnicama, daj neku sliku...

#12 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 01 November 2013 - 10:23

Moracu da ga potrazim ali sprint basic ima fabricki variomat sa 15x12 rolnicama kao minarelli

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 01 November 2013 - 11:03

ovaj kod mene je bio sa klasičnim honda kopija varioamtom 16x13, upravo sprint basic... mora biti da je neki zajeb, baš me zanima...

#14 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 01 November 2013 - 16:03

Posted Image

evo je svecica

#15 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 09 January 2014 - 20:00

U pravu je Mario.proverio sam bas danas variomat jer sam ga nasao kopajuci nesto po radionici.rolnice jesu 16x13 samo sto je neki mentol kod mene mesao 16x13 i 15x12 i to 3x3,5 grama i 3x4.0 grama e ove od 4 grama su bile 15x12.ja ga nisam ni vozio na seriskom variomatu jer sam bivsem vlasniku ugradio motofors i tako je dosao kod mene.a i stari variomat zajedno sa njim.
Sad ja kapiram sto je kupio novi vario.Neko ga zajebao debelo sa rolnicama.mogu da zamislim kako je isao sa 3.75 grama.pa to se vrtelo do ko ludo a nije islo..a pitam se gde nadje samo 15x12 dimenziju da pomesa sa 16x13??deca se igrala...
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 09 January 2014 - 22:38

dešava se... madness je na matrix-u u multivar stavio samo one mesingane umetke za stage6 testne rolnice... pa nije hteo da ide...

#17 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 January 2014 - 03:24

Svaka cast na tuningovanju 4T masine, ko bi rekao da to moze tako da ide... A kad je rec o skupoci goriva, mislim da je 2T sa ubrizgavanjem ipak najbolja solucija.

#18 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 10 January 2014 - 10:40

Ja sam ipak za karburator na cvaji..bar kad pocne da te njaka srafciger u ruke i resen problem..cvaja bez karba nije cvaja;):)
Ostaje mi da pribavim jos samo taj bulet i tu nam se prica sa tjuningom 4T zavrsava.
Ovi gy6 agregati su stvarno jeftini ko kikiriki za tjuning i odrzavanje u odnosu na bilo koju cvaju..u svakom slucaju isplati se kitovati ga:rolleyes:
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2

#19 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 January 2014 - 11:09

"Ja sam ipak za karburator na cvaji..bar kad pocne da te njaka..."
Ja sam ipak za to da me sponzorise neki šeik, :) pa onda svejedno šta je. Dali tvoj auto ima karburator ili ubrizgavanje? Dali još neko u svetu pravi auta sa karburatorom? Ajde da te predrasude ostavimo za sobom. Priznajem da sam i ja bio "neverni Toma" u početku... da ne off-ujem temu. Tebi svaka čast na ovom uspešnom tuningu.

Bilo bi dobro da počnu više praviti te 4T sa ubrizgavanjem, em manje troši, em bolje ide, a nije sveto pismo, ako trči u autima 500.000km i više, što nebi i na skuteru.

Edited by goggyso, 10 January 2014 - 11:13.


#20 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 10 January 2014 - 11:55

Ma naravno..nije sveto pismo karburator.Za 4T apsolutno podrzavam direktno ubrizgavanje ali cvaju volim sa karbom:p
Jos kad bi uradili 4T sa direktnim ubrizgavsnjem pa to bi trosilo kao upaljac
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users