Hajde malo da prodiskutujemo o poziciji na kojem je pickup. Iz ovog primera smo videli da CDI okida na pozitivni signal. Izbocina na magnetu se nalazi od 72* pa do 12* pre gmt. Ako standardni cdi okida na 12* kada je signal na kraju negativne poluperiode, ovaj okida na 42* sto je sredina izbocine i kraj prve pozitivne poluperiode. Upravo ovo nam omogucava da bez pomeranja fizicke pickup pozicije ostvarimo veci ADVANCE pri programiranju cdi-a.
Posto sam se uverio da je sa prvim cipom sve bilo ok, pozabavio sam se filtraciji pickup signala da bih ga prilagodio svom skuteru. Ulaz na cipu registruje samo signale napona vece od 1.8V i to je sa razlogom da bi se izbegni sumovi i smetnje. To je i bio problem jer pickup na mom skuteru ne proizvodi veci napon od 2.3V pa koristeci standardnu semu pri izradi cdi-a nisam dobio nista. Skuter je palio i radio na leru pa do 2000rpm, a dodavanjem gasa i povecanjem broja obrtaja nesto se desavalo i motor je gubio varnicu na vise od 2000rpm. Zapravo, program, za male obrtaje do 2000rpm, ne menja predpaljenje vec ga zakuca na odredjeni stepen pre gmt. E sad, kako meni pickup nije davao vise od 2.3V sto posle diode i par otpornika padne na manje od 1.8V na ulazu u cip, eto ga trokiranje na vise od 2000rpm.
Resio sam kolo i sada CDI radi kako treba.
Potrebna mi je kriva paljenja od CDI-a za Apriliju SR50. Posto taj cdi koristim kao standardni, a on mi za sada radi malo bolje od ovog programabilnog zeleo bih da znam njegovu krivu paljenja. Ubacio bih u program te podatke i u praksi uporedio jedan i drugi.
Kao sto sam i mislio ako uspem da sprovedem u delo da ovaj programabilni cdi radi i kao taj od SR-ke, sve ostalo je samo igranje i varijabilni CDI za chinarelli vise nece biti problem.

Smatram da nema potrebe za boljim paljenjem, bobinom, namotajima itd. Sto se tice nekog osnovnog tuninga varnica je varnica samo je bitno u kom trenutku se javlja. Naravno ko hoce na trke i tako to neka nabavi namotaje koje daju napon od 1000V i vise pa ce samim tim i varnica da mu bude jaca.