Gilera Runner 70 Purejet
#201
Posted 06 February 2015 - 03:25
#202
Posted 07 February 2015 - 00:05
Kontakt i ajmo, par puta je okrenuo i upalio, ali se ubrzo ugasio jer je sistem zraka bio prazan, uspio je nadrukati 1.5bar. Zatim iz druge je odmah sastavio i stvar zavrsena. Da imam daljinski palio bi eto iz druge maksimalno i to bez coka, a sve se ohladilo i prilicno steglo.
Nikako nisam odusevljen runnerovim sjenilom, nije to pravi snop, dok recimo novi runner ima savrsena svjetla. Jedino sta je dobro i tu sam jako zadovoljan, da nema vise situacija "joj nisam te vidio", xenon me pravovremeno obiljezava i za vrijeme najveceg sunca.
Edited by dajteh, 07 February 2015 - 00:07.
#203
Posted 07 February 2015 - 11:05
#204
Posted 07 February 2015 - 11:16
#205
Posted 07 February 2015 - 13:09
#206
Posted 07 February 2015 - 16:31
#208
Posted 07 February 2015 - 16:42
#209
Posted 07 February 2015 - 16:50
#210
Posted 07 February 2015 - 17:06
AcaPostar, on 07 February 2015 - 16:34, said:
dajteh, on 07 February 2015 - 16:42, said:
#211
Posted 07 February 2015 - 17:19
#212
Posted 07 February 2015 - 17:21
Za aute je druga prica, moraju imati pranje farova ako imaju xenon, motori to nemaju tako da mislim da cu biti iznimka.
Inace ovo je najniza temperatura boje xenona, ispod toga je neka zuto zelena odvratna. U prvom redu gledam na sebe i svoju sigurnost, jer desilo mi se nekoliko puta da te vozac u autu gleda u oci, i presjece ti put na prilaznoj cesti, barem 2x sam kocio naglo i za dlaku izbjegao sudar, a 1x je bio sudar. Svi kazu, nisam te vidio, a za vrijeme sudara sam dolazio sa 40km/h, i sve se kriticne situacije odvijale po danu. Od kad imam xenon jednostavno cu reci da je to proslost
Znaci nema vise fenomena da netko s autom stane na krizanju, pogleda, i onda krene.
Gogy, 4300k je najbolje, ispod toga se neces usreciti. U mrklom mraku je perfektan, ne treba ti dugo, a znakove vidis sa kilometra.
Edited by dajteh, 07 February 2015 - 17:23.
#213
Posted 07 February 2015 - 17:26
#214
Posted 07 February 2015 - 17:34
kaj se tiče xenona,sva vozila koja ih tvornički nemaju ugrađena nesmiju ih ni imat..
osim pranja farova obavezne su i leće koje usmjeravaju snop svijetlosti,inače ga obični far raspršuje svud okolo i smeta vozaču koji dolazi u sustret..bez obzira na toplinu boje, smeta.
policajac možda nebude skužil, ali zato na tehničkom padaš momentalno.
#215
Posted 07 February 2015 - 17:43
#216
Posted 07 February 2015 - 17:47
#217
Posted 07 February 2015 - 18:18
goggyso, on 07 February 2015 - 17:43, said:
ne pricam o tome kak se moze zaobic sustav i odigrat tehnicki,nego da zbog rasprsenog snopa smetaju drugim vozacima u prometu i osobno dok mi po noci nalete s tim xenonima,popizdim i kunem im sve po spisku..zasljepi me i bode za oci.
da ne pricam ako pada kisa,onda je ko kec na desetku.
#218
Posted 07 February 2015 - 18:59
steeef, on 07 February 2015 - 18:18, said:
da ne pricam ako pada kisa,onda je ko kec na desetku.
Eto vidis da ne smeta toliko na skuteru, sigurno je da 50% manje smeta od auta, a po kisi se motor ne vozi
#219
Posted 08 February 2015 - 19:21
Lijevo je ovaj trenutni polini sto ceka ugradnju:
Na desnoj slici je karb vezija tog polini kita, i vidi se kako pusta na spoju sa blokom, zato sam pitao je li itko imao problema sa tankom aluminijskom brtvom izmedju cilindra i bloka. Prvo sam stavio bez diht mase i pustalo je vodu, kasnije sam namazao diht masom izmedju bloka i alu brtve (izmedju alu brtve i cilindra nisam), i opet je curilo, ali manje. Poslje toga sam stavio kartonsku brtvu bez icega i bilo je super.
Edited by dajteh, 08 February 2015 - 19:28.
#220
Posted 08 February 2015 - 20:22
polemisali smo o tome, sad vidim da smo bili u pravom razmišljanju, to je jednostavno fabrička caka da se doda momenat u nižem režimu kod mašina kojima to fali. Moj kit je 66ccm i po portmapi je jasno da to nije trkač, a jasno je da će se isti kit na karbu vrteti višlje od PJ tako da nisam iznenađen ovim potezom kod polinija..
što se tiče britvi, očigledno da i veliki proizvođači kao polini ili malossi više nemaju volje da svoje proizvode dovode do perfekcije po pitanju završne obrade (malosi mhr moraš sam uraditi završnu obradu ivica kanala), pa me ne čudi ako taj polini cilindar u dosedu nije idealno ravan u odnosu na blok.
Ja sam slične probleme na automobilima rešavao sa klingeritnom zaptivkom koju namažem tankim slojem tovatne masti sa obe strane zaptivke i kada stegnem, posle odrađenog ciklusa grejanja agregata (do radne temperature i hladjenje) obavezno dotegnem još jednom. Nikada ne curi, sama mast se upresa u zaptivku i neda vodi da prođe a sam klingerit je takvog sastava da se prilagođava neravninama. Naravno ovde nije u potpunosti ispravno koristiti tu foru, alu ili pleh britve su 0,3-0,6mm a klingeritne idu 1-2mm, naravno spuste se kada se upresuju stezanjem cilindra, ali i sam znaš da se time izdiže cilindar pa se menjaju i uglovi kanala a i stepen kompresije..
postoji i ona varijanta zapušiti sve spojeve u krug oko cilindra silikonom, ali ostaje probelm u delu između vodenog prostora i otvora doseda cinidra na bloku.. Treba isprobati
19 user(s) are reading this topic
0 members, 19 guests, 0 anonymous users