

#61
Posted 21 June 2014 - 18:55
#62
Posted 21 June 2014 - 19:00

Veceras cu pokusati opet skinuti kvacilo (prosli put nije islo) pa cu otvoriti prenos i vidjeti kakvo je stanje...
Послато са Xperia Mini уз помоћ Тапатока
#63
Posted 21 June 2014 - 19:15
Edited by bojan681, 21 June 2014 - 19:15.
#64
Posted 21 June 2014 - 19:18
Послато са Xperia Mini уз помоћ Тапатока
#65
Posted 21 June 2014 - 19:25


#66
Posted 28 June 2014 - 15:42
Evo usput sam odradio portmapu kit-a, pa ako neko moze da odradi analizu... Imaju dvije slike, ne znam koja bolje odgovara, jedna je skenirana normalno, dok je druga crno-bijela... Vrh slike je ujedno i vrh papira...


#67
Posted 29 June 2014 - 14:26


U par navrata sam davao i pun gas, i desi se nekad da na punom gasu na sekund prekine, pretpostavljam da mu tu nestaje goriva?
Kad pokusam sa filterom, onda mi trokira i ide skroz slabo, vjerovatno prevelika dizna.. A manje nemam... Ostaje mi jos da pokusam sa onim protocnijim Double Layer filterom pa cu vidjeti kakvo je stanje...
Mada bi ga radije ustelovao bez filtera, da navikavam pomalo komsije na buku

Edited by sinisa93, 29 June 2014 - 14:34.
#68
Posted 29 June 2014 - 23:18
#69
Posted 30 June 2014 - 10:37
vidi da podesiš glavnu diznu kako valja.,.. .i radiće ok
#70
Posted 30 June 2014 - 22:30
Edited by sinisa93, 30 June 2014 - 22:31.
#71
Posted 01 July 2014 - 09:28
Izbor auspuha i karburatora je ok...
#72
Posted 01 July 2014 - 21:19

Nego, kako bi bilo najlakse izvaditi osigurac bolcne iz klipa ako mu je otpao onaj vrh i ostao je samo kao C osigurac... Na drugoj strani je bio G i njega sam bez problema izvadio, a za ovaj drugi uopste nemam ideje.. Skidam ih zato sto bi uz iglicasti uzimao i neke ozbiljnije osigurace, tipa Malossi ili Polini... I koje je najbolje uzeti, G tip ili one sa dva vrha?
#73
Posted 04 July 2014 - 15:59
sinisa93, on 28 June 2014 - 15:42, said:


#74
Posted 11 July 2014 - 01:48

Danas konacno uspio da otvorim prenos, evo kako sam blokirao zvono..

U prenosu se cini sve uredno, svi lezajevi su dobri, ona podloska je na mjestu... Inace prenos je standardni, primar 13/52, sekundar 13/44... Provjerio sam sve mjere i prenos 100% odgovara sa onog Matrixa 100cc.. Koji je imao 25% duzi...

Imam jedan problem, koji vec duze pokusavam rijesiti al ne ide... Naime struje nemam nigdje nego na svjecici... Znaci farovi, pozicije, sirena, stopka, prednji zmigavci.. Nigdje nema napona... Postoji li mogucnost da je otisao samo namotaj za svjetla pa da zbog tog ne radi? Gledao sam na izlazima sa namotaja ima 5 zica.. Dvije su odvojene, a tri idu na onaj konektor... Zna li neko mozda sta je od tog za svjetla? Kad iskopcam taj konektor, i ostavim samo one dvije zice motor normalno pali i radi... A na tom konektoru na dvije zice imam napon, dok na trecoj nemam... Isto tako sam iskopcavao regler, i primijetio da ni do njega ni na jedan pin ne dolazi struja... Ne znam da li je to ok...

#75
Posted 12 July 2014 - 00:45
Za pocetak izbaceni su "nepotrebni" dijelovi, da mi kasnije nebi pravili probleme...

Paljenje pomjereno u Advanced 3mm...

I na kraju sam uspio da rijesim problem sa svjetlima i strujom... Problem je bio slab kontakt na konektoru kod namotaja, a kasnije i kod kontakata na sijalicama.. Uglavnom sve sam rijesio i postavio... Ostalo mi je jos da skontam kako rade farovi na Exactly-u, da li rade oba fara zajedno, ili je jedan za dugo a drugi za kratko, kao sto je na Matrixu bilo...

#76
Posted 25 July 2014 - 20:17
Isto tako trebao bi kupiti lezajeve za radilicu... Ostaje serijska... Sto se tice iglicastog ici ce ovaj:
http://www.malossist...14x13_66-3209B?
Na klipu nema mjesta za siri...
A za kuglicne imam dvije opcije:
SKF 6204 C3 2Z (metalni kavez, zatvoren sa obije strane, s tim da bi jednu stranu otvorio) - Made in Bulgaria
NTN 6204 C3 ZZ (metalni kavez) ali su oni Made in Japan,
Ovi NTN mi nekako djeluju sigurniji... Ali opet bi volio cuti strucno misljenje...
#77
Posted 25 July 2014 - 20:35
#78
Posted 25 July 2014 - 20:55
sinisa93, on 25 July 2014 - 20:17, said:
Isto tako trebao bi kupiti lezajeve za radilicu... Ostaje serijska... Sto se tice iglicastog ici ce ovaj:
http://www.malossist...14x13_66-3209B?
Na klipu nema mjesta za siri...
A za kuglicne imam dvije opcije:
SKF 6204 C3 2Z (metalni kavez, zatvoren sa obije strane, s tim da bi jednu stranu otvorio) - Made in Bulgaria
NTN 6204 C3 ZZ (metalni kavez) ali su oni Made in Japan,
Ovi NTN mi nekako djeluju sigurniji... Ali opet bi volio cuti strucno misljenje...
Lauda, on 25 July 2014 - 20:35, said:
#79
Posted 25 July 2014 - 21:08
Lauda, on 25 July 2014 - 20:35, said:
Sto se tice Sprinta.. Iskreno nisam ga ni vozio poslije toga... Pomjerio sam paljenje samo zato sto sam vec skidao magnet pa mi je bilo takoreci usput.. A sto se tice Matrixa, tu sam dobio onako malo bolji odziv na gas, osjeti se da brze dize obrtaje.. Ali ne sad nesto pretjerano bolje... Uglavnom ne kosta te nista da uradis, a ne gubis nista, pa zasto ne

#80
Posted 25 July 2014 - 22:01

3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users