Homemade karting by Jack023
#21
Posted 19 February 2014 - 13:39
#22
Posted 19 February 2014 - 14:05
#23
Posted 19 February 2014 - 16:32
#24
Posted 02 March 2014 - 14:24
Nakon toga sam skinuo termogrupu i promenuo zamajac. Sledeće nedelje turpijam cilindar, spuštam glavu, sklapam, pa malo da se vozam (konačno).
#25
Posted 03 March 2014 - 14:51
#26
Posted 03 March 2014 - 17:19
#27
Posted 15 March 2014 - 19:22
Sve je bilo ok, dok me nije zaobišao magnet i nakon toga završio u šipražiju.
#28
Posted 15 March 2014 - 23:02
#29
Posted 16 March 2014 - 01:43
#30
Posted 16 March 2014 - 02:03
Karting mi deluje kao da puca od snage. Jel to zbog kratkog prenosa ili u cemu je fora?
#31
Posted 16 March 2014 - 02:38
Edited by jack023, 16 March 2014 - 02:38.
#32
Posted 16 March 2014 - 12:02
Jack mora to jos bolje Tu je jos onaj kratki prenos 13 ili 14/32? kod mene je 15/26 i moze jos duzi posto ga nemogu obuzdati, moracemo ove godine na crtu...
#33
Posted 16 March 2014 - 12:41
A deklu nemam
Edited by jack023, 16 March 2014 - 12:43.
#34
Posted 16 March 2014 - 15:40
#35
Posted 16 March 2014 - 20:23
#36
Posted 16 March 2014 - 21:09
Pogledaj ti te semeninge, taj kart je stajao godinu dana napolju pod nekim drvetom... masina naravno bez dekle, dobro da i radi...
#37
Posted 17 March 2014 - 00:55
nije pao ni na krov ni na soferku, ni na haubu....pao je pored.... nisam znao da li da se radujem ili da placem
#38
Posted 17 March 2014 - 16:57
Znam samo da je pravi Pierburg pump. Zanima me njen protor, i zanima me zašta je treći pin. (jedan je +, drugi -, a na trećem piše S)?
http://postimg.org/image/ozsq8vtup/
http://postimg.org/image/as31k8h5t/
Edited by jack023, 17 March 2014 - 16:59.
#39
Posted 17 March 2014 - 18:05
S bi treblo biti priključak senzor za regulaciju broja obrtaja same pumpe...ostaje da se to proveri jer nisam siguran!!
#40
Posted 13 April 2014 - 14:52
Eh...odakle da počnem...
Naime, u petak sam se poslednji put provozao sa Tomosovom mašinom, i nakon toga sam odlučio da je skinem. Sam motor sam dosta lako skinuo, dok sam se sa ostalim delovima patio samo tako. Morao sam da skinem celu osovinu kako bih skinuo nosač lnčanika (koji je bio neviđeni fuš). Naravno dok sam skidao, primetio sam da fali jedan deo na disku, i da je spoljni prsten od jednog ležaja pukao. Brže bolje otrčim do prodavnice i kupim 2 ležaja. Patim se sa diskom posle. Navarujem materijal na njega, i posle obrađujem. Sutra dan, pravim nosač za lančanik, prepravljajući postojeći. Nakon toga, pravim ploču na koju se montira ceo motor. Danas, sređujem neke sitnice; Tipa sedište koje sam polomio, sajlu gasa, kočnice, itd...Pa, evo nekih slika....
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users