Posted 28 January 2015 - 00:46
vidi SF3 ima DC tip paljenja.. to znači da se CDI napaja sa akumulatora +12V i da uz pomoć signala sa pick-upa dobija impuls za okidanje.. dakle što se implementacije SF3 tiče treba ti ceo taj komplet namotaji, magnet, cdi i najverovatnije bobina...
za TSDI nisam siguran jer se nikada nisam susretao sa tim konceptom, ako je injection onda može biti zakomplikovan preko ECU uređaja, i moguće je vrlo da ni nema CDI:...
nije baš jednostavno to što si osmislio, alli ovako napamet bez slika i šeme, moj predlog je da ukoliko želiš da testiraš, prebaciš ceo komplet... moraćeš najverovatnije ispratiti i u instalaciji kako ide vod do kontakt brave, šta ona prekida.. gde je deo instalacije od ECU-a do bobine itd....
možda bi za probu najjednostavnije bilo da fabričku instalaciju i ne diraš već da samo povežeš taj DC CDI sa SF3 na akumulator, vežeš masu, bobinu i namotaje i probaš..--. gašenje ćeš rešiti tako što ćeš skinuti žicu sa +12V klemne akumulatora...
eto... ako ti nešto nije jasno, daj što više slika... daj sve skiciraj kako si umislio, ne očekuj da sad mi sve znamo napamet...