←  Projekti Base 2T - 50cc

svet-skutera

»

Piaggio NRG Power

Locked

Mihajlo's Photo Mihajlo 08 Oct 2014

Danas stavim CDI sa Gilere Runner,lulu i sve kompletno na svoj motor,kurblam neće ..iskru ima,gorivo dobija,ali ništa ... Iznerviran kontam šta sljedeće može biti ipadnu mi na pamet lamelice,kontam deformisale se i pušta previše goriva na malim obrtajima,uliva u cilindar i ne može zapaliti ..skinem sve,karburator,prirubnicu,usis ..pogledam sve uredno 100%..već kontam šta sljedeće može biti ..ništa mi ne pada na pamet..to dok sam vraćao sve sam fino očistio,izduvao,sve stegnem maksimalno,vratim crijeva,stavim svoju bobinu i lulicu ..zakurblam ..kad gledaj čuda upalii ..radi normalno,uravnoteženo,nema nikakvih oscilacija na leru,prima gas ..test vožnja,odlično se ponaša u svim obrtajima al mi kao slabije diže obrtaje..učini mi se da ima više goriva nego što treba,stanem,malo odvrnem šarafić da povećam vazduh u smjesi ..i unormalni se,živahniji motor ..radi kao i prije ..E sad mi nije jasno šta je tačno bilo ..U glavi mi je da je tolije vrijeme i suvlje pa je izolacija nešto bolje i bolje provodi struju ali opet mislim da nije do toga jer zašto nije upalio kad sam kurblao danas prije rastavljanja ..Moguće da sam sad pogodio položaj pa sad ne gubi struju kao onda ..ne znam zbilja :D bitno da radi ..

I da,dok sam testirao motor,i vozao se po gradu,naiđem na Suzuki GSXR meni u susret dolazi,cca k8-9,mlađi čovjek vozi,kraće ošišan,krupan,kaciga na rezervoaru i dok gledamo kako ćemo proći kroz raskrsnice jer je auto bilo sa pravom prvenstva gledamo se u oči ..i u trenutku mimoilaženja čovjek me pozdravlja,decentno ali dovoljno,klimanjem glave i ja mu otpozdravljam .. Veoma malo,ništa posebno ali jako lijep osjećaj jer sam ranije čitao o tom nekom bajkerskom poštovanju,ali nikad nisam doživio .. iako ja relano sa NRGom ne spadam u bajkere :)
Quote

Mihajlo's Photo Mihajlo 09 Jan 2015

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2





Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2








Attached File  uploadfromtaptalk1420806932543.jpg (51.92K)
downloads: 21

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

Attached Files

Quote

goggyso's Photo goggyso 09 Jan 2015

Lep je NRG, još ga nisam preboleo.
Quote

Razredni's Photo Razredni 09 Jan 2015

View Postgoggyso, on 09 January 2015 - 15:26, said:

Lep je NRG, još ga nisam preboleo.
Kao lutka je.. a kad gledas iz drugog ugla, onda je kao npr cbr.. ja ga necu nikada preboleti.
Uglavnom, razglasio sam svima kada mi rodjendan i sta ocekujem :)

Gt-I9192 via Tapatalk
Quote

Mihajlo's Photo Mihajlo 09 Jan 2015

Ponesite keš i svezacu vam mašne na njega još :-)

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2
Quote

goggyso's Photo goggyso 09 Jan 2015

Sad je kasno, SRka je zauzela njegovo mesto, i nema nameru da ga prepusti bilo kome. :)
Quote

Mihajlo's Photo Mihajlo 11 Jan 2015

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 11 Jan 2015

Naspi ulja :)
Quote

Mihajlo's Photo Mihajlo 11 Jan 2015

Ulje je do čepa uvijek nasuto,samo anlaser je izvađen pa lampica svijetli :)
Ulje,gorivo i temperaturu uvijek gledam više nego obrtomjer i brzinomjer,šta god da vozim :)
Quote

Lauda's Photo Lauda 11 Jan 2015

Anlaser izvadjen, a svijetli lampica od ulja?? Kako?
Quote

Modular's Photo Modular 11 Jan 2015

Prazan ti je akumulator ili ga nemas. Zbog toga stalno svijetli lampica :)
Inace lijep nrg.. koliko ti trosi?
Quote

Mihajlo's Photo Mihajlo 11 Jan 2015

Svijetli zbog bendiksa,izvinjavam se.Al i anlaser je izvađen.Inače vađenjem bendiksa na Piaggiu pali se lampica ulja.
Quote

Razredni's Photo Razredni 11 Jan 2015

View PostMihajlo, on 11 January 2015 - 23:04, said:

Svijetli zbog bendiksa,izvinjavam se.Al i anlaser je izvađen.Inače vađenjem bendiksa na Piaggiu pali se lampica ulja.

zašto se to dešava? Jel ima neki prekid strujnog kola? Znam da davač sa plovka za ulje nosi vrednost u cdi ne vezano za alanser i kada se izdžeka plovak od ulja ne može se upaliti motor, nema ni varnice ni + ka alanseru. Ja sam skidao bendix i Alanser kada sam vršio mali remont ali nije mi stalno svetlila lampica ulja.
Quote

goggyso's Photo goggyso 11 Jan 2015

Kakve to veze ima? Bendix je komad metala i nema veze sa strujom, kako tabla zna da nema bendixa? Cak i bez anlasera nece se upaliti jer nije stalno spojen na instalaciju nego preko relea ciji je kontakt otvoren u mirnom stanju. Postoji drugi uzrok, anlaser i bendix nisu sigurno.
Edited by goggyso, 11 January 2015 - 23:39.
Quote

Mihajlo's Photo Mihajlo 11 Jan 2015

Pa kad sam izvadio bendiks upalila se lampica..Akumulator nije vadjen,jest slab al kad se vozi skuter i kad radi motor akumulator je na oko 13V,sto znaci da bi u voznji trebala biti ugasana ili blinkati ili upaliti se npr kad stisnem svirenu?

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2
Edited by Mihajlo, 11 January 2015 - 23:47.
Quote

goggyso's Photo goggyso 11 Jan 2015

Spoji anlaser pa vidi dali ce se ugasiti, al cisto sumnjam. Ako se ne ugasi, imas problem negde na instalaciji.
Quote

Razredni's Photo Razredni 11 Jan 2015

View Postgoggyso, on 11 January 2015 - 23:49, said:

Spoji anlaser pa vidi dali ce se ugasiti, al cisto sumnjam. Ako se ne ugasi, imas problem negde na instalaciji.

ma verovatno je samo plovak ulja zalepio u najnižoj poziciji..
Quote

goggyso's Photo goggyso 11 Jan 2015

View PostAcaPostar, on 11 January 2015 - 23:57, said:

ma verovatno je samo plovak ulja zalepio u najnižoj poziciji..
Verovatno!
Quote

Lauda's Photo Lauda 12 Jan 2015

Kako anlaser moze uopste imati uticaja na tako nesto...nema smisla. Problem lezi na drugom mjestu. Moguce da je zicu dirnuo prilikom skidanja anlasera pa sada pravi spoj negdje...treba to ipak ispitati
Quote

Mihajlo's Photo Mihajlo 12 Jan 2015

Ispravio sam se gore da je doslo do toga nakon skidanja bendiksa..Skinuo sam bendiks i jedno vrijeme vozio bez njega,a nakon par mjeseci i anlaser.

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2
Quote
Locked