Jump to content


Baotian SR replica



164 replies to this topic

#1 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 08 September 2014 - 15:19

Pozdrav momci,evo moj skuter,kupio sam ga nov ove godine,vrlo zadovoljan od njega,za pocetak povaden zadnji branik i napravljen dzrac za registarska tablica.Motor sa fabricke blokade je isao ramno 55.Kad sam skino blokade motor je imao maksimalna krajna brzina od 75 km/h na 9500 rpm i trebalo mu je dosta vreme da ih nabere.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#2 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 08 September 2014 - 17:08

Lijep skuter. :welcome1:

#3 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 08 September 2014 - 17:10

A majko jesu ga iskopirali...Moze li vise dojmova kako se skuter pokazao u voznji,kakav je po kvaliteti dijelova?
Razmisljam da bi kupnja ovakvog slutera i ubacivanje piaggio bloka bila dobra kombinacija.

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#4 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 08 September 2014 - 18:12

Ja sam prezadovoljan od njega,za te pare nema boljeg kineza kod nas da se kupi,kocnice su jako dobre,gume na suvo su ok ali na kisa moze samo drift da pravis :welcome1:,Amortizacija je odlicna,malo mekana napred ali to se da sredit sa promenu ulja.Momentalna potrosnja je oko 3.3 do 3.5 litra na 100km i to se vozi celo vreme pun gas( 7500-8500 rpm).

Motor ima giannelli extra carbon sa yamaha aerox,sa ovim auspuhom sam dobio dosta na ubrzanje i krajna se povecala.

Posted Image

Posted Image

Auspuh je pofarban u mat crna 500+ celzijusa

Posted Image

Sledno je bilo da se prenos malo podesi,Pao je koso vario sa 3.5gr rolnice,beli centralni i zelene opruge kvacila malossi,kvacilo je dodatno olaksano jer motor nije imao dobar start.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Mada mi i ova bela centralna meka,kajs upadne u zadnju kaisnicu na start cak i sa 3.5gr rolne,planirm da uzmem malossi zut centralni i malo teze rolnice,imam one fabricke 4gr imam malossi 4.7gr i koso 5.gr pa to moze da se iskombinira za najbolji start i krajna brzina.

Evo krajna brzina merena sa gps,ovo na sat pokaze 80/82 km/h

Posted Image

#5 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 08 September 2014 - 20:10

Evo varia kao sto je Misa nabavio (R100mm).

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 08 September 2014 - 21:38

Super si doveo fabriku u najbolje eksploatisanu krajnju.. Hteo sam se nadovezati samo za krajnju da je sada vec svima jasno da sa kina prenosom nema dalje i da je sve preko toga laz i lupetanje...

Sto se tice variomata evo kineski.racing variomat sto je Misa nabavio, jes da nije Koso ali nije ni bitno..

Sve u svemu svaka cast, ovo je dobar pocetak, i moze sada nastavak polako.. nikad dosta tuninga

Sinclair research 1981 ©

#7 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 08 September 2014 - 21:50

Sledno na spisak mi je da malo naturpijam ovaj stock cilindar jer fali mu snage preko 8.000 rpm.Ovaj giannelli je dobar do nekih 9500 posle mu opadne snaga vrlo brzo,kod mene nemoze preko 8.800 sa sadasni setap,Isto tako nabavio sam i 47mm PRC kit koj planiram da lepo obradim sve kanale,mozda i njega malo izduv podignem ali to ostaje kao rezerva jer sadasnja postava vrlo dobro vrsi svoj poso.Vidim da Mario je radio pm analize na onaj durable kit,treba da uradim portmap za ovaj moj pa da sporedim rezultate.

Posted Image

#8 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 08 September 2014 - 22:59

Odlicno slozena serijala :welcome1: Ali pod hitno se resi tog PRC kvacila i nabavi 107mm mina komplet...kvari ti sad i start i razvrtavanje...mozda ce bela malossi u kombinaciji sa novim kvacilom biti sasvim ok...

#9 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 08 September 2014 - 23:42

Start je bolji nego sto bio pred to,inace u plan mi je kvacilo i zvono 105 ili 107.Od kad sam sredio kvacilo (olesnio i stavio najtvrde orpuge) sada hvata negde na 6.000 rpm 6500 na pun gas jer proklizava malo,start je ok 5 sec do 50 km/h bas sam merio sa onim ugradzenim meracom na tabli.

#10 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 09 September 2014 - 00:27

Čitajući tvoje postove rekao bih da se baš lepo školski ušao u materiju i razumeš šta treba uraditi kako bi se iz motora izvukla prava snaga...
Skuter vrlo lepo izgleda, samim tip što je kopija jednog od najlepših skutera Sr-ke, i uz tvoje korake tuninga lepo će i da ide...tu smo za svu pomoć!

i da, ne stavljaj pretvrde oprugice na kvačilu jer će kvačilo kliziti pri startu a nemaš potrebe za visokim startom jer taj Gianeli počinje da rezonira već sa nižih obrtaja...Istina, fabričko kvačilo je teško kao tuč pa mu treba vremena da se razvrti...

#11 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 September 2014 - 00:33

Odlicna kopija i prelijepo izgleda, a vidi se da poznajes materiju dovoljno da napravis da to bude super. Samo polako i ima da leti! :)

Edited by Lauda, 09 September 2014 - 00:33.


#12 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 09 September 2014 - 00:50

Za reper uzmem aprilia sr50 2014 godine od mog drugara,on se uhvati za glavu kad je probao kako ide skuter koj sam platio 900e a on za apriliu roknuo 2400e.

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 09 September 2014 - 10:00

dobro de , osim izgleda koji je vrlo sličan , aprili-ja i kinez se značajno razlikuju... sad nije to ni polemika, lepo je kad dobiješ rezultate koji su dobro osmišljeni i sa malo para izvedeni.. to je rezultat sa kojim možeš da se ponosiš..

nemojmo samo ulaziti u polemiku italijan vs kinez ponovo, poginuću ako budem morao opet da gasim vatru.... :)

#14 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 09 September 2014 - 14:30

Al nema svemirsku tablu ko factory :)

Odličan je motor, još te naljepnice, san snova.
Piaggio blok se baš nebi mogao ubaciti pošto su nosači gore ko i ostalim mina/kina naravno, tako da bi tu bilo previše posla.

Ubaci taj prc kit, pa nabaci video koji kako ide, također i sa sadašnjim setupom ;)

#15 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 09 September 2014 - 17:40

Ostaje standard termo grupa za sada,mozda negde posle novu godinu samo da malo naturpijam std termo grupu da bi malo bolje isao na krajnoj brzini,inace ovaj PRC kit ostaje da se dobro uradi jer kanali su loso izlijeni.

#16 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 September 2014 - 01:14

E jesu je iskopirali, cak i nalepnice. Da neznam da je kinez ladno bi se zakleo da sam video SRku factory. Samo napred, ima ovde sta da se nauci, jer su clanovi dobro potkovani teorijom a i praksom, samo prati i primeni vec stecena znanja i iskustva i imaces odlican skuter.

#17 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 10 September 2014 - 01:23

Pratim ja dosta vreme ovaj forum,Mario pratio sam i po tomos forumima covjek je bog i batina sa tjuning ali onaj pravi skolski :D

#18 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 10 September 2014 - 10:11

haha.. e onda školski za sledeći tuning potez moraš ili turpijati cilindar, ili menjati prenos na kinezu , sve jedno primarni ili sekundarni...

http://forum.pyrothe...p__860#entry860

#19 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 10 September 2014 - 12:33

Prvo ide turpijanje cilindra samo da najdem neke dobre mere,vidim u onu temu Sprint Hawk od CheeseE da ste radili porting na stock termo grupu ali nema slike i podatke,ako imate neko dobru proverenu port mapu moze slobodno da ovde postavite.A za produzenje prenosa malo ce da saceka :D

#20 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 10 September 2014 - 12:50

ovde možeš mnogo toga videti, imaš i stock imaš i tuning-a

http://forum.pyrothe...lindri-clanova/





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users