Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#841 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 August 2015 - 21:36

Dobar spisak dijelova. :0takoje:
Sa multivarom i pavesama nema greske! Iz kojeg razloga si vratio Yasuni? Pisao si ranije da ti se masina bolje ponasa sa Trekom ili ja nisam nesto ispratio dobro?

#842 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 09 August 2015 - 21:48

Desi se da ljudi sklope zaokrenuto za 90 stepeni, takoreci samo jedan polozaj promase pa sileni budu napeti a ovi dosedi na samom nosacu se ni ne dodiruju budu predaleko...

Mora da bude nosac u dve tacke kad razvalis po gasu a silen tek toliko da popusta zaokret koliko da taj oslonac sa oprugom upre u ram..

U slobodnom stadijumu kada ne sedis na skutu i kada se ne vozi taj oslonac treba da je na nekoj maloj udaljenosti od rama....

#843 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 10 August 2015 - 01:54

View PostLauda, on 09 August 2015 - 21:36, said:

Dobar spisak dijelova. :0takoje:
Sa multivarom i pavesama nema greske! Iz kojeg razloga si vratio Yasuni? Pisao si ranije da ti se masina bolje ponasa sa Trekom ili ja nisam nesto ispratio dobro?

Ne znam ili sam ja nesto pogresno radio ili je jednostavno bilo do varijatora. Sa naraku variom yasunia nisam uopste mogao da nastelujem pa je prevrtavao sa lakim rolnicama ili je sa malo tezim jedva ulazio u rezonancu. Evo sta se desavalo...

Stavim multivar i podesim da kais stoji kako treba. Rolnice podesim na 2.46gr, nekako sam predpostavio da ce sa njima da se vrti tu negde na 13k. Tako je i bilo. Krenem da obrnem krug a motor nista, urla dere se ko da ga kolju. vrteo je do 13200 ogrtaja i imao neki krestav zvuk. Popizdim kad sam video da nista ne dobijam i odmah se bacim na paljenje. Skinem onaj inner rotor i vratim fabricko paljenje ali ovaj put mi je pri ruci bio neki plavi kineski racing cdi. Prikopcam sve to lepo i opet nista. ista situacija. Ma dere se urla previse, oseti se da prevrtava a meni sve u glavi da mora da radi na tim obrtajima. Cak sam se petljao oko multimera i sumnjao on da ne meri kako treba.

Ok, povecam gramazu rolnica na 3.4gr i odmah posle ulaska u rezonancu ide osmeh na lice. Vrti na 12500rpm i cupa kako ide. Pomislim u sebi hvala bogu vise! Ajde sad vracam inner rotor da vidim sta ce sa njim da kaze, posto je ovo kinesko cudo od magneta pola kile tesko. Tu dobijem na odgovoru gasa i cini mi se da je malo jaci pri tih max 12500rpm ali je ler nemoguc. To kapiram da je do varijabilnog paljenja jer ono skace sa 20*pre GMT pri 1500obrtaja na 30*pre GMT pri 2000obrtaja i otud nestabilnost. Ovamo pri 10500rpm imam fabrickih 12* i sa daljim porastom obrtaja pada do 6* pri 13k. Dalje posto mi sa takvim paljenjem na malim obrtajima treba veca pilotka kako bi ler bio makar malo smireniji, povecam pilotku za 4broja a glavnu smanjim za 2. Ostalo ostaje isto i evo sta se desava. Sad motor radi bolje ali ne ide preko 11800 obrtaja. Sutra smanjujem glavnu diznu za jos 2 broja dole. Izgubio sam 700obrtaja samo zbog pilotke.

Inace o ubrzanju trenutno necu ni da razmisljam jer nemam kvacilo koje dolikuje. Montirano je fabricko sa malossi belim oprugicama koje pocinje da hvata na 6000 obrtaja a motoru treba citava vecnost da udje u rezonancu i povuce kako treba. Jbg vidim ja da petljam sa jacim settup-om i da ce mi trebati malo bolje kvacilo. Oprostite mi za slike malossi multivara, toliko sam zurio da ga namestim da mi nije palo na pamet. Ali bice jos puno skidanja i montiranja pa cu sve lepo uslikati, premeriti itd.

View PostMario, on 09 August 2015 - 21:48, said:

Desi se da ljudi sklope zaokrenuto za 90 stepeni, takoreci samo jedan polozaj promase pa sileni budu napeti a ovi dosedi na samom nosacu se ni ne dodiruju budu predaleko... Mora da bude nosac u dve tacke kad razvalis po gasu a silen tek toliko da popusta zaokret koliko da taj oslonac sa oprugom upre u ram.. U slobodnom stadijumu kada ne sedis na skutu i kada se ne vozi taj oslonac treba da je na nekoj maloj udaljenosti od rama....

Ok. Hvala na pojasnjenju. Namestio sam tako.

#844 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 August 2015 - 02:28

Sad je jasna situacija. Ti si ganjao preko 13k jer po grafikonima C21 ima najvecu snagu izmedju 13k i 14k?
Sad ce jos ispasti da je kod tebe C20, jer on preko 13k gubi snagu :)

Najbolje je stelovati po osjecaju gdje je tebi najjaci. A ima veze i sto Aco kaze, bitno je imati prvo dobro podesen karb da bi se mogao prenos ustelovati fino.

#845 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 August 2015 - 14:23

Upravo kako kaže Lauda, moraš setovati sve prema osećaju....ne vredi to rekla kazala da je c21 najjači na 13.000rpm...ne! Kod tebe će to možda biti na 12.000 ili na 12.500rpm...jednostavno moraš ga probati i tamo i vamo i videti šta je bolje....

Isto tako što se tiče karburatora, probaš sa većom diznom i kad vidiš da si pogubio 700 rpm jasno je da si ga zalio i da nema više tu snagu...ali pronašao si mu granicu gde je bogat i to je dobro!! Posle toga ideš dole sa diznama i tražiš ga gde je najjači....i svaka komponenta karburatora utiče na ceo spektar, eto vidiš kako pilotka mrsi konce a navodno je za ler gas, jel? :)

I šteluj sa high end komponentama kad ih već imaš...nema smisla skidati innerotor i pokušavati nešto sa nižom klasom paljenja...čemu to?

#846 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 August 2015 - 22:07

Ok nasao sam ga na nekih 12k obrtaja. Pocinje lepo da vuce na 9000 i plus obrtaja. Samo nikako, ali nikako da ustelujem start. Zeza me kvacilo. Karb je prestelovan pa je sad na njemu pilotka 48, igla w9 skroz spustena i 88 glavna. Lepo vuce nema sta vise da cackam, samo taj start me zeza a kvacilo sam nategao skoro do kraja. Moracu da probam da izbacim po jedan tegic na paknama. Sto vise dotezem oprugice to mi je bolji start ali se plasim proklizavanja kvacila, pisali smo vec o tome da je za morini a korpa 112mm.

#847 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 18 August 2015 - 22:36

kreni od mekšeg pa polako, po 1/4 kruga, u jednom trenutku će biti dobro i posle toga kako zatežeš kreće opet lošije

#848 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 August 2015 - 23:00

Nista. Zategao sam do kraja, start se poboljsao ali se korpa greje nenormalno. Posle 5-6 naglih kretanja ubrzanje se sroza. Remen na varijatoru opet ne izlazi do kraja a vozio sam 105 po satu. Povecam tezinu rolnica za pola grama i sjebem start jer kais pocne da se penje pre nego sto kvacilo uhvati a isto tako i obrtaji mi opadnu na 11300. Da nije ova malossi crvena centralna prejaka za ovaj settup?

Kad ce R.P ponovo? Hocu c16... :)

#849 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 August 2015 - 23:13

103,5 kvačilo nikad neće dati dobar rezultat, sve jedno je li ono s6 ili malossi delta....

pogledaj samo Krstine plasmane na trkama... ja sam uvek uradio perfekciju, i posle tri četiri kruga kada se ugreje postane truba

#850 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 19 August 2015 - 23:19

Daje rezultate ali u 105 zvonu haha...

#851 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 August 2015 - 23:20

Da. Kontam... Gledam Malossi mhr deltu. Postoji li takvo kvacilo za 112mm korpu. Ovo moje s6 kvacilo po fabrici 110 ali u praksi je 107.3mm...

Edited by MaRk0, 19 August 2015 - 23:22.


#852 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 August 2015 - 23:22

ne postoji , ovo Krstino je bilo za morini 110, tačnije kvačilo je bilo novo 108,5

#853 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 August 2015 - 23:26

Lepo mi je Bojan u pocetku rekao da idem na 107 kvacilo i korpu. Veci je izbor a i provereno u praksi.

#854 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 August 2015 - 23:29

Cek, koje ti kvacilo vozis? Mario pominje 103 a ti 110?

#855 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 August 2015 - 23:36

Kvacilo je s6 torque control mk2. Nije 103.5 vec 108.5 ali je utroseno na 107.3mm a korpa mi je isto s6 112mm ona wingbel... Razlika kvacilo korpa treba da bude 1.5 mm u precniku a ne kao kod mene...

#856 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 August 2015 - 23:42

Jasno je. Pomislio sam da je 103 pa da ti posaljem jednu dobru korpu 105 da probas, pa ako daje rezultate, bolje je da narucis trkacku korpu, ako je to kvacilo korektno.. ti si bas u nezgodnom polozaju, sad ti treba i korpa i kvacilo.. mislim da na RP-u jos uvek ima komplet ARTEK (i korpa i kvacilo) 107 za oko 110e

#857 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 August 2015 - 23:48

Kod krste je isto bilo utroseno do 107, pa smo za poslednji drag u NS- u pazljivo posmirglali pakne u krug do 105,5 i spakovali sa 107 zvonom...

Nemas sta da izgubis po meni je to dobar potez, nakon dve tri voznje proveris gde se trosi i malo samo popravis... na kraju ce svakako biti ravnomerno utroseno

PS ja sam permutovao mere za 103,5 zaboravio sam da ti imas 112 zvono i S6 kvacilo 108,5

#858 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 August 2015 - 00:05

Da, da... Imam original korpu za yamahu neos ona je valjda 107mm probacu da posmirglam kvacilo ima jos materijala za trosenje. U svakom slucaju ne gine mi novo kvacilo i, ili korpa. Javite kad bude porucivanje sa RP-a ponovo.

#859 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 22 August 2015 - 09:20

Moze li kvacilo da se reparira? Da odnesem da mi zalepe onaj materijal, da mi stave deblji sloj i onda ga lepo obradim do 110.5mm?

Konacno da provalim za slike...
Posted Image

Edited by MaRk0, 22 August 2015 - 09:21.


#860 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 August 2015 - 09:55

Moze Mare, kao i kvacila i pakne za automobile. Ako imas negde lokalno, neka stave sinter materijal, to se pravi u specijalnim autoklavima pod pritiskom i posle se nalepi na cistu paknu. Pravi se prema meri tako da neces morati da stanjujes, samo lepo premeris i kazes im sta ti treba.





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users