#1
Posted 07 September 2013 - 21:35
pitam bezveze, da bi njega ugradio, trebam mi i karb od 100+ evra i auspuh od 150+ evra, i nova radilica od 100+ evra... i jos ++++ svasta... tako da je pitanje samo informativnog karaktera...
#2
Posted 07 September 2013 - 21:46
#3
Posted 07 September 2013 - 21:55
#4
Posted 07 September 2013 - 21:59
#5
Posted 28 April 2014 - 18:27
#6
Posted 28 April 2014 - 18:29
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
#8
Posted 28 April 2014 - 18:40
#9
Posted 28 April 2014 - 18:57
weljko, on 28 April 2014 - 18:29, said:
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
MaRk0, on 28 April 2014 - 18:40, said:
#10
Posted 28 April 2014 - 18:59
#11
Posted 28 April 2014 - 19:15
bojan681, on 28 April 2014 - 18:59, said:
#12
Posted 28 April 2014 - 19:17
Edited by bojan681, 28 April 2014 - 19:17.
#13
Posted 28 April 2014 - 19:24
#14
Posted 28 April 2014 - 19:30
MaRk0, on 28 April 2014 - 19:24, said:
"npr kod maloosi 172, vjerujem da je i kod ostalih alu cilindara
u tvornici kad slazu te kiteve, po cilindru odabiru i klip
jednom ces kupiti novi cilindar u njemu bude 0 klip, drugi put c klip, treći put d, cetvrti put a
ono što hocu rec, prvi klip u kitu izvađen iz kutije nije nuzno nulti ili A ..."
#15
Posted 28 April 2014 - 19:43
#16
Posted 28 April 2014 - 21:26
Kod ovih stvari ja bi radio na sledeci nacin , jer mislim da je jedini ispravan i posle znas sta ti treba ( posebno za alu , sport pro , a narocito racing kiomplete ) ...kupis novo, odmah uradis port- mapu i u arhivu , i tu su sve mere kanala , nikad se ne zna kad ce ustrebati ...zatim , premeri se zakrivljenje klipa , to nije tesko , a znacajno je prilikom trazenja rezervnog , ako ikad bude trebalo... naravno, merenje debljine karike se podrazumeva , kao i zazor izmedju krajeva kad je u cilindru ...a, kad se premeri dimenzija klipa i cilindra , sazna se kolika je tolerancija kad je sve novo ( koliko je fabrika predvidela ) i onda sve znas i nema ko sta da ti govori ovoliko , ili onoliko ...svako ko ima merni alat ( subitor i mikrometar ) ce to uraditi bez da naplati , a i da ga castis sa 100-200 gr . kafe , imas vazne podatke koji kasnije olaksavaju eventualnu nabavku rezervnog klipa ...posle sve u arhivu , na poznato mesto ...
Klase klipova se rade u 1/100...pa ih krste A, B, C itd...samo pravilni zazori dace pun efekat na nekoj termogrupi...u fabrici sparuju posle merenja odgovarajuci klip sa odgovarajucim cilindrom , ne mora nuzno da je A...moze da bude i drugaciji ...
Ovo bi trebalo ovako , posebno za skuplje termogrupe, ne treba biti nestrpljiv , pa zuriti sa ugradnjom bez ovako vaznih podataka ...e, sad , kako ko hoce ...
#17
Posted 28 April 2014 - 21:46
http://forum.mojskut...html#msg1087355
"Ovo sam nasao na brzaka...
Kolbenmaß: C (d=47,560mm)
Kolbenmaß: D (d=47,570mm)
Kolbenmaß: B oder BB (d=47,545mm bzw. d=47,550mm)
Kolbenmaß: A oder AA (d=47,535mm bzw. d=47,540mm)
Kolbenmaß: 0 oder 00 (d=47,525mm bzw. d=47,530mm)"
......
#18
Posted 28 April 2014 - 21:47
Izlije cilindar i on bude 47,02, onda mora upariti klip koji je za 5/100 manji, a to je 46,97 mm.
Uzimaju odgovarajući klip i pakiraju u cilindar, neki čak lupe i na cilindar slovo, da ti kasnije možeš naručiti isti klip, a recimo čelo klipa ti se rastopilo, pa nevidiš koje je oznake
#19
Posted 29 April 2014 - 16:55
#20
Posted 25 June 2014 - 20:02
Nije imo jednu plastiku hladenja onu bocnu koja vodi zrak od ventilatora prema cilindru,je moguce da je do toga,a uopce nije izgoren klip?
https://onedrive.liv...9C109438A%21175
(ako se slike ne vide recite)
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users