Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#681 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 25 April 2015 - 00:08

Nisam sad bas u toku sa temom, ali koji remen i koje polutke vozis trenutno?

#682 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 25 April 2015 - 00:09

Koja je max brzina sa ovim izlaganjem na remen,i koji e ovo varijator

#683 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 April 2015 - 00:20

Trebas proveriti da ti nije presirok kajis pa ne moze propasti u polutkama, dal se polutke otvaraju do kraja i da nije predugacko produzenje pa masina ne moze vise da istera?

#684 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 April 2015 - 02:30

Varijator je naraku racing... Remen je 782x16.8x28 sto moze da bude razlog slabe izlaznosti na varijatoru, ali ne bas 15mm. Fabricki je dimenzija 788x17x28. Pomicna polutka je sa athena sa linearnim kanalima.

Gledam fabricku polutku sa nelinearnim kanalima i fabricki varijator, tj uglove u varijatoru po kojima se penju rolnice. Najverovatnije da su uzajamno povezani. U trenutku kad je na varijatoru najblazi ugao tad je na remenici najstrmiji i obrnuto. Ima ovde zackoljica od strane inzinjera. Ne bitno...

Usledila je montaza 2.1 gr rolnica i bele malossi centralne opruge. Sutra stizu rezultati. Idem na magistralni put oko grada sa sve alatom pa ce pasti tesko stelanje. Moze da se desi da je jednostavno preveliko produzenje prenosa, ali 94km/h po gps-u uz po meni idealno ubrzanje na 13k obrtaja i izlaznost remena na varijatoru 15mm do kraja... Hm.... Ima tu prostora jos za stelanje samo se nadam da nece biti tipa 0.05gr u rolnicama. Najgora stvar je sto nikako da opteretim prenos kako treba pa da fino nastelujem karb. Vise ne pravim razliku izmedju slabe smese i preteskih rolnica.

Imam neku vrstu trokiranja na vrhu gasa sa w9 iglom, gusenje negde na sredini sa w8 i oba sa w7... Podizi, spustaj, jblo me i varijabilno paljenje pa ne znam na cemu sam. Veci ugao predpaljenja zahteva vise goriva i obrnuto jel da?

Komsije ce da me biju zbog preglasnog auspuha, pominju mi familiju, teraju me di djavola... :D

#685 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 25 April 2015 - 09:18

Ja bi rekao da je to strasno kratak remen... Valjao bi cak i malo duzi od tog 788...

Sta bi rekao meni za buku i komsije, sinoc sam im u 23h prolazio pored prozora bez vune u topu :D

Edited by sinisa93, 25 April 2015 - 09:19.


#686 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 April 2015 - 09:47

Da, vrv je prekratak remen... Znam da su rekli da moze i duzi od tog fabrickog 788 a ti uzeo kraci.. Ja sam cak vozio 808 sa morini remenicom i izbacivao je kajis skoro do kraja.. Ti posto nemas vecu remenicu ne mozs 808 remen al pogledaj neki duzi od tog fabrickog.

#687 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 25 April 2015 - 09:54

uzimaj drugi remen obavezno , meni je taj remen na hurriju a on je kratki blok bando 788..

#688 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 25 April 2015 - 12:16

Ja bi tu ugurao 797X16.6,ovaj sto sad vozis je prekratak a i nemoj vise od 17 da stavas.

#689 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 April 2015 - 13:23

to se lako proveri da li je remen prekraak...Uvedi ga u zadnje polutke a napred skini ventilvar da legne na bolcnu...odmah ćeš videti koliko je upao u zadnje polutke tj koliko je kratak..
A što se tiče rolnica, ja sam gađao rolnice u 0.1g da ne kažem u 0.05g kad osetim da mu toliko fali....a ti imaš korak od 1.2g...eeeeej, ne može tako!

#690 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 April 2015 - 23:36

View PostPita, on 25 April 2015 - 13:23, said:

to se lako proveri da li je remen prekraak...Uvedi ga u zadnje polutke a napred skini ventilvar da legne na bolcnu...odmah ćeš videti koliko je upao u zadnje polutke tj koliko je kratak..
A što se tiče rolnica, ja sam gađao rolnice u 0.1g da ne kažem u 0.05g kad osetim da mu toliko fali....a ti imaš korak od 1.2g...eeeeej, ne može tako!

Po toj metodi ispada dobar...

Posted Image

Posted Image

Montirao sam belu centralnu sa istim rolnicama i izvukao 104 po gps-u. Dok je sa zutom bilo 94 uz skoro isti start. Sto se karba tice sa 94 diznom boja svecke je ok mozda malo bledja samo me buni situacija kad ukljucim sauh u toku voznje i zavrnem pun gas motor pobesni. Ali se zato ugasi kad oduzmem gas...

#691 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 26 April 2015 - 00:38

I opet nikako da nadjem referentnu tacku za stelanje paljenja. Pomerim stator za 2mm u levo i ode ceo settup karba do djavola. :) Kakva je ova svecka?

Posted Image

Ne secam se u kojoj poziciji je bilo paljenje pri ovakvoj svecici ali znam da je dizna bila 88. Tad i nije nesto vukao najbolje... Ajde idem iz pocetka. Prvo full gas sa diznom 100 pa pomeranje paljenja dok ne bude vukao odlicno i svecica ne bude bila dobra. Onda cu paljenje da fixiram na toj poziciji i sve ostale otvore gasa da stelujem po tome. Kapiram dizna 100 vise manje, zbog toga sto mi je sa 94 diznom svecica bila malo bledja nego sa slike a sa ukljucenim sauhom je vukao kao budala. Po tome zakljucujem da mi treba 100 ili veca, jbg 94 glavna + 50 ili 60 sauh koja bese...

Nemojte da se ljutite ali ja stvarno vise nista ne znam. Previse varijabili je u igri a ja jednostavno nemam na sta da se oslonim. Kojim redosledom da idem? Paljenje, karb, prenos.

Danas sam vozio 2km stelaj, 2km pa stelaj... Najjaci su bili 2 klinca dok sam stao da gledam svecku, pitaju da li treba neka pomoc a ja onako bukvalno uplakan kazem ne, hvala. Alergija na polen me ubi. Jos ja na motoru suncano i duva neki vetar glupi. Da stvar bude jos gora, na magistralnom putu oko KS-a na zaustavnoj traci lezi zmija od, pa da ga jbm ako nije bila 2 metra onako izuvijana. Usro sam se ziv i zaobisao je u luku od 2km. Jos gazim stotku da proverim glavnu diznu. Strasno...

#692 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 April 2015 - 03:19

sa promenom ugla paljenja menjaš potrebu za napajanjem goriva,.. to ti je već jasno

prenos ne diraš dok ne dovedeš karnurator do 90% podešenosti... i posle su samo finese

#693 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 April 2015 - 11:37

Skoncentrisi se na karburator i steluj po jednu stvar zasebno..
Ovo sto kazes da podivlja kad mu das saug je znak da ti ustvari ukupno fali goriva...

#694 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 April 2015 - 23:29

Au bre... Ja sam se nesto totalno zeznuo. Izgleda da meni proklizava kvacilo na trenutke a jos i lamele nalezu samo 50%... Problem sa proklizavanjem se resi kad ubacim one tegice u paknove ali mi onda kvacilo hvata na manjim obrtajima. Kako izgleda kad kvacilo proklizava? Ponekad mi se desi kao da motor krene u startu pa popusti malo pa opet krene i tako kao neke oscilacije. Prvo sam mislio da je do karba, ali po odzivu na gas i svecici na otvorima gasa je dobro podesen. Isto pri startu kad zavrnem gas obrtaji skoce na 10k pa se vrate cak na 8k... Onda sam pomislio da je centralna opruga otisla u djavola.

Znaci trebam jos da otezam paknove? A ovo sa samo 50% izlizanih lamelica? Sad se pitam da li su kvacilo i korpa kompitabilni. Ko je ovde blesav?

Posted Image

Posted Image

I kako sad kvacilo od 110mm staje u korpu 109mm? :P
Ok u praksi je 110 kvacilo i 112 korpa. Da li zbog toga imam 50% prijanjanja lamelica ili to jednostavno treba biti tako? Aj sutra cu da poslikam sve lepo...

Pratio sam temu ali mi opet nije jasno...

http://forum.pyrothe...dpost__p__14853

Edited by MaRk0, 29 April 2015 - 23:33.


#695 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 April 2015 - 23:34

Iskreno, nikada nisam verovao ni jednom s6 proizvodu, bas zato sto ih na razlicitim sajtovima razlicito opisuju..
zivo me zanima sta se tu desava, da li je to 112rt stvarno dobro, jer je dosta jeftino..

#696 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 April 2015 - 23:47

Ja sam do sada citao sve najbolje o tom S6 kvacilu, eno i Bojan kaze da nema vecih problema i da lamele nalijezu punom duzinom.
Kod tebe je tu nesto cudno, moguce je da se ne poklapaju dimenzije zvona i kvacila. I mene iskreno interesuje koji su simptomi proklizavanja kvacila jer nekad ni ja nisam siguran da li je do centralne ili kvacilo proklizuje...

Zasto si uzeo bas 112mm velicinu? Zar nije bilo lakse uzeti 107mm, a jos imas i veci izbor

Edited by Lauda, 29 April 2015 - 23:50.


#697 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 April 2015 - 23:51

Nisu kompatibilni, mora i kvacilo i korpa 112 ili oba 110. Kod mene su oba 107 al to nije kao sto pise vec je napravljeno da kvacilo moze da udje. Tebi je kvacilo za 110 zvono a zvono ti je 112 zato ne naleze. Inace kvacilo veceg precnika bi trebalo manje da proklizava od manjeg.

#698 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 April 2015 - 00:03

nije dobro, kvačilo 110 je za morini zvona,
za 112 koje je kompatibilno sa stock kineskim ide 112, sad to znači da će unutrašnji dijametar zvona biti 112, a kvačila oko 110,5 u sklopljenom stadijumu...

za zvono 110 koje je morini ide kvačilo koje je u sklopljenom stadijumu 108,5... dakle po 0,7 zazora sa svake strane

u ostalim slučajevima imaš da proklizava i da nema dobar grip

#699 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 April 2015 - 00:10

Tako je.. Ja bi nabavio neko aftermarket zvono 110 i vozii.

#700 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 April 2015 - 00:14

sad pitanje je da li je morini zvono kompatibilno sa primarnom osovinom mina-china, da li su zubi i promer identični





49 user(s) are reading this topic

0 members, 49 guests, 0 anonymous users