Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#1 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 September 2014 - 21:25

Evo da i ja predstavim svog najdražeg ljubimca, Runner Purejet. Malo troši, a dobro ide. Moram ga osvježiti malo jer će uskoro navršiti 12 godina, ali je i dalje ko nov. Vidi se da nema traga Kini u tadašnje doba. Ima 23 000km. Tuning ne planiram, jedino izmjenu karika i klipa sa ležajem ako je potrebno, gumice zamjeniti i crijeva, i to bi bilo to. Jedino šta imam je multivar i moram se odlučiti koji auspuh da ostavim na njemu, ZX ili SC08, zato što su oba jači od ovog orginala koji mi je jedino jako lijep :)

Odradio sam sljedeće stvari na njemu: nove gume, veliki vizir, bočna nogara, reparirane prednje vile, deklo od derbija gp1 racing, kofer, ručke, utezi volana i xenon što se tiče optike. A u mašinu multivar i eto, jedan od auspuha. Svi šarafi su orginal, a nijedna kopča nije pukla. Jedino bi sic trebalo uskoro presvući.

#2 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 08 September 2014 - 22:14

Super izgleda, lepo ocuvan. Mislim, ako je sve na standardu, da ce sc08 raditi odlicno.

#3 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 08 September 2014 - 22:59

Super ocuvan,sc08 je odlican auspuh za ovaj motor.

#4 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 08 September 2014 - 23:33

Vidi se da je mažen i pažen :) Svaka čast za motor, stvarno super izgleda.

#5 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 08 September 2014 - 23:37

Oooo pa ovo je kao iz fabrike...svaka čast na održavanju. Lepo je videti ovako lepo očuvan primerak!
U SC08 se jedan naš član kune, tako da će ti on preneti mišljenja uskoro...ZX bi trebao biti nešto jači od SC08 na karburator verziji...

#6 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 09 September 2014 - 00:06

Svaka cast na ocuvanosti :) Salon stanje ;)

#7 Denny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 338 posts
  • MestoRijeka
  • VozimRunner,Aerox

Posted 09 September 2014 - 00:21

uuuuf! Da mi je jedan set plastika! *-*
Sretno! :)

#8 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 September 2014 - 00:38

Runner je inace moj favorit, a ti si ga ocuvao ekstra. Svidja mi se boja, jedino sto meni licno taj kofer malo kvari izgled ali svako ima drugacije ukuse. :)
Za 12 godina i 23 hiljade kilometara stanje je perfektno, svaka cast!

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 09 September 2014 - 10:18

lep - očuvan zaista

#10 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 September 2014 - 10:26

Heh, pošto sam se prepoznao u prozivci u vezi SC08.. ja sam dajteh-u već objasnio sve mane i vrline tog auspuha do u detalje, tako da nemoram ponovo. Sve je stvar ukusa i afiniteta, i naravno svrhe upotrebe skutera. Za svakodnevnicu po gradu SC je neprikosnoven, jer sa stock termogrupom LC zavrti i 10.000rpm a za još koji obrtaj preko, ukoliko baš treba, bolji je ZX, ali je slabiji na startu. Pa ko šta voli.... Ako je u pitanju PJet, tu je tek SC dominantan. Što bi ga ja sad vozio na Malossi sportu 70 a ganc nov ZX-R visi o klinu.

Edited by goggyso, 09 September 2014 - 10:27.


#11 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 09 September 2014 - 12:22

Juu kako je ocuvan,isto kao da je sada iz fabrike izisao. :)

#12 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 September 2014 - 01:20

Da, zaboravih da pohvalim stanje runera a i boja mi se svidja, lezi mu ta mat crna, sa njom deluje bas mocno.

#13 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 September 2014 - 02:22

Evo da pitam ovdje pošto ne mogu otvoriti temu još.

Koji je pravilan način kod izmjene i stavljanja novog ovog teflonskog prstena? Ima li kakva alternativa, gdje ima takvog teflona? Pretpostavljam da nema alternative, ali moram naći alternativu za pravilnu zamjenu orginalnog teflona.

Posted Image

Pitam jer sam danas bacio 10€ samo tako. Znači problem je navući teflon do njegovog mjesta, iako sam to uspio u knap bez suvislog rastezanja, teflonski ring je prevelik kada dodje na svoje mjesto i kada hocu staviti u glavu komplet raspršivač, glava ga hoće svući prema lijevo na slici i precvikati jer nije na svom mjestu kao na slici.
Probao sam i hladiti sa plinom, a glavu grijati, bolje jest, ali nema šanse da sjedne kako spada, jednostavno se previše raširi i zbogom.


Ovo je slika tvorničkog alata, wtf? http://www.apriliafo...63&d=1306222757

Edited by dajteh, 10 September 2014 - 03:00.


#14 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 September 2014 - 02:56

Evo ga, našo sam sve: http://manuals.wotmeworry.org.uk/Apr...20seal%20H.wmv

Bio sam na dobrom putu i palo mi je na pamet da ga stisnem sa svih strana, ali jebiga.

Valjda će nekom drugom pomoći. Pozz

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 10 September 2014 - 10:06

View Postdajteh, on 10 September 2014 - 02:22, said:

Evo da pitam ovdje pošto ne mogu otvoriti temu još.

Koji je pravilan način kod izmjene i stavljanja novog ovog teflonskog prstena? Ima li kakva alternativa, gdje ima takvog teflona? Pretpostavljam da nema alternative, ali moram naći alternativu za pravilnu zamjenu orginalnog teflona.

Posted Image

Pitam jer sam danas bacio 10€ samo tako. Znači problem je navući teflon do njegovog mjesta, iako sam to uspio u knap bez suvislog rastezanja, teflonski ring je prevelik kada dodje na svoje mjesto i kada hocu staviti u glavu komplet raspršivač, glava ga hoće svući prema lijevo na slici i precvikati jer nije na svom mjestu kao na slici.
Probao sam i hladiti sa plinom, a glavu grijati, bolje jest, ali nema šanse da sjedne kako spada, jednostavno se previše raširi i zbogom.


Ovo je slika tvorničkog alata, wtf? http://www.apriliafo...63&d=1306222757

koju temu ne možeš otvoriti ?

#16 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 September 2014 - 12:07

Tunin razna pitanja i odgovori. Nije mi dozvolilo par puta pa sam odustao. Taman kad trebam stisnuti Post onda se javi greska da nemam mogucnost jos.

#17 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 10 September 2014 - 12:55

ovo bi trebalo da funkcioniše izuzev gde stoji katanac te su zaključane

http://forum.pyrothe...nja-i-odgovori/

#18 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 September 2014 - 14:36

View Postdajteh, on 10 September 2014 - 02:56, said:

Evo ga, našo sam sve: http://manuals.wotmeworry.org.uk/Apr...20seal%20H.wmv

Bio sam na dobrom putu i palo mi je na pamet da ga stisnem sa svih strana, ali jebiga.

Valjda će nekom drugom pomoći. Pozz
Svaka čast za video, ja nisam ni pokušao tražiti ali će mi svakako dobro doći, zlu ne trebalo.

#19 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 September 2014 - 16:04

Evo radi sada, hvala!

Edited by dajteh, 10 September 2014 - 16:51.


#20 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 September 2014 - 20:46

Nisam stigao odraditi update od jučer, dakle situacija je sljedeća:

mašina je završila na stolu jer sam imao peh sa plavim injektorom, stradao je teflon nakon duuuge uzbrdice i puta, i odlučio sam da je vrijeme za inspekciju nakon 23000km.
Skinuo sam i cilindar i iznenadio se, unutra je sve bilo kristalno čisto, blokovi, radilica, cilindar je imao još vidljivih tragova od honanja. Ležaji nisu imali lufta, a karike su imale zazor 0.35 i 0.3. Nigdje ni crtice risa.

Stavljen je novi piaggio klip sa karikama i igličastim, nove brtve. Plavi injektor je zamjenjen ispravnim jer mi je pukao nov teflon, ali idući put ako bude trebalo riješiti ću. Stavio sam i drugi kompresor sa 8000km manje za svaki slučaj, novo crijevo kompresora i tako ostale sitnice. Treba napomenuti da motor ima i novu pumpu goriva, za nju sam istresao kesu, ali barem sam miran dug period, ja se nadam.
Na njemu je auspuh SC08.

Već sam prešao oko 100km i osjetim da je malo jači motor, ali mučila me jedna stvar. Prije dok je bio hladan je počupao iz mrtvih okretaja, i kada se ugrije onda malo oslabi. A sada još jače počupa i kasnije malo bolje ide nego prije. Uglavnom ja sam zadovoljan što se ganjam na serijali, a ne skrećem na benzisku nakon vožnje hehe.



I sad jedan zanimljiv dio, razlika u snazi između hladnog i toplog motora je jako velika, toliko velika da sumnjam u nešto drugo osim normalnog faktora koji utječe na pad snage. I malo tamo malo vamo, i eto nas do informacija da ECU ubrzigava gorivo u trajanju od 1.6 ms dok je motor hladan, a kada postigne radnu temperaturu onda ubrizgava gorivo u trajanju od 1.4 ms. (čok, lakši start, mora bit tako).
I eto odlučio sam zloupotrijebiti tu vrijednost od 1.6 ms i napravio da u cilindar stiže veća količina goriva. Rezultat? Motor totalno jebe, jači start, kroz ubrzanje on samo ide ide i umjesto da posustane na 75 po satu on ide do 85, a krajnju ne ispitujem još, ali dođe do 95 po satu na ravnom, uzmimo u obzir da sat laze za 10. E sad, kad sam mu dao više goriva, idem probati i više zraka jer ponekad malo zatrokira ako se mrlja po gasu u leru, skinem filter a on još startniji (kad sam skinuo filter u normalnim okolnostima, nije se nista desilo).
I dobro, ja sav sretan nemogu se izdovoljiti, i imam osjećaj ko da finije radi na srednjem režimu. I krene padati kiša, vratim na tvorničku vrijednost, kad ono ko da vozim krepan motor, dobro nije bas tako ide on fino, ali 0.2 ms mi natežu velik osmjeh na lice. E sad, u pitanje dolazi i potrošnja, bila je 2.6L, a vidjeti ćemo sada kad je sve osvježeno.
I moram probati ovo sa ZX-om, biti će još malo bolje siguran sam.


Ima još jedna stvar, možda ovim postupkom skraćujem vijek svijećicama, ako da, onda ću skroz eliminirati taj mod u kojem je prisutna veća isporuka goriva, možda onda produžim vijek svijećicama jer će uvijek dobivati manje goriva hehe


Slušam kritike, jesam otkrio toplu vodu ili ćemo se na malo drukčiji način voziti? :)

Edited by dajteh, 10 September 2014 - 21:03.






8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users