Nisam stigao odraditi update od jučer, dakle situacija je sljedeća:
mašina je završila na stolu jer sam imao peh sa plavim injektorom, stradao je teflon nakon duuuge uzbrdice i puta, i odlučio sam da je vrijeme za inspekciju nakon 23000km.
Skinuo sam i cilindar i iznenadio se, unutra je sve bilo kristalno čisto, blokovi, radilica, cilindar je imao još vidljivih tragova od honanja. Ležaji nisu imali lufta, a karike su imale zazor 0.35 i 0.3. Nigdje ni crtice risa.
Stavljen je novi piaggio klip sa karikama i igličastim, nove brtve. Plavi injektor je zamjenjen ispravnim jer mi je pukao nov teflon, ali idući put ako bude trebalo riješiti ću. Stavio sam i drugi kompresor sa 8000km manje za svaki slučaj, novo crijevo kompresora i tako ostale sitnice. Treba napomenuti da motor ima i novu pumpu goriva, za nju sam istresao kesu, ali barem sam miran dug period, ja se nadam.
Na njemu je auspuh SC08.
Već sam prešao oko 100km i osjetim da je malo jači motor, ali mučila me jedna stvar. Prije dok je bio hladan je počupao iz mrtvih okretaja, i kada se ugrije onda malo oslabi. A sada još jače počupa i kasnije malo bolje ide nego prije. Uglavnom ja sam zadovoljan što se ganjam na serijali, a ne skrećem na benzisku nakon vožnje hehe.
I sad jedan zanimljiv dio, razlika u snazi između hladnog i toplog motora je jako velika, toliko velika da sumnjam u nešto drugo osim normalnog faktora koji utječe na pad snage. I malo tamo malo vamo, i eto nas do informacija da ECU ubrzigava gorivo u trajanju od 1.6 ms dok je motor hladan, a kada postigne radnu temperaturu onda ubrizgava gorivo u trajanju od 1.4 ms. (čok, lakši start, mora bit tako).
I eto odlučio sam zloupotrijebiti tu vrijednost od 1.6 ms i napravio da u cilindar stiže veća količina goriva. Rezultat? Motor totalno jebe, jači start, kroz ubrzanje on samo ide ide i umjesto da posustane na 75 po satu on ide do 85, a krajnju ne ispitujem još, ali dođe do 95 po satu na ravnom, uzmimo u obzir da sat laze za 10. E sad, kad sam mu dao više goriva, idem probati i više zraka jer ponekad malo zatrokira ako se mrlja po gasu u leru, skinem filter a on još startniji (kad sam skinuo filter u normalnim okolnostima, nije se nista desilo).
I dobro, ja sav sretan nemogu se izdovoljiti, i imam osjećaj ko da finije radi na srednjem režimu. I krene padati kiša, vratim na tvorničku vrijednost, kad ono ko da vozim krepan motor, dobro nije bas tako ide on fino, ali 0.2 ms mi natežu velik osmjeh na lice. E sad, u pitanje dolazi i potrošnja, bila je 2.6L, a vidjeti ćemo sada kad je sve osvježeno.
I moram probati ovo sa ZX-om, biti će još malo bolje siguran sam.
Ima još jedna stvar, možda ovim postupkom skraćujem vijek svijećicama, ako da, onda ću skroz eliminirati taj mod u kojem je prisutna veća isporuka goriva, možda onda produžim vijek svijećicama jer će uvijek dobivati manje goriva hehe
Slušam kritike, jesam otkrio toplu vodu ili ćemo se na malo drukčiji način voziti?
Edited by dajteh, 10 September 2014 - 21:03.