Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#221 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 08 February 2015 - 22:49

Na svakom skoro pusti voda kod tih limenih brtvi. Treba namazat diht masom odma i nebude procurilo.
Nije problem u cilindru, ravan je on, nego blokovi vjerojatno nisu 100 % ravni.
Mada ima za kupit klingerita i tih papira za radit brtve u svim dimenzijama, pa se lako nađe potrebna debljina.

#222 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 February 2015 - 23:26

Pustao je on i na spoju cilindra i brtve, jer sam drugi put stavio silikon, ali samo izmedju bloka i brtve jer sam sumnjao na cilindar. Na kraju je ipak ta brtva krivac.

#223 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 09 February 2015 - 03:03

vise manje na savkom kitu kaj sam ugradjival na piaggio,limena brtva je ista ispod cilindra i svaka bude pustila jer se nemre zapresat dovoljno sa tom kilazom na koju se stezu glave tj komplet termo grupa..
jednom je procurila na nekom runneru i od tad uvijek namazem lagano tu limenu brtvu diht masom i onda nema peoblema..

#224 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 09 February 2015 - 10:16

kod mene na MHR-u se limena isto javila na kontroli pritiska u blokovima.. problem je ako i mala neravnina postoji na bloku, ja MHR stežem na 13-14Nm,.. međutim tanki sloj diht mase je doneo rezultat i povećao debljinu za 0,05-0,1 ako kalkulišeš C parametar

#225 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 09 February 2015 - 15:37

i ja te cilindre na pedesetkama stezem maks na kilu i pol..a sad to kolko pridonese diht masa na debljini tj na vecem C parametru jbg,na nekom base-u kaj se vecinom trpa kod nas,nema nekog utjecaja tj nikakvog :)
mada se vise volim bacit na poso sa nekom 200 250 4t masinom (valjda kad ima vise stvari di mores nest zaj. :D )

#226 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 09 February 2015 - 17:23

1,5Kg je vrlo slično 15Nm... ti base cilindri se po dokumentaciji stežu na 1,2Kg što je 12Nm

tačnije 1 newton meter ≈ 0.102 kilogram meter

#227 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 February 2015 - 18:02

Sta je tu je, ici ce diht masa koju cu probati nanesti kroz malu spricu. Nasao sam masinu sa 11500km, preostaje mi da je pogledam, i ako me odusevi, na nju cu sloziti kit. Ova neka bude rezervna, zao mi je rastavljati opet kada ovim tempom moze 50000km preci :D

#228 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 09 February 2015 - 18:16

View PostMario, on 09 February 2015 - 17:23, said:

1,5Kg je vrlo slično 15Nm... ti base cilindri se po dokumentaciji stežu na 1,2Kg što je 12Nm

tačnije 1 newton meter ≈ 0.102 kilogram meter

da znam...zato velim do 1.5 kg ili približno 15 nm...bolje da je malo jače nego slabije :D

#229 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 February 2015 - 13:40

Dobio sam od zabara ono sto je nedostajalo, kompletna polini casica i original selne.



Uspio sam da odradim i doradim mini multimetar po svojoj volji, svih 5 funkcija uspjesno radi:
Sati i minute

Samo sekunde:

Napon akumulatora:

Temperatura rashladne tekucine:

Vanjska temperatura okoline:


Sto se tice temperature, reagira gotovo iste sekunde na dodir prsta, izvadio sam dosadasnji senzor iz glave, napravio mjesta za sondu ovog termometra, ubacio termo ljepila i ugurao sve unutra.

Prebacivanje zeljenog prikaza se vrsi preko tipke za paljenje anlasera :D Vidjeti cemo koliko ce ovo potrajati, jer Stage 6 je izdrzao oko godinu dana i samo je crkao display.

#230 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 February 2015 - 13:47

Zanimljivo deluje.. zasto bas preko tipke alansera?

#231 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 February 2015 - 13:49

Ta mi je tipka najzgodnija, imas li kakav bolji prijedlog? Mogu spojiti i na trubu, ali onda svaki put moram svirnuti ako zelim drugi prikaz :D
Na trubu sam spojio duga svjetla, znaci kad svirnem onda ima da mu ga svirnem sestri B) Pale se duga svjetla i svirena istovremeno.

Mogu i na kocnicu spojiti, ali onda ce se svako malo prebacivati nesto drugo na displayu.



Na volanu imam sljedece tipke:
lijevo - svirena, zmigavci, dugo, kratko i blic svjetlo
desno - anlaser, prekidac za paljenje pozicije i glavnih svjetala

Sve ce biti popunjeno originalnim prekidacima, mjesta za naknadne nadogrdjnje nazalost u ovom slucaju nema B)

Edited by dajteh, 17 February 2015 - 14:02.


#232 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 February 2015 - 14:01

Ma jasno, to klasican raspored... svidja mi se ideja sa sirenom i svetlima. Pitao sam za taster alansera zato sto mislim da je jednostavnije namestiti novi taster u plastike nego igrati se sa mikroprekidacima, rucicama i naravno posledicama ako polomis zube ili ceo bendix..

#233 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 February 2015 - 14:05

Razumjem, zato sam i pitao za posljedice, a opet kako sam isplanirao ta se tipka nece cesto ni koristiti, pa cu ipak ostati na tome ako ne nadjem bolju soluciju, najcesce ce biti ukljucena opcija koja automatski vrti u krug sve vrijednosti i onda nemam potrebe za diranjem tipke, svakih par sec je neka druga informacija dostupna. Inace biti ce ispod plastike tipke koje dolaze uz sat za svaki slucaj, nisam ih htio skidati.

Edited by dajteh, 17 February 2015 - 14:06.


#234 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 17 February 2015 - 14:39

zast duga svjetla preko trube?kaj nemas dugo kratko prekidac na volanu?
da,bolje ubaci jps jedan taster nego da sjebes bendiks sa ovim za za pljenje..


btw,evo nest za vas pj čunere,haha...dijagnostika koja iscitava sve parametre motora...ubrizgavanje,kut paljenja i bla bla bla
najnovija,originale from piaggio :D


Posted Image

#235 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 February 2015 - 15:16

Cekaj ovo ti imas steef?

#236 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 February 2015 - 15:31

Gde se to moze nabaviti?

#237 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 17 February 2015 - 16:26

nemres to kupit osim ako nisi ovlasteni serviser za piaggio..
imamo na poslu di radim u servisu,tak da kad trebam imam ga i doma :D

dobra je stvar kaj se more stavit da snima ponasanje cijelog sistema kak radi kroz voznju pa se nakon voznje iscitaju svi parametri na dijagramu i po okretajima itd..

#238 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 17 February 2015 - 16:31

i btw,zajebo sam se u vezi starter tastera,on pali anlaser samo ako se drzi kocnica,tak da more ostat na njemu,samo nemoj stiskat i mjenjat funkcije dok npr kocis prije zavoja :D

#239 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 17 February 2015 - 18:38

Mozes mi molim te slikati tu novu sondu, i nacin na koji si ju pricvrstio na glavu.. :D Meni treba doci slican sat, pa da vidim kako je najjednostavnije to rijesiti...

#240 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 February 2015 - 19:34

Jel mi mozes steeef odblokirati ecu? :D

Imam problem, ugradio sam display, sve radi ko sat, ali sat ne radi zbog xenona Koji ispusta smetnje i sat zablokira. Tek kada iskljucim xenon sat radi normalno. Pokusati cu sa filterima, ima li neko savjet dok sam vani





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users