Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#201 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 February 2015 - 03:25

Da, termogrupa je ista u obe verzije, osim glave, trebalo bi da vazi i za polinija.

#202 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 February 2015 - 00:05

Maloprije sam upalio runnera da vidim kako ce sastaviti nakon nekoliko dana stajanja, i danas je bio od jutra do sada vani. Nisam mu aktivirao "cok" ili vise goriva, da vidim kako ce se ponasati bez njega, jer moje je uvjerenje da cok ne treba samo kvari smjesu i dodatno sprica gorivo po svijecici koja je osjetljiva na prekomjerno zaljevanje. Pod uvjetom da je pritisak, odnosno ubrizgavanje korigirano na vise goriva. Za serijalu ne znam, ali po toplijem i ona pali bez problema.
Kontakt i ajmo, par puta je okrenuo i upalio, ali se ubrzo ugasio jer je sistem zraka bio prazan, uspio je nadrukati 1.5bar. Zatim iz druge je odmah sastavio i stvar zavrsena. Da imam daljinski palio bi eto iz druge maksimalno i to bez coka, a sve se ohladilo i prilicno steglo.

Nikako nisam odusevljen runnerovim sjenilom, nije to pravi snop, dok recimo novi runner ima savrsena svjetla. Jedino sta je dobro i tu sam jako zadovoljan, da nema vise situacija "joj nisam te vidio", xenon me pravovremeno obiljezava i za vrijeme najveceg sunca.

Edited by dajteh, 07 February 2015 - 00:07.


#203 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 07 February 2015 - 11:05

uuu stvarno dobro sija, super

#204 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 February 2015 - 11:16

Kako je to mocna stvar kod PJ, ima struje za reflektore :) Iskreno nisam znao da si ugradio xenon, ili sam preskocio u temi ili nisi pisao? Ovako iz daleka bas izgleda mocno!

#205 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 February 2015 - 13:09

Xenon imam otpocetka, posto sam uvijek tezio odlicnim svjetlima sto god vozio nisam se mogao pomiriti sa serijskim, ako nista drugo moram biti dobro vidljiv u prometu. Problem je sto je skuter iste boje kao cesta, i po danu se sporije uocava nego recimo crveni, i zato mu xenon po danu jos bolje stoji, bas ga otvara kao detalj.

#206 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 07 February 2015 - 16:31

Pazi samo da nebi bilo 700 kn kazne i skidanje tablice :mmhappy3:

#207 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 February 2015 - 16:34

View PostGrale, on 07 February 2015 - 16:31, said:

Pazi samo da nebi bilo 700 kn kazne i skidanje tablice :mmhappy3:

Što, šta je kažnjivo, xenoni ili svetla po danu?

#208 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 February 2015 - 16:42

Ne vrijedi za skutere i motore :mmhappy3:

#209 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 February 2015 - 16:50

Sad si me bacio u razmisljanje da i ja ugradim xenon svetlo u far za kratko, dugo se ionako redje koristi, a inace svetli odlicno, pa nema potrebe za xenonom.

#210 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 07 February 2015 - 17:06

View PostAcaPostar, on 07 February 2015 - 16:34, said:

Što, šta je kažnjivo, xenoni ili svetla po danu?
Pa xenon naravno, ovo drugo bi trebalo bit uvijek obavezno (kod nas samo preko zimskog računanja vremena).

View Postdajteh, on 07 February 2015 - 16:42, said:

Ne vrijedi za skutere i motore :mmhappy3:
Naravno da vrijedi, i skuteri i motori su vozila koja moraju bit legalna u svakom pogledu. Ako tvornički nije ugrađen xenon, ne možeš ga imat.

#211 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 February 2015 - 17:19

Ako se ugradi xenon sijalica od 4300k temeratura boje, koja je ustvari sneg bela, nije plavicasta koja em sto lose osvetljava vlazan asfalt i objekte iz crvenog spektra, em sto odaje da je xenon u pitanju, onda je situacija drukcija. Ja sam moje u autu promenio, bile su te plavicaste 6000k i stavio 4300k i sad svetli za klasu bolje u svim uslovima, narocito dobro osvetljava nocu vlazan put, a i plavci ne mogu da provale da je xenon, jer svetli kao najkvalitetnija halogenka, samo dosta jace.

#212 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 February 2015 - 17:21

Ugradjen je kao tvornicki hehe Eto pronadji mi gdje pise da motor ne smije imati i ja cu ga skinuti :mmhappy3:
Za aute je druga prica, moraju imati pranje farova ako imaju xenon, motori to nemaju tako da mislim da cu biti iznimka.
Inace ovo je najniza temperatura boje xenona, ispod toga je neka zuto zelena odvratna. U prvom redu gledam na sebe i svoju sigurnost, jer desilo mi se nekoliko puta da te vozac u autu gleda u oci, i presjece ti put na prilaznoj cesti, barem 2x sam kocio naglo i za dlaku izbjegao sudar, a 1x je bio sudar. Svi kazu, nisam te vidio, a za vrijeme sudara sam dolazio sa 40km/h, i sve se kriticne situacije odvijale po danu. Od kad imam xenon jednostavno cu reci da je to proslost :)
Znaci nema vise fenomena da netko s autom stane na krizanju, pogleda, i onda krene.

Gogy, 4300k je najbolje, ispod toga se neces usreciti. U mrklom mraku je perfektan, ne treba ti dugo, a znakove vidis sa kilometra.

Edited by dajteh, 07 February 2015 - 17:23.


#213 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 February 2015 - 17:26

To sam i rekao. Imam 4300k u autu pa znam.

#214 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 07 February 2015 - 17:34

kod nas svijetla na motorima i skuterima moraju bit upaljena i po danu i po ljeti,a ne samo po zimskom računanju vremena..

kaj se tiče xenona,sva vozila koja ih tvornički nemaju ugrađena nesmiju ih ni imat..
osim pranja farova obavezne su i leće koje usmjeravaju snop svijetlosti,inače ga obični far raspršuje svud okolo i smeta vozaču koji dolazi u sustret..bez obzira na toplinu boje, smeta.

policajac možda nebude skužil, ali zato na tehničkom padaš momentalno.

#215 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 February 2015 - 17:43

Za tehnicki se vrati klasicna sijalica, posle toga opet xenon.

#216 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 February 2015 - 17:47

Uff stavio bih lecu koju imam, ali nemam volje rezati far, jedino ako uleti neki viska, inace je brutalno sa lecom.

#217 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 07 February 2015 - 18:18

View Postgoggyso, on 07 February 2015 - 17:43, said:

Za tehnicki se vrati klasicna sijalica, posle toga opet xenon.


ne pricam o tome kak se moze zaobic sustav i odigrat tehnicki,nego da zbog rasprsenog snopa smetaju drugim vozacima u prometu i osobno dok mi po noci nalete s tim xenonima,popizdim i kunem im sve po spisku..zasljepi me i bode za oci.
da ne pricam ako pada kisa,onda je ko kec na desetku.

#218 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 February 2015 - 18:59

View Poststeeef, on 07 February 2015 - 18:18, said:

ne pricam o tome kak se moze zaobic sustav i odigrat tehnicki,nego da zbog rasprsenog snopa smetaju drugim vozacima u prometu i osobno dok mi po noci nalete s tim xenonima,popizdim i kunem im sve po spisku..zasljepi me i bode za oci.
da ne pricam ako pada kisa,onda je ko kec na desetku.

Eto vidis da ne smeta toliko na skuteru, sigurno je da 50% manje smeta od auta, a po kisi se motor ne vozi :D

#219 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 February 2015 - 19:21

Evo jedna usporedba ovog polini kita sto sam sada kupio, i takvog istog za karb model, primjecuje se razlika u ispusnom kanalu, ovaj moj sadasnji nije centriran kao ovaj za karb. A i drugaciji je izgled ispuha!!! Kao da je lijevi vise podrezan dole, i ima vise materijala u ispuhu.

Lijevo je ovaj trenutni polini sto ceka ugradnju:



Na desnoj slici je karb vezija tog polini kita, i vidi se kako pusta na spoju sa blokom, zato sam pitao je li itko imao problema sa tankom aluminijskom brtvom izmedju cilindra i bloka. Prvo sam stavio bez diht mase i pustalo je vodu, kasnije sam namazao diht masom izmedju bloka i alu brtve (izmedju alu brtve i cilindra nisam), i opet je curilo, ali manje. Poslje toga sam stavio kartonsku brtvu bez icega i bilo je super.



Edited by dajteh, 08 February 2015 - 19:28.


#220 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 February 2015 - 20:22

dobro, istu situaciju imam na Airsal sportu ac, dolazi sa identičnim četvrtastim završetkom izvuda 19,5 x 23mm pa sam kasnije zamolio Marija da mi biaxom usaglasi otvor što više kružnije, da prečnik bude približan prečniku grane od sc08 (21,5mm).

polemisali smo o tome, sad vidim da smo bili u pravom razmišljanju, to je jednostavno fabrička caka da se doda momenat u nižem režimu kod mašina kojima to fali. Moj kit je 66ccm i po portmapi je jasno da to nije trkač, a jasno je da će se isti kit na karbu vrteti višlje od PJ tako da nisam iznenađen ovim potezom kod polinija..

što se tiče britvi, očigledno da i veliki proizvođači kao polini ili malossi više nemaju volje da svoje proizvode dovode do perfekcije po pitanju završne obrade (malosi mhr moraš sam uraditi završnu obradu ivica kanala), pa me ne čudi ako taj polini cilindar u dosedu nije idealno ravan u odnosu na blok.

Ja sam slične probleme na automobilima rešavao sa klingeritnom zaptivkom koju namažem tankim slojem tovatne masti sa obe strane zaptivke i kada stegnem, posle odrađenog ciklusa grejanja agregata (do radne temperature i hladjenje) obavezno dotegnem još jednom. Nikada ne curi, sama mast se upresa u zaptivku i neda vodi da prođe a sam klingerit je takvog sastava da se prilagođava neravninama. Naravno ovde nije u potpunosti ispravno koristiti tu foru, alu ili pleh britve su 0,3-0,6mm a klingeritne idu 1-2mm, naravno spuste se kada se upresuju stezanjem cilindra, ali i sam znaš da se time izdiže cilindar pa se menjaju i uglovi kanala a i stepen kompresije..

postoji i ona varijanta zapušiti sve spojeve u krug oko cilindra silikonom, ali ostaje probelm u delu između vodenog prostora i otvora doseda cinidra na bloku.. Treba isprobati :angry:





24 user(s) are reading this topic

0 members, 24 guests, 0 anonymous users