Jump to content


Pitanja - cilindar i klip

cilindar klip

96 replies to this topic

#1 tosonije

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 77 posts
  • MestoBeograd (Zemun), Bela palanka
  • Vozimtomos apn6s, T14

Posted 07 September 2013 - 21:35

Jedno pitanje( glupo) jel se vata ovaj Airsal extreme 77 cilindar na minarelli am6?
pitam bezveze, da bi njega ugradio, trebam mi i karb od 100+ evra i auspuh od 150+ evra, i nova radilica od 100+ evra... i jos ++++ svasta... tako da je pitanje samo informativnog karaktera...

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 September 2013 - 21:46

ne vata se

#3 tosonije

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 77 posts
  • MestoBeograd (Zemun), Bela palanka
  • Vozimtomos apn6s, T14

Posted 07 September 2013 - 21:55

A jel ima nesto slicno za AM6? opet glupo pitanje :O

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 September 2013 - 21:59

moraš pogledati po shopovima za AM6, ovi skuter minareli blokovi se razlikuju

#5 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 April 2014 - 18:27

A koja je razlika izmedju A, B ili C tipa?

#6 weljko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 221 posts

Posted 28 April 2014 - 18:29

Precnik klipa u koracima od 2100mm, odnosno A ti ide u nov cil pa posle sto je potroseniji sve veci klip.

Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока

#7 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 28 April 2014 - 18:30

View Postweljko, on 28 April 2014 - 18:29, said:

Precnik klipa u koracima od 2100mm, odnosno A ti ide u nov cil pa posle sto je potroseniji sve veci klip.

Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока

Sad je Marku već muka i pita se zašto je on dobio BB klip :D

#8 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 April 2014 - 18:40

Predpostavljao sam da je tako... Al ajd cisto da pitam. Nego i Boki je B tip stigao sa sport pro mk2. Ne kapiram. Daj da udruzimo snage pa da napravimo livnicu ko sisa ove iz athena i malossi i sve ostale. Izvini za off...

#9 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 28 April 2014 - 18:57

View Postweljko, on 28 April 2014 - 18:29, said:

Precnik klipa u koracima od 2100mm, odnosno A ti ide u nov cil pa posle sto je potroseniji sve veci klip.

Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
Ide u koracima od po 1/100...

View PostMaRk0, on 28 April 2014 - 18:40, said:

Predpostavljao sam da je tako... Al ajd cisto da pitam. Nego i Boki je B tip stigao sa sport pro mk2. Ne kapiram. Daj da udruzimo snage pa da napravimo livnicu ko sisa ove iz athena i malossi i sve ostale. Izvini za off...
Najverovatnije je sloj nikasila u tom cilindru malo "tanji'' pa je odgovarajuci klip bio B a ne A...

#10 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 April 2014 - 18:59

Znaci moj cilindar manje potrosen od Markovog. :D Jel zna neko dal bi mogao da ubacim klip sa zakrivljenim celom kod mene, samo da stavim deblji dihtung..

#11 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 28 April 2014 - 19:15

View Postbojan681, on 28 April 2014 - 18:59, said:

Znaci moj cilindar manje potrosen od Markovog. :D Jel zna neko dal bi mogao da ubacim klip sa zakrivljenim celom kod mene, samo da stavim deblji dihtung..
Pa mogo bi ali nije tu razlika samo u celu klipa...to isto celo utice i na uprskavanje smese u cilindar a i sam klip iz sporta nije tako kvalitetan kao onaj za s6 R...pa onda i polozaj u DMT....mnogo posla za malu razliku u ceni...

#12 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 April 2014 - 19:17

Ma uopste nema za s6 racing mk1, ovo sa zakrivljenim celom je isto za s6 racing al samo za mk2, ima tanju kariku sto je bolje, kompresiju bi vec nekako nastelovao.... :D I cene su iste, oba su 5600din samo sto odgovarajuceg nema..

Edited by bojan681, 28 April 2014 - 19:17.


#13 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 April 2014 - 19:24

Greska. Bokin klip je ipak A tipa. Sad sam gledao slike. Zasto su onda kod mene za racing mk2 spakovali B nije mi jasno. Moguce da je tanji sloj nikasila. Mora da postoji objasnjenje.

#14 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 28 April 2014 - 19:30

View PostMaRk0, on 28 April 2014 - 19:24, said:

Greska. Bokin klip je ipak A tipa. Sad sam gledao slike. Zasto su onda kod mene za racing mk2 spakovali B nije mi jasno. Moguce da je tanji sloj nikasila. Mora da postoji objasnjenje.
Jedno od objasnjenja je slicno onom mojem iz posta odozgo...

"npr kod maloosi 172, vjerujem da je i kod ostalih alu cilindara

u tvornici kad slazu te kiteve, po cilindru odabiru i klip
jednom ces kupiti novi cilindar u njemu bude 0 klip, drugi put c klip, treći put d, cetvrti put a

ono što hocu rec, prvi klip u kitu izvađen iz kutije nije nuzno nulti ili A ..."

#15 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 28 April 2014 - 19:43

Kod mene sport pro mk2 i BB je klip xd

#16 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 28 April 2014 - 21:26

Trebalo bi uvek kad se kupuje klip , uzeti za onaj komplet za koji je predvidjen ...radice to i sa drugim odgovarajucim po dimenziji , ali nije svejedno kakvo je zakrivljenje cela klipa , da li je 1.5 , 1.8 , ili 2 mm , jer to utice na ugao ulaska smese u kompresioni prostor ( uprskavanje ) , a fabrika je vodila racuna o tome prilikom proracuna svih parametara termogrupe da bi se ostvario pun potencijal iste ...

Kod ovih stvari ja bi radio na sledeci nacin , jer mislim da je jedini ispravan i posle znas sta ti treba ( posebno za alu , sport pro , a narocito racing kiomplete ) ...kupis novo, odmah uradis port- mapu i u arhivu , i tu su sve mere kanala , nikad se ne zna kad ce ustrebati ...zatim , premeri se zakrivljenje klipa , to nije tesko , a znacajno je prilikom trazenja rezervnog , ako ikad bude trebalo... naravno, merenje debljine karike se podrazumeva , kao i zazor izmedju krajeva kad je u cilindru ...a, kad se premeri dimenzija klipa i cilindra , sazna se kolika je tolerancija kad je sve novo ( koliko je fabrika predvidela ) i onda sve znas i nema ko sta da ti govori ovoliko , ili onoliko ...svako ko ima merni alat ( subitor i mikrometar ) ce to uraditi bez da naplati , a i da ga castis sa 100-200 gr . kafe , imas vazne podatke koji kasnije olaksavaju eventualnu nabavku rezervnog klipa ...posle sve u arhivu , na poznato mesto ...

Klase klipova se rade u 1/100...pa ih krste A, B, C itd...samo pravilni zazori dace pun efekat na nekoj termogrupi...u fabrici sparuju posle merenja odgovarajuci klip sa odgovarajucim cilindrom , ne mora nuzno da je A...moze da bude i drugaciji ...

Ovo bi trebalo ovako , posebno za skuplje termogrupe, ne treba biti nestrpljiv , pa zuriti sa ugradnjom bez ovako vaznih podataka ...e, sad , kako ko hoce ...

#17 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 28 April 2014 - 21:46

Inace iz jedne slicne teme sa MS-a sam izvuko neke podatke koje sam naso oko dim. klipova koje idu zavisno od potros. cilindra...
http://forum.mojskut...html#msg1087355

"Ovo sam nasao na brzaka...

Kolbenmaß: C (d=47,560mm)
Kolbenmaß: D (d=47,570mm)
Kolbenmaß: B oder BB (d=47,545mm bzw. d=47,550mm)
Kolbenmaß: A oder AA (d=47,535mm bzw. d=47,540mm)
Kolbenmaß: 0 oder 00 (d=47,525mm bzw. d=47,530mm)"
......

#18 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 28 April 2014 - 21:47

Svaka termogrupa nakon izrade (bila gus ili nikasil) se pakira sa klipom koji ima određen zazor, recimo tvornica radi kit 47 mm i zazor između klipa i cilindra da bude 0,05.
Izlije cilindar i on bude 47,02, onda mora upariti klip koji je za 5/100 manji, a to je 46,97 mm.
Uzimaju odgovarajući klip i pakiraju u cilindar, neki čak lupe i na cilindar slovo, da ti kasnije možeš naručiti isti klip, a recimo čelo klipa ti se rastopilo, pa nevidiš koje je oznake :D

#19 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 29 April 2014 - 16:55

Tako je , Grale, sve je receno ...

#20 Denny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 338 posts
  • MestoRijeka
  • VozimRunner,Aerox

Posted 25 June 2014 - 20:02

Cviko piaggio,evo slike neke pa ako mi neko moze pomoc da dodem do rjesenja problema zasto je cvikao?

Nije imo jednu plastiku hladenja onu bocnu koja vodi zrak od ventilatora prema cilindru,je moguce da je do toga,a uopce nije izgoren klip?

https://onedrive.liv...9C109438A%21175

(ako se slike ne vide recite)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users