Pitanja - karburator
#101
Posted 16 November 2015 - 15:22
jedno pitanje. Da li je moguće zameniti karburator tipa CY6 (valjda je to oznaka, za kineske od 125cm3) sa nekim kvalitetnijim, da li je isplativo ili je bolje kupiti nov kineski?
Koji su parametri bitni za zamenu karburatora? Pretpostavljam da je bitan prečnik ulaza i izlaza, kao i da li je u pitawu mehanički ili elektronski gas?
#102
Posted 16 November 2015 - 15:30
#103
Posted 16 November 2015 - 15:39
#104
Posted 23 May 2016 - 12:08
Kako da vratim karburatora t.e. straf za ler na fabricke postavke t.e. na 0, i onda da ga podesim na 1600-1700 obrtaja.. ? Pomos.
#105
Posted 23 May 2016 - 12:11
Srafic zavij do kraja (0) pa odvrni 1 pun krug (360*). Kad ga upalis, pusti da radi, da se zagreje, provozaj, izduvaj ga malo, pa kad stanes, onda steluj srafic za vazduh (mali) pa onda ler (veliki sraf).
#106
Posted 24 May 2016 - 16:54
Ma pred da ga rastimam, radilo je sve super, i ler i sve. Sad je uzas.
#107
Posted 24 May 2016 - 17:28
Da li radi elektricni sauh?
Sada je vruce napolju, prvo paljenje je pod sauhom i naliva gorivo. To ti nije merilo, treba da te interesuje samo kako se steluje kada je vruc i kako se ponasa u voznji. Problem sa paljenjem resi sa manuelnim sauhom.
#108
Posted 24 May 2016 - 19:24
#109
Posted 24 May 2016 - 19:35
Zato kazem, toplo je sad napolju, ne treba mu sauh pa te laze. Nabavi manuelni, lakse ces stelovati karb.
Sve sto radis mora da bude motor zagrejan, vruc.
#110
Posted 24 May 2016 - 19:38
Druga precizna metoda je sa izvadis cok iizmjeris koliko je iglica izbacena.
I nakon 5min voznje ponovo izmjeris, mora izaci barem 5mm.
Treca najbolja metoda je ista kao druga samo sto cok spojia direktno na aku i pratis pa izmjeris sta se desilo.
#111
Posted 25 May 2016 - 19:18
#112
Posted 25 May 2016 - 19:40
#113
Posted 04 June 2016 - 12:24
Edited by SpenserMKD, 04 June 2016 - 12:26.
#114
Posted 04 June 2016 - 12:57
Za ler odvrni 2 kruga, njega je lako korigovati po paljenju ako bude prevelik i obrnuto.
Sent from my C5503 using Tapatalk
#115
Posted 09 June 2016 - 08:58
Zna se okvirno za koji promer difuzora koja dizna , ali moras imati koju vecu i koju manju , naravno da zavisi i od tipa filtera da li je otvoreniji ili air box ...vecina karbova preko sarafa za smesu dozira extra gorivo direkno u difuzor prema lamelarnom ventilu iza sibera i na taj nacin obogacuje ili osiromasuje smesu...na drugu kalibrisanu rupicu se ubacuje extra gorivo od sauga ...nema pravila koliko odvrnuti ili zavrnuti saraf smese , to se radi po osecaju , iskustvu , na zagrejanom motoru dok se ne dobije stabilan ler gas , dobar odziv ...
Kad se nabode glavna dizna , poradi se na visini igle , zahteva malo strpljenja , ima o tome dosta napisano kako se radi i to je to ...
Ja sam skoro na Maticu izmontirao originalni Mikuni 16 mm i da pravo kazem iznenadjen sam koliko dobro radi na dizni 0.70 ..prefinjen po gradji , zavrsna obrada perfekna , lagan za stelovanje , savrsen ...cak mi se cini da je bolji od OEM 21 mm koji je do skora bio postavljen ...
#116
Posted 02 July 2016 - 19:51
Ja sam mu nasao leka xD izvucem u spric benzina iz rezervoara, razdvojim crevo sto ide iz rezervoara iza filtera sto ide u karb i tu istisnem spric, jedan, jedan i po i upali odma xD al me nervira to, hocu da ga namestim da radi kako treba, caletov apenac stoji celu zimu na zub upali, a ja ovaj moj moram na spric.. jel ima neko slican problem?
to sa špricem pomaze i kad ostane bez goriva
#117
Posted 02 July 2016 - 20:46
#118
Posted 02 July 2016 - 21:04
#119
Posted 02 July 2016 - 22:24
Zasto tesko pali, preostaje ti da vidis karb, podesenost serafa smjese lera, coka, bitno je da airbox nije razbusen jer se smanjuje podtlak, a igra ti i primarna kompresija.
#120
Posted 03 July 2016 - 00:27
Lauda, on 02 July 2016 - 20:46, said:
Pa nikad drugo ne verglam jer necu da mucim anlaser a ni akomulator, verglam do 3 4 sec ako nece da upali ostavim, i vatam špric isto i sa kurblanjem, ako nece ni tako isto špricem ubrizgam benzin i odma upali, da ne ubrizgam noga bi mi utrnula dok ne bi upalio, tako sam pre dok nisam poceo špric da koristim
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users