#841
Posted 09 August 2015 - 21:36
Sa multivarom i pavesama nema greske! Iz kojeg razloga si vratio Yasuni? Pisao si ranije da ti se masina bolje ponasa sa Trekom ili ja nisam nesto ispratio dobro?
#842
Posted 09 August 2015 - 21:48
Mora da bude nosac u dve tacke kad razvalis po gasu a silen tek toliko da popusta zaokret koliko da taj oslonac sa oprugom upre u ram..
U slobodnom stadijumu kada ne sedis na skutu i kada se ne vozi taj oslonac treba da je na nekoj maloj udaljenosti od rama....
#843
Posted 10 August 2015 - 01:54
Lauda, on 09 August 2015 - 21:36, said:
Sa multivarom i pavesama nema greske! Iz kojeg razloga si vratio Yasuni? Pisao si ranije da ti se masina bolje ponasa sa Trekom ili ja nisam nesto ispratio dobro?
Ne znam ili sam ja nesto pogresno radio ili je jednostavno bilo do varijatora. Sa naraku variom yasunia nisam uopste mogao da nastelujem pa je prevrtavao sa lakim rolnicama ili je sa malo tezim jedva ulazio u rezonancu. Evo sta se desavalo...
Stavim multivar i podesim da kais stoji kako treba. Rolnice podesim na 2.46gr, nekako sam predpostavio da ce sa njima da se vrti tu negde na 13k. Tako je i bilo. Krenem da obrnem krug a motor nista, urla dere se ko da ga kolju. vrteo je do 13200 ogrtaja i imao neki krestav zvuk. Popizdim kad sam video da nista ne dobijam i odmah se bacim na paljenje. Skinem onaj inner rotor i vratim fabricko paljenje ali ovaj put mi je pri ruci bio neki plavi kineski racing cdi. Prikopcam sve to lepo i opet nista. ista situacija. Ma dere se urla previse, oseti se da prevrtava a meni sve u glavi da mora da radi na tim obrtajima. Cak sam se petljao oko multimera i sumnjao on da ne meri kako treba.
Ok, povecam gramazu rolnica na 3.4gr i odmah posle ulaska u rezonancu ide osmeh na lice. Vrti na 12500rpm i cupa kako ide. Pomislim u sebi hvala bogu vise! Ajde sad vracam inner rotor da vidim sta ce sa njim da kaze, posto je ovo kinesko cudo od magneta pola kile tesko. Tu dobijem na odgovoru gasa i cini mi se da je malo jaci pri tih max 12500rpm ali je ler nemoguc. To kapiram da je do varijabilnog paljenja jer ono skace sa 20*pre GMT pri 1500obrtaja na 30*pre GMT pri 2000obrtaja i otud nestabilnost. Ovamo pri 10500rpm imam fabrickih 12* i sa daljim porastom obrtaja pada do 6* pri 13k. Dalje posto mi sa takvim paljenjem na malim obrtajima treba veca pilotka kako bi ler bio makar malo smireniji, povecam pilotku za 4broja a glavnu smanjim za 2. Ostalo ostaje isto i evo sta se desava. Sad motor radi bolje ali ne ide preko 11800 obrtaja. Sutra smanjujem glavnu diznu za jos 2 broja dole. Izgubio sam 700obrtaja samo zbog pilotke.
Inace o ubrzanju trenutno necu ni da razmisljam jer nemam kvacilo koje dolikuje. Montirano je fabricko sa malossi belim oprugicama koje pocinje da hvata na 6000 obrtaja a motoru treba citava vecnost da udje u rezonancu i povuce kako treba. Jbg vidim ja da petljam sa jacim settup-om i da ce mi trebati malo bolje kvacilo. Oprostite mi za slike malossi multivara, toliko sam zurio da ga namestim da mi nije palo na pamet. Ali bice jos puno skidanja i montiranja pa cu sve lepo uslikati, premeriti itd.
Mario, on 09 August 2015 - 21:48, said:
Ok. Hvala na pojasnjenju. Namestio sam tako.
#844
Posted 10 August 2015 - 02:28
Sad ce jos ispasti da je kod tebe C20, jer on preko 13k gubi snagu
Najbolje je stelovati po osjecaju gdje je tebi najjaci. A ima veze i sto Aco kaze, bitno je imati prvo dobro podesen karb da bi se mogao prenos ustelovati fino.
#845
Posted 10 August 2015 - 14:23
Isto tako što se tiče karburatora, probaš sa većom diznom i kad vidiš da si pogubio 700 rpm jasno je da si ga zalio i da nema više tu snagu...ali pronašao si mu granicu gde je bogat i to je dobro!! Posle toga ideš dole sa diznama i tražiš ga gde je najjači....i svaka komponenta karburatora utiče na ceo spektar, eto vidiš kako pilotka mrsi konce a navodno je za ler gas, jel?
I šteluj sa high end komponentama kad ih već imaš...nema smisla skidati innerotor i pokušavati nešto sa nižom klasom paljenja...čemu to?
#846
Posted 18 August 2015 - 22:07
#847
Posted 18 August 2015 - 22:36
#848
Posted 19 August 2015 - 23:00
Kad ce R.P ponovo? Hocu c16...
#849
Posted 19 August 2015 - 23:13
pogledaj samo Krstine plasmane na trkama... ja sam uvek uradio perfekciju, i posle tri četiri kruga kada se ugreje postane truba
#850
Posted 19 August 2015 - 23:19
#851
Posted 19 August 2015 - 23:20
Edited by MaRk0, 19 August 2015 - 23:22.
#852
Posted 19 August 2015 - 23:22
#853
Posted 19 August 2015 - 23:26
#854
Posted 19 August 2015 - 23:29
#855
Posted 19 August 2015 - 23:36
#856
Posted 19 August 2015 - 23:42
#857
Posted 19 August 2015 - 23:48
Nemas sta da izgubis po meni je to dobar potez, nakon dve tri voznje proveris gde se trosi i malo samo popravis... na kraju ce svakako biti ravnomerno utroseno
PS ja sam permutovao mere za 103,5 zaboravio sam da ti imas 112 zvono i S6 kvacilo 108,5
#858
Posted 20 August 2015 - 00:05
#860
Posted 22 August 2015 - 09:55
21 user(s) are reading this topic
0 members, 21 guests, 0 anonymous users