#581
Posted 02 March 2015 - 20:45
Evo ja se nešto razmišljam. Kod standard paljenja imam 7 namotaja na anker ploči. Jedan visokonaponski i 6 malih. Oni su
vezani ovako... Sad koji od njih ide za punjenje a koji za svetla pojma nemam.
Kako beše ide? Cemu služi Bela(na slici je siva) a čemu zeleno-crvena(kod nekih je žuta koliko se sećam) Za ostale znam. Crna je masa, crveno-crna je od HV namotaja i ide u CDI.
E sad moguce je da na ovim inner rotorima nema tih namotaja. Mada čemu onda onoliko kućište. A i čisto racing paljenje po meni treba da ima samo pickup. Ovamo bi struju za DC CDI davala neka baterija od 12V koja bi trajala koliko i trka pa bi skuter bio lakši i radilica bi bila rasterećenija.
Za onaj narandžasti MVT Premiup piše negde da ima napajenje za električnu vodenu pumpu ako se koristi, ako ne onda bi mogao da napaja ili svetla ili da služi za punjenje akumulatora. Šta znam... U svakom slučaju možda izgled samog kućišta statora nagoveštava da ima ili više ili manje namotaja. Na primer ovi MVT premium imaju 2 proreza za fiksiranje pa shodno tome trebalo bi da imaju i koji namotaj više.
Dok npr Artek K1 ima 4 proreza... Mada to ništa ne mora da znači.
Ovaj je dobar. Samo pick-up, a za programabilni cdi nemam reči. Još da postoji i softver za android pa i telefonom da se šteluje preko onog OTG microUSB to USB kablija...
#582
Posted 03 March 2015 - 18:28
#583
Posted 04 March 2015 - 01:20
Karb: pilotka 45 dva kruga šrafić, igla w7 na drugom zubu odozgo, glavna dizna 92 i pečurka najobičnija kineska...
Prenos: crvena malossi centralna, rolnice 3,3gr, kvačilo start na oko 6500rpm...
Prima gas odlično, nikad bolje nije bilo. Na svim otvorima gasa je dobar, reaguje momentalno, nigde trokiranja, gusenja itd. Start je super i tačno zavisi od otvora gasa koji se doda. Vidi se da ga je produženje prenosa tačno opteretilo koliko treba. Ne skače na zadnji ali lepo ubrzava. Kroz ubrzanje drži na 10 maksimum 10,5k. Top speed je tu negde oko stotke sa potrošenim remenom...
Ja sam prezadovoljan. Ostaje mi da nekako učvrstim onu pečurku i karb da bi ih rešio vibracija. Prirubnica je gumena pa karb skakuće po malo sa sve filterom. Jedina mana ovog čuda je što se toliko dere, da se svi do jednog okreću zamnom gde god da prodjem. Naravno, o potrošnji neću ni da pričam...
#584
Posted 20 March 2015 - 19:26
#585
Posted 20 March 2015 - 22:02
#586
Posted 20 March 2015 - 22:24
#587
Posted 20 March 2015 - 23:26
#588
Posted 20 March 2015 - 23:31
PS: Na kraju cemo imati 2 HE eaglea na forumu.. Taman da pokazemo kako kinezi mogu da idu.
Edited by bojan681, 20 March 2015 - 23:34.
#589
Posted 21 March 2015 - 22:19
Evo ga konacno... MVT Premium Digital Direct (mvt-dd23) Dolazi u drvenoj kutiji, zgodna za alatke i tako to. U pakovanju se nalazi narandzasti stator, ploca koja se srafi za blok motora i na koju se srafi stator, rotor, cdi, bobina, srafovi, crno-belo odstampano uputstvo za montiranje i 2 nalepnice...
#590
Posted 21 March 2015 - 22:49
A ni paljenje nije za bacit
#591
Posted 21 March 2015 - 22:57
Dalje, izvodi rotora su 3+1 crveno-crna - VN namotaj, bela iz konektora ide u regler za svetla, zuta ide za punjenje i zeleno zuta je masa. Ima jos izvod sa te zeleno-zute na crnu tj. crni konektor...
bobina ima klasicno masu i ulaz sa cdi-a.
E sad, vezao sam sve kako treba i ostale su mi 2 zice sa instalacija na skuteru, to su one dve sa pick-up-a sto idu.
Krenuo da montiram plocu... cvrc glave srafova su bile malcice vece i malo prosirile rupe na ploci. Moralo je da se malo pobrusi da bi stator upao u svoje leziste...
Dalje sam se uneo u analizu pa nisam toliko ni slikao... U svakom slucaju, klip u GMT, poravnao crticu na rotoru sa odgovarajucom na statoru, pritegao i to je to. Prikopcao onaj dzek od 3 kontakta, VN konektor i ostao mi crni sto je izvucen sa zeleno-zutog sa konektora.
Bobinu namontirao ali se tu sad javilo pitanje zbog cega ovaj ima 1 konektor a onaj fabricki ima 2. Dobro, masa na ovom mvt ide na sasiju a po fabrici je izvedena masa od nekud. Montirao kabli svecice i kapicu...
Motor upalio na drugu kurblu. Ok- radi.
#592
Posted 21 March 2015 - 23:05
#593
Posted 21 March 2015 - 23:11
bojan681, on 21 March 2015 - 23:05, said:
Veruj mi da ne znam... Moguce da radi po nekom drugom principu. Kako je kod tebe to reseno?
#594
Posted 22 March 2015 - 00:23
#595
Posted 22 March 2015 - 00:35
sad to upravljanje VN naponom je malo specifičnije, ali eto inovacija je....
dve varnice baca jer magnet ima jedan severni i jedan južni pol, pa kresne napon i sa jednim i sa drugim krajem,.. praktično baca varnicu i u DMT i u GMT.... nema to veze, podesi obrtomer kao da imaš dva cilindra... 2c-2p (2 cycle 2 pistons)
dobro je što imaš napon za pumpu i punjenje... možeš odmah da juriš električnu, nemoj se ne zamajavati sa mehaničkom, svakako će ti ona biti potencijalni problem na 13k
#596
Posted 22 March 2015 - 00:37
Edited by Lauda, 22 March 2015 - 00:37.
#597
Posted 22 March 2015 - 00:40
edit.. ne ne nisam dobro video , mora regler za +12V napon.
#599
Posted 22 March 2015 - 00:45
Mario, on 22 March 2015 - 00:40, said:
edit.. ne ne nisam dobro video , mora regler za +12V napon.
#600
Posted 22 March 2015 - 00:46
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users