#1461
Posted 15 May 2021 - 05:37
Sad ispada da sa stock krivom motor ne moze sa HE cilindrom da se namesti.. Može itekako, radio ja mali mhr sa c21 u stock ducati izvedbi paljenja na 12 stepeni .
Međutim ako setuješ sa pomerenom krivom, u slučaju ravne bude mrtav, i obrnuto, taj što je setovan sa ravnom, se enormno greje sa pomerenom krivom i ima tendenciju da zalepi..
#1462
Posted 15 May 2021 - 12:31
Mapa trenutna.png 31.97K 28 downloads
Moram prenosom da ispratim... Sve mesam ono grcanje pred ulaz u rezonancu sa trokiranjem, pa idem nisko sa iglom. A kvacilo pocinje da hvata na 4500rpm. Ccc... 3gr rolnice sa plavom polini centralnom oprugom. Ponekad poleti do 13500 ali se brzo vrati na 12200. Nesto izgleda nije ok sa bobinom ili kablom. Obrtaljka mi ludi i sa iskljucenom blokadom obrtaja. Kao prosli put kad mi je reknula bobina.
#1463
Posted 15 May 2021 - 13:47
#1464
Posted 15 May 2021 - 16:19
#1465
Posted 18 May 2021 - 16:05
#1466
Posted 18 May 2021 - 18:24
Menjas ih svaki put kada zatezes matice, a posto su one sada najmeksi metal stezes dok ih ne sabijes, oko 14-15nm.
Edit: uvek ali uvek, bilo koji skuter/cilindar, posle sklapanja, steznja, kada odradi prvi ciklus zagrejan na radnu i ugasis, kada se ohladi skroz, moment kljuc i ponovo pritegnes na istu meru.
#1467
Posted 18 May 2021 - 18:57
Razredni, on 18 May 2021 - 18:24, said:
Menjas ih svaki put kada zatezes matice, a posto su one sada najmeksi metal stezes dok ih ne sabijes, oko 14-15nm.
Edit: uvek ali uvek, bilo koji skuter/cilindar, posle sklapanja, steznja, kada odradi prvi ciklus zagrejan na radnu i ugasis, kada se ohladi skroz, moment kljuc i ponovo pritegnes na istu meru.
Imam podloske ali ih koristim vec dosta pritezanja jos od racinga. Nista sad dok ne nabavim drugi komplet dihtunga i gumica. Mogu li da napravim sam ovaj ispod glave? Od bakra je, ne znam da li ima da se kupi bakar 0.3mm stranice pa da pravim sam ako ima. Sad mi je jasno zasto S6 koristi samo gumice na glavi. Molim boga da voda nije usla tamo gde ne treba. Ako nista drugo otisao je na 14k obrtaja jutros . Sunce li ti kako je to povuklo...
#1468
Posted 18 May 2021 - 19:19
Na vazdusarama smo vozili dihtunge od alu konzervi od piva, otvoris, ispresujes, treba cimanja oko preciznog secenja ali radilo je.. vodenjra je zajebana, ako promasis debljinu glava je iz jednog dela, pustace vodu.. bolje sacekaj dihtunge, i dihtunzi su potrosna roba, poruci odmah vise komada..
sto se tice bakarnih podloski, vijaka, teflona, raznih gumica, o ringova, creva, semeringa, racvi za vodu, iglicastih i kuglicnih lezajeva, uzimao sam u Ami doo iz Nisa, imaju bukvalno sve na meru za nas skuterase, potrazi ih na netu, ima ih i na KP, recimo uzimao sam skoro bakarne podloske 1mm debljine za m6 srafove, 100 komada je izaslo mislim 40dinara..
#1469
Posted 18 May 2021 - 19:27
Skini termogrupu, klip, blokove benzinom isperi, naulji lezajeve i veliku pesnicu i to je to. Takodje ocisti klip-kariku-iglicasti, podmazi i nek stoji tako dok ne stignu dihtunzi i gumice.
#1470
Posted 18 May 2021 - 19:40
Nemoj uzimati onaj domaci nejjevtinij, imas sada na trzistu dve vrste, g11 i g12, jedan je za upotrebu u starim aplikacijama gde npr vozila imaju gusani blok motora, alu glavu i bakarni hladnjak, a drugi je recimo za kompletno aluminijum, pa se time i vodi prilikom kupovine.
#1471
Posted 18 May 2021 - 21:54
Razredni, on 18 May 2021 - 19:40, said:
Nemoj uzimati onaj domaci nejjevtinij, imas sada na trzistu dve vrste, g11 i g12, jedan je za upotrebu u starim aplikacijama gde npr vozila imaju gusani blok motora, alu glavu i bakarni hladnjak, a drugi je recimo za kompletno aluminijum, pa se time i vodi prilikom kupovine.
Hvala na odgovorima. Jbg ja sam kriv sto zurim... Sad opet cekanje mesec dana dok nabavim sve.
#1472
Posted 19 May 2021 - 18:17
#1473
Posted 19 May 2021 - 18:51
#1474
Posted 20 May 2021 - 22:31
Znaci kod s6 mk2 koji ima samo gumice na glavi od 9-11Nm a kod ovog sa bakarnim dihtungom 16-18. Ja sam budala stezao na osecaj koji mi je ostao od s6.
Mislim da ce ovaj put da drzi.
#1475
Posted 21 May 2021 - 06:32
#1477
Posted 21 May 2021 - 22:52
Airsal Xtreme 77 kalkulacija kompresije1.png 262.23K 18 downloads
#1478
Posted 26 May 2021 - 15:21
Koliko ludaka ima po putu to je strasno...
#1479
Posted 26 May 2021 - 16:24
28-30° predpaljenja je dobra osnova za svakodnevnicu a i da ispostujes ono sto je proizvodjac tvog cilindra preporucio, podrzavam tvoja razmisljanja, dobar razvojni put pravis.
#1480
Posted 26 May 2021 - 16:28
Nisam razumeo kako da snimis voznju, mozes samo u mestu.
To je oke za yt i za neki generalni dozivljaj nas koji pratimo temu ali najbitniji ti je osecaj u voznji, jer u mestu agregat nema opterecenje, zacas ce preleteti ceo spektar obrtaja, niti ce se cuti detonacije, nije osnova za stelovanje, sem da utvrdis da li je tacan ugao koji si mapirao.
45 user(s) are reading this topic
0 members, 45 guests, 0 anonymous users