Gilera Runner 70 Purejet
#1
Posted 08 September 2014 - 21:25
Odradio sam sljedeće stvari na njemu: nove gume, veliki vizir, bočna nogara, reparirane prednje vile, deklo od derbija gp1 racing, kofer, ručke, utezi volana i xenon što se tiče optike. A u mašinu multivar i eto, jedan od auspuha. Svi šarafi su orginal, a nijedna kopča nije pukla. Jedino bi sic trebalo uskoro presvući.
#2
Posted 08 September 2014 - 22:14
#3
Posted 08 September 2014 - 22:59
#4
Posted 08 September 2014 - 23:33
#5
Posted 08 September 2014 - 23:37
U SC08 se jedan naš član kune, tako da će ti on preneti mišljenja uskoro...ZX bi trebao biti nešto jači od SC08 na karburator verziji...
#6
Posted 09 September 2014 - 00:06
#7
Posted 09 September 2014 - 00:21
Sretno!
#8
Posted 09 September 2014 - 00:38
Za 12 godina i 23 hiljade kilometara stanje je perfektno, svaka cast!
#9
Posted 09 September 2014 - 10:18
#10
Posted 09 September 2014 - 10:26
Edited by goggyso, 09 September 2014 - 10:27.
#11
Posted 09 September 2014 - 12:22
#12
Posted 10 September 2014 - 01:20
#13
Posted 10 September 2014 - 02:22
Koji je pravilan način kod izmjene i stavljanja novog ovog teflonskog prstena? Ima li kakva alternativa, gdje ima takvog teflona? Pretpostavljam da nema alternative, ali moram naći alternativu za pravilnu zamjenu orginalnog teflona.
Pitam jer sam danas bacio 10€ samo tako. Znači problem je navući teflon do njegovog mjesta, iako sam to uspio u knap bez suvislog rastezanja, teflonski ring je prevelik kada dodje na svoje mjesto i kada hocu staviti u glavu komplet raspršivač, glava ga hoće svući prema lijevo na slici i precvikati jer nije na svom mjestu kao na slici.
Probao sam i hladiti sa plinom, a glavu grijati, bolje jest, ali nema šanse da sjedne kako spada, jednostavno se previše raširi i zbogom.
Ovo je slika tvorničkog alata, wtf? http://www.apriliafo...63&d=1306222757
Edited by dajteh, 10 September 2014 - 03:00.
#14
Posted 10 September 2014 - 02:56
Bio sam na dobrom putu i palo mi je na pamet da ga stisnem sa svih strana, ali jebiga.
Valjda će nekom drugom pomoći. Pozz
#15
Posted 10 September 2014 - 10:06
dajteh, on 10 September 2014 - 02:22, said:
Koji je pravilan način kod izmjene i stavljanja novog ovog teflonskog prstena? Ima li kakva alternativa, gdje ima takvog teflona? Pretpostavljam da nema alternative, ali moram naći alternativu za pravilnu zamjenu orginalnog teflona.
Pitam jer sam danas bacio 10€ samo tako. Znači problem je navući teflon do njegovog mjesta, iako sam to uspio u knap bez suvislog rastezanja, teflonski ring je prevelik kada dodje na svoje mjesto i kada hocu staviti u glavu komplet raspršivač, glava ga hoće svući prema lijevo na slici i precvikati jer nije na svom mjestu kao na slici.
Probao sam i hladiti sa plinom, a glavu grijati, bolje jest, ali nema šanse da sjedne kako spada, jednostavno se previše raširi i zbogom.
Ovo je slika tvorničkog alata, wtf? http://www.apriliafo...63&d=1306222757
koju temu ne možeš otvoriti ?
#16
Posted 10 September 2014 - 12:07
#17
Posted 10 September 2014 - 12:55
http://forum.pyrothe...nja-i-odgovori/
#18
Posted 10 September 2014 - 14:36
dajteh, on 10 September 2014 - 02:56, said:
Bio sam na dobrom putu i palo mi je na pamet da ga stisnem sa svih strana, ali jebiga.
Valjda će nekom drugom pomoći. Pozz
#19
Posted 10 September 2014 - 16:04
Edited by dajteh, 10 September 2014 - 16:51.
#20
Posted 10 September 2014 - 20:46
mašina je završila na stolu jer sam imao peh sa plavim injektorom, stradao je teflon nakon duuuge uzbrdice i puta, i odlučio sam da je vrijeme za inspekciju nakon 23000km.
Skinuo sam i cilindar i iznenadio se, unutra je sve bilo kristalno čisto, blokovi, radilica, cilindar je imao još vidljivih tragova od honanja. Ležaji nisu imali lufta, a karike su imale zazor 0.35 i 0.3. Nigdje ni crtice risa.
Stavljen je novi piaggio klip sa karikama i igličastim, nove brtve. Plavi injektor je zamjenjen ispravnim jer mi je pukao nov teflon, ali idući put ako bude trebalo riješiti ću. Stavio sam i drugi kompresor sa 8000km manje za svaki slučaj, novo crijevo kompresora i tako ostale sitnice. Treba napomenuti da motor ima i novu pumpu goriva, za nju sam istresao kesu, ali barem sam miran dug period, ja se nadam.
Na njemu je auspuh SC08.
Već sam prešao oko 100km i osjetim da je malo jači motor, ali mučila me jedna stvar. Prije dok je bio hladan je počupao iz mrtvih okretaja, i kada se ugrije onda malo oslabi. A sada još jače počupa i kasnije malo bolje ide nego prije. Uglavnom ja sam zadovoljan što se ganjam na serijali, a ne skrećem na benzisku nakon vožnje hehe.
I sad jedan zanimljiv dio, razlika u snazi između hladnog i toplog motora je jako velika, toliko velika da sumnjam u nešto drugo osim normalnog faktora koji utječe na pad snage. I malo tamo malo vamo, i eto nas do informacija da ECU ubrzigava gorivo u trajanju od 1.6 ms dok je motor hladan, a kada postigne radnu temperaturu onda ubrizgava gorivo u trajanju od 1.4 ms. (čok, lakši start, mora bit tako).
I eto odlučio sam zloupotrijebiti tu vrijednost od 1.6 ms i napravio da u cilindar stiže veća količina goriva. Rezultat? Motor totalno jebe, jači start, kroz ubrzanje on samo ide ide i umjesto da posustane na 75 po satu on ide do 85, a krajnju ne ispitujem još, ali dođe do 95 po satu na ravnom, uzmimo u obzir da sat laze za 10. E sad, kad sam mu dao više goriva, idem probati i više zraka jer ponekad malo zatrokira ako se mrlja po gasu u leru, skinem filter a on još startniji (kad sam skinuo filter u normalnim okolnostima, nije se nista desilo).
I dobro, ja sav sretan nemogu se izdovoljiti, i imam osjećaj ko da finije radi na srednjem režimu. I krene padati kiša, vratim na tvorničku vrijednost, kad ono ko da vozim krepan motor, dobro nije bas tako ide on fino, ali 0.2 ms mi natežu velik osmjeh na lice. E sad, u pitanje dolazi i potrošnja, bila je 2.6L, a vidjeti ćemo sada kad je sve osvježeno.
I moram probati ovo sa ZX-om, biti će još malo bolje siguran sam.
Ima još jedna stvar, možda ovim postupkom skraćujem vijek svijećicama, ako da, onda ću skroz eliminirati taj mod u kojem je prisutna veća isporuka goriva, možda onda produžim vijek svijećicama jer će uvijek dobivati manje goriva hehe
Slušam kritike, jesam otkrio toplu vodu ili ćemo se na malo drukčiji način voziti?
Edited by dajteh, 10 September 2014 - 21:03.
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users