#681
Posted 25 April 2015 - 00:08
#682
Posted 25 April 2015 - 00:09
#683
Posted 25 April 2015 - 00:20
#684
Posted 25 April 2015 - 02:30
Gledam fabricku polutku sa nelinearnim kanalima i fabricki varijator, tj uglove u varijatoru po kojima se penju rolnice. Najverovatnije da su uzajamno povezani. U trenutku kad je na varijatoru najblazi ugao tad je na remenici najstrmiji i obrnuto. Ima ovde zackoljica od strane inzinjera. Ne bitno...
Usledila je montaza 2.1 gr rolnica i bele malossi centralne opruge. Sutra stizu rezultati. Idem na magistralni put oko grada sa sve alatom pa ce pasti tesko stelanje. Moze da se desi da je jednostavno preveliko produzenje prenosa, ali 94km/h po gps-u uz po meni idealno ubrzanje na 13k obrtaja i izlaznost remena na varijatoru 15mm do kraja... Hm.... Ima tu prostora jos za stelanje samo se nadam da nece biti tipa 0.05gr u rolnicama. Najgora stvar je sto nikako da opteretim prenos kako treba pa da fino nastelujem karb. Vise ne pravim razliku izmedju slabe smese i preteskih rolnica.
Imam neku vrstu trokiranja na vrhu gasa sa w9 iglom, gusenje negde na sredini sa w8 i oba sa w7... Podizi, spustaj, jblo me i varijabilno paljenje pa ne znam na cemu sam. Veci ugao predpaljenja zahteva vise goriva i obrnuto jel da?
Komsije ce da me biju zbog preglasnog auspuha, pominju mi familiju, teraju me di djavola...
#685
Posted 25 April 2015 - 09:18
Sta bi rekao meni za buku i komsije, sinoc sam im u 23h prolazio pored prozora bez vune u topu
Edited by sinisa93, 25 April 2015 - 09:19.
#686
Posted 25 April 2015 - 09:47
#687
Posted 25 April 2015 - 09:54
#688
Posted 25 April 2015 - 12:16
#689
Posted 25 April 2015 - 13:23
A što se tiče rolnica, ja sam gađao rolnice u 0.1g da ne kažem u 0.05g kad osetim da mu toliko fali....a ti imaš korak od 1.2g...eeeeej, ne može tako!
#690
Posted 25 April 2015 - 23:36
Pita, on 25 April 2015 - 13:23, said:
A što se tiče rolnica, ja sam gađao rolnice u 0.1g da ne kažem u 0.05g kad osetim da mu toliko fali....a ti imaš korak od 1.2g...eeeeej, ne može tako!
Po toj metodi ispada dobar...
Montirao sam belu centralnu sa istim rolnicama i izvukao 104 po gps-u. Dok je sa zutom bilo 94 uz skoro isti start. Sto se karba tice sa 94 diznom boja svecke je ok mozda malo bledja samo me buni situacija kad ukljucim sauh u toku voznje i zavrnem pun gas motor pobesni. Ali se zato ugasi kad oduzmem gas...
#691
Posted 26 April 2015 - 00:38
Ne secam se u kojoj poziciji je bilo paljenje pri ovakvoj svecici ali znam da je dizna bila 88. Tad i nije nesto vukao najbolje... Ajde idem iz pocetka. Prvo full gas sa diznom 100 pa pomeranje paljenja dok ne bude vukao odlicno i svecica ne bude bila dobra. Onda cu paljenje da fixiram na toj poziciji i sve ostale otvore gasa da stelujem po tome. Kapiram dizna 100 vise manje, zbog toga sto mi je sa 94 diznom svecica bila malo bledja nego sa slike a sa ukljucenim sauhom je vukao kao budala. Po tome zakljucujem da mi treba 100 ili veca, jbg 94 glavna + 50 ili 60 sauh koja bese...
Nemojte da se ljutite ali ja stvarno vise nista ne znam. Previse varijabili je u igri a ja jednostavno nemam na sta da se oslonim. Kojim redosledom da idem? Paljenje, karb, prenos.
Danas sam vozio 2km stelaj, 2km pa stelaj... Najjaci su bili 2 klinca dok sam stao da gledam svecku, pitaju da li treba neka pomoc a ja onako bukvalno uplakan kazem ne, hvala. Alergija na polen me ubi. Jos ja na motoru suncano i duva neki vetar glupi. Da stvar bude jos gora, na magistralnom putu oko KS-a na zaustavnoj traci lezi zmija od, pa da ga jbm ako nije bila 2 metra onako izuvijana. Usro sam se ziv i zaobisao je u luku od 2km. Jos gazim stotku da proverim glavnu diznu. Strasno...
#692
Posted 26 April 2015 - 03:19
prenos ne diraš dok ne dovedeš karnurator do 90% podešenosti... i posle su samo finese
#693
Posted 26 April 2015 - 11:37
Ovo sto kazes da podivlja kad mu das saug je znak da ti ustvari ukupno fali goriva...
#694
Posted 29 April 2015 - 23:29
Znaci trebam jos da otezam paknove? A ovo sa samo 50% izlizanih lamelica? Sad se pitam da li su kvacilo i korpa kompitabilni. Ko je ovde blesav?
I kako sad kvacilo od 110mm staje u korpu 109mm?
Ok u praksi je 110 kvacilo i 112 korpa. Da li zbog toga imam 50% prijanjanja lamelica ili to jednostavno treba biti tako? Aj sutra cu da poslikam sve lepo...
Pratio sam temu ali mi opet nije jasno...
http://forum.pyrothe...dpost__p__14853
Edited by MaRk0, 29 April 2015 - 23:33.
#695
Posted 29 April 2015 - 23:34
zivo me zanima sta se tu desava, da li je to 112rt stvarno dobro, jer je dosta jeftino..
#696
Posted 29 April 2015 - 23:47
Kod tebe je tu nesto cudno, moguce je da se ne poklapaju dimenzije zvona i kvacila. I mene iskreno interesuje koji su simptomi proklizavanja kvacila jer nekad ni ja nisam siguran da li je do centralne ili kvacilo proklizuje...
Zasto si uzeo bas 112mm velicinu? Zar nije bilo lakse uzeti 107mm, a jos imas i veci izbor
Edited by Lauda, 29 April 2015 - 23:50.
#697
Posted 29 April 2015 - 23:51
#698
Posted 30 April 2015 - 00:03
za 112 koje je kompatibilno sa stock kineskim ide 112, sad to znači da će unutrašnji dijametar zvona biti 112, a kvačila oko 110,5 u sklopljenom stadijumu...
za zvono 110 koje je morini ide kvačilo koje je u sklopljenom stadijumu 108,5... dakle po 0,7 zazora sa svake strane
u ostalim slučajevima imaš da proklizava i da nema dobar grip
#699
Posted 30 April 2015 - 00:10
#700
Posted 30 April 2015 - 00:14
42 user(s) are reading this topic
0 members, 42 guests, 0 anonymous users