Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#1461 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 15 May 2021 - 05:37

Setovanje karba je različito za različite uglove.

Sad ispada da sa stock krivom motor ne moze sa HE cilindrom da se namesti.. Može itekako, radio ja mali mhr sa c21 u stock ducati izvedbi paljenja na 12 stepeni .

Međutim ako setuješ sa pomerenom krivom, u slučaju ravne bude mrtav, i obrnuto, taj što je setovan sa ravnom, se enormno greje sa pomerenom krivom i ima tendenciju da zalepi..

#1462 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 15 May 2021 - 12:31

Da. Sa ovom je vec druga prica...

Attached File  Mapa trenutna.png   31.97K   28 downloads

Moram prenosom da ispratim... Sve mesam ono grcanje pred ulaz u rezonancu sa trokiranjem, pa idem nisko sa iglom. A kvacilo pocinje da hvata na 4500rpm. Ccc... 3gr rolnice sa plavom polini centralnom oprugom. Ponekad poleti do 13500 ali se brzo vrati na 12200. Nesto izgleda nije ok sa bobinom ili kablom. Obrtaljka mi ludi i sa iskljucenom blokadom obrtaja. Kao prosli put kad mi je reknula bobina.

#1463 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 15 May 2021 - 13:47

Ispod 8000 nema sta da trazi kvacilo, 4500 je 50cc bratko :) , zato se bunis sa iglom nije trokiranje nego kako sto si rekao lepo ne ulazi u rezonu.

#1464 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 15 May 2021 - 16:19

6500-7000 predlaže polini za 2G u race aplikaciji

#1465 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 May 2021 - 16:05

Danas havarija. Izbacio vodu na cepu boce iznad hladnjaka. Temperatura 70°. Bio malo dalje od kuce pa sta cu kako cu sagnem se da pritegnem glavu. Kad dole opusteno kao da nisam ni stego. Koji djavo... Stezao sam na osecaj rukom. Moram da nadjem kljuc da pritegnem kako treba. Na koliko da stegnem? Ne pise nista u manuelu...

#1466 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 May 2021 - 18:24

Ako vec nemas pod maticama glave podloske uzmi bakarne, ublazice vibracije, materijal je mekan i kada dodje do grejanja i tegljenja brezona zaustavice odvrtanje matica.

Menjas ih svaki put kada zatezes matice, a posto su one sada najmeksi metal stezes dok ih ne sabijes, oko 14-15nm.

Edit: uvek ali uvek, bilo koji skuter/cilindar, posle sklapanja, steznja, kada odradi prvi ciklus zagrejan na radnu i ugasis, kada se ohladi skroz, moment kljuc i ponovo pritegnes na istu meru.

#1467 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 May 2021 - 18:57

View PostRazredni, on 18 May 2021 - 18:24, said:

Ako vec nemas pod maticama glave podloske uzmi bakarne, ublazice vibracije, materijal je mekan i kada dodje do grejanja i tegljenja brezona zaustavice odvrtanje matica.

Menjas ih svaki put kada zatezes matice, a posto su one sada najmeksi metal stezes dok ih ne sabijes, oko 14-15nm.

Edit: uvek ali uvek, bilo koji skuter/cilindar, posle sklapanja, steznja, kada odradi prvi ciklus zagrejan na radnu i ugasis, kada se ohladi skroz, moment kljuc i ponovo pritegnes na istu meru.

Imam podloske ali ih koristim vec dosta pritezanja jos od racinga. Nista sad dok ne nabavim drugi komplet dihtunga i gumica. Mogu li da napravim sam ovaj ispod glave? Od bakra je, ne znam da li ima da se kupi bakar 0.3mm stranice pa da pravim sam ako ima. Sad mi je jasno zasto S6 koristi samo gumice na glavi. Molim boga da voda nije usla tamo gde ne treba. Ako nista drugo otisao je na 14k obrtaja jutros :D . Sunce li ti kako je to povuklo...

#1468 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 May 2021 - 19:19

Jbg, sve je to uslovno receno normalno, decije bolesti :)
Na vazdusarama smo vozili dihtunge od alu konzervi od piva, otvoris, ispresujes, treba cimanja oko preciznog secenja ali radilo je.. vodenjra je zajebana, ako promasis debljinu glava je iz jednog dela, pustace vodu.. bolje sacekaj dihtunge, i dihtunzi su potrosna roba, poruci odmah vise komada..
sto se tice bakarnih podloski, vijaka, teflona, raznih gumica, o ringova, creva, semeringa, racvi za vodu, iglicastih i kuglicnih lezajeva, uzimao sam u Ami doo iz Nisa, imaju bukvalno sve na meru za nas skuterase, potrazi ih na netu, ima ih i na KP, recimo uzimao sam skoro bakarne podloske 1mm debljine za m6 srafove, 100 komada je izaslo mislim 40dinara..

#1469 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 May 2021 - 19:27

A zaboravio sam, voda je sigurno usla i u karter i lezajeve ali nije to nista strasno, bitno je da ne ostane vlaga i da za nekoliko dana korozira.
Skini termogrupu, klip, blokove benzinom isperi, naulji lezajeve i veliku pesnicu i to je to. Takodje ocisti klip-kariku-iglicasti, podmazi i nek stoji tako dok ne stignu dihtunzi i gumice.

#1470 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 May 2021 - 19:40

I jos jedna stvar, da ne davim vise, koristi uvek antifriz, antifriz ne izaziva koroziju metala kao obicna voda, masniji je, lezajevi na pumpi duze traju, manje stete pravi i karikama kad dospe u cilindar, ali najbitnije je tacka ključanja je oko 120°C.

Nemoj uzimati onaj domaci nejjevtinij, imas sada na trzistu dve vrste, g11 i g12, jedan je za upotrebu u starim aplikacijama gde npr vozila imaju gusani blok motora, alu glavu i bakarni hladnjak, a drugi je recimo za kompletno aluminijum, pa se time i vodi prilikom kupovine.

#1471 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 May 2021 - 21:54

View PostRazredni, on 18 May 2021 - 19:40, said:

I jos jedna stvar, da ne davim vise, koristi uvek antifriz, antifriz ne izaziva koroziju metala kao obicna voda, masniji je, lezajevi na pumpi duze traju, manje stete pravi i karikama kad dospe u cilindar, ali najbitnije je tacka ključanja je oko 120°C.

Nemoj uzimati onaj domaci nejjevtinij, imas sada na trzistu dve vrste, g11 i g12, jedan je za upotrebu u starim aplikacijama gde npr vozila imaju gusani blok motora, alu glavu i bakarni hladnjak, a drugi je recimo za kompletno aluminijum, pa se time i vodi prilikom kupovine.

Hvala na odgovorima. Jbg ja sam kriv sto zurim... Sad opet cekanje mesec dana dok nabavim sve.

#1472 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 May 2021 - 18:17

Na koliko N.m stezem brezone u blok?

#1473 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 May 2021 - 18:51

M7 u alumininum mozes 12nm ali nije neophodno, skini ih, procisti navoje u blokovima, kapni locktite na navoj i iz ruke pritegni koliko da navoji sidju ispod ravni na koju naleze dihtung.


#1474 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 May 2021 - 22:31

Tako sam i uradio. Nije loctite ali je neki plavi medium strenght poljski neki... Matice sam stegao prvo na 12.5N.m pa odradio ciklus grejanje-hladjenje do 55*C i ponovo dotegao. Proverio pumpanjem, provozao par krugova da proverim kako je i sta je. Medjutim, stanem opet da dotegnem kad opet moze. Povecam na 15N.m pa opet u voznju. Ovaj put ga ozezim po gasu uz brdo da se zagreje do kraja. Temperatura otisla na 80* vratim se, dotegnem dok je vruc i sacekam da se ohladi pa opet dotegnem i svaki put moze da se dotegne istim obrtnim momentom. Nista, 17.5N.m, izivljavanje po gasu, hladjenje, dotezanje ovaj put samo dva gornja su mogla da se dotegnu, kontam da je tu topliji. Kapnuo sam i tu lepak po jednu kap odozgo.

Znaci kod s6 mk2 koji ima samo gumice na glavi od 9-11Nm a kod ovog sa bakarnim dihtungom 16-18. Ja sam budala stezao na osecaj koji mi je ostao od s6.

Mislim da ce ovaj put da drzi. :D

#1475 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 May 2021 - 06:32

A jesi stavljao bakarne podloske ili matice sa krunicama ?

#1476 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 May 2021 - 11:35

View PostMario, on 21 May 2021 - 06:32, said:

A jesi stavljao bakarne podloske ili matice sa krunicama ?

Nove matice sa krunicama i nove podloske. Nisam nasao siroke bakarne podloske da odgovaraju maticama.

#1477 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 May 2021 - 22:52

Ok. Ispravan je bio proracun stepena kompresije. Posle ove zajebancije sa dotezanjem izmerio sam squish 0,35mm Znaci, 1mm klingerit ispod cilindra i 0,3mm bakarni ispod glave stegnuti na 17,5N.m daju mereni squish 0,35mm i kompresioni odnos 13,98:1 . :0takoje:

Attached File  Airsal Xtreme 77 kalkulacija kompresije1.png   262.23K   18 downloads

#1478 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 26 May 2021 - 15:21

Testiram razne mape paljenja. Mnogo je agresivna ona koja ide do 35* do 7k rpm pa potom pada. Cujem krkljanje na tim obrtajima bez obzira kako korigujem karb. Najbolje mi se ponasa na 27-28* na tim obrtajima. Hocu da snimim video paljenja u celom spektru obrtaja u kojem vozim, stroboskopom, pa me interesuje da li mogu da skinem varijator, rolnice i klizace sa kaisom, pritegnem tako i vidim kako ce da radi?



Koliko ludaka ima po putu to je strasno...

#1479 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 May 2021 - 16:24

Za 35 do 40 stepeni predpaljenja moras da imas super hladnu svecku i 100 oktana, bogato podesenu iglu i/ili pilotku da se hladi na oduzetom gasu ili obrtajima ispod powerbanda... nije to bas za svakodnevnu voznju, posto smo kopirali malossi mape baci pogled na njihova uputstva za big bore cilindre koja toplotna vrednost ide i tako dalje..
28-30° predpaljenja je dobra osnova za svakodnevnicu a i da ispostujes ono sto je proizvodjac tvog cilindra preporucio, podrzavam tvoja razmisljanja, dobar razvojni put pravis.

#1480 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 May 2021 - 16:28

Mozes da skines kompletan vario i kais, ostavis bolcnu, nadomesti debljinu ventivara sirom platnom na kojoj imas iscrtane uglove i stegni krunicu kurble da mozes da zakurblas.
Nisam razumeo kako da snimis voznju, mozes samo u mestu.
To je oke za yt i za neki generalni dozivljaj nas koji pratimo temu ali najbitniji ti je osecaj u voznji, jer u mestu agregat nema opterecenje, zacas ce preleteti ceo spektar obrtaja, niti ce se cuti detonacije, nije osnova za stelovanje, sem da utvrdis da li je tacan ugao koji si mapirao.





45 user(s) are reading this topic

0 members, 45 guests, 0 anonymous users