Variomat u fabrickoj izvedbi sa rolnicama 15x12 nosio je tezinu 6 grama.Video se odmah problem sa tim variom.Losa izlaznost kaisa,lose stoji kais u zadnjim polutkama.zamenio sam variomat sa Motoforce Racing variom.Efekat je bio zadovoljavajuc.
Sa 5,5 grama rolnicama sam uspeo da uteram masinu u obrtaje i dobijem bolje ubrzanje i samim tim bolje penjanje uz uspone.Motoforce vario je sa dimenzijama rolnica 16x13 i dolazi sa dva seta od 5,5 i 6.0 grama.
Medjutim desavalo se to kad se prenos zagreje opet pad preformansi i osecajno lose vuce na duzim usponima.Morala je da padne i tvrdja opruga kvacila.Desavalo se sa novim variomatom i seriskom oprugom na punoj brzini kad oduzmem gas i ponovo dodam ne povlaci odma nego kao da saceka da ponovo podigne remen na variomat i onda krene dalje.Problem resila bela opruga i kais se bolje stoji u zadnjim polutkama.Posto nisam imao nameru da preterano ulazem u 4T agregat al opet mi crv radi fali bre te snage na usponu ko kod cvaje.Resim da uzmem kineski kit 80cc.Evo slika


Nisam ocekivao nista posebno ali za te pare cak sam bio iznenadjen sa zavrsnom obradom.Krenuo polako u montazu,naravno slikao nista nisam jer nisam ni planirao da pisem o tome ali me mario bocnuo ovom temom.Uglanom stari cilindar jebio ok,bez riseva dok za karike ne mogu to da kazem jer je trosio ulje.Napakovao sam ovaj od navodnih 80cc uzupcio,ventili usis na 0,05 izduh na 0,08.E sad Mario ostao si mi nederecen po pitanju stelovanja ventila.Voleo bi da cujem kako radi sa 0,08 i 0,10.Mada je to ok ja bi rekao za taj cilindar i glavu.Posle sklapanja sledilo je stelovanje karburatora.Kod mene je u fabrickoj izvedbi Keihin 18mm.Fabricka dizna je bila 80 ili cak 88 nisam mogao jasno da vidim jer je drugi broj na dizni izlizan i ne razaznaje se najbolje.Ne znam otkud mu tolika dizna,osim ako ga neko nije cackao pre mene.Uglavnom sa tom diznom i fabrickim airboxom ne mere.Odlucio sam da se otarasim tog airbox-a.Bacim Kn filter na tu diznu opet nece a bez filtera oce.Aha,znacu tu je zec.Velika dizna.Krenuo sam da spustam polako za po 5 brojeva dole sve dok nije legao sa 75.Probam tada skace kao jarac ali stare rolnice od 5,5 grama su prelake.Ima snage,ode u obrtaje ali to se ne oseca na tocku.Odlucio sam se za 6,5 grama i to je bio pogodak.Nema prevrtavanja,sad se oseti snaga agregata na tocku.Dosta bolje vuce uz brzo i bolja krajnja koju cu tek da izmerim kad ga razradim.
Ostaje samo resiti auspuh.Ja sam ubedjen da je fi cevi koja vodi od glave suvise neprotocna kao i sam top za 80cc.Nikad nisam otvarao auspuhe od 4T i moj ce izgleda biti prvi.Po meni osnova nekok tjuninga 4T je veci cilindar,bolji usis i dotok vazduha i naravno protocniji izduv.Mozda bi dobro resenje bio onaj bulet ali sigurno ne bii isao dalje od njega.Da je cvaja ne bi razmislajo i mnogo mi je da dam za LeoVince L-Scoot auspuh 120e iako je stvarno dobar za 4T.Uglavnom dok zavrsim razradu ako vreme bude dalo,pa da se malo finije usteluje karb,ali to mu je za sada to..Razvalicu mu auspuh pa cu slikati da vidimo sta su kinezi ovde smutili
Boza: Razdvojio sam teme.