#141
Posted 08 October 2014 - 17:52
I da,dok sam testirao motor,i vozao se po gradu,naiđem na Suzuki GSXR meni u susret dolazi,cca k8-9,mlađi čovjek vozi,kraće ošišan,krupan,kaciga na rezervoaru i dok gledamo kako ćemo proći kroz raskrsnice jer je auto bilo sa pravom prvenstva gledamo se u oči ..i u trenutku mimoilaženja čovjek me pozdravlja,decentno ali dovoljno,klimanjem glave i ja mu otpozdravljam .. Veoma malo,ništa posebno ali jako lijep osjećaj jer sam ranije čitao o tom nekom bajkerskom poštovanju,ali nikad nisam doživio .. iako ja relano sa NRGom ne spadam u bajkere
#142
Posted 09 January 2015 - 15:16
Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2
uploadfromtaptalk1420806932543.jpg 51.92K 21 downloads
Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2
Attached Files
#143
Posted 09 January 2015 - 15:26
#145
Posted 09 January 2015 - 16:28
Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2
#146
Posted 09 January 2015 - 17:10
#148
Posted 11 January 2015 - 21:14
#149
Posted 11 January 2015 - 21:37
Ulje,gorivo i temperaturu uvijek gledam više nego obrtomjer i brzinomjer,šta god da vozim
#150
Posted 11 January 2015 - 21:56
#151
Posted 11 January 2015 - 21:58
Inace lijep nrg.. koliko ti trosi?
#152
Posted 11 January 2015 - 23:04
#153
Posted 11 January 2015 - 23:22
Mihajlo, on 11 January 2015 - 23:04, said:
zašto se to dešava? Jel ima neki prekid strujnog kola? Znam da davač sa plovka za ulje nosi vrednost u cdi ne vezano za alanser i kada se izdžeka plovak od ulja ne može se upaliti motor, nema ni varnice ni + ka alanseru. Ja sam skidao bendix i Alanser kada sam vršio mali remont ali nije mi stalno svetlila lampica ulja.
#154
Posted 11 January 2015 - 23:35
Edited by goggyso, 11 January 2015 - 23:39.
#155
Posted 11 January 2015 - 23:46
Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2
Edited by Mihajlo, 11 January 2015 - 23:47.
#156
Posted 11 January 2015 - 23:49
#159
Posted 12 January 2015 - 00:10
#160
Posted 12 January 2015 - 00:13
Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2
15 user(s) are reading this topic
0 members, 15 guests, 0 anonymous users