Danas stavim CDI sa Gilere Runner,lulu i sve kompletno na svoj motor,kurblam neće ..iskru ima,gorivo dobija,ali ništa ... Iznerviran kontam šta sljedeće može biti ipadnu mi na pamet lamelice,kontam deformisale se i pušta previše goriva na malim obrtajima,uliva u cilindar i ne može zapaliti ..skinem sve,karburator,prirubnicu,usis ..pogledam sve uredno 100%..već kontam šta sljedeće može biti ..ništa mi ne pada na pamet..to dok sam vraćao sve sam fino očistio,izduvao,sve stegnem maksimalno,vratim crijeva,stavim svoju bobinu i lulicu ..zakurblam ..kad gledaj čuda upalii ..radi normalno,uravnoteženo,nema nikakvih oscilacija na leru,prima gas ..test vožnja,odlično se ponaša u svim obrtajima al mi kao slabije diže obrtaje..učini mi se da ima više goriva nego što treba,stanem,malo odvrnem šarafić da povećam vazduh u smjesi ..i unormalni se,živahniji motor ..radi kao i prije ..E sad mi nije jasno šta je tačno bilo ..U glavi mi je da je tolije vrijeme i suvlje pa je izolacija nešto bolje i bolje provodi struju ali opet mislim da nije do toga jer zašto nije upalio kad sam kurblao danas prije rastavljanja ..Moguće da sam sad pogodio položaj pa sad ne gubi struju kao onda ..ne znam zbilja
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
bitno da radi ..
I da,dok sam testirao motor,i vozao se po gradu,naiđem na Suzuki GSXR meni u susret dolazi,cca k8-9,mlađi čovjek vozi,kraće ošišan,krupan,kaciga na rezervoaru i dok gledamo kako ćemo proći kroz raskrsnice jer je auto bilo sa pravom prvenstva gledamo se u oči ..i u trenutku mimoilaženja čovjek me pozdravlja,decentno ali dovoljno,klimanjem glave i ja mu otpozdravljam .. Veoma malo,ništa posebno ali jako lijep osjećaj jer sam ranije čitao o tom nekom bajkerskom poštovanju,ali nikad nisam doživio .. iako ja relano sa NRGom ne spadam u bajkere